Kirjoitin Tappara.infoon jotain tekstiä, teksti oli ihan asiallista eikä kukaan siitä mitään sanonutkaan,MUTTA kun lainasin edellistä tekstiä väärin, eli liian pitkältä jaksolta niin TAPPARA.INFOn joku MODERAATTORI lähetti minulle tälläisen viestin:
Vieras, sinulta on estetty keskustelualueen käyttö.
7 pv. Lainaukset tehty törkeästi päin helvettiä. Harjoittele ja tarkista ennenkuin julkaiset ensi kerralla.
Miten voi olla mahdollista että sivuston Mode käyttää tälläistä kieltä? Onko se edes sallittua? Mutta ihan sama, meni kyllä maku koko palstaan, ajattelin että siellä ovat negatiivisia vain 90% kirjoittajista, mutta nyt näyttää siltä että myös Modet siellä ovat ihan samaa maata.
Mitä jos olisin ollut joku 12v tyttö? Kuinka oikeasti joku palstan vartija voi kirjoittaa tuollaisella kielellä? Hyvin ammattimaista käytöstä myös sinulta herra mode.
TAPPARA.INFO
19
615
Vastaukset
- katoppa peiliin
Jos itse käytät vastaavaa kieltä, niin miksei palstan sheriffi voi vastata samalla mitalla. Älä itke turhasta ja pysy poissa ko. sivuilta.
- katoppaitepeiliin
Luetunummärtämisongelmia ?
- EiEnääKiinnosta
Joo, määkin olen harkinnut sieltä lähtemistä. Ihme valitusta joka asiasta ja bannia jaellaan pienistäkin virheistä. Sitten siellä on muutama näitä, jotka luulee olevansa jotain "forumjumalia".
- käääkelä
Heh, viimekaudella kaikki valittivat siellä joukkueen huonoutta. Nyt kun Joukkue on kunnossa niin ihmiset valittavat siellä pääsylippujen hinnoittelutavasta, lol, aina jotain vinkumista.
- nojooo00
Noh, lippujen hinnat alkaa olla kyllä maksimissaan. Ei kaikilla ole varaa ostella niitä joka peliin. Helppo sanoo valittajista, jos itsellä ei ole ongelmaa maksaa.
- käääkelä
En tarkoittanut hinnoista, vaan hinnoittelutavasta, siis miten hinnat ilmoitetaan.
- nojooo000
käääkelä kirjoitti:
En tarkoittanut hinnoista, vaan hinnoittelutavasta, siis miten hinnat ilmoitetaan.
Okei, sori ymmärsin väärin :D
- Nojooo00
Noni, tänään siellä oli taas viestejä poisteltu! ***** ihme homma, antais ihmisten keskustella, vaikka välillä pile silmäkulmassa kirjoittajilla onki. Kohta lähden sieltä menemään.
- nojooo00
*pilke silmäkulmassa
- eimode raattoori
Kyseinen palsta pysyy hyvin asiassa ja tekstit ovat helposti luettavia juuri noiden tiukkojen moderaattorien ansiosta (Verraten esim. Jatkoajan ja Ilvesfoorumin kirjoitteluihin). Varsinkin jatkoajan kirjoitukset ovat täysin asiattomia.
Ruma sana modelta ei tietenkään ollut asiallinen, jos sitä tosiaan oli käytetty. Sinuna ilmoittaisin viestin yksityisviestinä toiselle modelle... - Ihmeilevä
Itseltäni kyseinen palsta suljettiin tänään "trollauksen" vuoksi. Totuus on kuitenkin se, että en ole mitään trollausta harrastanut ja ainoa virheeni on ilmeisesti ollut, että kirjoitin "Ilves ketjuun" positiivisesti Ilveksestä. No palstan toimintahan on sellaista, etten pääse näkemään mitä siellä minusta ja kirjoituksestani on sanottu, enkä pääse esittämään mitään tiedustelua moderaattoreille. En tunne mitään toista keskustelupalstaa, missä meneteltäisiin näin.
- Tapparanega.info
Hyvä foorumi joo, muutama perusnega siellä majailee, nimimerkit, Polvitaklaaja(90% kaverin viesteistä pelkästään negatiivisia, muuten on hiljaa mutta kun jotain haukkumisia tulee, kaveri nousee kolostaan, yleensä vetää samaa värssyä, saravo on huono,leimu on huono,venäläinen on huono jne jne), sitten nimimerkki 51#, samaa kamaa, kyl tappara on huono, mä oon sen itkufani ja vain itken, se on huono, ja se on huono, sekin on huono- ja mä oon niin nega. Sitten rouhija, just, varmaan edellisten kaverien velipuoli, täysin samat jutut kuin edellisillä, ainostaan erona että myötäilee muita teksteillä niin onkin huono. Ihmettelen kyllä kummasti näitä kavereita, leikkivät niin kauheaa tietäjää, kumminkin kaverit aina pelien aikoihin kirjoittelevat jotain netti haukkuja. ovatkohan ikinä edes hallissa käyneet. varmaan yli 70 prosenttia kirjoittajista samaa kastia, eli ei Tapparan faneja/kannattajia, vaan menestyksen perässä juoksevia kavereita jotka ovat kirjoittamassa ainoastaan negatiivisuudesta. Sitten kun Tappara joskus voittaa niin jokainen noista negoista pysyvät piilossa. Hyvä palsta tosiaan, nettinegojen kokoontumisajot.
- Sääp Öys
Erittäin hyvin sanottu. Kyseinen palsta on juuri tota. Kaikki pelaajat haukutaan ennenkuin peliäkään on pelattu. Samat nimimerkit yrittää päteä ympäripyöreillä ja tyhjänpäiväisillä analyyseilla pelien jälkeen. Tai sitten ollaan tietävinään kaikki kaikesta tai kalastellaan irtopisteitä peesaamalla muita malliin: "olin juuri sanomassa samaa". Kyseinen palsta voidaan tiivistää sanoihin piip piip piip ja vali vali vali.
- huoh000
eihän noi sivut nykyään edes toimi ikinä.. taaskaan ei pääse edes sivuille.
- Tapparailmaninfoa
Pikkusen pellepaikka toi foorumi, modet ihan kujalla, kirjoittajat vielä enemmän suurimmaksi osaksi, kaikki jotain radiofaneja, aina kun Tapparalla peli niin kirjoitellaan kirjoitellaan kun ei viitsi halliin vaivautua, ja kirjoittelevat vielä kaikista asioista vielä negatiivisuutta etsien, vaikka voitto tulisi niin "vähä se oli huono" tyyliin. Vittu mikä palsta, ihme hihhuleita, ja juuri nuo mainitsemasi 51 ja rouhuja etunenässä haukkumassa...
- Tapparafaniii
Oikeen valitusfoorumi! Ikinä ei olla pelaajien suorituksiin tyytyväisiä. Tauko lukemisesta vois tehdä hyvää, mene hermo tuohon jatkuvaan pään aukomiseen ja haukkumiseen.
- Harminpaikka..
Foorumi muuttunut valitettavan paljon esim. siitä, kun minä sinne muutama vuosi sitten kirjauduin. Euhän pelien aikana enää ole edes kunnon liveseurantaa kuten ennen oli.. (kaikki ei kuitenkaan peleissä ole) Tosi laimeaksi muuttunut, noinkohan on tiukentuneet säännöt syynä? Minusta juuri näin on.
- kyykkyä
Kukahan oli se jokeripipoinen kaveri joka otti Ilvestä takaapäin siinä Ilveksen uudessa KHL-mainoksessa? Tietääkö joku?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik195670- 173146
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192916Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6352162Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1552049Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701412Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421395Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31188Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061126Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641097