Hei Tapio rautalapio

Ihan utelias

Meillä jäi keskustelu hieman vajaaksi.

Sanoit, ettet ollut lukenut tuota MTV3:n toimittajan kolumnia tuosta rkp:n ikiaikaisesta rälssioikeudesta.

Tällä viitataan myös sitten suomenruotsalaisten itsetuntoon.

Jos siis et ole tätä lukenut, vaikka se on tällä palstalla, voin sen siten ystävällisesti tähän kopioida.

Miksihän muuten tämänlaisia kirjoituksia tulee julki?

Miksi sitten YLE hiljenti Kirsi Virtasen, jolla on myös omakohtaisia kokemuksia ja siitä sitten pakinoi mm " kyykäärmeet povella" ja taas sama asia pulpahti esiin ?
No nythän YLE on hiljentänyt Kirsi Virtasen.

Mutta Pianisti Richard Järnefeltille eivät voi mitään.
Wideroos tosin oli pöyristynyt FST5:lle kun näki miten Järnefelt ns pas**** rkp:n päälle wc-käyntien yhteydessä.

Kysyn tätä nyt sitten suoraan ketjun avauksessa, jotta voidaan fokusoitua tähän asiaan.

55

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapio Rautalapio

      Huomenta, multinikki! Sanoisin, että se on varmaan se huono itsetunto, joka on ajanut suomenruotsalaiset johtamaan Suomea? Tai ainakin mikäli uskomme marqiisia ja muita palstan netti fennoja niin ne ovat ruotsinkieliset jotka päättävät kaikista asioista yhteiskunnan kaikilla sektoreilla. Paitsi persuissa.

      • Ihan utelias

        Kas vain, sinun keskustelusi näyttää olevan toisen osapuolen nimittelyä ja halventamista.
        Siis osoitus huonosta itsetunnosta suomenruotsalaiseen tapaan.

        Kuka on marqiisi?
        En tiennytkään, että täällä on semmoinen.

        Mutta mitä olet siis mieltä siitä, että suomenkielisellä puolella ei katsota mitenkään ymmärtäväisesti sitä, että suomenruotsalaisten osuuden pienentyessä alle ns kaksikielisyysrajan, tehdään taas sitten uusi keinotekoinen raja?

        Tällä viittaan tuohon case- Kotkaan, jossa suomenruotsalaisia tulee olemaan n 1100 kun taaas suomenkielisiä on yli 85 000.
        Eikö tämä ole silkkaa pelleilyä ja suomenkielisten simputtamista ?
        Täysin suomenkielinen Kotka muutettaisin siten leikkikaksikielisiksi?

        Mutta niinhän se tuntuu olevan, että suomenruotsalaisuus saa maksaa mitä vaan, kuhan maksajina ovat pääosin suomenkieliset.

        Eikä ruotsinkielisiä palveluja saa mitenkään supistaa, mutta säästäkööt suomenkieliset.

        Tässä on hyvä viite mm hbl:n kirjoitus Helsingin kouluverkosta, jota ei ruotsinkielisellä puolella saisi mitenkään karsia.

        Näköjään sitten katsot oikeudeksi halventaa perussuomalaisia, nimittelyllä.

        No eihän perussuomalaisia kansanedustajia ole kuin 39 ja teitä suomenruotsalaisiksi kirjautuneita alle 10.


      • Sekoitat asiat!

        Huono identiteetti ei ole sama kuin huono itsetunto, vaikka svekosurujen kohdalla niin onkin.

        Oletko kuullut Napoleon-kompleksista? Eli kyllä huono itsetunto usein saa ihmisen toimimaan häikäilemättömästi ja itsekkäästi.


      • Tapio Rautalapio
        Ihan utelias kirjoitti:

        Kas vain, sinun keskustelusi näyttää olevan toisen osapuolen nimittelyä ja halventamista.
        Siis osoitus huonosta itsetunnosta suomenruotsalaiseen tapaan.

        Kuka on marqiisi?
        En tiennytkään, että täällä on semmoinen.

        Mutta mitä olet siis mieltä siitä, että suomenkielisellä puolella ei katsota mitenkään ymmärtäväisesti sitä, että suomenruotsalaisten osuuden pienentyessä alle ns kaksikielisyysrajan, tehdään taas sitten uusi keinotekoinen raja?

        Tällä viittaan tuohon case- Kotkaan, jossa suomenruotsalaisia tulee olemaan n 1100 kun taaas suomenkielisiä on yli 85 000.
        Eikö tämä ole silkkaa pelleilyä ja suomenkielisten simputtamista ?
        Täysin suomenkielinen Kotka muutettaisin siten leikkikaksikielisiksi?

        Mutta niinhän se tuntuu olevan, että suomenruotsalaisuus saa maksaa mitä vaan, kuhan maksajina ovat pääosin suomenkieliset.

        Eikä ruotsinkielisiä palveluja saa mitenkään supistaa, mutta säästäkööt suomenkieliset.

        Tässä on hyvä viite mm hbl:n kirjoitus Helsingin kouluverkosta, jota ei ruotsinkielisellä puolella saisi mitenkään karsia.

        Näköjään sitten katsot oikeudeksi halventaa perussuomalaisia, nimittelyllä.

        No eihän perussuomalaisia kansanedustajia ole kuin 39 ja teitä suomenruotsalaisiksi kirjautuneita alle 10.

        Kas vain, syyttelet minua nimittelystä ja halventamisesta. Millähän perusteella?


      • Tapio Rautalapio
        Sekoitat asiat! kirjoitti:

        Huono identiteetti ei ole sama kuin huono itsetunto, vaikka svekosurujen kohdalla niin onkin.

        Oletko kuullut Napoleon-kompleksista? Eli kyllä huono itsetunto usein saa ihmisen toimimaan häikäilemättömästi ja itsekkäästi.

        Ja huono itsetunto on saanut suomenruotsalaiset hallitsemaan Suomea elämän kaikilla osa-alueilla, niinkö?


      • Ihan utelias
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Kas vain, syyttelet minua nimittelystä ja halventamisesta. Millähän perusteella?

        No näköjään solvaat minua multiniksi.

        Mutta et sitten kuitenkaan vastaa esitettyihin kysymyksiin, joita esitin.
        Onko se sinun tapasi hmm... "keskustella" ?

        Eikö teillä suomenruotsalaisilla ole niin hyvä kasvatus, että ensiksi vastataan kysyjälle ja sitten vastausten jälkeen kysytään itse.

        Lähdetään tästä; tosin vastasin sinulle vaikka odotin sinulta ensin vastauksia, joten nyt voit ne antaa esittämiini kysymyksiini, kiitos.


      • Tapio Rautalapio
        Ihan utelias kirjoitti:

        No näköjään solvaat minua multiniksi.

        Mutta et sitten kuitenkaan vastaa esitettyihin kysymyksiin, joita esitin.
        Onko se sinun tapasi hmm... "keskustella" ?

        Eikö teillä suomenruotsalaisilla ole niin hyvä kasvatus, että ensiksi vastataan kysyjälle ja sitten vastausten jälkeen kysytään itse.

        Lähdetään tästä; tosin vastasin sinulle vaikka odotin sinulta ensin vastauksia, joten nyt voit ne antaa esittämiini kysymyksiini, kiitos.

        Kas vain, solvausta siis onkin se, että nimitän sinua siksi mitä olet. Vai väitätkö todellakin kirjoitelleesi palstalle vain nikillä "ihan utelias"? Jos käytät useita nikkejä, olöet multinikkailija, pidit sitä sitten loukkaavana tai et. Valintahan on täysin sinun, joko multinikkailet tai sitten et.

        Tapasi mukaanko jätit selittämättä miksi syytit minua nimittelystä jne?


      • Ihan utelias
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Kas vain, solvausta siis onkin se, että nimitän sinua siksi mitä olet. Vai väitätkö todellakin kirjoitelleesi palstalle vain nikillä "ihan utelias"? Jos käytät useita nikkejä, olöet multinikkailija, pidit sitä sitten loukkaavana tai et. Valintahan on täysin sinun, joko multinikkailet tai sitten et.

        Tapasi mukaanko jätit selittämättä miksi syytit minua nimittelystä jne?

        No niin, olet sitten osoittanut sen, ettet pysty keskustelemaan itse aloituksesta.

        Esität perusteettomia oletuksia, joista sitten teet " totuuksia".

        Voin todeta, että suomenruotsalainen itsetuntosi on alhainen.

        On siis täysin selvää, että kanssasi ei pysty keskustelemaan näistä suomenruotsalaisille kiusallisista, enemmistöä loukkaavista, asioista.
        Kaikenlaiseen epäoleellisuuteen kyllä tartut.

        Neuvoit tuossa toisessa ketjussa pysymään aloittajan aiheessa, itse et niin kuitenkaan tee, miksi ?

        Se on tullut tässä ketjussa selväksi:
        Esitin kysymyksiä, joihin et vastannut.

        Se kertoo sinusta ihan riittävästi Tapio.

        Hypoteesisi multinikkailusta osoittaa sen, että itse kirjoittelet täällä usealla nimimerkillä, tyyliä vaihdellen.


      • Tapio Rautalapio
        Ihan utelias kirjoitti:

        No niin, olet sitten osoittanut sen, ettet pysty keskustelemaan itse aloituksesta.

        Esität perusteettomia oletuksia, joista sitten teet " totuuksia".

        Voin todeta, että suomenruotsalainen itsetuntosi on alhainen.

        On siis täysin selvää, että kanssasi ei pysty keskustelemaan näistä suomenruotsalaisille kiusallisista, enemmistöä loukkaavista, asioista.
        Kaikenlaiseen epäoleellisuuteen kyllä tartut.

        Neuvoit tuossa toisessa ketjussa pysymään aloittajan aiheessa, itse et niin kuitenkaan tee, miksi ?

        Se on tullut tässä ketjussa selväksi:
        Esitin kysymyksiä, joihin et vastannut.

        Se kertoo sinusta ihan riittävästi Tapio.

        Hypoteesisi multinikkailusta osoittaa sen, että itse kirjoittelet täällä usealla nimimerkillä, tyyliä vaihdellen.

        Väitätkö tosiaan että kirjoitat palstalle vain nikillä "ihan utelias"?

        Tunnet ilmiselvästi hyvin palstan keskustelunaiheita mutta en muista että tuolla nikillä olisi juuri kirjoiotdeltu. Kirjoitusten määränhän voi hakukoneella tarkastaa. Katsotaanpa.


      • Ihan utelias
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Väitätkö tosiaan että kirjoitat palstalle vain nikillä "ihan utelias"?

        Tunnet ilmiselvästi hyvin palstan keskustelunaiheita mutta en muista että tuolla nikillä olisi juuri kirjoiotdeltu. Kirjoitusten määränhän voi hakukoneella tarkastaa. Katsotaanpa.

        Kärsivällisesti toistan tämän allaolevan,

        Se, että sinä toimit epärehellisesti ja pyrit dominoimaan keskustelua pois aloituksista, jotka ovat sinulle ja aatteillesi kiusallisia, ei pelasta sinua.

        Pyrit myös luomaan omat sääntösi tälle palstalle; vaadit näköjään vastauksia, mutta itse katsot oikeudeksesi vastata ihan asian vierestä tai sitten kuten valitettavasti jankutat ohi asian.

        Hoida nyt tämä, niin voidaan jatkaa.

        "No niin, olet sitten osoittanut sen, ettet pysty keskustelemaan itse aloituksesta.

        Esität perusteettomia oletuksia, joista sitten teet " totuuksia".

        Voin todeta, että suomenruotsalainen itsetuntosi on alhainen.

        On siis täysin selvää, että kanssasi ei pysty keskustelemaan näistä suomenruotsalaisille kiusallisista, enemmistöä loukkaavista, asioista.
        Kaikenlaiseen epäoleellisuuteen kyllä tartut.

        Neuvoit tuossa toisessa ketjussa pysymään aloittajan aiheessa, itse et niin kuitenkaan tee, miksi ?

        Se on tullut tässä ketjussa selväksi:
        Esitin kysymyksiä, joihin et vastannut.

        Se kertoo sinusta ihan riittävästi Tapio.

        Hypoteesisi multinikkailusta osoittaa sen, että itse kirjoittelet täällä usealla nimimerkillä, tyyliä vaihdellen. "


        Tai sitten toteat vain ettet pysty vastaamaan.


      • Tapio Rautalapkio
        Ihan utelias kirjoitti:

        Kärsivällisesti toistan tämän allaolevan,

        Se, että sinä toimit epärehellisesti ja pyrit dominoimaan keskustelua pois aloituksista, jotka ovat sinulle ja aatteillesi kiusallisia, ei pelasta sinua.

        Pyrit myös luomaan omat sääntösi tälle palstalle; vaadit näköjään vastauksia, mutta itse katsot oikeudeksesi vastata ihan asian vierestä tai sitten kuten valitettavasti jankutat ohi asian.

        Hoida nyt tämä, niin voidaan jatkaa.

        "No niin, olet sitten osoittanut sen, ettet pysty keskustelemaan itse aloituksesta.

        Esität perusteettomia oletuksia, joista sitten teet " totuuksia".

        Voin todeta, että suomenruotsalainen itsetuntosi on alhainen.

        On siis täysin selvää, että kanssasi ei pysty keskustelemaan näistä suomenruotsalaisille kiusallisista, enemmistöä loukkaavista, asioista.
        Kaikenlaiseen epäoleellisuuteen kyllä tartut.

        Neuvoit tuossa toisessa ketjussa pysymään aloittajan aiheessa, itse et niin kuitenkaan tee, miksi ?

        Se on tullut tässä ketjussa selväksi:
        Esitin kysymyksiä, joihin et vastannut.

        Se kertoo sinusta ihan riittävästi Tapio.

        Hypoteesisi multinikkailusta osoittaa sen, että itse kirjoittelet täällä usealla nimimerkillä, tyyliä vaihdellen. "


        Tai sitten toteat vain ettet pysty vastaamaan.

        Totean vain, että et pysty keskustelemaan. vaan ilmeisestikin vain jankkaamaan omia jatinoitasi? Multinikki mikä multinikki, mitä sitä kiertelemään?


      • Ihan utelias
        Tapio Rautalapkio kirjoitti:

        Totean vain, että et pysty keskustelemaan. vaan ilmeisestikin vain jankkaamaan omia jatinoitasi? Multinikki mikä multinikki, mitä sitä kiertelemään?

        Suomenruotsalaiseen hyvään käytökseen kuuluu se, että vastatataan ensin kysyjän tekemiin kysymyksiin.

        Sinä et siihen kykene, vaan jankutat loopissasi samaa ikävystyttävää höpinää.
        Kiertelet asiaa ja vältät näköjään ikäviin asioihin tarttumista

        Olet osoittautunut olevasi tyhjänpäivänen trolli, joka ei kykene keskustelemaan.

        Olen osoittanut tämän jo monesti tässä ketjussa.
        Se, että jankutat ja jankkaat, on osoitus vain mitäänsanomattomuudesta.

        Joten voidaan todeta, että sinulla, suomenruotsalainen oli tilaisuus sanoa asiasta mielipide, jota et tehnyt.
        Päätelmä on selkeä; itsetuntosi on vajaavainen.


      • Tapio Rautalapio
        Ihan utelias kirjoitti:

        Suomenruotsalaiseen hyvään käytökseen kuuluu se, että vastatataan ensin kysyjän tekemiin kysymyksiin.

        Sinä et siihen kykene, vaan jankutat loopissasi samaa ikävystyttävää höpinää.
        Kiertelet asiaa ja vältät näköjään ikäviin asioihin tarttumista

        Olet osoittautunut olevasi tyhjänpäivänen trolli, joka ei kykene keskustelemaan.

        Olen osoittanut tämän jo monesti tässä ketjussa.
        Se, että jankutat ja jankkaat, on osoitus vain mitäänsanomattomuudesta.

        Joten voidaan todeta, että sinulla, suomenruotsalainen oli tilaisuus sanoa asiasta mielipide, jota et tehnyt.
        Päätelmä on selkeä; itsetuntosi on vajaavainen.

        Valitettavasti en tunne suomenruotsalaista käytöstäsi, joten en osaa noudattaa sitä.

        Tsekkasin montako viestä nimimerkki "Ihan utelias" on lähettänyt Suomi24 keskusteluihin. Näkyi olevan 14. Niistä noin puolet oli tähän ketjuun. Lisäksi "Ihan utelias" oli kirjoitellut myös miesten itsetyydytystä käsittelevälle palstalle ja mm. nuorten kehoon keskittyvälle palstalle kirjoituksen "Miten mittasit kaverien kullit?"
        Aika vähäisestä osanotostasi huolimatta näytät tuntevan kuitenkin palstan keskeisen terminologian. Epäilenkin vahvasti, että olet kirjoitellut useammilla nikeillä ja siksi kutsun sinua multinikiksi.

        Et jostain syystä halua kertoa, miksi syytät solvaamisesta ja halventamisesta. Et kenties osaa?

        Mitä aloitukseesi tulee, olen jo kertonut, etten ole lukenut tarkoittamaasi juttua enkä siksi sitä välittäisi kommentoida,

        Mutta onko niin, että huono itsetunto pistää suomenruotsalaiset hallitsemaan Suomea elämän kaikilla osa-alueilla?


      • Solovitsis Kaletobit
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Ja huono itsetunto on saanut suomenruotsalaiset hallitsemaan Suomea elämän kaikilla osa-alueilla, niinkö?

        Hyvä toveri ja politrukki sinä Tapio R nyt otamma kunnon saijjut ja päälle poltamma mahorkat.


      • Tapio Rautalapio
        Solovitsis Kaletobit kirjoitti:

        Hyvä toveri ja politrukki sinä Tapio R nyt otamma kunnon saijjut ja päälle poltamma mahorkat.

        Tekoaatelisen virkaveli mukavenäläinen ilmaantui näköjään paikalle. Ei puutu enää kuin se kennelmies, joka puhuu koirien kielellä.


      • Nettisyom. (-fenno)
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Tekoaatelisen virkaveli mukavenäläinen ilmaantui näköjään paikalle. Ei puutu enää kuin se kennelmies, joka puhuu koirien kielellä.

        "Ei puutu enää kuin se kennelmies, joka puhuu koirien kielellä."

        Tapio Rautalapio 9.2.2012 20:12 (http://keskustelu.suomi24.fi/node/10443564): "-Myöhemmin kun eri kulmat, etäisyydet & portti asteet toimii liitä ohjaajan liike ja vaikka "etuhyppy". Muista myös siirrellä esteen etäisyyttä ja sijaintikulmaa keppeihin verrattuna."

        Hyvinkö olet edistynyt opetettavana?


      • Ihan utelias
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Valitettavasti en tunne suomenruotsalaista käytöstäsi, joten en osaa noudattaa sitä.

        Tsekkasin montako viestä nimimerkki "Ihan utelias" on lähettänyt Suomi24 keskusteluihin. Näkyi olevan 14. Niistä noin puolet oli tähän ketjuun. Lisäksi "Ihan utelias" oli kirjoitellut myös miesten itsetyydytystä käsittelevälle palstalle ja mm. nuorten kehoon keskittyvälle palstalle kirjoituksen "Miten mittasit kaverien kullit?"
        Aika vähäisestä osanotostasi huolimatta näytät tuntevan kuitenkin palstan keskeisen terminologian. Epäilenkin vahvasti, että olet kirjoitellut useammilla nikeillä ja siksi kutsun sinua multinikiksi.

        Et jostain syystä halua kertoa, miksi syytät solvaamisesta ja halventamisesta. Et kenties osaa?

        Mitä aloitukseesi tulee, olen jo kertonut, etten ole lukenut tarkoittamaasi juttua enkä siksi sitä välittäisi kommentoida,

        Mutta onko niin, että huono itsetunto pistää suomenruotsalaiset hallitsemaan Suomea elämän kaikilla osa-alueilla?

        Kas tämä meni minulta ohitse.

        Koska menit ns alle navan, sopii todeta mikä olet, joten jatketaan pari riviä sitten alatyylillä.

        Käyt siis seksuaalisten perverssien palstalla.
        No uskon, että sinulla on ns vaikeuksia silläkin alalla.
        Tämähän on sitä kuuluisaa Närpiön tautia, josta mm Klamydia- yhtye on tehnyt laulun.

        Mene lääkäriin tapio, sieltä saat apua ehkä tuohon seksuaaliseen kyvyttömyyteesi naisen kanssa.

        Minä en edes viitsi laskea montako tapiorautalapiota täällä kirjoittaa. tapiorautalapioiden tekstien arvon fiksuuden varianssi... noh... en viitsi sanoakaan.

        Tuosta samankaltaisesta jankutuksesta päätellen, ns kynä sauhuaa jossain taukoamatta.

        Epäilet minua, koska itse olet multinikki. Katsoin muutamaa muuta keskustelua.
        Nimimerkki "rautaako" on yksi aliaksesi.

        Sinä parahin tapio et ole oikeutettu ylipäätänsä kyselemään keltään mitään, kunnes itse vastaat kysymyksiin.

        Tuo vastauksesi" ettet ole lukenut" on silkkaa valhetta.
        Olet lukenut sen, mutta se on niin kiusallista tekstiä, että valehtelet siitä.

        Tuossa alempana vastasin sinulle.
        Luin yläterassilla saunan jälkeen Talouselämä- lehden.

        Nyt voidaan sitten "keskustella" korkeakouluvertailusta.
        Kuten alla totesin; teknisten tieteiden ylemmän tutkinnon omaavana, NAUROIN, kun luin siitä taulukkovertailun.

        Palataanpa asiaan, sinä heikkoitsetuntoinen suomenruotsalainen.

        PS mikäli " et ole lukenut" saat minulta tiedot ja lähdeviitteet.

        Kieltämättä en voi olla nauramatta, kun luen noita epätoivoisia yrityksiä olla keskittymättä viestiketjun avauksiin.
        Olet huono niissäkin parahin Tapio.


      • Tapio Rautalapio
        Ihan utelias kirjoitti:

        Kas tämä meni minulta ohitse.

        Koska menit ns alle navan, sopii todeta mikä olet, joten jatketaan pari riviä sitten alatyylillä.

        Käyt siis seksuaalisten perverssien palstalla.
        No uskon, että sinulla on ns vaikeuksia silläkin alalla.
        Tämähän on sitä kuuluisaa Närpiön tautia, josta mm Klamydia- yhtye on tehnyt laulun.

        Mene lääkäriin tapio, sieltä saat apua ehkä tuohon seksuaaliseen kyvyttömyyteesi naisen kanssa.

        Minä en edes viitsi laskea montako tapiorautalapiota täällä kirjoittaa. tapiorautalapioiden tekstien arvon fiksuuden varianssi... noh... en viitsi sanoakaan.

        Tuosta samankaltaisesta jankutuksesta päätellen, ns kynä sauhuaa jossain taukoamatta.

        Epäilet minua, koska itse olet multinikki. Katsoin muutamaa muuta keskustelua.
        Nimimerkki "rautaako" on yksi aliaksesi.

        Sinä parahin tapio et ole oikeutettu ylipäätänsä kyselemään keltään mitään, kunnes itse vastaat kysymyksiin.

        Tuo vastauksesi" ettet ole lukenut" on silkkaa valhetta.
        Olet lukenut sen, mutta se on niin kiusallista tekstiä, että valehtelet siitä.

        Tuossa alempana vastasin sinulle.
        Luin yläterassilla saunan jälkeen Talouselämä- lehden.

        Nyt voidaan sitten "keskustella" korkeakouluvertailusta.
        Kuten alla totesin; teknisten tieteiden ylemmän tutkinnon omaavana, NAUROIN, kun luin siitä taulukkovertailun.

        Palataanpa asiaan, sinä heikkoitsetuntoinen suomenruotsalainen.

        PS mikäli " et ole lukenut" saat minulta tiedot ja lähdeviitteet.

        Kieltämättä en voi olla nauramatta, kun luen noita epätoivoisia yrityksiä olla keskittymättä viestiketjun avauksiin.
        Olet huono niissäkin parahin Tapio.

        Tsekkasin s24-haulla nimimerkin "Ihan utelias" kirjoitukset suomi24-keskusteluihin. Tulos oli edellä kuvaamani. Täältä voit tsekata itse kirjoittelusi:

        http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/sort_name:"Ihan utelias"?sort=created&perpage=25&term_keywords=

        En varsinaisesti enää epäile sinua multinikiksi, vaan olen siitä täysin varma. En nimittäin millään jaksa uskoa, että nuo 14 kirjoitusta olisivat ainoa 'antisi' suomi24-keskusteluihin.

        Enpä usko sinun kykenevän mitään lähdeviitteitä antamaan, tokihan olisit ne jo tänne tuonut.

        Et jostain syystä halua kertoa, miksi syytät solvaamisesta ja halventamisesta. Et kenties osaa?


      • Tapio Rautalapio
        Nettisyom. (-fenno) kirjoitti:

        "Ei puutu enää kuin se kennelmies, joka puhuu koirien kielellä."

        Tapio Rautalapio 9.2.2012 20:12 (http://keskustelu.suomi24.fi/node/10443564): "-Myöhemmin kun eri kulmat, etäisyydet & portti asteet toimii liitä ohjaajan liike ja vaikka "etuhyppy". Muista myös siirrellä esteen etäisyyttä ja sijaintikulmaa keppeihin verrattuna."

        Hyvinkö olet edistynyt opetettavana?

        Tuhannen nicin caappihurrivihanlietsoja ei sitten ymmärtänyt aiempaa vastaustani linkkaamassaan ketjussa. Kirjoitin: " Olen tottunut ohjaaja ja voinkin jatkossa siirrellä esteen etäisyyttä ja sijaintikulmaa. Saas nähdä kuinka tuhannen nicin caappi niistä oppii selviytymään. Ja kykeneekö edelleenkin samalla sylkemään suupielestään beatbox-komppia hurrivihan lietsontaan."

        Ilmeisesti hän ei ymmärtänyt sitä siitä yksinkertaisesta syystä, etten osaa puhua koirien kielellä.


      • Ihan utelias
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Tsekkasin s24-haulla nimimerkin "Ihan utelias" kirjoitukset suomi24-keskusteluihin. Tulos oli edellä kuvaamani. Täältä voit tsekata itse kirjoittelusi:

        http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/sort_name:"Ihan utelias"?sort=created&perpage=25&term_keywords=

        En varsinaisesti enää epäile sinua multinikiksi, vaan olen siitä täysin varma. En nimittäin millään jaksa uskoa, että nuo 14 kirjoitusta olisivat ainoa 'antisi' suomi24-keskusteluihin.

        Enpä usko sinun kykenevän mitään lähdeviitteitä antamaan, tokihan olisit ne jo tänne tuonut.

        Et jostain syystä halua kertoa, miksi syytät solvaamisesta ja halventamisesta. Et kenties osaa?

        Minulle on ihan sama mitä sinä Tapio "päättelet".

        Olet osoittanut jo sen, että kiusallisista asioista et keskustele.
        Kuten sanoin, et edes pysty ohjamaan tätä juttua sivuraiteelle.

        Puhutaan nyt suomenruotsalaisuudesta ja sen lieveilmiöistä.
        Minkä sormen nyt laitat suuhusi ?

        Aika huono esitys sinulta, suomenruotsalainen


      • Nettisuom. (-fenno)
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Tuhannen nicin caappihurrivihanlietsoja ei sitten ymmärtänyt aiempaa vastaustani linkkaamassaan ketjussa. Kirjoitin: " Olen tottunut ohjaaja ja voinkin jatkossa siirrellä esteen etäisyyttä ja sijaintikulmaa. Saas nähdä kuinka tuhannen nicin caappi niistä oppii selviytymään. Ja kykeneekö edelleenkin samalla sylkemään suupielestään beatbox-komppia hurrivihan lietsontaan."

        Ilmeisesti hän ei ymmärtänyt sitä siitä yksinkertaisesta syystä, etten osaa puhua koirien kielellä.

        Taidat olla mainitsemasi kennelmiehen koulutettavana. (Sinä näin: "Ei puutu enää kuin se kennelmies, joka puhuu koirien kielellä.") Oletko edistynyt saamassasi koulutuksessa?


      • Tapio Rautalapio
        Nettisuom. (-fenno) kirjoitti:

        Taidat olla mainitsemasi kennelmiehen koulutettavana. (Sinä näin: "Ei puutu enää kuin se kennelmies, joka puhuu koirien kielellä.") Oletko edistynyt saamassasi koulutuksessa?

        Moni muu olisi ymmärtänyt jo edellisestä viestistäni, etten osaa koirien kieltä. Tuhannen nicin caappijne ei ymmärtänyt. Ehkä se johtui siitä, etten puhu koirien kieltä?


      • Tapio Rautalapio
        Ihan utelias kirjoitti:

        Minulle on ihan sama mitä sinä Tapio "päättelet".

        Olet osoittanut jo sen, että kiusallisista asioista et keskustele.
        Kuten sanoin, et edes pysty ohjamaan tätä juttua sivuraiteelle.

        Puhutaan nyt suomenruotsalaisuudesta ja sen lieveilmiöistä.
        Minkä sormen nyt laitat suuhusi ?

        Aika huono esitys sinulta, suomenruotsalainen

        Olet todellakin osoittanut kokevasi multinikkeilysi niin kiusalliseksi, ette halua siitä keskustella. Pidit solvauksena sitä kun nimitin sinua multinikkiä multinikiksi. Jo se kertoi kuinka häpeät multinikkeilyäsi. Ilmeisesti juuri siksi hyökkäilet muiden kimppuun.


      • Nettisuom. (-fenno)
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Moni muu olisi ymmärtänyt jo edellisestä viestistäni, etten osaa koirien kieltä. Tuhannen nicin caappijne ei ymmärtänyt. Ehkä se johtui siitä, etten puhu koirien kieltä?

        "Moni muu olisi ymmärtänyt jo edellisestä viestistäni, etten osaa koirien kieltä."

        Lainauksillasi kuitenkin vihjaat ymmärtäväsi ainakin japaninpystykorvien kieltä jonkintasoisesti (Tapio Rautalapio 9.2.2012 20:12 http://keskustelu.suomi24.fi/node/10443564).


      • Ihan utelias
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Olet todellakin osoittanut kokevasi multinikkeilysi niin kiusalliseksi, ette halua siitä keskustella. Pidit solvauksena sitä kun nimitin sinua multinikkiä multinikiksi. Jo se kertoi kuinka häpeät multinikkeilyäsi. Ilmeisesti juuri siksi hyökkäilet muiden kimppuun.

        No joko multinikki tapiolapio olet lukenut uusimmn Talouselämä-lehden ?

        Muuten,oletko hakenut apua lääkäriltä, kun näköjään valehtelet ja itsetuntosi on heikko ?

        Perverssit taipumuksesi olet jo kyllä osoittanut tässä ketjussa


      • Tapio Rautalapio
        Nettisuom. (-fenno) kirjoitti:

        "Moni muu olisi ymmärtänyt jo edellisestä viestistäni, etten osaa koirien kieltä."

        Lainauksillasi kuitenkin vihjaat ymmärtäväsi ainakin japaninpystykorvien kieltä jonkintasoisesti (Tapio Rautalapio 9.2.2012 20:12 http://keskustelu.suomi24.fi/node/10443564).

        Tuhannen nicin caappimusti erottaa koirien kielet ja murteet toisistaan erehtymättömästi kuin vain natiivi kielenpuhuja voi!


      • Tapio Rautalapio
        Ihan utelias kirjoitti:

        No joko multinikki tapiolapio olet lukenut uusimmn Talouselämä-lehden ?

        Muuten,oletko hakenut apua lääkäriltä, kun näköjään valehtelet ja itsetuntosi on heikko ?

        Perverssit taipumuksesi olet jo kyllä osoittanut tässä ketjussa

        Tuossa on nyt taas samaa kuin aloituksessakin: miksi ihmeessä et voi kertoa, mitä siinä lehdessä sanottiin ja mihin haluat kommenttia?

        Vähän kuin kysäisi että "Satuitkos kuuntelemaan radiota viime viikolla? Hähhähhää, mitäs sanot?"

        Meillä on muuten semmoinenkin ero, että sinä olet ihan aito multinikkaileva multinikki, mitä minä taas en ole.


      • Ihan utelias
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Tuossa on nyt taas samaa kuin aloituksessakin: miksi ihmeessä et voi kertoa, mitä siinä lehdessä sanottiin ja mihin haluat kommenttia?

        Vähän kuin kysäisi että "Satuitkos kuuntelemaan radiota viime viikolla? Hähhähhää, mitäs sanot?"

        Meillä on muuten semmoinenkin ero, että sinä olet ihan aito multinikkaileva multinikki, mitä minä taas en ole.

        Jaahas, mitä olet nauttinut heti aamusta multinikitapio?

        Kumma juttu, kun sinä näköjään roikut tällä palstalla jatkuvasti ja olet suuna päänä puhumassa tyhjää ja et muka ollut lukenut tuota kolumnia.

        Pääset lentoon, kun korvasi heiluvat valehtelusta kuin Dumbolla.

        Se, että olet multinikkaileva typpi, tietenkin aiheuttaa senkin, että " senat menevät sakaisin."

        Joten älä levitä tuota multinikkailutapaasi yleisesti; se kun on tässäkin ketjussa tullut taas ilmi.

        Mutta teillä suomenruotsalaisilla on todella heikko itsetuntoto

        PS joko olet käynyt noilla perverssipalstoilla, missä viiihdyt hyvin.


      • Tapio Rautalapio
        Ihan utelias kirjoitti:

        Jaahas, mitä olet nauttinut heti aamusta multinikitapio?

        Kumma juttu, kun sinä näköjään roikut tällä palstalla jatkuvasti ja olet suuna päänä puhumassa tyhjää ja et muka ollut lukenut tuota kolumnia.

        Pääset lentoon, kun korvasi heiluvat valehtelusta kuin Dumbolla.

        Se, että olet multinikkaileva typpi, tietenkin aiheuttaa senkin, että " senat menevät sakaisin."

        Joten älä levitä tuota multinikkailutapaasi yleisesti; se kun on tässäkin ketjussa tullut taas ilmi.

        Mutta teillä suomenruotsalaisilla on todella heikko itsetuntoto

        PS joko olet käynyt noilla perverssipalstoilla, missä viiihdyt hyvin.

        No nii, nyt päästiin taas tuohon valehtelusyyttelyyn eikä perusteita tietenkään tule ikinä.

        Vähän yhteenvetoa:
        sinä olet lukenut jonkun kolumnin - minä luultavimmin en, tosin en ole ihan varma miostä kolumnista on puhe kun et suostu sitä kertomaan

        sinä olet lukenut jonkun talouselämän jutun - minä ehkä en, tosin en ole ihan varma kun et suostu sanomaan mistä jutusta on kyse

        sinä olet multinikki, mikä on ihan varmaa - minä en ole


      • Ihan utelias
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        No nii, nyt päästiin taas tuohon valehtelusyyttelyyn eikä perusteita tietenkään tule ikinä.

        Vähän yhteenvetoa:
        sinä olet lukenut jonkun kolumnin - minä luultavimmin en, tosin en ole ihan varma miostä kolumnista on puhe kun et suostu sitä kertomaan

        sinä olet lukenut jonkun talouselämän jutun - minä ehkä en, tosin en ole ihan varma kun et suostu sanomaan mistä jutusta on kyse

        sinä olet multinikki, mikä on ihan varmaa - minä en ole

        Onpas multinikkitapiolle noussut ns kusi päähän.

        Valehtelet tässäkin, ettet ole lukenut tuota toimittaja Haapalan hyvää kolumnia
        " ikiaikainen rkp:n rälssioikeus".

        Se, että valehtelet on kiistatonta.
        Kun muistisi pätkii näissä kiusallisissa asioissa..

        "Ikiaikainen Rkp-rälssi

        Presidentinvaalien jälkeen lienee jo kaikille selvää, että maassa tapahtuu ehkä muutakin kuin punaviinihöyryissä, maripaita päällä käytävää loppumatonta ja ikiaikaista suvaitsevaisuuskeskustelua.

        Kun kohta leikataan, kyse on myös poliittisesta uskottavuudesta. Se syntyy, tai sen pitäisi syntyä, oikeudenmukaisuuden pohjalta.

        Siihen tuli lommo kuluneella viikolla.

        Kuntien karttaharjoitus on vasta alussa, pohjat tulevat muutumaan, ei siitä tämän enempää.

        Mutta puolustusvoimien leikkauksissa Jyrki Kataisen (kok.) sekasikiöhallitus näytti siihen osallistuvien etupiiriajattelulle perustuvan politiikkansa, jolle kasvot antoi tällä kertaa puolustusministeri Stefan Wallin (r.).

        Puolustusvoimien omissa suunnitelmissa Uudenmaan prikaati Dragsvikissä olisi ilmeisesti lakkautettu ja ruotsinkielisten varusmiesten koulutus olisi siirretty viereen Upinniemeen. Asia olisi ollut helposti hoidettavissa. Jos asiaa miettii Suomen puolustuksen kannalta - kuten nimenomaan pitäisi - se olisi ollut varmasti myös järkevää.

        Mutta sen esti Rkp ja Stefan Wallin - ei enää utvan kokouksessa viime metreillä, vaan ilmeisimmin ns. suorana poliittisena sotilaskäskyasiana puolustusvoimain komentajalle Ari Puheloiselle: tehkää mitä teette, mutta näpit irti Dragsvikista!

        Dragsvik on niitä asioita, joita Rkp:n ministeri hallituksessa suojelee yliopistojen kielikiintiöiden ohella. Kun kotipesän perusasiat ovat kunnossa, puolue on valmis nielemaan hallituksessa mitä muuta tahansa. Siis mitä tahansa.

        Mutta yksi varuskunta on pyhä:

        Jos Rkp jatkaa ikuisena hallituspuolueena, Dragsvik pysyy, vaikka koko Suomen puolustusvoimat lakkautettaisiin. Se on puoluetoteemi

        Nyt et enää pysty multinikkitapio valehtelemaan

        Huomasin, että nimittelet täällä useita muita kirjoittajia multinikeiksi;
        Koska itse olet sitä .

        Mutta tämä asia on selvä: olet aukottomasti osoittanut että valehtelit.


        Mennään sitten tuohon Talouselämä-lehden artikkeliin:

        S32-42 Korkekouluselvitys
        Mielenkiinnon kohteena sivuje 36-37 tilastot.

        Palataan tähän; nyt on niin upea ilma, että lähdemme kävelylle, sinä voit täällä sitten jatkaa tuota päivystämistä.

        PS tuo multinikki jankutuksesi on vain osoitus siitä,että olet sitä


      • Tapio Rautalapio
        Ihan utelias kirjoitti:

        Onpas multinikkitapiolle noussut ns kusi päähän.

        Valehtelet tässäkin, ettet ole lukenut tuota toimittaja Haapalan hyvää kolumnia
        " ikiaikainen rkp:n rälssioikeus".

        Se, että valehtelet on kiistatonta.
        Kun muistisi pätkii näissä kiusallisissa asioissa..

        "Ikiaikainen Rkp-rälssi

        Presidentinvaalien jälkeen lienee jo kaikille selvää, että maassa tapahtuu ehkä muutakin kuin punaviinihöyryissä, maripaita päällä käytävää loppumatonta ja ikiaikaista suvaitsevaisuuskeskustelua.

        Kun kohta leikataan, kyse on myös poliittisesta uskottavuudesta. Se syntyy, tai sen pitäisi syntyä, oikeudenmukaisuuden pohjalta.

        Siihen tuli lommo kuluneella viikolla.

        Kuntien karttaharjoitus on vasta alussa, pohjat tulevat muutumaan, ei siitä tämän enempää.

        Mutta puolustusvoimien leikkauksissa Jyrki Kataisen (kok.) sekasikiöhallitus näytti siihen osallistuvien etupiiriajattelulle perustuvan politiikkansa, jolle kasvot antoi tällä kertaa puolustusministeri Stefan Wallin (r.).

        Puolustusvoimien omissa suunnitelmissa Uudenmaan prikaati Dragsvikissä olisi ilmeisesti lakkautettu ja ruotsinkielisten varusmiesten koulutus olisi siirretty viereen Upinniemeen. Asia olisi ollut helposti hoidettavissa. Jos asiaa miettii Suomen puolustuksen kannalta - kuten nimenomaan pitäisi - se olisi ollut varmasti myös järkevää.

        Mutta sen esti Rkp ja Stefan Wallin - ei enää utvan kokouksessa viime metreillä, vaan ilmeisimmin ns. suorana poliittisena sotilaskäskyasiana puolustusvoimain komentajalle Ari Puheloiselle: tehkää mitä teette, mutta näpit irti Dragsvikista!

        Dragsvik on niitä asioita, joita Rkp:n ministeri hallituksessa suojelee yliopistojen kielikiintiöiden ohella. Kun kotipesän perusasiat ovat kunnossa, puolue on valmis nielemaan hallituksessa mitä muuta tahansa. Siis mitä tahansa.

        Mutta yksi varuskunta on pyhä:

        Jos Rkp jatkaa ikuisena hallituspuolueena, Dragsvik pysyy, vaikka koko Suomen puolustusvoimat lakkautettaisiin. Se on puoluetoteemi

        Nyt et enää pysty multinikkitapio valehtelemaan

        Huomasin, että nimittelet täällä useita muita kirjoittajia multinikeiksi;
        Koska itse olet sitä .

        Mutta tämä asia on selvä: olet aukottomasti osoittanut että valehtelit.


        Mennään sitten tuohon Talouselämä-lehden artikkeliin:

        S32-42 Korkekouluselvitys
        Mielenkiinnon kohteena sivuje 36-37 tilastot.

        Palataan tähän; nyt on niin upea ilma, että lähdemme kävelylle, sinä voit täällä sitten jatkaa tuota päivystämistä.

        PS tuo multinikki jankutuksesi on vain osoitus siitä,että olet sitä

        Multinikki hyvä, kirjoituksesi ovat suoraan sanottuna ihan idioottimaisia! Syljet toistuvia valehtelusyytöksiäsi suustasi täysin perusteettomasti. Miksi ihmeessäm teet niin? Haluatko jostain syystä esiintyä idioottina?


      • Ihan utelias
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Multinikki hyvä, kirjoituksesi ovat suoraan sanottuna ihan idioottimaisia! Syljet toistuvia valehtelusyytöksiäsi suustasi täysin perusteettomasti. Miksi ihmeessäm teet niin? Haluatko jostain syystä esiintyä idioottina?

        Tuottaako suomen kielen ymmärtäminen sinulle vaikeuksia multinikkitapio ?
        Nyt olet lukenut tuon Haapalan kolumnin tässä ketjussa.

        Toki luit sen muuallakin, joten miksi valehtelet ?

        Sinä vaikutat kyllä lievästi sanottuna idiootilta.

        Oletko hakenut apua noihin multinikkiharhoihisi ?

        PS sinulla on huono itsetunto, suomenruotsalainen


      • Tapio Rautalapio
        Ihan utelias kirjoitti:

        Tuottaako suomen kielen ymmärtäminen sinulle vaikeuksia multinikkitapio ?
        Nyt olet lukenut tuon Haapalan kolumnin tässä ketjussa.

        Toki luit sen muuallakin, joten miksi valehtelet ?

        Sinä vaikutat kyllä lievästi sanottuna idiootilta.

        Oletko hakenut apua noihin multinikkiharhoihisi ?

        PS sinulla on huono itsetunto, suomenruotsalainen

        Pahoitit mielesi kun sanoin sinua multinikiksi, multinikki. Selitin, että nimitän sinua multinikiksi multinikkailusi vuoksi, multinikki.

        Tuossa edellä syytit minua valehtelijaksi ja teit sen täysin perusteettomasti. Miksi esität tuollaisia perusteettomia syytöksiä? Sellaisdet antavat esittäjästään hyvin typerän vaikutelman. Onko vaikutelma tosi?

        Taitaa kestää ennenkuin päästään kolumniin asti: multinikki ei ilmeisesti voi olla sylkemättä suustaan omituisia syytöksiään.


      • Ihan utelias
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Pahoitit mielesi kun sanoin sinua multinikiksi, multinikki. Selitin, että nimitän sinua multinikiksi multinikkailusi vuoksi, multinikki.

        Tuossa edellä syytit minua valehtelijaksi ja teit sen täysin perusteettomasti. Miksi esität tuollaisia perusteettomia syytöksiä? Sellaisdet antavat esittäjästään hyvin typerän vaikutelman. Onko vaikutelma tosi?

        Taitaa kestää ennenkuin päästään kolumniin asti: multinikki ei ilmeisesti voi olla sylkemättä suustaan omituisia syytöksiään.

        Et selittänyt mitään; kuvasit vain lähinnä harhojasi multinikkitapiolapio- parka

        "Sellaisdet antavat esittäjästään hyvin typerän vaikutelman"
        Jep- olet antanut itsestäsi idiootin kuvan, opettele nyt ensin suomenkielen oikeenkirjoitus, multinikkitapiolapio-parka.

        Mitä ihmettä; etkö osaa lukea suomen kieltä ?
        Kolumni oli jo kopioitu suoraan edelliseen tekstiini.

        TOKI sen luit multinikkitapio, miksi valehtelet?
        Toki sen luit jo aiemmin, miksi valehtelet siitäkin ?

        Se, että nimittelet muita multinikeiksi, on vain osoitus paranoivaisuuteen
        taipuvasta mielenlaadustasi.

        Kuvittelet itsestäsi liikoja taas kerran multinikkitapiorautaako? tms..
        Huvitat, mutta annat itsestäsi tosi reppanan kuvan.

        Miksi teillä suomenruotsalaisilla on heikko itsetunto ?


      • Tapio Rautalapio
        Ihan utelias kirjoitti:

        Et selittänyt mitään; kuvasit vain lähinnä harhojasi multinikkitapiolapio- parka

        "Sellaisdet antavat esittäjästään hyvin typerän vaikutelman"
        Jep- olet antanut itsestäsi idiootin kuvan, opettele nyt ensin suomenkielen oikeenkirjoitus, multinikkitapiolapio-parka.

        Mitä ihmettä; etkö osaa lukea suomen kieltä ?
        Kolumni oli jo kopioitu suoraan edelliseen tekstiini.

        TOKI sen luit multinikkitapio, miksi valehtelet?
        Toki sen luit jo aiemmin, miksi valehtelet siitäkin ?

        Se, että nimittelet muita multinikeiksi, on vain osoitus paranoivaisuuteen
        taipuvasta mielenlaadustasi.

        Kuvittelet itsestäsi liikoja taas kerran multinikkitapiorautaako? tms..
        Huvitat, mutta annat itsestäsi tosi reppanan kuvan.

        Miksi teillä suomenruotsalaisilla on heikko itsetunto ?

        Se, että nimitän sinua multinikiksi, on osoitus siitä, että olet multinikki.
        Kolumniin asti ei näköjään päästä kun täytyy käsitellä näitä multinikin muita aiheita kuten hänen multinikkailuaan ja valehtelusyytöksiään.


      • Ihan utelias
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Se, että nimitän sinua multinikiksi, on osoitus siitä, että olet multinikki.
        Kolumniin asti ei näköjään päästä kun täytyy käsitellä näitä multinikin muita aiheita kuten hänen multinikkailuaan ja valehtelusyytöksiään.

        Se, että olet harhainen persoona, multinikkitapio, on vain yksi osoitus henkisestä sairaudestasi.

        Ai et muka lukenut tuota MTV3:n toimittajan kolumnia jonka lainasin tähän "keskusteluun", No lainausmerkit, koska et kykene keskusteluun multinikkihöperotapio.

        Miksi välttelet kielipolitiikkaan ja nimenomaan pakolliseen ruotsinkielen kielipoliittiseen liittyvää keskustelua ?
        Onko aihe liian tulenarka sinulle , suomenruotsalainen?
        Et oikein tahdo löytää mitään fiksua sanottavaa.

        Se, että olet pelkkä höptöttävä valehtelija ja multinikki on osoitettu.

        Itsetuntosikin on heikko, suomenruotsalainen valehteleva multinikki"tapio".


      • Toveri Bolovitsis
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Tuhannen nicin caappimusti erottaa koirien kielet ja murteet toisistaan erehtymättömästi kuin vain natiivi kielenpuhuja voi!

        Hyvä toveri ja politrukki Tapio R ota vaan rauhallisesti ja nyt otamma saijjua
        ja poltamma kunnon mahorkat.


      • Tapio Rautalapio
        Toveri Bolovitsis kirjoitti:

        Hyvä toveri ja politrukki Tapio R ota vaan rauhallisesti ja nyt otamma saijjua
        ja poltamma kunnon mahorkat.

        Jaha palstan mukavenäläisellä on taas itsehoito päällä...


      • Tapio Rautalapio
        Ihan utelias kirjoitti:

        Se, että olet harhainen persoona, multinikkitapio, on vain yksi osoitus henkisestä sairaudestasi.

        Ai et muka lukenut tuota MTV3:n toimittajan kolumnia jonka lainasin tähän "keskusteluun", No lainausmerkit, koska et kykene keskusteluun multinikkihöperotapio.

        Miksi välttelet kielipolitiikkaan ja nimenomaan pakolliseen ruotsinkielen kielipoliittiseen liittyvää keskustelua ?
        Onko aihe liian tulenarka sinulle , suomenruotsalainen?
        Et oikein tahdo löytää mitään fiksua sanottavaa.

        Se, että olet pelkkä höptöttävä valehtelija ja multinikki on osoitettu.

        Itsetuntosikin on heikko, suomenruotsalainen valehteleva multinikki"tapio".

        Kuule, selitätkö miksi sinun on niin vaikea ymmärtää suomea, multinikki? En ole lukenut juttua kun tässä on vielä selvittämättä miksi sinua loukkaa se, että sinua sanoo multinikiksi kun sellainenhan sinä kuitenkin olet.


      • Ihan utelias
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Kuule, selitätkö miksi sinun on niin vaikea ymmärtää suomea, multinikki? En ole lukenut juttua kun tässä on vielä selvittämättä miksi sinua loukkaa se, että sinua sanoo multinikiksi kun sellainenhan sinä kuitenkin olet.

        Kuule, selitätkö minulle, suomenruotsalainen, jolla on heikko itsetunto:
        - miksi valehtelet
        - mikset keskity olennaiseen
        - mikset halua keskustella pakollisesta ruotsista
        - miksi olet multinikki
        - miksi yrität esittää parempaa kuin olet

        "tapio", olet huonoitsetuntoinen, suomenruotsalainen, valitettavasti et pääse irti näistä the main pointeista.

        Se, että kestoänkytät, yrität siirtää asian sivuraiteelle, ei onnistu.
        Jankuta.
        Mutta valheesi eivät muutu todeksi.

        "keskustellaanko " nyt tuosta MTV3:n toimittajan kolumnista, " rkp:n ikiaikainen rälssioikeus"..

        Koita nyt yrittää edes VALEHDELLA jotenkin..

        Skäms du inte ?

        PS tuo jankuttamisesi ei pure minuun, heikkoitsetuntoinen multinikki " tapio".


      • Toveri Bolovitsis
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Jaha palstan mukavenäläisellä on taas itsehoito päällä...

        Hyvä toveri ja puolueesi politrukki sinä Tapio R ota iisisti, poltamma mahorkat
        ja otamma saijjua liepuskaa niin suolesi toimii sitten normaalisti taas.


      • Tapio Rautalapio
        Ihan utelias kirjoitti:

        Kuule, selitätkö minulle, suomenruotsalainen, jolla on heikko itsetunto:
        - miksi valehtelet
        - mikset keskity olennaiseen
        - mikset halua keskustella pakollisesta ruotsista
        - miksi olet multinikki
        - miksi yrität esittää parempaa kuin olet

        "tapio", olet huonoitsetuntoinen, suomenruotsalainen, valitettavasti et pääse irti näistä the main pointeista.

        Se, että kestoänkytät, yrität siirtää asian sivuraiteelle, ei onnistu.
        Jankuta.
        Mutta valheesi eivät muutu todeksi.

        "keskustellaanko " nyt tuosta MTV3:n toimittajan kolumnista, " rkp:n ikiaikainen rälssioikeus"..

        Koita nyt yrittää edes VALEHDELLA jotenkin..

        Skäms du inte ?

        PS tuo jankuttamisesi ei pure minuun, heikkoitsetuntoinen multinikki " tapio".

        Kuulepa multinikki, miksi valehtelet minun valehtelevan?

        "Koita nyt yrittää edes VALEHDELLA jotenkin.."

        En tietenkään. Se on enemmän sinun hommaasi tuo valehteleminen, multinikki.


      • Tapio Rautalapio
        Toveri Bolovitsis kirjoitti:

        Hyvä toveri ja puolueesi politrukki sinä Tapio R ota iisisti, poltamma mahorkat
        ja otamma saijjua liepuskaa niin suolesi toimii sitten normaalisti taas.

        "poltamma mahorkat
        ja otamma saijjua liepuskaa niin suolesi toimii sitten normaalisti taas. "

        Vai sillä konstilla sulta ryöppyää tuota tavaraa palstalle...


      • Ihan utelias
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Kuulepa multinikki, miksi valehtelet minun valehtelevan?

        "Koita nyt yrittää edes VALEHDELLA jotenkin.."

        En tietenkään. Se on enemmän sinun hommaasi tuo valehteleminen, multinikki.

        Valehtelet, multinikki" tapio".

        Havaitsin muuten, että heikkoa itsetuntoasi pönkittääksesi, sinä suomenruotsalainen pyrit saamaan sen " viimeisen sanan".

        No minun kanssani et sitä saa "tapio " multinikki.

        Minua kiinnostaa sinun jakautunut persoonasi ja :
        - miksi valehtelet, patologisesti
        - miksi yrität, tosin huonosti onnistuen, viedä pakollista ruotsia koskevaa keskustelua sivuraiteelle
        - miksi olet multinikki
        - mikset kanna vastuuta

        Kerro nyt ensiksi, miksi valehtelet siinä(kin ) ettet lukenut tuota MTV3 toimittajan kolumnia.
        Älä nyt yritä esitä mitään pyhäkoulupoikaa, olet todella ns jakojäännös, jota kukaan ei huoli.
        RKP:n ikiaikainen rälssioikeus; vastaa nyt tähän.
        Olethan multinikki" pärre" vaatimassa muita, että keskitytään aloitukseen.
        Et kykene-et pysty ?

        "yllätys " tosiaan .

        MOT


      • Toveri Bolovits
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        "poltamma mahorkat
        ja otamma saijjua liepuskaa niin suolesi toimii sitten normaalisti taas. "

        Vai sillä konstilla sulta ryöppyää tuota tavaraa palstalle...

        A sie liero, olet kuin onkimato, mutta huono sellalinen..

        Sie olet valepukki, liero..


      • Tapio Rautalapio
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Multinikki hyvä, kirjoituksesi ovat suoraan sanottuna ihan idioottimaisia! Syljet toistuvia valehtelusyytöksiäsi suustasi täysin perusteettomasti. Miksi ihmeessäm teet niin? Haluatko jostain syystä esiintyä idioottina?

        Esiinnynkö minä idioottina?


      • Toverisi Bolovitsis
        Toveri Bolovits kirjoitti:

        A sie liero, olet kuin onkimato, mutta huono sellalinen..

        Sie olet valepukki, liero..

        Hyvä veli Bolovits sie olla kuin leijjuva pieru ei piestä ääntä, mut
        haisee kuin märännyt hapansilakka.


      • Ihan utelias
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Esiinnynkö minä idioottina?

        Ei,
        Et esiinny idioottina.
        Olet idiootti.

        Olet idiootti, multinikki "tapio" rautalapio

        Muistutan, että suomenruotsalaisena itsetuntosi on heikko.


      • Tapio Rautalapio
        Ihan utelias kirjoitti:

        Valehtelet, multinikki" tapio".

        Havaitsin muuten, että heikkoa itsetuntoasi pönkittääksesi, sinä suomenruotsalainen pyrit saamaan sen " viimeisen sanan".

        No minun kanssani et sitä saa "tapio " multinikki.

        Minua kiinnostaa sinun jakautunut persoonasi ja :
        - miksi valehtelet, patologisesti
        - miksi yrität, tosin huonosti onnistuen, viedä pakollista ruotsia koskevaa keskustelua sivuraiteelle
        - miksi olet multinikki
        - mikset kanna vastuuta

        Kerro nyt ensiksi, miksi valehtelet siinä(kin ) ettet lukenut tuota MTV3 toimittajan kolumnia.
        Älä nyt yritä esitä mitään pyhäkoulupoikaa, olet todella ns jakojäännös, jota kukaan ei huoli.
        RKP:n ikiaikainen rälssioikeus; vastaa nyt tähän.
        Olethan multinikki" pärre" vaatimassa muita, että keskitytään aloitukseen.
        Et kykene-et pysty ?

        "yllätys " tosiaan .

        MOT

        sait viimeisen sanan, multinikki. Toki se oli valhetta se sun viimeinen sanasi...


      • ..
        Ihan utelias kirjoitti:

        Ei,
        Et esiinny idioottina.
        Olet idiootti.

        Olet idiootti, multinikki "tapio" rautalapio

        Muistutan, että suomenruotsalaisena itsetuntosi on heikko.

        Tuitui


      • Anonyymi
        Ihan utelias kirjoitti:

        Suomenruotsalaiseen hyvään käytökseen kuuluu se, että vastatataan ensin kysyjän tekemiin kysymyksiin.

        Sinä et siihen kykene, vaan jankutat loopissasi samaa ikävystyttävää höpinää.
        Kiertelet asiaa ja vältät näköjään ikäviin asioihin tarttumista

        Olet osoittautunut olevasi tyhjänpäivänen trolli, joka ei kykene keskustelemaan.

        Olen osoittanut tämän jo monesti tässä ketjussa.
        Se, että jankutat ja jankkaat, on osoitus vain mitäänsanomattomuudesta.

        Joten voidaan todeta, että sinulla, suomenruotsalainen oli tilaisuus sanoa asiasta mielipide, jota et tehnyt.
        Päätelmä on selkeä; itsetuntosi on vajaavainen.

        Se on Moktar.Gubta


      • Anonyymi
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Tekoaatelisen virkaveli mukavenäläinen ilmaantui näköjään paikalle. Ei puutu enää kuin se kennelmies, joka puhuu koirien kielellä.

        ValuuttakauppiasMG


      • Anonyymi
        Ihan utelias kirjoitti:

        Jaahas, mitä olet nauttinut heti aamusta multinikitapio?

        Kumma juttu, kun sinä näköjään roikut tällä palstalla jatkuvasti ja olet suuna päänä puhumassa tyhjää ja et muka ollut lukenut tuota kolumnia.

        Pääset lentoon, kun korvasi heiluvat valehtelusta kuin Dumbolla.

        Se, että olet multinikkaileva typpi, tietenkin aiheuttaa senkin, että " senat menevät sakaisin."

        Joten älä levitä tuota multinikkailutapaasi yleisesti; se kun on tässäkin ketjussa tullut taas ilmi.

        Mutta teillä suomenruotsalaisilla on todella heikko itsetuntoto

        PS joko olet käynyt noilla perverssipalstoilla, missä viiihdyt hyvin.

        Ohikulkenut heteromies- nikillä juu on siellä ollut tuo moktarvalkku..


    • Toverisi Bolovitsis

      Hyvä toveri ja suuri Tapio R puolueesi politrukki sinulle neuvvoisin ottamaan
      rennommin muuten suolesi toimii huonosti ja saat rypäleitä peräpäähäsi.
      Nyt otamma saijjut ja poltamme rauhallisesti mahorkaa jota sinulla tiettävästi
      on kaapissa kun vierailet opintomatkoillasi naapurissa.

      • Tapio Rautalapio

        Oho. mukavenäläinen sekosi ihan täysin. Niinku aina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1927
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1729
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1186
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe