Katso millainen on abortoitu lapsi

Pieni lyhyt elämä

Kuinka he rakastivatkaan äitiään... :(

http://www.priestsforlife.org/images/index.aspx#galleries
(Huom. linkistä EI aukea suoraan aborttikuvia vaan sisältää LINKKEJÄ kuviin, joten tämä on täysin sääntöjen mukainen viesti!)

Onko julman totuuden näyttäminen eräille liian kiusallista kun täysin asialliset ja aheelliset aloitukset sensuroidaan? Vai liian tunteisiinvetoavaa, jota tietenkin itsensä pakkokylmettäneiden on liian tuskallista sietää?

46

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;;;

      Linkistä aukeaa suoraan videoon, jossa näkyy abortoidun lapsen irtirevitty käsi...

      • Höpönlöpöt!

        Video ei mene päälle jollei paina nuolta ja siinä näkyvästä kuvasta ei ilmene että se on irtirevitty!


      • Kuka mistäkin...

        ja sinä sitten nähtävästi saat siitä raajojen repimisestä ym. varilammikossa läträilystä :) pidätkö tuota ihan normaalina? Ihan vinkiksi, noilla taipumuksilla ET kuulu valtaväestöön ;)

        Kun ihminen on joutunut murhan uhriksi ja ruumiista otetaan todistusaineistoon kuvia, niin kuka on sairas, se uhrin kuvaaja ja kuvien julkaisija, vaiko se joka kaiken verisen sotkun aiheutti eli murhaaja?


      • Eli kiljunu

        poistoon TÄYSIN sääntöjen mukaisia viestejä etkä edes tiedä mitä niissä linkeissä on??!!! Banniin joutas tollanen turha rääkysabotööri...

        Eli mitä tahansa kuvia (tai kuvalinkkejä) jonnekin linkitetään niin lähettäjä saa niistä sun mukaan jotain perverssiä nautintoo ja runkkailee niitä kattellessa?? On sulla kummallinen maailmankuva... eli jos katot kuvia vaikkapa ihan elävistä lapsista niin olet runkkaaja-pedofiili, eikö niin??

        "Saisit olla kiitollinen meille hieman sivistyneemmille ja valveutuneille ihmisille"

        Sun kaltasista harhamielisistä kiihkohulluista valhesyyttelijöistä se ainakin on kaukana!!
        Olet nyt siis tiedostanut pakkomielteisen ongelmasi, joten hanki apua.


      • Oisit menny

        ite vaan suoraa ilmottautuun sinne poliisiasemalle. Ne ois sit voinu hälyyttää sinne valkotakkiset hakeen sut. Saisit sitten apua myös tohon pitkään jatkuneeseen lastentappamiskiihkoonkin. Ois korkee aika ruveta hoitaan tota häiriintyneisyyttäs.


    • Jotain tolkkua nyt

      Ei nuo kuvat ainakaan mua estä aborttia tekemästä, jos raskaaksi juuri nyt tulisin. Mitähän tuollainen 7-8-viikkoinen sikiö oikeasti tuntee tai tajuaa. Ei mitään. Eri asia jos puhutaan noista makaabereista kuvista myöhään abortoiduista, lähes valmiista vauvoista. Ja olisiko noidenkin vauvojen ollut parempi sit syntyä narkkari-tai alkoholistiäideille, tai liian nuorille, varattomille äideille, jotka olisivat sitten laiminlyöneet tai jopa pahoinpidelleet ei-toivottua lastaan?

      • Olisi,

        ja syntymän jälkeen päätyä tietenkin heitä kauan odotteneisiin koteihin.

        "jotka olisivat sitten laiminlyöneet tai jopa pahoinpidelleet ei-toivottua lastaan?"

        Tällänenkö kohtalo uhkais moniakin aborttien uhreja? Kuka määrittää muiden puolesta mikä on väkivaltaista kuolemaakin karmeampaa elämää?


      • bua-ha-haa
        Olisi, kirjoitti:

        ja syntymän jälkeen päätyä tietenkin heitä kauan odotteneisiin koteihin.

        "jotka olisivat sitten laiminlyöneet tai jopa pahoinpidelleet ei-toivottua lastaan?"

        Tällänenkö kohtalo uhkais moniakin aborttien uhreja? Kuka määrittää muiden puolesta mikä on väkivaltaista kuolemaakin karmeampaa elämää?

        Aika usein kyllä noin kävisi. Sinä vain pidät sellaisiin perheisiin syntymistä suotavana.

        Miten muuten voi kuolla ennen syntymää?


      • menikö.överiksi

        "Miten voi kuolla ennen syntymää"
        - oletko ikinä kuullut esimerkiksi kohtukuolemasta?

        Itselläni myöhäinen keskenmeno diagnoosilla "sikiön varhainen kuoleminen"

        Että kyllä sinne kohtuun voi kuolla ihan ilman syntymää. Se että tapahtuuko kuoleman abortista vai spontaanista asiasta ei ole mitään merkitystä siihen että ennen syntymää ei voisi kuolla. Suosittelen vaikka googlaamaan kohtukuoleman kokeneiden äitien blogeja asian tiimoilta jos todellakin kehtaat väittää moista.

        Ja kyllä varmasti ylireagoin mielestäsi, mutta oli sitten kuinka abortin puolustaja ja niin ei ihan sammakoita kannata kuitenkaan päästää suustaan ja väittää etteikö kohtuun voisi kuolla ennen syntymää.


      • toisinsanoen
        bua-ha-haa kirjoitti:

        Aika usein kyllä noin kävisi. Sinä vain pidät sellaisiin perheisiin syntymistä suotavana.

        Miten muuten voi kuolla ennen syntymää?

        "Aika usein kyllä noin kävisi. "

        aborttöörit on yleisesti ottaen hulluja väkivaltasia lastenvihaajia ja vanhemmiks kykenemättömiä, eihän sellasten pitäs saada enää koskaan lapsia.
        Pidät suotavana että lapset kärsii kaltoinkohtelua tai tapetaan jo kohtuun. Et halua ainakaan että pääsis kunnon ihmisten hoiviin hyviin koteihin.

        "Miten muuten voi kuolla ennen syntymää?"

        Taasko pitää tekeytyä tyhmäks kun faktat menee liian vaikeeks? No se ala-asteen bilsanopus esiin vaan ja kertaan millonka se elämä alkokaan....


      • bua-ha-haa
        toisinsanoen kirjoitti:

        "Aika usein kyllä noin kävisi. "

        aborttöörit on yleisesti ottaen hulluja väkivaltasia lastenvihaajia ja vanhemmiks kykenemättömiä, eihän sellasten pitäs saada enää koskaan lapsia.
        Pidät suotavana että lapset kärsii kaltoinkohtelua tai tapetaan jo kohtuun. Et halua ainakaan että pääsis kunnon ihmisten hoiviin hyviin koteihin.

        "Miten muuten voi kuolla ennen syntymää?"

        Taasko pitää tekeytyä tyhmäks kun faktat menee liian vaikeeks? No se ala-asteen bilsanopus esiin vaan ja kertaan millonka se elämä alkokaan....

        Sittenhän minä en varmaankaan ole abortoori, sillä olen erittäin lapsirakas. Syntyville pitää antaa hyvä elämä.


        Elämä, se hauska juttu syntymän ja kuoleman VÄLISSÄ.


      • hehhehheeeee
        bua-ha-haa kirjoitti:

        Sittenhän minä en varmaankaan ole abortoori, sillä olen erittäin lapsirakas. Syntyville pitää antaa hyvä elämä.


        Elämä, se hauska juttu syntymän ja kuoleman VÄLISSÄ.

        aika erikoinen tapa ilmentää lapsi"rakkautta"..vauhkoomalla täällä niiden tappamis"oikeuden" puolusteluja ja omakin lapses viemärihaudassa.

        "Syntyville pitää antaa hyvä elämä."

        Lässynlää.. tätä tekopyhyyttä sitten jaksat jankuttaa. Tuskin sua niidenkään kohtalot paskaakaan liikuttaa, ja vain joitakin viikkoja aiemmin oisit armottaa hehkuttanu niidenkin lasten survontaa manan majoille.

        "Elämä, se hauska juttu syntymän ja kuoleman VÄLISSÄ. "

        Ja sitten on se noin 9kk elämä jota on eletty jo ennen syntymää.


      • bua-ha-haa
        hehhehheeeee kirjoitti:

        aika erikoinen tapa ilmentää lapsi"rakkautta"..vauhkoomalla täällä niiden tappamis"oikeuden" puolusteluja ja omakin lapses viemärihaudassa.

        "Syntyville pitää antaa hyvä elämä."

        Lässynlää.. tätä tekopyhyyttä sitten jaksat jankuttaa. Tuskin sua niidenkään kohtalot paskaakaan liikuttaa, ja vain joitakin viikkoja aiemmin oisit armottaa hehkuttanu niidenkin lasten survontaa manan majoille.

        "Elämä, se hauska juttu syntymän ja kuoleman VÄLISSÄ. "

        Ja sitten on se noin 9kk elämä jota on eletty jo ennen syntymää.

        On se aika kuvaavaa, jos lasten oikeuksien ajaminen on joillekin vain tekopyhyyttä.


      • oikeusmurhatalapsia
        bua-ha-haa kirjoitti:

        On se aika kuvaavaa, jos lasten oikeuksien ajaminen on joillekin vain tekopyhyyttä.

        Mitä "oikeuksia" sinä ajat niille joita revitään väkivalloin kohtuun?
        Ei tietenkään lasten oikeuksien (mm. syntymättömien oikeus elää) ajaminen oo tekopyhää. Sinä et vaan mitään sellasta tee, päinvaston.


      • bua-ha-haa
        oikeusmurhatalapsia kirjoitti:

        Mitä "oikeuksia" sinä ajat niille joita revitään väkivalloin kohtuun?
        Ei tietenkään lasten oikeuksien (mm. syntymättömien oikeus elää) ajaminen oo tekopyhää. Sinä et vaan mitään sellasta tee, päinvaston.

        Tarvitseeko alle 12-viikkoinen solukasauma jotain kummempia oikeuksia?
        Lasten oikeudet on sitten ihan eri asia, mutta nehän sulle ovat täysin yhdentekeviä.


      • mikstarttis
        bua-ha-haa kirjoitti:

        Tarvitseeko alle 12-viikkoinen solukasauma jotain kummempia oikeuksia?
        Lasten oikeudet on sitten ihan eri asia, mutta nehän sulle ovat täysin yhdentekeviä.

        vähemmän kun joku syntyny päivän tai vuoden ikänen "solukasauma"? Tismalleen yhtä paljon se kohdussa 12 viikkoo ollu ELÄÄ kun se kohdun ulkopuolella olevakin. Lasten ihmisoikeudet on niitä samoja, varsinkin elämisen osalta ENNEN syntymää ja sen jälkeen.
        Siellä sulle vielä niitä eri ikäsiä "solukasaumia"
        http://www.ehd.org/prenatal-images-index.php

        "nehän sulle ovat täysin yhdentekeviä. "

        Kuka se tässä niiden "liian pienten" lasten henkee kärkkykään ja elämän oikeutta tohjoks polkeekaan?! Kattelet edelleen vaan sinne vääristyneeseen peiliis.
        Lasten oikeudet on sulle tosiaan yhdentekeviä, sillon kun sinä haluat olla 'sitä mieltä' ettei omien mutumääritystes mukasilla "solukasaumilla" oo paskankaan arvoo.


      • bua-ha-haa
        mikstarttis kirjoitti:

        vähemmän kun joku syntyny päivän tai vuoden ikänen "solukasauma"? Tismalleen yhtä paljon se kohdussa 12 viikkoo ollu ELÄÄ kun se kohdun ulkopuolella olevakin. Lasten ihmisoikeudet on niitä samoja, varsinkin elämisen osalta ENNEN syntymää ja sen jälkeen.
        Siellä sulle vielä niitä eri ikäsiä "solukasaumia"
        http://www.ehd.org/prenatal-images-index.php

        "nehän sulle ovat täysin yhdentekeviä. "

        Kuka se tässä niiden "liian pienten" lasten henkee kärkkykään ja elämän oikeutta tohjoks polkeekaan?! Kattelet edelleen vaan sinne vääristyneeseen peiliis.
        Lasten oikeudet on sulle tosiaan yhdentekeviä, sillon kun sinä haluat olla 'sitä mieltä' ettei omien mutumääritystes mukasilla "solukasaumilla" oo paskankaan arvoo.

        "Tismalleen yhtä paljon se kohdussa 12 viikkoo ollu ELÄÄ kun se kohdun ulkopuolella olevakin."

        Vaatii melkoiset lahjat olla näkemättä mitään oleellista eroa sellaisen kanssa, joka näkee, kuulee, tuntee, liikkuu, ääntelee ja hengittää, sellaisen kanssa, joka ei kykene mihinkään näistä.


    • Alkio tuumailee

      Minua vähän ihmetyttää, miten alkio voi rakastaa, kun se on pelkkä solu??? Tai miten voi rakastaa ilman aivoja? Miten voi ilman tietoisuutta tuntea tunteita... jne jne jne... Mitä tuntee ja ajattelee alkio, joka pakastetaan typpeen? Vihaako äitiään? On välinpitämätön? Tunteeko kylmää, arveleeko kuolevansa?

      Täyttä absurdiaa taas tämäkin aloitus,. Voi että kun abortinvastustajat alkais jossain vaiheessa samaan keskusteluun jotain uskottavuutta, mutta tämmöisiä naiiveja lässytyksiä taas...

      • Joko tulit?

        Suosijoilla ottaa vähänkään tunteisiinvetoavammat tekstit niin koville että pitää väkisinkin yrittää paniikissa latistaa säälittävillä saivarteluilla..oishan se nyt entistäkin kirveltävämpää jos hileet rupeis sulaan :D keep


    • elinkautinen??

      No niin. Nyt kun "julma totuus" on tnäytetty ja murha biologistieteellisesti todistettu, niin mitä näille "murhaajille" pitäisi antaa tuomioksi?

      Mitä tarjoaa biologistieteellinen abortinvastustaja vuodesta 2006?

    • Syyllistäminen rikos

      Syyllistäjät ovat äärioikeisto-tekopyhiä-populisteja, jotka ovat niin joutilaita, etteivät ymmärrä, että heidän tehtävänsä olisi auttaa hädänalaisia eläviä ihmisiä.

      Suurin osa aborteista tehdään sosiaalisin perustein, eli köyhyyden takia.

      Vaatikaa päättäjiä noudattamaan perustuslakia ja lopettamaan taloudellisen väkivallan kaikkein heikoimmassa asemassa olevia ihmisiä kohtaan.

      Se toimeentulo ja perusturva kuntoon jokaiselle suomalaiselle, on sitä parasta elämän- ja lastensuojelua, niiden syntymättömienkin.

      • Taas tätä

        tappamiskiihkojen turhaa syyttelyä ja tekopyhää paskanlänkytystä :DDD


    • teilatutLapset

      olemattoman irtokäsi....

    • ap.oot.pelle

      Ap, jos sikiö on mielestäsi ihminen, levität kuvia kuolleista ihmisistä. Se on laitonta. En ota määräyksiä sinulta. Sinä et ole minun tasollani, et ole minun vertaiseni, sinun laatusi ei vastaa minua. Sinun huutamisellasi ja kiljumisellasi ei ole minulle merkitystä. Sinun on paras tietää, että teen niin kuin itse tahdon.

    • mitähöliset

      "levität kuvia kuolleista ihmisistä. Se on laitonta."

      Siis ei oo todellista :DDDD ihanko tosissaan väität että netti on pullollaan näitä "laittomuuksia"????

      "Sinä et ole minun tasollani," jne. jankuti jankkaa. Jäikö levy päälle vai montako kertaa vielä meinaat horista tota samaa lapsellista uhomantraas?
      Emme tosiaan ole samalla tasolla, koska sinä ryvet siellä pohjasakassa ja syvällä.

      Vielä kertauksena toisesta ketjusta,

      "Sinä et ole minun tasollani, et ole minun vertaiseni,"

      Tästä ollaan harvinaisen yksmielisiä, sinä uliset siellä pohjasakassa alimpana, minä täällä yläpuolella normaalien joukossa.

      "Sinun huutamisellasi ja kiljumisellasi ei ole minulle merkitystä"

      Kuka se siellä määkii ja mylvii silti jatkuvasti näitä räyhävastauksiaan..? ;DD eikä "mitään merkitystä" :D

      "teen niin kuin itse tahdon. "

      Kuule rääy ja raivoo ihan vapaasti vaan jos sitä lellilorton pahaa oloo yhtään helpottaa, mitä se mua liikuttas :D teet ittees jatkuvasti säälittävämmäks pelleks.

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe