ainakin plustv:llä toimii seuraavanlainen homma: soita irtisanoaksesi kanavapakettisi niin myyvät edullisemman jatkotarjouksen kuin esim. telkkarimainoksissa. Itse sain pari veloituksetonta kuukautta kun olin ajatellut laittaa pariksi kuukaudeksi kanvt katki... joku voi sanoa että kieroa mutta mikäs siinä kun alennusta saa
säästövinkki kanaville
1
157
Vastaukset
- Ihan okei
Mitäs kieroa tuossa on, itsepähän niitä jatkotarjouksia antavat. :) Toisaalta, Plustv on kyllä useita kertaluokkia parempi kuin TV Viihde jonka aspaan ei pääse nykyään millään läpi. Asiakaspalvelun email-osoite on poistettu käytöstä, puhelin on tukossa ja ainoa keino lähettää viestiä on laittaa palautelomakkeella. Edes kanavia ei voi poistaa nettisivujen kautta toisinkuin Plustv:llä jolla itsepalvelukin toimii normaalin asiakaspalvelun ohella. Samaten Dnalla toimii hyvin toi, koska itse pääsin läpi jonottamatta ja sain asiani siellä hoidetuksi. Meikä kyllä vaihtaa TV Viihteeltä Dnalle heti kun saavat Dnalle Disney-kanavat ja Canal Film paketin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068932Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1803411- 191870
- 791181
- 751080
- 271075
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641031Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791015- 55983
- 65930