Mä oon 15w ja raskaana!mä tiiän ite että oon liian nuori mut mitähän mun pitäis teidän mielestä tehä ku ite en oo varma!!!mä toisaalta haluun pitää lapsen mut sit taas en poikaystävä ei pahemmin piittaa!kyllä mä uskon että auttais lapsen hoidossa tai sit ei!PLIIS AUTTAKAA JA KOMMENTOIKAA!!!!!NOPEESTI!
teiniäidiksi!apua!
2
441
Vastaukset
- nuori äiti
hei olen itse saanut ensimmäisen lapseni 17vuotiaana ,enkä päivääkään vaihtaisi pois ,sun täytyy todella tarkkaan miettiä asiaa aborttikaan ei ole mikään kivuton ratkaisu sitä kun ei saa tekemättömäksi jos tuleekin toisii ajatuksiin .toivon sinulle kaikkea hyvää ja toivottavasti teet oikean ratkaisun itsesi sekä lapsesi takia
- Mimmi-93
Kuten tuo "nuori äiti" mainitsi, että voi nuorikin olla hyvä äiti. Toivon todella, että teet oikean ratkaisun sekä sinun että vauvan suhteen. Voit joko abortoida(vaikka olenkin sitä hieman vastaan) tai antaa adoptoitavaksi.
Toisaalta, voisihan oma äitisikin hoitaa vauvaa. Se on sinun päätettävissäsi mitä teet, eikä kukaan voi vaikuttaa päätökseesi.
En tiedä, miltä sinusta tuntuu, koska itse olen vielä neitsyt, mutta voin kuvitella. Jaksamisia ja onnea! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345