teiniäidiksi!apua!

Mami!!??

Mä oon 15w ja raskaana!mä tiiän ite että oon liian nuori mut mitähän mun pitäis teidän mielestä tehä ku ite en oo varma!!!mä toisaalta haluun pitää lapsen mut sit taas en poikaystävä ei pahemmin piittaa!kyllä mä uskon että auttais lapsen hoidossa tai sit ei!PLIIS AUTTAKAA JA KOMMENTOIKAA!!!!!NOPEESTI!

2

465

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuori äiti

hei olen itse saanut ensimmäisen lapseni 17vuotiaana ,enkä päivääkään vaihtaisi pois ,sun täytyy todella tarkkaan miettiä asiaa aborttikaan ei ole mikään kivuton ratkaisu sitä kun ei saa tekemättömäksi jos tuleekin toisii ajatuksiin .toivon sinulle kaikkea hyvää ja toivottavasti teet oikean ratkaisun itsesi sekä lapsesi takia

• Mimmi-93

Kuten tuo "nuori äiti" mainitsi, että voi nuorikin olla hyvä äiti. Toivon todella, että teet oikean ratkaisun sekä sinun että vauvan suhteen. Voit joko abortoida(vaikka olenkin sitä hieman vastaan) tai antaa adoptoitavaksi.

Toisaalta, voisihan oma äitisikin hoitaa vauvaa. Se on sinun päätettävissäsi mitä teet, eikä kukaan voi vaikuttaa päätökseesi.

En tiedä, miltä sinusta tuntuu, koska itse olen vielä neitsyt, mutta voin kuvitella. Jaksamisia ja onnea! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      168
      1036
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      60
      832
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      800
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      737
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      663
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      77
      606
    7. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      62
      599
    8. 28
      575
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      575
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      569
    Aihe