Mä oon 15w ja raskaana!mä tiiän ite että oon liian nuori mut mitähän mun pitäis teidän mielestä tehä ku ite en oo varma!!!mä toisaalta haluun pitää lapsen mut sit taas en poikaystävä ei pahemmin piittaa!kyllä mä uskon että auttais lapsen hoidossa tai sit ei!PLIIS AUTTAKAA JA KOMMENTOIKAA!!!!!NOPEESTI!
teiniäidiksi!apua!
2
443
Vastaukset
- nuori äiti
hei olen itse saanut ensimmäisen lapseni 17vuotiaana ,enkä päivääkään vaihtaisi pois ,sun täytyy todella tarkkaan miettiä asiaa aborttikaan ei ole mikään kivuton ratkaisu sitä kun ei saa tekemättömäksi jos tuleekin toisii ajatuksiin .toivon sinulle kaikkea hyvää ja toivottavasti teet oikean ratkaisun itsesi sekä lapsesi takia
- Mimmi-93
Kuten tuo "nuori äiti" mainitsi, että voi nuorikin olla hyvä äiti. Toivon todella, että teet oikean ratkaisun sekä sinun että vauvan suhteen. Voit joko abortoida(vaikka olenkin sitä hieman vastaan) tai antaa adoptoitavaksi.
Toisaalta, voisihan oma äitisikin hoitaa vauvaa. Se on sinun päätettävissäsi mitä teet, eikä kukaan voi vaikuttaa päätökseesi.
En tiedä, miltä sinusta tuntuu, koska itse olen vielä neitsyt, mutta voin kuvitella. Jaksamisia ja onnea! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663102Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91831- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84839
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835