Poistetaan 1.3.2012 suomenkin vakavin sairaus SDP PUNATAUTI.
Onneksi mäntyniemestä
15
74
Vastaukset
- Jou_Joo
Joo, valitettavasti kerkesi lakkauttaa varuskunnat. Ja pakolaisia tilalle. Pitäisi kyllä kuulustella tuo täti ja laittaa lusimaan.
- WXYZÅ
Niinpä, setapunikki ylipäällikkönä, tekemiset on olleet tietenkin aatteen mukaisia, eli ei mitään tolkkua! Noilla "tiedoilla" päätetään vielä armeijan asioista, voi laupias taivas, menis vaikka maamiinojen mukaan.....
- Sahtivaari.
Ei taida kovin moni normaali ihminen ikävävä tavjaa tulla. outo kommari akka. ettei olis 18 nimen joukossa siinä STASI listallakin. toivotaan et sauli antaa mahtikäskyn ja julkasee MEDIALLE sen. perkuleen holkkipolvi mauno koivisto ku laitto kassakaappiin ja hukkas avaimetkin??
- Muistakaa Talvisota
Eikös niitä Stasilaisia alunperin ollut 20, mutta huhutaan, että 2 kappaletta kätyreitä on siivottu pois. Voi vain arvailla ketä ne olisivat. Ei se tietenkään voi olla Halonen, epäisänmaallinen ylipäällikkö, joka ei koskaan ole kunnioittanut sotiemme taistelleita veteraaneja ja ei puheissaan ole sanonut "isämaa". Mutta iloitsee lakkauttamalla P-karjalan KOntiorannan ja rapauttaa itärajan puolustuksen. Onneksi etelä-Suomen rannikolla on kymmenkunta varuskuntaa suojelemassa Halosta, kun mereltä se uhka saapuu.
- 1..3.2012 uusi aika
V 1982 asti ollut kommari punikki suomessa pressana. voi vittu niiden äänestäjät hävetkää lopun elämäänne.
- Koroljov
Älä puhu naurettavaa roskaa. Mauno Koivisto on vanha kaukopartiomies, asevelisosialisti ja antikommunisti, Martti Ahtisaari taas Suomen NATO-jäsenyyttä kannattanut oikeistososiaalidemokraatti. Tarja Halonen on epäilemättä vasemmistososiaalidemokraatti, mutta ei edes vasemmistososialisti eikä kommunisti ainakaan.
Naurettava tässä olen minä, joka moiseen vaivauduin vastaamaan. - äänijamies
Kuules Bessrewisser, lukisit muutamia Suomen poliittista historiaa käsitteleviä teoksia ennen kuin osoitat tyhmyytesi ja tietämättömyytesi täällä . Täällä on myös Kokoomuksen äänestäjiä lukemassa ja häpeämässä tietämättömyyttäsi..
- Noidan matka vie
Kyöpelinvuorelle, Kyöpelivuorelle...
- Tosi hallitsijat
Sinnepä sinne, kiehu pata kiehu, sanoo noita-akka. Onneksi linnan astuu todellinen hallitsijapari!
- iso kissa.
Kyllä 100% parempi ja komiampi ku aikasemmat körmyt. sauli ja jenni vautsi .upea pari. hiukkasen käy saulia kateeksi ku on nuori nainen.non problem .meillä asuu 58 vee puumatar.
- hyi_______
Todellinen hallitsijapari jenni noita-akka hevonenvi**u, ei saa ei saa nuorta miestä.
- Krääh-kääkäkäkäkäk!
Noita-akan tie,
Kyöpelinvuorelle vie... - Ko..ko..ko..k
ukkokukko Niinistö.
- Tosi.....
sinnepä sinne, turk, turk. sanoo noita-AKKA JENNI.
- Jäikö koulu kesken?
Miksi halveksit isänmaatamme käyttämällä väärin äidinkieltämme?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487