Olen aivan hulluna seksiin...saan pillua melkein päivittäin,mutta silti on pakko tyydyttää itseni vähintään pari kertaa päivässä.Riittää että nään jossain esim tiukan herkkupepun niin vällittömästi on muna kovana ja pakko saada purettua paineet jossain!!
Olen 30.vee sporttinen mies,eikä minulla ole muita paheita...
Onko tämä naisten mielestä pahe vai hyve??
Nymfomaaniko...
1
282
Vastaukset
- hornatsu
Näin pihtaavan miehen kumppanina tuo kuulostaa hyveeltä, mikäli saisin olla se johon ne paineesi purkaisit.
Mutta ihan vaan naisena sanoisin että pahe, jos kerran kukavaan toinen nainen saa syttymään, ja edustat juuri sitä stereotyyppistä miestä, joka ajattelee vaan vehkeellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 765245
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai674668Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1264606Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3391946- 891609
- 921524
- 2571476
- 3361154
- 200991
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.55967