Naisen kiinnostus mieheen

miesten osa

Jos nainen kiinnostuu jostain miehestä niin voiko nainen koskaan tehdä aloitetta?
Siis muutenkuin epäsuorasti heittää vihjeitä josta mies voisi päätellä että nainen saattaa olla kiinnostunut, muttei uskalla ehdottaa naiselle mitään koska ei ole 100% varma?

10

556

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin kotona

Jos mies näyttää Brat Pittiltä ja on rikas niin kyllä. Muuten ei jos mies on köyhä ja näyttä vaikka minulta tavalliselta tallaajalta.

• Tottakai voi. Ja tekee.

• gsfdgshsd

Kyllä naisetkin niitä aloitteita tekevät, mutta todella harvoin miehiin verrattuna. Siinäpä se.

• Afaki

Kyllä, mutta aika harvinaista se on miehiin verrattuna. Itse en ainakaan jäisi odottamaan naisen aloitetta, koska erittäin suurella todennäköisyydellä se jäisi häneltä tekemättä.

Miehen kannattaa tehdä aloite mikäli joku nainen vaikuttaa kiinnostavalta, eikä jäädä tulkitsemaan ja pohtimaan, että mahtaako kyseinen nainen pitää hänestä.

• On niitä ollut ihan reippaasti tässä vuosien aikana... että vastaus kysymykseen on kyllä.

• ja ja ja ja ja

Pitää olla todella kiinnostunut tai "oikeaa sukua herppeenluoma" että näin tekee.

• Ujo mies

Tottakai voi!

KIITOS KOSI MINUA UJOA MIESTÄ!

• oP-andr

Tottakai voi tehdä aloitteen. Kannattaakin.

Itseäni ei ole koskaan livenä kukaan nainen lähestynyt, mutta sitten netissä naiset ovat kyllä lähestyneet, mikä hieman outoa.

• mulle ainaki netissä olevat naiset on reilusti mua vanhempia jokka alkaa puhuun

• Naisen tekemä aloite, fantasia, josta voi vain haaveilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      73
      600
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      600
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe