Omakohtainen kokemus epäonnistuneesta plastiikkakirurgiasta!!!!

Puoskaroitu piloille

Jäät yksin kamalan lopputuloksen kanssa. (suomalainen kirurgi)

Menin plastiikkakirurgille saadakseni isomman ylähuulen. Konsultaatiossa keskustelin kirurgin kanssa. Paras olisi leikkaus jossa nenänpielistä poistetaan hieman ihoa ja ylähuuli tulee enemmän näkyviin. Kirurgi ymmärsi halutun lopputuloksen. Kysyin kirurgilta arvista, jotka leikkauksesta jäisivät. Hän kertoi että tulee todella pienet arvet jotka pystyy meikkaamaan piiloon jo viikon kuluttua. Leikkaus tehtiin viikon päästä.

Tuli tikkien poiston aika. Totuus paljastui. Kirurgi ei ollut paikalla tikkien poistossa eikä arvioinut lopputulosta. Tikit poisti hoitaja. Tikkaus oli järkyttävä. Toinen nenänpieleni oli ”rypytetty”. Iho ei ole tasainen vaan se on ommeltu ”pallukoille”. Arpi on ”valli” eli leveä ja syvä pallukoiden vierestä. Ihankuin tikkausta ei olisi tehty riittävän kireälle. Tikkaus oli tehty liian harvaan eli arvessa on nyt koloja kun iho ei ole joka kohdasta kiinnittynyt yhteen. Arvista työntyi esiin langanpätkiä (sitä sisempää sulavaa lankaa) ja iho roikaleita. Maallikkonakin pystyin näkemään jälki ole asianmukaista. Leikkauksen lopputulos on epäsymmetrinen.

Olin järkyttynyt ja otin yhteyttä kirurgiin. Kerroin hänelle ongelmat. Kerroin ettei sitä lopputulosta ole näkyvissä joka leikkauksella piti saada aikaan. Lähetin kuvia. Hän sanoi että arvet kypsyy ja leikkauksen lopputuloksen näkee vasta 6 kk päästä! Vastasin hänelle että kysyin sinulta arvista ja sanoit että viikon kuluttua ne on meikattavissa piiloon ja nyt kun on rahat otettu pois niin kerrotkin että toipuminen kestää 6 kk. En olisi mennyt leikkaukseen jos hän olisi rehellisesti kertonut että arvet ovat näkyvissä pitkään. Nyt aikaa kulunut 5kk ja jokainen huomaa arpeni.. Niitä ei saa edelleenkään piiloon millään. Ne näkyvät ERITTÄIN selvästi, on meikkiä tai ei. Kirurgi ei myöskään maininnut minulle muista mahdollisista seurauksista. Esim. keloidi riskistä! Vaikka lopputulos on jo nyt hirveä, niin se olisi voinut olla vielä kamalampikin! Pyysin kirurgia ottamaan minut omalla kustannuksellaan vastaan ja arvioimaan työnsä tuloksen. Hän kieltäytyi.

Lopputulos. Huuleni muoto ei ole muuttunut yhtään mihinkään. Nenäni leveni! Osoittaa järkyttävää ammattitaidottomuutta jos ei kerrota millaisia muita vaikutuksia leikkauksella voi olla. Kun puhutaan huulen koon kasvattamisesta, ei minulle tullut mieleen että leikkaus voisi vaikuttaa nenäni muotoon. Nenä on nyt ”levinnyt” pitkin kasvojani ja näyttää isommalta ja epäsymmetriseltä. Nenän pielet on vedetty poskille eli ne eivät enää taivu sisäänpäin. Hymyillessä tämä ongelma korostuu kun nenä leviää todellakin AIVAN pitkin naamaa. Missään vaiheessa kirurgi ei sanonut että tällainen olisi mahdollista.


Tiivistettynä: Leikkauksella ei saavutettu luvattua lopputulosta. Leikkaus vaikutti negatiivisesti ulkonäkööni sellaisessa paikassa johon ei kerrottu leikkauksen edes vaikuttavan. Leikkausarvet ovat järkyttävät. Tikkausjälki ala-arvoista ja arvet näkyy edelleen. Lääkäri ei suostu tapaamaan minua ja arvioimaan työnsä lopputulosta. Ulkonäköni oli parempi ennen leikkausta.
Jos harkitset leikkausta, muista että lopputulos voi olla jotain sellaista johon et ole varautunut. Jos leikkaus ei onnistu, lopputulos on AINA huonompi kuin lähtötilanne.

Kamalinta tässä on, että tehtyä en saa tekemättömäksi. Rahanahneet kirurgit leikkelevät sinua välittämättä lopputuloksesta. He vähättelevät ongelmaasi kun jokin meneekin vikaan ja kieltäytyvät ottamasta vastuuta. He eivät kerro totuudenmukaisesti riskeistä ennen leikkausta koska haluavat vain rahasi.. Jos olisin tiennyt sen, mitä tiedän nyt, en olisi koskaan mennyt leikkaukseen. Kirurgi teki peruuttamatonta harmia jota ei saa tekemättömäksi. Toivon etten olisi koskaan tehnyt leikkausta!

Haluaisin kirurgin vastuuseen tekemisistään. En tiedä millä hänet saa vastuuseen kun hän ei yhteydenotoistani huolimatta suostu edes tapaamaan minua jotta näkisi itse millaista vahinkoa on aiheuttanut.

Mieti tarkasti ennen leikkausta onko lopputulos sen riskin arvoinen että jokin meneekin pieleen ja näytät entistä kamalammalta. Ihmiset menevät leikkauksiin vain se kaunis lopputulos mielessään ja kirurgit käyttävät tätä häpeilemättä hyväksi eivätkä kerro, että lopputulos voikin olla jotain ihan muuta. Luotat suomalaisen kirurgin ammattitaitoon ja luulet että epäonnistumiset on harvinaisia. Nämä minulle tehdyt amatöörimäiset virheet osoittavat ettei näin ole. Väitän etten ole hänen ensimmäinen ”uhri” ja tuskin jään viimeiseksikään.

Muista että SINÄ kannat leikkauksen arvet ja lopputuloksen, ei kirurgisi! Kirurgille se on ihan sama onko lopputulos hyvä vai ei. Rahat hän on sinulta saanut jo ja vastuuseen saaminen on lähes mahdotonta jälkeenpäin. Lääkäri vain välttelee ja vähättelee kunnes väsyt taistelemaan oikeuksiesi puolesta.

188

14678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10v sitten

      Olen käynyt samassa operaatiossa ja arpi oli heti siisti.Punoitti tosin. Kirurgina Antti Ryynänen.

      • Puoskaroitu piloille

        Kuten olen kirjoittanut, kirurgin virhe... Useammalla kuin yhdellä tavalla. Tuliko sinulla myös ongelma tuosta nenän leviämisestä? sivusuunnassa?


      • 10v sitten
        Puoskaroitu piloille kirjoitti:

        Kuten olen kirjoittanut, kirurgin virhe... Useammalla kuin yhdellä tavalla. Tuliko sinulla myös ongelma tuosta nenän leviämisestä? sivusuunnassa?

        Ei mitään ongelmia..kun turvotus oli laskenut, näytin arven punoitusta lukuunottamatta hyvältä.


      • Puoskaroitu piloille
        10v sitten kirjoitti:

        Ei mitään ongelmia..kun turvotus oli laskenut, näytin arven punoitusta lukuunottamatta hyvältä.

        Olisipa mielenkiintoista nähä kuvia ennen ja jälkeen koska minulla näkyy nuo ongelmat niin selkeästi että osa ihmisistä jotka eivät ole hetkeen nähneet ovat jopa säikähtäneet uutta ulkomuotoani... Vaikea ymmärtää kun on vain tämä oma kokemus että miten suuren virheen kirurgi on kohdallani tehnyt..


      • Puoskaroitu piloille

        Nyt on aika varattuna Ryynäselle. Toivottavasti hän pystyy korjailemaan jäljet. Ainakin vaikuttavan kiireinen tuntuu olevan kun ajan saanti meni aika pitkälle.. Nyt toivoisin kovasti jos joku tietää ettei Ryynänen olekaan näissä operaatioissa paras että kertoisi nyt jottei mene taas rahat hukkaan ja ulkonäkö entistä pahemmin piloille kuten edellisen kanssa...


      • qqqqqqqq44444444444
        Puoskaroitu piloille kirjoitti:

        Nyt on aika varattuna Ryynäselle. Toivottavasti hän pystyy korjailemaan jäljet. Ainakin vaikuttavan kiireinen tuntuu olevan kun ajan saanti meni aika pitkälle.. Nyt toivoisin kovasti jos joku tietää ettei Ryynänen olekaan näissä operaatioissa paras että kertoisi nyt jottei mene taas rahat hukkaan ja ulkonäkö entistä pahemmin piloille kuten edellisen kanssa...

        Toivon todella, että saat kasvosi kuntoon.
        Tsemppiä, pidetään peukkuja !!


      • kaamoskaappi
        Puoskaroitu piloille kirjoitti:

        Kuten olen kirjoittanut, kirurgin virhe... Useammalla kuin yhdellä tavalla. Tuliko sinulla myös ongelma tuosta nenän leviämisestä? sivusuunnassa?

        Hahhhaaaaa.Susta tuli nyrkkeilijän näköinen. Kiva pelotella ihmisiä ja sanoa olevansa huippunyrkkeilijä. Buahhahhhaahhhaaa


      • Antilleuudestaan

        Antti Ryynänen leikkasi yläluomeni. Jälki siisti eikä mitään ongelmia toipumisen kanssa. Suosittelen lämpimästi.


      • ! ! ! ! !

        Nyt tuli todellinen pohjanoteeraus!

        Milloin on alettu laittamaan Allerganin Natrelle-implantteja kasvoihin? Upeaa - mahtavaa! (vihellyksiä, taputuksia!).


    • just do it

      Buffalo Horn Lip Lift sillä googlaat niin pitäisi tulla osumia. Mikäli kirurgi ei pysty kasvojen alueella operoimaan ilman näkyviä arpia, hänen ei todellakaan pitäisi leikata.Meneppä näyttämään itseäsi nyt vaikka Ryynäselle Eiran sairaalaan niin saat ammattilaisen mielipiteen,menet sitten korjauttamaan tai et.

      • Huh huh

        Olen samaa mieltä!


      • jyitrgjgitrj
        Huh huh kirjoitti:

        Olen samaa mieltä!

        Aivan alusta lähtien tulee ottaa selvää kuka on paras kirurgi!

        Ja,ellei ole varaa hänelle,niin jättää leikaamatta.Eipä mene pärstä enempää piloille!! kuin mitä se on syntyessään ja ajan muovaamana muuttunut...


      • Puoskaroitu piloille
        jyitrgjgitrj kirjoitti:

        Aivan alusta lähtien tulee ottaa selvää kuka on paras kirurgi!

        Ja,ellei ole varaa hänelle,niin jättää leikaamatta.Eipä mene pärstä enempää piloille!! kuin mitä se on syntyessään ja ajan muovaamana muuttunut...

        Olin ottanut selvää. Kyseessä hyvin tunnettu ja arvostettu kirurgi joka täälläkin saanut paljon positiivista palautetta joten luulin olevani osaavissa ja hyvissä käsissä. Myös konsultaatiossa hän antoi erittäin hyvän kuvan itsestään, ymärsi halutun lopputuloksen, kertoi miten siihen päästään ja kertoi että arvet tulevat olemaan erittäin huomaamattomat. Luulin todella olevani ammattilaisen käsissä...


      • 7plus18

        Miksi suojelette kirurgeja joiden työhön olette tyytymättömiä? Reippaasti nimiä/nimikirjaimet jakoon, että muut osaavat välttää! Jos kirjoituksenne pysyy asiallisena ei teitä voida syyttää mistään. Tämä vaikenemisen ja häpeän kulttuuri on suurin syy siihen että moni plastiikkakirurgi pääsee virheineen kuin koira veräjästä.


    • 2.kirurgin koekani

      Yhteydenotto potilasasiamieheen, sinullahan on jo hyvin koottuna asiatiedot ja valituksen aihe. Potilasasiamies vie asian terveydenhuollon oikeusturvakeskuksen ratkaistavaksi. Tsemppiä!

      • 10v sitten

        Voihan sitä valitella, mutta ei se naama siinä muutu...joten mene näyttämään sitä naamaasi kunnon plastiikkakirurgille.Muistaakseni hinta ei tuossa leikkauksessa ole päätä huimaava.Korjauta virhe ja nauti elämästä. Samalla voit tietysti yrittää saada rahasi takaisin siltä puoskarilta.Mutta älä jää odottelemaan että naama paranisi itsestään...toimi !


      • Puoskaroitu piloill
        10v sitten kirjoitti:

        Voihan sitä valitella, mutta ei se naama siinä muutu...joten mene näyttämään sitä naamaasi kunnon plastiikkakirurgille.Muistaakseni hinta ei tuossa leikkauksessa ole päätä huimaava.Korjauta virhe ja nauti elämästä. Samalla voit tietysti yrittää saada rahasi takaisin siltä puoskarilta.Mutta älä jää odottelemaan että naama paranisi itsestään...toimi !

        Kirjoitinkin tuohon alle jo että kävin yhdelle kirurgille jo näyttämässä mutta ei suostunut tekemään asialle mitään koska leikkauksesta vasta 5kk. Totesi vain että onko suomessa tehty johon vastasin kyllä ja sen jälkeen sain huokauksen että ompahan ainakin oikeaan kohtaan leikattu.. Mutta varaan ajan Ryynäselle.. Toivottavasti hän voisi auttaa.. Koska olen tässä kyllä yrittänyt toimia... Olen kontaktoinut useasti leikannutta lääkäriä, reklamoinut kuvien kanssa sekä käynyt jo hakemassa toisen mielipiteen työtulokseen ja en ole saanut vielä mitään apua.. Mutta laitan nyt toivoni Ryynäseen. Kiitos vinkistä että hän olisi hyvä.


      • vastuuseen !!
        Puoskaroitu piloill kirjoitti:

        Kirjoitinkin tuohon alle jo että kävin yhdelle kirurgille jo näyttämässä mutta ei suostunut tekemään asialle mitään koska leikkauksesta vasta 5kk. Totesi vain että onko suomessa tehty johon vastasin kyllä ja sen jälkeen sain huokauksen että ompahan ainakin oikeaan kohtaan leikattu.. Mutta varaan ajan Ryynäselle.. Toivottavasti hän voisi auttaa.. Koska olen tässä kyllä yrittänyt toimia... Olen kontaktoinut useasti leikannutta lääkäriä, reklamoinut kuvien kanssa sekä käynyt jo hakemassa toisen mielipiteen työtulokseen ja en ole saanut vielä mitään apua.. Mutta laitan nyt toivoni Ryynäseen. Kiitos vinkistä että hän olisi hyvä.

        Asia kuuluu nyt potilasasiamiehelle jos kerran puoskari ei ota kantaa. Saat sitten rahat uuteen leikkaukseen.


      • Totuus on tämä
        vastuuseen !! kirjoitti:

        Asia kuuluu nyt potilasasiamiehelle jos kerran puoskari ei ota kantaa. Saat sitten rahat uuteen leikkaukseen.

        Ei saa! Potilasasiamies ei tee muuta kuin auttaa tekemään valituksia jos sitäkään. Valittamalla voidaan saada lääkärille nuhtelu, mutta siihen se jää.

        Jos lääkäri on tyrinyt ihan tosissaan, korvauksia VOI saada potilasvahinkovakuutuksesta mutta sieltäkin saatavat rahat on vain pieniä kipukorvauksia, uuteen leikkaukseen ne eivät yleensä riitä.


      • jooo
        Totuus on tämä kirjoitti:

        Ei saa! Potilasasiamies ei tee muuta kuin auttaa tekemään valituksia jos sitäkään. Valittamalla voidaan saada lääkärille nuhtelu, mutta siihen se jää.

        Jos lääkäri on tyrinyt ihan tosissaan, korvauksia VOI saada potilasvahinkovakuutuksesta mutta sieltäkin saatavat rahat on vain pieniä kipukorvauksia, uuteen leikkaukseen ne eivät yleensä riitä.

        100% totuus :( oma kohtainen kokemus--ei saa mitään---paitsi mahdollisesti leimä otsalle...mielisairas:(


      • Anonyymi
        vastuuseen !! kirjoitti:

        Asia kuuluu nyt potilasasiamiehelle jos kerran puoskari ei ota kantaa. Saat sitten rahat uuteen leikkaukseen.

        Potilasasiamies, ei voi antaa vaatimuksia joita tulisi noudattaa.Sen kauppa saat vainsuosituksen jos sitäkään.Ei sitä tarvitse noudattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Potilasasiamies, ei voi antaa vaatimuksia joita tulisi noudattaa.Sen kauppa saat vainsuosituksen jos sitäkään.Ei sitä tarvitse noudattaa.

        Ei myöskään potilas vahingosta saa vaikka leikkauksessa puhkadtii suoli,seikattiin kolmeen kertaa saman asian vuoksi.kolme isoa leikkausarpea vatsassa. Ja kuolema lähellä
        Ei vahinkoa ole tapahtunut!


    • Puoskaroitu piloille

      Kiitos vastauksistanne.
      JUST DO IT:
      Varaan ajan Ryynäselle. Toivottavasti hän pystyy auttamaan. Eräälle toiselle kirurgille kävin jo epätoivoissani kasvojani näyttämässä ja hän kysyi onko tehty suomessa ja kun vastasin kyllä niin huokaisten totesi että no ompa nyt ainakin oikeaan kohtaan nuo arvet tehty... Eli hänkin näki kyllä ettei ole asianmukaista toimintaa mutta ei pystynyt antamaan mitään korjaus ehdotusta.. Toivottavasti Ryynäsen kanssa parempi onni.. Ja ihmettelen tässä että kyseessä kuitenkin tälläkin palstalla kehuja saanut kirurgi, koska itse olen kanssasi samaa mieltä ettei tuollaisen ihmisen kuuluisi tällaista ammattia edes harjoittaa..

      2.KIRURGIN KOEKANI:
      Osaatko neuvoa miten potilasasiamieheen saa yhteyden? Valviran sivuilta löysin vain tietoa tällaisesta toimijasta mutta en yhteystietoja onnistunut löytämään..

      • mmmmmmmmmmmmmmmmm

      • 12+3

      • uskallako mä?!

        Katsoitko Valviran sivuilta muuten oliko puoskarin nimi siellä ?! Jos ei niin oli valelääri.


    • 10v sitten

      Tsemppiä.Kun saat naaman itseäsi tyydyttävään kuntoon,loppu sujuu...

      • Puoskaroitu piloille

        Kiitos. Tosin tämän jos olisin tiennyt että operaatiosta tulee tällainen farssi niin en olisi koskaan operaatioon alunperinkään edes ryhtynyt...


    • sympatiaa

      Voisitko sanoa millä kirjaimella tuon leikanneen kirurgin sukunimi alkaa?

      Ja onko kyseessä kokenut kirurgi, paljon vuosia plastiikkakirurgina?

      • Puoskaroitu piloille

        Nimi on ehkä epäolennaista, koska kai tällaisia virheitä voi tapahtua kenelle hyvänsä.

        Tämäkin kirurgi täälläkin muista operaatioista kehuttu ja luulin meneväni hyvälle kirurgille..

        Pääasia jutussani on että harkitsisit tarkkaan operaatiota ja mietit etukäteen että jos jokin menee kammottavasti vikaan niin oletko valmis sen lopputuloksen kanssa elämään. Mahdollisesti loppuelämäsi jos ei ole enää rahaa jäljellä korjausleikkaukseen....

        Jos olisin tiennyt että omani lopputulos on tämä niin en olisi koskaan tehnyt tätä. Mutta koska kirurgiS vakuutteli että pikku arvet vaan niin annoin mennä.. Olisi pitänyt olla enemmän ymmärrystä olla luottamatta ihmiseen jonka oma elintaso on kiinni siitä montako leikkausta päivässä tekee.. Rahan perässä ainoastaan ja sanoo mitä hyvänsä jotta saa sut operaatioon ja veitsen alle..

        Tähänkin palstaan suhtautuisin hieman varauksella koska kyseistä toimipaikkaa täälläkin aika törkeästi mainostellaan joten ehkä ne positiiviset kokemukset joita täällä viljellään on ihan kyseisen paikan omaa mainospropagandaa eikä oikeita kokemuksia. Ja vaikka olisi oikeitakin positiivisia kokemuksia, niin mielestäni yksikin virhe tässä ammattissa on liikaa.. Se voi olla sinun ulkonäkösi joka sillä virheellä pilataan...


    • da-capo

      Aivan kauhea kertomus! Kyllä tuollaisen puoskarin nimen voi julkaista, ettei kukaan toinen joutuisi enää kärsimään samanlaisesta kohtalosta. Itsekin olen aikonut mennä alakasvojen, leuan ja yläluomien korjausleikkaukseen, mutta sinun kertomuksesi luettuani, en ole enää varma, haluanko vastaavanlaisen puoskarin käsittelyyn. Toivottavasti joku toinen kirurgi voi auttaa sinua.

      • suhteellisuutta

        En nyt lähtisi yhden nettikeskustelun nojalla ketään sanomaan puoskariksi, käsitin että kyseessä on kuitenkin laillinen lääkäri.


      • Puoskaroitu piloille

        Siksi tarinani kirjoitin, jotta jokaisen ei tarvitsisi tehdä virhettä jonka itse tein..

        Vastaan sinulle vain että mieti tarkkaan onko tilanteesi kuitenkaan niin paha että oikeasti tahdot veitsen alle. Luulen ettei ole ja kiinteytystä ihollesi saat varmasti aika paljon myös muilla, ei kirurgisilla menetelmillä. Jollakin kuorinnoilla tms.

        Jos joka tapauksessa tahdot operaation niin ota selvää esim. keloidista. Googlettamalla löytyy kuvia millaisia arpia operaatiosta voi tulla jos tällaista taipumusta on. Tämä onneksi todella harvinainen taipumus mutta itse en olisi omaa leikkaustani tehnyt jos minulle olisi kerrottu että pahimmassa tapauksessa voi tulla sennäköinen arvesta. Eli kuten kirjoitin, oma lopputulos on kamala mutta olisi voinut olla vielä hirveämpikin. Ja jos kaiken tutkimisen jälkeen haluat edelleen parantaa ulkomuotoasi niin valitse kirurgi HUOLELLA! Vaikkei tämäkään välttämättä mitään pelasta koska omanikin oli ihan tunnettu ja hyvä ja täälläkin kehuttu. Mun kohdalla nyt vaan teki aivan todella huonoa työtä... Olikohan huono päivä?? Tässä ammattissa niitä nyt ei vain saisi olla..

        Ja muista, että jos jokin menee pieleen niin sinä kannat epäonnistunutta tulosta kasvoillasi... Siksi toivon että mietit todella tarkkaan että jos esim. kasvolihaksesi halvaantuvat leikkauksessa ja koko naamasi alkaa roikkua operaation seurauksena niin oletko sen riskin valmis ottamaan eli onko nyt näkemäsi ongelma todella niin suuri kuin luulet sen olevan.. Tai jos et saakaan enää silmiäsi kiinni jos luomista poistetaan liikaa... Tai jos arvet näkyvät kasvoillasi vielä vuoden kuluttua niin että lähikauppasi myyjäkin näkee että leikelty on. Mieti oletko siihen valmis ennenkuin antaudut veitsen alle...

        Näistä epäonnistumisista puhutaan liian vähän ja ihmiset luulevat että ovat turvassa suomalaisella kirurgilla. Haluan että tiedostetaan ettei näin ole ja että yksikin epäonnistuminen on tässä ammattissa liikaa koska tuhoamalla jonkun kasvot ammattitaidottomuudella, todella voi pilata jonkun ihmisen elämän... Siksi kirjoitin oman tarinani jotta voisin "pelastaa" edes yhden ihmisen kokemasta samanlaista tuskaa ja häpeää jota itse olen epäonnistuneen operaation takia käynyt läpi.

        Kiitos kannustavista sanoistasi. Minäkin toivon että minua joku kirurgi voisi auttaa.. Kamalinta tässä on se että toivon että joku kirurgi saisi minut ennalleen! En enää siis toivo parannusta ulkonäkööni vaan että joku osaisi vain korjata minulle aiheutetut vauriot ja näyttäisin samalta kuin ennen leikkausta. Ja jos voisin uudelleen päättää niin en koskaan menisi leikkaukseen...


      • Puoskaroitu piloille
        suhteellisuutta kirjoitti:

        En nyt lähtisi yhden nettikeskustelun nojalla ketään sanomaan puoskariksi, käsitin että kyseessä on kuitenkin laillinen lääkäri.

        Sehän tässä se pelottava asia onkin että kyseessä on ihan laillinen lääkäri joka voi jo heti huomenna pilata samalla puoskaroinnilla jonkun muun ulkonäön....

        Mielestäni tässä ammattissa yksikin epäonnistunut lopputulos on liikaa.

        Jokainen voi miettiä tahtoisiko olla se yksi kymmenestä tai sadasta tai tuhannesta, mitä sillä väliä, jos sinä olet se yksi jonka ulkonäkö on piloilla...


      • Puoskaroitu piloille

        En viitsi nimeä julkaista... En halua mitään ongelmia itselleni.. Vastailin sinulle tuohon alle ajatuksiani aiemmin. En huomannut vastata suoraan tähän sinun viestiisi..


      • hymyhuulena
        Puoskaroitu piloille kirjoitti:

        En viitsi nimeä julkaista... En halua mitään ongelmia itselleni.. Vastailin sinulle tuohon alle ajatuksiani aiemmin. En huomannut vastata suoraan tähän sinun viestiisi..

        Moikka,luettuani juttusi,päätin ilmoittaa, että minullekin on tehty buffaloplastia ja klinikka oli KL,tosi nopea toipuminen ja siisti arpi.Arpi on toki tässä parin vuoden aikana muuttunut huomaamattomaksi ja mikä tärkeintä ylähuuleni nousee jälleen hymyyn, mitä se ei ennen operaatiota enää tehnyt.Meillä kaikilla on myös erilaiset arvenmuodostustaipumukset.Ei muuta kuin tsemppiä sinulle.


      • epäilyttävää
        hymyhuulena kirjoitti:

        Moikka,luettuani juttusi,päätin ilmoittaa, että minullekin on tehty buffaloplastia ja klinikka oli KL,tosi nopea toipuminen ja siisti arpi.Arpi on toki tässä parin vuoden aikana muuttunut huomaamattomaksi ja mikä tärkeintä ylähuuleni nousee jälleen hymyyn, mitä se ei ennen operaatiota enää tehnyt.Meillä kaikilla on myös erilaiset arvenmuodostustaipumukset.Ei muuta kuin tsemppiä sinulle.

        Näinköhän on omakohtainen kokemus vai vain klinikan omaa mainosta...


      • ???
        epäilyttävää kirjoitti:

        Näinköhän on omakohtainen kokemus vai vain klinikan omaa mainosta...

        SairaalaKL:lla ei ole tapana epäilemääsi toimintaan. Ettet olisi itse kilpailijan leivissä ja kun sairaala mainittiin nimeltä niin olet heti leimaamassa mainokseksi. Eihän täällä voi uskoa enää yhteenkään myönteiseen viestiin kun kaltaisesi epäilee niitä heti mainokseksi.


      • hymyhuulena
        epäilyttävää kirjoitti:

        Näinköhän on omakohtainen kokemus vai vain klinikan omaa mainosta...

        Typerä olet ja tämän kerran vielä sanon että kaltaistesi p....n jauhajen kanssa en ole kiinnostunut käymään keskustelua,olen todella tyytyväinen ja se siitä.Paremmin ei voisi asiat olla.


      • Kysymys
        ??? kirjoitti:

        SairaalaKL:lla ei ole tapana epäilemääsi toimintaan. Ettet olisi itse kilpailijan leivissä ja kun sairaala mainittiin nimeltä niin olet heti leimaamassa mainokseksi. Eihän täällä voi uskoa enää yhteenkään myönteiseen viestiin kun kaltaisesi epäilee niitä heti mainokseksi.

        Mistä sinä sen tiedät ettei ole ellet itse ole kyseisestä yrityksestä?


      • ???
        Kysymys kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät ettei ole ellet itse ole kyseisestä yrityksestä?

        " "Eihän täällä voi uskoa enää yhteenkään myönteiseen viestiin kun kaltaisesi epäilee niitä heti mainokseksi." "

        "Mistä sinä sen tiedät ettei ole ellet itse ole kyseisestä yrityksestä?"

        Näin se aina menee. Jos erhetyy vielä puolustamaan jotain klinikkaa tai lääkäriä, nämä epäilijät (tai kilpailijat) ovat täysin varmoja että osuivat oikeaan. Juuri tämän vuoksi lopetin jo aikoja sitten myönteisten kommenttien kertomisen omasta leikkauksestani.


      • dfggfdgfdgf
        Puoskaroitu piloille kirjoitti:

        Sehän tässä se pelottava asia onkin että kyseessä on ihan laillinen lääkäri joka voi jo heti huomenna pilata samalla puoskaroinnilla jonkun muun ulkonäön....

        Mielestäni tässä ammattissa yksikin epäonnistunut lopputulos on liikaa.

        Jokainen voi miettiä tahtoisiko olla se yksi kymmenestä tai sadasta tai tuhannesta, mitä sillä väliä, jos sinä olet se yksi jonka ulkonäkö on piloilla...

        Ongelma on että plastiikkakirurgiassa epäonnistumisia tulee aina. Lääkäri on myös ihminen, eikä mikään jumala, joka onnistuu aina 100% muuttamaan ihmisen ulkonäön haluttuun muotoon. Puhumatta siitä että parantumisen viat voivat johtua myös itse henkilöstä ja hänen kehostaan, siitä miten se paranee jne...


      • amelie777
        Puoskaroitu piloille kirjoitti:

        En viitsi nimeä julkaista... En halua mitään ongelmia itselleni.. Vastailin sinulle tuohon alle ajatuksiani aiemmin. En huomannut vastata suoraan tähän sinun viestiisi..

        en kyllä ymmärrä miksi et voi nimeä julkaista. ensin annat ymmärtää että ihan kamalaa jälkeä teki, ja kuitenkin annan muille mahdollisuuden mennä samaan lankaan. Jos oikeasti asiat on noin huonosti, siinä ei ole mitään väärää että julkaiset nimen! mitä ongelmia siitä sinulle tulisi!?!? Minä ainakin julkaisisin, koska en tosiaan, ikäkuuna päivänä haluaisi että muillekin käy noin!


      • miksi et kerro nimeä
        Puoskaroitu piloille kirjoitti:

        En viitsi nimeä julkaista... En halua mitään ongelmia itselleni.. Vastailin sinulle tuohon alle ajatuksiani aiemmin. En huomannut vastata suoraan tähän sinun viestiisi..

        miksi et halua julkaista hänen nimeä? sinä olet tässä nimetön ja ei kuka lähetä poliisia etsimän sunua, mutta monelle voinut auttaa. Sinä et ole hyvä ihminen. kerro edes klinikkaan nimi missä olit


      • Kerro ehdottomasti..
        dfggfdgfdgf kirjoitti:

        Ongelma on että plastiikkakirurgiassa epäonnistumisia tulee aina. Lääkäri on myös ihminen, eikä mikään jumala, joka onnistuu aina 100% muuttamaan ihmisen ulkonäön haluttuun muotoon. Puhumatta siitä että parantumisen viat voivat johtua myös itse henkilöstä ja hänen kehostaan, siitä miten se paranee jne...

        ..nimi!!! Lähinnä tuon jälkihoidon takia (sen puuttumisen) takia kyseisen kirurgin nimi olisi syytä mainita. Kaikille voi toki sattua virheitä, mutta jollei niitä ole valmis korjaamaan tai edes rahoja palauttamaan ym. on syytä kaikkien osata tuollaista paikkaa jatkossa välttää ja kiertää kaukaa! Luulisi hänenkin ymmärtävän, että kannattaa hoitaa kunnolla asiakas loppuun asti ja saada hyvän palautteen myötä paljon uusia asiakkaita, kuin tuollaisella käytöksellä menettää kaikki tulevatkin asiakkaat! Oikeinhan olisi saada rahojen palautuksen lisäksi korvauksia turhasta kärsimyksestä ja ulkonäön pilaamisesta!


      • tgtrkhjh
        Puoskaroitu piloille kirjoitti:

        En viitsi nimeä julkaista... En halua mitään ongelmia itselleni.. Vastailin sinulle tuohon alle ajatuksiani aiemmin. En huomannut vastata suoraan tähän sinun viestiisi..

        Ei kai siitä voi ongelmia tulla, kun totuuden kertoo! Hyvästä palvelusta kirurgi saa positiivista palautetta asiakkailtaan ja huonosta taas ansaitusti negatiivista. Tottakai saa ja pitääkin varoittaa, ettei muille käy yhtä huonosti.Hyvä kirurgi ottaisi vastuun virheestään ja yrittäisi ainakin korjata sen!


      • uskallanko ?!
        amelie777 kirjoitti:

        en kyllä ymmärrä miksi et voi nimeä julkaista. ensin annat ymmärtää että ihan kamalaa jälkeä teki, ja kuitenkin annan muille mahdollisuuden mennä samaan lankaan. Jos oikeasti asiat on noin huonosti, siinä ei ole mitään väärää että julkaiset nimen! mitä ongelmia siitä sinulle tulisi!?!? Minä ainakin julkaisisin, koska en tosiaan, ikäkuuna päivänä haluaisi että muillekin käy noin!

        Jos täällä alkaa nimiä julkaisemaan, niin asianomainen kirurgi voi haastaa nimenjulkaisijan oikeuteen sillä perusteella että hänen liiketoimintaansa on häiritty.

        Itse en ainakaan uskaltaisi nimiä julkaista negatiivisessa mielessä.. Vaihtakaa sähköpostiosoitteita tai muuta ... jos haluat sen nimen.
        Itseasiassa haluaisin sen nimmarin itsekkiin koska olen harkinnut ylälomileikkausta jonka pitäisi olla "pikkujutt" mutta kuitenkin. Kaikesta viisastuu.


      • nettivastuuta
        miksi et kerro nimeä kirjoitti:

        miksi et halua julkaista hänen nimeä? sinä olet tässä nimetön ja ei kuka lähetä poliisia etsimän sunua, mutta monelle voinut auttaa. Sinä et ole hyvä ihminen. kerro edes klinikkaan nimi missä olit

        No voi ... sanonko mä mitä ... Poliisille onmaailman helpoin keikka selvittää kirjoittajan ip-osoite.

        Kirjoittajan tulisi nimenjulkaisun jälkeen tyhjentää kovo ylikirjooittamalla tai muulla helvetinkonstilla tai sitten heittää se mereen jos hän haluaisi varmistaa että koneelta ei löydy mitään. Siltikin ip jäisi näkyviin .... mistä nimi olisi julkaistu.

        Nuorisolla ja rikollisilla on sellaisia Tor ohjelmia joita on työläs jäljittää tälläisissä tapauksissa. Tuskin asianomainen lady tälläista omistaa.

        Ajatelkaa nyt vähän mummot omaa turvallisuuttanne.


      • 8+1
        nettivastuuta kirjoitti:

        No voi ... sanonko mä mitä ... Poliisille onmaailman helpoin keikka selvittää kirjoittajan ip-osoite.

        Kirjoittajan tulisi nimenjulkaisun jälkeen tyhjentää kovo ylikirjooittamalla tai muulla helvetinkonstilla tai sitten heittää se mereen jos hän haluaisi varmistaa että koneelta ei löydy mitään. Siltikin ip jäisi näkyviin .... mistä nimi olisi julkaistu.

        Nuorisolla ja rikollisilla on sellaisia Tor ohjelmia joita on työläs jäljittää tälläisissä tapauksissa. Tuskin asianomainen lady tälläista omistaa.

        Ajatelkaa nyt vähän mummot omaa turvallisuuttanne.

        Voihan sitä kertoa asiansa myös proxyn kautta. Sen kun googlaa proxy server ja menee sivulle jonka kautta saa edes jonkin asteisen anonymiteetin.


      • oieassa taas olet
        Puoskaroitu piloille kirjoitti:

        En viitsi nimeä julkaista... En halua mitään ongelmia itselleni.. Vastailin sinulle tuohon alle ajatuksiani aiemmin. En huomannut vastata suoraan tähän sinun viestiisi..

        aivan--saat vielä syyte siitä:(((((((((((


    • Näillämennään

      Tunnistin heti kuka "täälläkin kehuttu" kirurgi on kyseisen nenän pilannut. Tuli kai klinikalle tarve puolustella itseään, kun tunnisti itsekin itsensä. Itselläni kokemusta myös tästä kirurgista. Olin pettynyt, kun minulle soitettiin pari päivää ennen leikkausta ja sanottiin, ettei minulle suunniteltua proteesia olekaan paikalla silloin kun on leikkausaikani. En voinut siirtää lomaani, jonka otin leikkaustani varten ja koska paikalla piti kuitenkin olla "jotain samantapaista" niin menin leikkaukseen ja minulle laitettiin melkein 100 cc isompi proteesi kuin mistä oli sovittu. Onpa kiva, kun rinnat lähtee liian ylhäältä ja anatomiset näyttää pornotisseiltä.

      • Kysyn vaan

        Uskomatonta... Täysin amatööri toimintaa! Miten tällaisia kirurgeja saa täällä toimia???


      • elämä on lahja

        No voi hyvän tähden...ainahan voi tulla yllättäviä esteitä, vaikkapa sairastapauksia tai tekijästä riippumattomia materiaalintoimitusongelmia. "En voinut siirtää lomaani" Oma mokasi sitten, kun menit ottamaan ne isommat.

        Ahneella on...

        Kaikenkaikkiaan, kyllä minun mielestäni ihmisten pitäisi vähän enemmän ottaa vastuuta myös itsestään ja huolehtia vastuuntuntoisemmin omasta terveydestään. Turhamaisuudesta mennään kaikenmaailman operaatioihin. Maalaisjärjen pitäisi sanoa, että aina kaikki ei välttämättä mene ihan niin kuin on suunniteltu. Pitää osata ottaa huomioon riski, että moni asia voikin mennä pieleen, vaikka kirurgikin kuinka tekisi parhaansa.

        Karsea esimerkki oli tv:ssä taannoin esitetty dokumentti ruotsalaisnaisesta, jonka piti saada isommat rinnat kiireesti ennen häitä, kävi missälie Puolassa leikkauksessa, sai anestesiassa aivovaurion ja on vihannes lopun ikäänsä. Siinäpä mies sitten kärräili isorintaista vihannesmorsiantaan rullatuolissa. Olisikohan kannattanut "tyytyä" kauniiseen, terveeseen, pienempirintaiseen vaimoon??

        Herätkää ihmiset pinnallisuudestanne!!!!


      • huh huh kommentteja
        elämä on lahja kirjoitti:

        No voi hyvän tähden...ainahan voi tulla yllättäviä esteitä, vaikkapa sairastapauksia tai tekijästä riippumattomia materiaalintoimitusongelmia. "En voinut siirtää lomaani" Oma mokasi sitten, kun menit ottamaan ne isommat.

        Ahneella on...

        Kaikenkaikkiaan, kyllä minun mielestäni ihmisten pitäisi vähän enemmän ottaa vastuuta myös itsestään ja huolehtia vastuuntuntoisemmin omasta terveydestään. Turhamaisuudesta mennään kaikenmaailman operaatioihin. Maalaisjärjen pitäisi sanoa, että aina kaikki ei välttämättä mene ihan niin kuin on suunniteltu. Pitää osata ottaa huomioon riski, että moni asia voikin mennä pieleen, vaikka kirurgikin kuinka tekisi parhaansa.

        Karsea esimerkki oli tv:ssä taannoin esitetty dokumentti ruotsalaisnaisesta, jonka piti saada isommat rinnat kiireesti ennen häitä, kävi missälie Puolassa leikkauksessa, sai anestesiassa aivovaurion ja on vihannes lopun ikäänsä. Siinäpä mies sitten kärräili isorintaista vihannesmorsiantaan rullatuolissa. Olisikohan kannattanut "tyytyä" kauniiseen, terveeseen, pienempirintaiseen vaimoon??

        Herätkää ihmiset pinnallisuudestanne!!!!

        Kyllä maineensa mukaan ammattitaitoiseen lääkäriin pitää voida luottaa eikä todellakaan laittaa potilaan syyksi jos leikkaus meneekin vikaan. Mene ihan itse itseesi ja mieti voiko todellakin tuollaisessa ammatissa toimia jos ei oikeasti osaa tehdä hyvää jälkeä! Alan vaihto pitäisi olla edessä!


    • g

      Samantyyppinen kokemus... kasvojeni alueelle tehtiin hyvin pieni toimenpide, jonka vaikutuksen ja myös mahdollisten haittavaikutusten ilmoitettiin olevan väliaikaisia.

      Ilmeisesti tämä on Suomessa ulkönäköön liittyviä toimenpiteitä tekevien klinikoiden/kirurgien normaalia bisneksen tekemistä, he eivät vaikuttaneet olleen moksiskaan, vaikka pilasivat kasvoni loppuelämäksi - minkä ei olisi pitänyt olla tässä toimenpiteessä edes mahdollista. Eli suomalainen klinikka ja lääkäri eivät noudattaneet lakisääteisiä potilaan oikeuksia, joiden mukaan potilaalle kuuluu kertoa mahdolliset haittavaikutukset.

      En oikein osaa sanoa, mikä käytännössä erottaa lääkärin härskistä kaupparatsusta, paitsi että lääkärillä on reseptinkirjoitusoikeus ja kaupallisesta näkökulmasta vähemmän vastuuta. Suomalaiset lääkärit voivat todistettavasti ihan rauhassa käyttää muutamaa potilasta 'harjoituskappaleina' ilman että lääkärillä on toimenpiteestä riittävää lääketieteellistä tietoa saatikka osaamista. Nämä kirjataan potilasvahingoiksi, joiden vuosia kestävän byrokratian potilas joutuu hoitamaan itse. Toisin sanoen - kaupparatsu joutuu kantamaan antamistaan tiedoista vastuuta, lääkäri ohjaa 'asiakkaan' tekemään potilasvahinkoilmoituksen, koska lääkäreillä ei ole vastuuta antamistaan tiedoista.

      Toisin sanoen, jos kaupparatsu myy tavaran tai palvelun, hän on siitä kuluttajakaupassa kuluttajansuojalain mukaisessa vastuussa. Sama koskisi myös kosmetologia, jos hän tekisi esimerkiksi täyteainehoidon, joita myös lääkärit tekevät. Lääkärit, joihin on valtion maksaman koulutuksen muodossa investoitu huomattavasti enemmän kuin kosmetologiin, voivat myydä ihan mitä vain, ilman että heidän tarvitsee koskaan toimittaa sitä. Muistamisen arvoinen asia.

      • Puoskaroitu piloille

        Ikävä kuulla että sinulla samanlainen kokemus mutta hienoa että jaat sen täällä koska mielestäni suomessa puhutaan aivan liian vähän nimenomaan suomalaisten kirurgien ammattitaidottomuudesta ja epäonnistuneista tuloksista..

        Minäkin luulin että suomalaiseen kirurgiin voi luottaa ja etenkin vakuuttelujen jälkeen en enää uskonut että mitään epäonnistumista voisi edes tapahtua pienessä operaatiossa ja toisin kävi. Toivon että jokainen harkitsisi todella tarkkaan ennen minkäänlaisen operaation suorittamista onko se todellakaan tarpeellinen koska ei näihin kaupparatsuihin ole luottamista ja itse kannat kasvoillasi muistutusta tästä ammattitaidottomuudesta ja se näky sinua tulee vastaan jokaisessa peilissä... Surullista että tällaisia ihmisiä saa toimia tällaisissa ammateissa..

        Haluaisitko killainen operaation sinulle tehtiin ja millainen epäonnistuminen tapahtui? Minusta tästä aiheesta on tärkeää herättää keskustelua, koska en toivo tällaista surua ja murhetta ammattitaidottomuuden takia kenellekään toiselle ihmiselle.. Oppikaa virheestäni älkääkä tehkö samaa itse...


      • 4+4

        Minunkin ystäväni kasvot pilattiin Mehiläisen ihotautilääkärin toimesta. Lääkäri oli valhdellut ettei toimenpiteistä ja hoidosta voi olla mitään haittaa. Lopputuloksena ystävälläni on ennenaikaisesti vanhentunut kirjava iho. On todella surullista, että samettisen sileä kaunis iho meni pilalle. Hän on yrittänyt saada apua kyseiseltä firmalta. He eivät vastaa yhteydenottoihin.
        Nyt ystäväni on löytänyt ulkomailta alansa huipun lääkärin, joka toivottavasti voi auttaa. Operaatio tosin maksaa yli 20 000€

        Kannattaa tosiaan miettiä ennen kuin antaa suomalaisten lääärien tuhota omaa kehoaan!!!


    • ------------------->

      Ohessa ranskalainen ainakin kotimaassaan kuuluisa ja tunnetu näyttelijätär jolla aikoinaan pahasti missattu huulioperaatio. Hän oli raikas ja nätti luonnollinen nainen ennen toimenpidettä. Hän sanoo suunnillen samoilla sanoilla kun sinäkin, että jos vain olisi peruutettavissa jo tehty, niin ei mietisi etkeäkään.

      Nykyisin hän on ns. kauneuskirurgiaa vastaan, joskin kunnioittaa jokaisen henkilökohtaisia valintoja. Varoittaa kuitenkin toimenpiteitä harkitsevia tunnettuutensa avustamana. Laitamalla hakusanoiksi 'plastic surgery and stars' niin tule vastaan yllättävänkin runsaasti lopputuloksia jotka ovat surullisia.

      "French beauty Emmanuelle Béart launches campaign against plastic surgery after her looks are ruined by botched ops"

      http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2113481/French-beauty-Emmanuelle-B-art-launches-campaign-plastic-surgery-looks-ruined-botched-ops.html

      Sitten aivan eri asteikolla.

      Varoitus lukijoille. Älkää klikatko seuraavaa linkkiä jos olette herkkiä. Belgialainen mies heitti syövyttävää happoa ex-rakastajattarensa kasvoille ja keholle. Hän teki tuosta naisesta hirviömäisen loppu iäksen. Nainen on käynyt tähän mennessä noin 80 tuskaista operaatiota lävitse. Hirvittävä hinta maksettavaksi kolmas-pyörä kuviosta. Kysein happo polttaa vaikkapa päällystakin aivan korroosiolle ja reikäiseksi.

      Incredible bravery of acid attack victim as she arrives to testify against married lover who scalded her when she dumped him

      *Patricia Lefranc, 48, left disfigured after sulphuric acid attack
      *She had been mistress of married Richard Remes, 57
      *He 'launched assault after she ended relationship'

      http://www.dailymail.co.uk/news/article-2113939/Patricia-Lefranc-Acid-attack-victim-arrives-testify-married-lover.html

    • Puoskaroitu piloille

      Luulen että aika monet katuvat päätöstään jälkeenpäin..

      Näistä julkisuuden henkilöidenkin epäonnistuneista kokemuksista pitäisi puhua enemmän. Jos sellainenkin kirurgi voi epäonnistua, jonka käsiin julkkis antaa omat kasvonsa ja uransa niin todellakin nämä suomen puoskaritkin voivat..

      Itse antaisin melkein mitä hyvänsä että pääsisin aikaan ennen leikkausta. Ei tullut mieleenikään että lopputulos voisi olla tällainen. Mielessä oli vain se kaunis kuva hyvästä lopputuloksesta ja siitä miten paljon paremmalta sitten näyttäisin. Vasta nyt valitettavasti osaan arvostaa sitä mitä olin ennen operaatiota. Ei todellakaan olisi kannattanut tähän ryhtyä..

      Itse voin vain toivoa että ehkä tämä keskustelu saisi edes yhden ihmisen miettimään vielä kahdesti ennen operaatioon menoa ja mahdollisesti säästymään näin ikävältä kokemukselta. Kenenkään ei pitäisi joutua tällaisen ammattitaidottomuuden uhriksi.

      • ------------------->

        >> Itse voin vain toivoa että ehkä tämä keskustelu saisi edes yhden ihmisen miettimään vielä kahdesti ennen operaatioon menoa ja mahdollisesti säästymään näin ikävältä kokemukselta.

        Nähdäkseni toimenpiteisiin mennään useinkin aivan liian kevyin asentein ja tuudittaudutaan siihen, että ammattilainen kyllä osaa asiansa. Kauneuskrurgeille heidän toimintansa on ennenkaikkea hyvin tuottavaa bisnestä ja jokainen asiakas saa kassakonen kilahtamaan nautinnnolisesti.

        Yksikään toimenpide ei ole riskitön. Moni ajattelee esimerkiksi vaikkapa yläluomilekkauksen olevan pelkkä läpihuutojuttu, mutta niissäkin on tiety määrä ikäviä epäonnistumisia joiden kanssa asiakkaan sitten tulee elää päivittäin.

        Mielestäni aivan ensimmäinen asia on punnita puolesta ja vastaan, josko kuitenkin voisi elää tyytyvïsenä ilman jotakin toimenpidettä.

        Mkäli päätyy leikkausta harkitsemaan, niin tietystikin hyvin huolellinen kirurgien maineen selvittäminen ko. toimenpiteissä ( asia johon tätäkin palstaa hyvin käytetään ).

        Sitten kannataisi käydä mieluummin kahden tai komenkin eri kirurugin vastaanotolla ja valmistautua huolella häntä tenttaamaan myös riskeistä ja mahdollisen epäonnistumisen hoitamisesta. Tulloin kannatta olla skarppina ja tarkkailla tiiviisti kaikkia hänen rektioitaan, verbaalisia ja ei verbaalisia. Mkäli vain on kirurgista riippumaton vakuutus epäonnistumisen varalle saatavissa, niin se kannattanee hankkia.

        Ratkaisuaan ja kiruurgin valintaakin kannatta sulatella kaikessa rauhassa.

        Kuten olet hyvin tuonut esille, niin aina tulee vakavissaan miettiä ja harkita, että miten elän mahdolisen epäonnistumisen kanssa ja miten se vaikuttaisi elämääni.

        Ongelmana toimenpiteestä riippuen on myös se, että mahdollinen korjausleikkauskaan ei tuota lähellekään haluttua lopputulosta ja miten sellaisen voisi edes uskoa jo yhden vakavemman hassin tehneelle.


      • ???
        -------------------> kirjoitti:

        >> Itse voin vain toivoa että ehkä tämä keskustelu saisi edes yhden ihmisen miettimään vielä kahdesti ennen operaatioon menoa ja mahdollisesti säästymään näin ikävältä kokemukselta.

        Nähdäkseni toimenpiteisiin mennään useinkin aivan liian kevyin asentein ja tuudittaudutaan siihen, että ammattilainen kyllä osaa asiansa. Kauneuskrurgeille heidän toimintansa on ennenkaikkea hyvin tuottavaa bisnestä ja jokainen asiakas saa kassakonen kilahtamaan nautinnnolisesti.

        Yksikään toimenpide ei ole riskitön. Moni ajattelee esimerkiksi vaikkapa yläluomilekkauksen olevan pelkkä läpihuutojuttu, mutta niissäkin on tiety määrä ikäviä epäonnistumisia joiden kanssa asiakkaan sitten tulee elää päivittäin.

        Mielestäni aivan ensimmäinen asia on punnita puolesta ja vastaan, josko kuitenkin voisi elää tyytyvïsenä ilman jotakin toimenpidettä.

        Mkäli päätyy leikkausta harkitsemaan, niin tietystikin hyvin huolellinen kirurgien maineen selvittäminen ko. toimenpiteissä ( asia johon tätäkin palstaa hyvin käytetään ).

        Sitten kannataisi käydä mieluummin kahden tai komenkin eri kirurugin vastaanotolla ja valmistautua huolella häntä tenttaamaan myös riskeistä ja mahdollisen epäonnistumisen hoitamisesta. Tulloin kannatta olla skarppina ja tarkkailla tiiviisti kaikkia hänen rektioitaan, verbaalisia ja ei verbaalisia. Mkäli vain on kirurgista riippumaton vakuutus epäonnistumisen varalle saatavissa, niin se kannattanee hankkia.

        Ratkaisuaan ja kiruurgin valintaakin kannatta sulatella kaikessa rauhassa.

        Kuten olet hyvin tuonut esille, niin aina tulee vakavissaan miettiä ja harkita, että miten elän mahdolisen epäonnistumisen kanssa ja miten se vaikuttaisi elämääni.

        Ongelmana toimenpiteestä riippuen on myös se, että mahdollinen korjausleikkauskaan ei tuota lähellekään haluttua lopputulosta ja miten sellaisen voisi edes uskoa jo yhden vakavemman hassin tehneelle.

        "Mkäli vain on kirurgista riippumaton vakuutus epäonnistumisen varalle saatavissa, niin se kannattanee hankkia."

        Mistä tuollaisia vakuutuksia on saatavissa? Luulisi ainakin olevan hyvin kallis enkä ole kuullut että suomalaisilla vakuutusyhtiöillä olisi tarjolla kyseistä vakuutusta.


    • no sano nyt se nimi

      ja mikä kaupunki ja sairaala on kyseessä. Olen itse harkinnut rintojenpienennysleikkausta ja on hyvä vain ja asiallista ja erittäin laillista kuluttajien vertailla tuloksia, täysin lailista, ja jopa potilasturvan kannalta välttämätöntä. HÄn voi olla valelääkäri ja kouluttamatonkin, ainakin kuulostaa tuon vastuunpakoilun vuoksi puoskarilta. Ihan turhaa pelkoa että joutuu oikeuteen jostain, jos kerran et ole tyytyväinen, mitä ihmeen auktoriteettipelkoa on ? Jokainen ansaitsee tietää nimen jota varoa!

      • ------------------->

        >> HÄn voi olla valelääkäri ja kouluttamatonkin, ainakin kuulostaa tuon vastuunpakoilun vuoksi puoskarilta.

        Vastuunpakoilu itsessään ei tee kirurugista puoskaria vaan se on alalla laajeminkin vallitseva mentaliteetti ja toimintatapa, yksityoseltä puolelta yleiselle myöskin periteisessä terveydenhoidossa.

        Pätevätkään kirurgit eivät tee 100% tapauksia onnistunutta lopputulosta. Toisaalta he toimivat melkoisella liukuhinatahdilla ja tekevät toimenpiteitä myös rasittuneina ja väsyneinä. Jokainen asiakas saa kuitenkin kassakoneen kilahtamaan nautinnolisesti.

        Plastiikkakirurgia on kuitenkin nykyisin suurelta osin bisneskirurgiaa ja taloudellisesti erityisen tuottavaa sellaista jossa varsinaisten traumojen korjaus näyttelee pikemminkin sivuroolia.

        Alalla pätee reriaate "veli lainaa ottaessa, veljenpoika lainaa maksaessa." Siinä vaiheessa kun pitäisi ottaa vastuu toimenpiteen ositttaisesta tai kokonaan epäonnistumisesta, niin onkin aivan toinen ääni kellossa. Silloin kielletään, vähätellää, vaietaan ja aletaan pelata väsytyspeliä toivoen asikkaan luovuttavan torjuntamurin edessä. Onneksi kaikki eivät luovuta, mutta oikeuden saaminen on suoranainen sotatanner. Näitä esimerkkejä on kautta maailman, eikä ainoastaan varsinaisessa puoskarikategoriassa.

        Siksi olenkin melko hämästynyt miten monet ovat valmiita ottamaan niinkin vakavaissa asiossa kuin terveyteen liittyvissä kirurgisissa toimenpiteissä riskejä teettämällä operaatioita mm. bisnekonsulttien ohjaamana ties millä klinikoilla ulkomailla, Viro, Puola jne. Silloin kun kakki menee hyvin, niin se tuudittaa tiettyyn turvallisuuden tunteeseen, mutta auta armias kun ongelmia tulee vastaan, niin asiakas on täysin yksin. Kun jo kotimaassakin on valtavan uuvuttavan työn, energian ja ajan takana mahdollinen oikeuden saaminen asiassaan, niin millainen onkaan tilanne jossakin ulkomaisilla klinikoilla tapahtuneessa ongelmatilanteesa. Sama kaava toistuu kaikkialla.

        Kaikessa tässä unohtamatta ns. hyväveli-systeemiä jossa on useinkin vaikea saada jokin spesialisti todistamaan ja ottamaan kantaa kollegaansa vastaan. Tämä tietenkin erityisesti kotimaassa kollega kollegaa vastaan.


      • ssssssssssssssssssss

        Kun luet ketjun jokaisen sanan huolella, niin eiköhän se nimikin sinulle aukea. Ainakin mulle selvisi.


      • Suomen potilasturva?
        -------------------> kirjoitti:

        >> HÄn voi olla valelääkäri ja kouluttamatonkin, ainakin kuulostaa tuon vastuunpakoilun vuoksi puoskarilta.

        Vastuunpakoilu itsessään ei tee kirurugista puoskaria vaan se on alalla laajeminkin vallitseva mentaliteetti ja toimintatapa, yksityoseltä puolelta yleiselle myöskin periteisessä terveydenhoidossa.

        Pätevätkään kirurgit eivät tee 100% tapauksia onnistunutta lopputulosta. Toisaalta he toimivat melkoisella liukuhinatahdilla ja tekevät toimenpiteitä myös rasittuneina ja väsyneinä. Jokainen asiakas saa kuitenkin kassakoneen kilahtamaan nautinnolisesti.

        Plastiikkakirurgia on kuitenkin nykyisin suurelta osin bisneskirurgiaa ja taloudellisesti erityisen tuottavaa sellaista jossa varsinaisten traumojen korjaus näyttelee pikemminkin sivuroolia.

        Alalla pätee reriaate "veli lainaa ottaessa, veljenpoika lainaa maksaessa." Siinä vaiheessa kun pitäisi ottaa vastuu toimenpiteen ositttaisesta tai kokonaan epäonnistumisesta, niin onkin aivan toinen ääni kellossa. Silloin kielletään, vähätellää, vaietaan ja aletaan pelata väsytyspeliä toivoen asikkaan luovuttavan torjuntamurin edessä. Onneksi kaikki eivät luovuta, mutta oikeuden saaminen on suoranainen sotatanner. Näitä esimerkkejä on kautta maailman, eikä ainoastaan varsinaisessa puoskarikategoriassa.

        Siksi olenkin melko hämästynyt miten monet ovat valmiita ottamaan niinkin vakavaissa asiossa kuin terveyteen liittyvissä kirurgisissa toimenpiteissä riskejä teettämällä operaatioita mm. bisnekonsulttien ohjaamana ties millä klinikoilla ulkomailla, Viro, Puola jne. Silloin kun kakki menee hyvin, niin se tuudittaa tiettyyn turvallisuuden tunteeseen, mutta auta armias kun ongelmia tulee vastaan, niin asiakas on täysin yksin. Kun jo kotimaassakin on valtavan uuvuttavan työn, energian ja ajan takana mahdollinen oikeuden saaminen asiassaan, niin millainen onkaan tilanne jossakin ulkomaisilla klinikoilla tapahtuneessa ongelmatilanteesa. Sama kaava toistuu kaikkialla.

        Kaikessa tässä unohtamatta ns. hyväveli-systeemiä jossa on useinkin vaikea saada jokin spesialisti todistamaan ja ottamaan kantaa kollegaansa vastaan. Tämä tietenkin erityisesti kotimaassa kollega kollegaa vastaan.

        En tiedä miten paljon parempi on tehdä operaatio suomessakaan... Tuntuu todellakin että on erittäin vaikeaa saada kirurgi vastuuseen teoistaan vaikka niin ollaan sitä mieltä että suomessa kannattaa tehdä jotta olisi jotakin potilasturvaa...


      • ------------------->
        Suomen potilasturva? kirjoitti:

        En tiedä miten paljon parempi on tehdä operaatio suomessakaan... Tuntuu todellakin että on erittäin vaikeaa saada kirurgi vastuuseen teoistaan vaikka niin ollaan sitä mieltä että suomessa kannattaa tehdä jotta olisi jotakin potilasturvaa...

        >> En tiedä miten paljon parempi on tehdä operaatio suomessakaan...

        Siinäpä se juuri onkin. Miten paljon vaikeampaa onkaan saada itselleen oikeutta, mikäli ongelmia syntyy jollakin ulkolaisella klinikalla.


    • Mtv3.

      Miksi se aamu-tv juontaja meni myös puskaroittamaan nenänsä Michael Jackson tyyppiseksi,ennen oli kaunis ja sopusuhtaiset kasvot,nyt liian pieni nenä.

    • Puoskaroitu piloille

      >> Mkäli päätyy leikkausta harkitsemaan, niin tietystikin hyvin huolellinen kirurgien maineen selvittäminen ko. toimenpiteissä ( asia johon tätäkin palstaa hyvin käytetään )

      Niin... Itsekin juuri tätä palstaa lueskelemalla sain käsityksen että kyseessä olisi osaava kirurgi... Hän on erikeskusteluissa saanut epäilyttävän paljon positiivista palautetta.. Suositan kaikkia suhtautumaan keskusteluihin täällä pienellä varauksella koska tännehän voi kirurgi itse käydä aktiivisesti kommentoimassa itselleen positiivista palautetta...

      Näin luulen että on myös tapahtunut koska olisi minusta omituista jos oikeasti osaava kirurgi jota erittäin monissa keskusteluissa kovin kehutaan saakin VAIN minun kasvoni pilattua..

      Kenellä olisi suurempi motivaatio täällä itseään kehua kuin sillä henkilöllä kenen kassaan rahat kilahtaa kun saa jonkun vastaanotolleen huijattua...

      • ------------------->

        >> Kenellä olisi suurempi motivaatio täällä itseään kehua kuin sillä henkilöllä kenen kassaan rahat kilahtaa kun saa jonkun vastaanotolleen huijattua...

        Haluamatta antautua paranoiaan, niin toisinaan on ollut vaikutelma, että mahdollisesti eri klinikoihin tavalla tai tosella sitoutuneet kirjoittelisivat aika ajoin tietyn tyyppisiä viestejä. Tuskinpa kirurgit itse nyt kuitenkaan, he ovat muutoinkin aikataulultaan yleensä ylibuukattuja.

        Niin, toivon, että tilanteeseesi löytyisi ratkaisu ja lopulta hyvälaatuinen korjaus.


      • Täysin kyllästynyt
        -------------------> kirjoitti:

        >> Kenellä olisi suurempi motivaatio täällä itseään kehua kuin sillä henkilöllä kenen kassaan rahat kilahtaa kun saa jonkun vastaanotolleen huijattua...

        Haluamatta antautua paranoiaan, niin toisinaan on ollut vaikutelma, että mahdollisesti eri klinikoihin tavalla tai tosella sitoutuneet kirjoittelisivat aika ajoin tietyn tyyppisiä viestejä. Tuskinpa kirurgit itse nyt kuitenkaan, he ovat muutoinkin aikataulultaan yleensä ylibuukattuja.

        Niin, toivon, että tilanteeseesi löytyisi ratkaisu ja lopulta hyvälaatuinen korjaus.

        Olisi oikein mukavaa jos saisi joltain klinikalta etuja kun kirjoittaa tänne kehuja. Minuakin on syytetty monta kertaa lääkäriksi, hoitajaksi ja ainakin klinikan henkilökuntaan kuuluvaksi kun olen kehunut oman leikkaukseni lopputulosta. En ole varma siitäkään ketä nämä "epäilevät tuomaat" ovat, hekin voivat olla kilpailevan klinikan henkilökuntaan kuuluvia. Nykyään ei voi olla enää mistään varma kun niin moni firma hankkii hopottajia (kyllä, sana on kirjoitettu täsmälleen oikein).


    • Huh huh sentään

      http://tv2.yle.fi/juttuarkisto/paivittaiset-ohjelmanostot/kirurgi-kahden-maailman-loukussa

      "Ja potilaat haluavat lopputuloksen olevan aina täydellinen."
      Harvemmin sitä kauneusleikkaukseen mennään epätäydellistä lopputulosta hakemaan???

    • lkjhgfd

      ""Ja potilaat haluavat lopputuloksen olevan aina täydellinen."
      Harvemmin sitä kauneusleikkaukseen mennään epätäydellistä lopputulosta hakemaan??? "

      Ymmärtänet kuitenkin luojan luoman ja kirurgien luoman eron?? Parhaassakin tapauksessa aina jää arpi.Aina.

      Plastiikkairurgialla pyritään parantamaan ulkonäköä...vaikea uskoa että kovinkaan usein päästään täydelliseen lopptulokseen,varsinkaan asiakkaan mielestä,joka ei ymmärrä miten suuri merkitys on lähtökohdalla.

    • Puoskaroitu piloille

      "Ymmärtänet kuitenkin luojan luoman ja kirurgien luoman eron?? Parhaassakin tapauksessa aina jää arpi.Aina."

      -> Tämä olisi ollut asiallista kirurgin tuoda selkeästi julki kun keskustelimme leikkauksesta. Jos luet alkuperäisen kirjoittamani jutun niin kysyin arvista kirurgilta. Hän kertoi minulle että tulee erittäin pienet arvet jotka voi viikon kuluttua meikata piiloon...

      Operaatiosta kulunut jo lähes puoli vuotta ja arvet ovat edelleen selkeästi näkyvissä. Ne ovat n. 4 mm leveät, koloilla, kuopilla ja kohoumilla eikä niitä saa millään piiloon.. Ja ne ovat olleet tällaiset päivästä 1. lähtien.. Kyse siis huonosta tikkauksesta. Ei yksilöllisestä arvenmuodostustaipumuksestani...

      Ja mitä lähtötilanteeseen tulee... Kuten kirjoitin, antaisin mitä tahansa jos pääsisin takaisin siihen tilanteeseen... Leikkauksella ei saatu aikaan muutosta joka piti saada aikaan, sen sijaan keskellä kasvojani on kaksi kamalaa arpea... Ja eikö nimenomaan kirurgin kuulu se lähtökohta ottaa huomioon ja kertoa millaisia vaikutuksia leikkauksella saadaan aikaan ja millaisia haittavaikutuksia??? Itselleni ei kerrottu realistisesti haittavaikutuksista, osa jätettiin kokonaan kertomatta, osa kaunisteltiin..

      Kirurgin myös kuuluisi tietää saadaanko toimenpiteellä haluttu lopputulos aikaan vai ei.. Kuten minun tapauksessani ei saatu aikaan lopputulosta joka yhdessä kirurgin kanssa sovittiin.....

      • wtedhut

        Tästä on vain sinun kantasi tiedossa. Kirurgin kanta on varmasti toisenlainen ja luulen uskovani kirurgia kuin sinisilmäistä potilasta valinoivine totuuksineen.


      • Silmät päässä
        wtedhut kirjoitti:

        Tästä on vain sinun kantasi tiedossa. Kirurgin kanta on varmasti toisenlainen ja luulen uskovani kirurgia kuin sinisilmäistä potilasta valinoivine totuuksineen.

        Kai nyt kuka hyvänsä osaa peiliin katsoessaan katsoa onko jälki asianmukaista vai ei... Kai sitä silmät on päässä ilman kirurgin tutkintoakin...


    • Vanheneminen

      Miettikää noita leikkauksia.Onko kauneuden ja täydellisyyden tavoittelu ......
      Kauneus on katoavaista ja rumuus sen kuin lisääntyy .........

    • mies

      Naiset, oppikaa toisten virheistä ja lopettakaa`` kauneusleikaukset``. Olette ilman niitä luonolliset ja kauniit.

    • oma vika

      Mä en tajua, miksette ymmärrä omaa vastuutanne. Leikkauksesta jää aina arpi, aina. Oli se sitten pieni tai iso. Kauneusleikkaukset ovat turhamaisuutta. Jos haluatte tieten tahtoen pilata ulkonäkönne, niin oma vika.

      • Katso peiliin

        Olen samaa mieltä, iteppähän on tollaseen joutavanpäiväiseen turhuuteen lähtenyt, tainnut olla huono itsetunto ... nekin rahat olisivat varmaan löytäneet tarpeellisemman kohteen ... En sääli kestäköön seuraukset, tyhmyydestä sakotetaan


    • Reusurssien viejä

      Siinäkin yksi jolla on aivan liikaa rahaa!!!! Toisilla ei raha riitä edes hammaslääkäriin ja tyhmät akat silvottavat itseään ja sitten itkevät palstoilla!

      Kuka käski mennä silvottamaan itseään? Minusta ylähuulen leveys on sellainen asia, joka ei mitenkään vaikuta ihmisen kauneuteen. Se mitä puuttuu, ei ole ulkonäköä, vaan itsetuntoa ja järkeä, eikä sitä voi leikkausilla saada!

      Tyhmät nuoret naiset on aivopesty että heidän pitää olla niin "hottia" ja sitten yhteiskunnan voimavaroja käytetään näiden typerin pitkkupimujen leikkelyyn!!! Olkoonkin vaikka kuinka yksityinen leikkaus, joka tapauksessa se vie resursseja muulta terveydenhoidolta!

      Näiden pimatsujen takia joutuu odottamaan sitten joku huulihalkiopotilas jolla oikeasti on tarvetta leikkaukseen!!!

      • luomumummo

        en ymmärrä noita tyhjänpäiväisiä leikkauksia ei se ikä mihinkään katoa vaikka kuinka naamaa leikkelee.näihin kauneusleikkauksiin vero 50prossaa lisää paitsi jos on kyse tapaturmasta tai sairaudesta.anna ikäsi näkyä ei mitään hävettävää.kauneus on katsojan silmissä.järki käteen jos ei sitä ole päässä


      • kumitossumummo
        luomumummo kirjoitti:

        en ymmärrä noita tyhjänpäiväisiä leikkauksia ei se ikä mihinkään katoa vaikka kuinka naamaa leikkelee.näihin kauneusleikkauksiin vero 50prossaa lisää paitsi jos on kyse tapaturmasta tai sairaudesta.anna ikäsi näkyä ei mitään hävettävää.kauneus on katsojan silmissä.järki käteen jos ei sitä ole päässä

        Luomumummo täälläkin. En ikinä edes harkitsisi minkäänlaista kauneusleikkausta, vaikka heltta roikkuu, maha pullottaa, reidet on mitä on, rinnat on venyneet, silmät väsyneen näköiset ja ryppyjä siellä sun täällä. Tämä peilistä minua katsova otus olen kuitenkin MINÄ, nyt vanhana, mutta nuoruudessani ihan kivan näköisenä...jospa olisinkin osannut arvostaa ulkonäköäni ,kun olin nuori.
        Ymmärrän, että nykyvouhotus luo kaikenlaisia turhia paineita, joita ennen ei ollut.
        Kun nyt katson nuoria ihmisiä, he kaikki ovat mielestäni kauniita. Olkaa siis kauniita omana itsenänne ja vanhentukaa kauniisti, ihan luomuna. Elämä ei ole ulkonäöstä kiinni.


    • jgklöahjd

      Tässä onat erittäin hyvä hyvä esimerkki siitä, ettei kannata korjata sitä minkä luonto ja perintö tekijät ovat antaneet. Jollei ole muuta kuin turhan tärkeä ja omasta päästä lähtenyt ajatus kaunistautua, on turhat leikkaukset jätettävä. Ymmärrän jos kosmeettinen haitta on suuri, tai kasvot ovat onnettomuuden kautta vaurioituneet, niin on ymmärrettävissä kasvojen korjaus leikaukset. Itselläni on nenä kierossa, onnettomuuden takia, en aio korjauttaa sitä, pysyy muistutuksena ihmisen kuolevaisuudesta. Näin ollen henkilöt jotka turhamaisuuden vuoksi haluavat korjauttaa olemattomia vikoja kasvoissaan, tarvitsevat enmpi henkistä hoitoa kuin leikkausta. Kasvojen kirurgisissa, samoin kuin muissakin rutiineissa leikkauksissa on aina, huom AINA komplikaation tai epäonnistumisen mahdollisuus. Joten leikkausta kannattaa aina harkita, onko se tarpeellista ja mitä jos se epäonnistuu......Joten turhat leikkaukset pois.Ne vievät aikaa ja resursseja todella tarpeellisista leikkauksista. Ja jos "turhaan" tehty leikkaus epä onnistuu, niin kannattaa katsoa peiliin, kuka halusi, mitkä vaarat, jne... Joten ei voi muuta kuin voi, voi.....

    • miksi ette vain ole tyytyväisiä itseenne?

    • 1912

      Mitäs jos Mirkkulikin antaisi jokaisen päättää itse.100 vuotta sitten hiustenlaittoa arvosteltiin samalla lailla.Joka aikakaudella on omat tiukkapiponsa jotka näkevät vain oman napansa.

      • Vanitatum vanitas

        Miksi mennä typerästi korjailemaan sitä mitä on saanut. Tai olisit vain pistättänyt botoxia huuleen. Sitähän saa joka kosmetodologilta. Ja pelkällä meikkaamisellakin pystyy kaikenlaista tekemään. Turhuutta nuo leikkelyt.


    • ei plastiikkaa...

      :D
      minä annan huuleni olla vain ohut ja kapea, kelpaan.

    • voi siskot MIKSI?

      vaikea ymmärtää miksi haluaisi olla ulkoisesti niin huomiotaherättävän kaunis ja ulkoa tulleiden kauneusmääritelmien kaltainen. haluatteko että teitä katsellaan ja ihaillaan? saatteko siitä jotain kiksejä?

      itse saan kiksejä jos pääsen juttelemaan älykkään ihmisen kanssa, se saa tunteman itsensäkin älykkääksi. Tuijotusta en haluaisi, ja leikeltynä tuijotusta tulisi kun ihmiset arvuuttelevat onko tuo leikelty vai ei. Nolo fiilis varmaan. Miksi se ylähuuli pitää olla niin näkyvillä? Suudelmakaan ei tunnu miltään jos ei tunne rakkautta, vaikka olisi pallohuulet. Haluaako joku ehkä herättää tuntemattomissa miehissä halua muistuttamalla pornonukkea? En minä ainakaan.

      En meikkaa, en värjää edes tukkaani ja silti tunnen olevani onnellinen. matkustelen ja harrastan tuntien oloni vapaaksi eikä turhaa epäasiallista huomiota tarvitse kokea. Elämäniloa vain.

    • kdkfjfjf

      Hyi saatana! Pitääkö sitä helvetin kumia pumpata joka ikiseen paikkaan? Vaikka kyseinen toimenpide olisikin onnistunut, niin se olisi saanut näyttämään sinut yhtä rumalta!

      • ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        Mitä ihmeen kumia? Mistään kumista tai muustakaan täytteestä tässä ei ole kysymys.
        Jos et ymmärrä, tiedä perusasioita, ei kannata kommentoida.


    • Naamasihan oli jo piloilla ennen leikkausta. Et kai muuten olisi operoitavaksi ryhtynytkään. Nyt se on piloilla vaan hiukan eri tavalla. Mikä lääkärin vastuu pitäisi olla? Jos ei Ladasta tullutkaan mersua, niin pitäisikö se korvata ehkä rahalla? Mikä olisi sopiva summa?
      No väliäkö tuolla.......Ryynäsen mainoshan tää juttu oli.

      • säälittävää puuhaa

        Heh heh, sori. Oon samaa mieltä tuosta ladasta ei tullut mersua, mutta uskosin että kun tuollainen hölmö menee leikkauttaan naamansa hän haluaa miellyttää erityisesti miehiä jos on hetero.
        Ja siinä nyt ei ole mitään järkeä. Onneks minun ei tarvitse tehdä sellasta kaikenlaista palikka-aivoa tähän maapalloonkin mahtuu.


      • Kaikenlaisia...

        Onpas harvinaisen typerä kommentti ja vielä kehtaat naamasi näyttää!! Eikä muuten näytä olevan ainakaan siinä kehumista... Eipä näköjään profiili enää aukea, eli isompana en kuvaasi onneksi näe! Tajusit sitten piilottaa sentään sen :DD


    • hölmöjen hommaa

      No haasta oikeuteen ja vaadi korvauksia tai uutta korjaavaa leikkausta. Et voi tehdä muuta kuin haastaa oikeuteen ja tee se pian ja ota valokuvia ja todisteita.

    • grumph

      Jokaisessa terveydenhuollon palveluyksikössä tulee olla potilasasiamies joka auttaa potilasta näissä kysymyksissä. Suosittelen ottamaan yhteyttä ko. tahoon kyseisessä hoitolaitoksessa missä operaatio on tehty.

    • Kaunis luomunainen

      On hyvä muistaa, että kaikkiin leikkauksiin, pieniinkin, sisältyy aina riski.

      Puoskaroinnin uhri valittaa moneen kertaan sitä, että häneltä on viety rahat. Tällainen leikkaus ei kuitenkaan liene niin kallis, että yksikään lääkäri leikkaisi vain periaatteella "rahat pois ja rappuun".

      Ihmettelen kovasti, että hoitava lääkäri ei suostu ottamaan puoskaroitua vastaan. Onkohan hän saanut tämän aikaan omalla käytöksellään. Plastiikkakirurgin koulutus on niin pitkä ja vaativa, että kukaan alan ammattilainen ei hylkää potilastaan ja laita maitettaan kyseenalaiseksi.

      Tämä on taas näitä "nimetön potilas syyttää nimetöntä lääkäriä hoitovirheestä" -juttuja, jotka voi surutta jättää omaan arvoonsa.

    • Nimi esiin

      Sano kirurgin nimi ja missä leikattiin?

    • O---ou

      Lapset, mitä opimme tästä? Älkää ikinä turvautuko veitseen.

      • no

        Lusikalla on vaikea leikata leipää.


    • ihan oiken

      ihan oikein aloittajan kaltaisille ääliöille jotka noita toimenpiteitä teettävät itselleen.
      nuo toimenpiteet on alkujaan tarkoitettu onnettomuuksien ym uhreille eikä turhanpäisille hienostelijoille joiden naamasta ei kausista saa tekemälläkään!

    • naamauusix?

      Miksi mennä kauneusleikkaukseen 'suurentamaan ylähuulta'? Miksei voi yksinkertaisesti tyytyä luojalta saamaansa naamaan? Jos vain yrittäisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on?

      Ei voi ymmärtää tätä nykyajan kauneuskirurgiauskoa, ei. Huh. Kauneusleikkaukset huvin vuoksi on turhamaisinta ja turhinta IKINÄ.

    • kannattiko???

      haasta oikeuteen, eli nosta syyte. Aikaa voi mennä vähän aikaa, mutta luulen että voitat jutun. Samalla voit näyttää muille idiooteille että ei kannata mennä vaan miehiä miellyttääkseen isontamaan rintojaan tai varsinkaan kasvoja jotka pilalle mennessä ovat sitten pilalla.

    • ...---...

      Hei sinä "Puoskaroitu piloille"...

      Kiitos siitä että jaat ikävän kokemuksesi / yrität vaikuttaa muidenkin päätöksiin ja todella pahoillani että näin on sinulle käynyt.
      Jokaisen oma päätös tietenkin ja onnittelut niille jotka ovat saaneet sen lopputuloksen josta ovat haaveilleetkin.
      Itsekin haaveillut kasvokirurgiasta (pienehköjä ikäkorjauksia - ei varsinaista vikaa) mutta en ole uskaltanut ryhtyä toimeen asian tiimoilta.

      Näköjään ihan hyvästä syystä.

      Minulle on kyllä tehty rintojen suurennus leikkaus (Suomessa). Leikkausta en kadu - parempi nyt kuin lähtötilanne mutta tämäkin lääkäri "puoskari" - sai operointi kiellon sitten myöhemmin.
      Tilanne minulla kuitenkin paljon parempi- rinnat ei niin hyvät kuin olisi voinut olla, muttei nyt niin kamalatkaan (itsehän on itsensä pahin arvostelija - ei niitä kukaan muu ole "moittinut"). Mutta kuten sinulla - minullekaan ei rehellisesti kerrottu mahdollisista riskeistä vaan niitä vähäteltiin. Onneksi mitään komplikaatioita ei tullut.
      Joka tapauksessa rinnat nyt ei ole näkyvissä - kasvot ovat ihan eri asia.

      Toivon todella että saat tilanteeseesi tarvittavan avun ja loppujen lopuksi olet itse tyytyväinen tulokseen.

      Operaatio suomessa ei tosiaankaan takaa lopputulosta - eikä kyllä turvaakaan.

    • tuhuudenturhuus

      Olen seurannut muutamia dokumentteja näistä itsensä pilalle leikkuuttaneista
      naisista.
      Todella järkyttää, kun elämä pyörii aina vaan uusien operaatioiden ympärillä.

      Pitäis lailla kieltää kaikki turhuudet. Eriasia jos onnettomuudessa menettää
      jotakin, vaikkapa kasvoihin kohdituviin seikkoihin. Kaikki pitää apinoita amerikasta ja siellä jos missä näitä riittää.

      Kuitenkaan raha ja itsensä viipaloimen ei tuo onnea, vaan huumeet vie
      ennenaikaiseen hautaa. nämäkin.

    • nimimerekki

      *Naurua*

    • ELV

      Ymmärrän plastiikkakirurgiaa siinä mielessä, että esim. jossain onnettomuudessa tulee rumia arpia ja ne voidaan korjata plastiikkakirurgiaa käyttäen tai jos kehossa on jokin ongelma,mistä on suorastaan haittaa terveydelle ja se voidaan hoitaa plastiikkakirurgiaa käyttäen niin ok. On muitakin keinoja, vaikka olen pian 55v, kuntosalilla body pump tunnit tekevät ihmeitä kropalle ja kauneushoitolaan on kiva mennä välillä ottamaan rentouttava kasvohieronta ja- hoito. Kulmakarvojen nypintä ja kestovärjäys on kuin "kasvojen kohotusleikkaus".

    • Mitä tarina opetti.. ollaan luomuja. Ei tulisi mieleenkään mennä muuttamaan omaa ulkonäköä.. on sitä mitä on.. Kukaan ei ole täydellinen, aina olisi korjattavaa jos sille linjalle lähtee. Ystävä meni aikoinaan raskaita yläluomia kohottamaan, lopputulos maallikon silmillä katsottuna.. ei muutosta mihinkään suuntaan..
      Jotenka luonnolliselle luonnonluomalle peukku ylös;)

    • Thaivaasee

      Voit mennä Thaimaasee lekurii, saavat ne pojatki näyttää kauniimmilta ku useimmat naiset!!!!!!!!!!!

    • Näin olisi pitänyt

      Olisiko kannattanut käydä perusteellisesti läpi nuo vastuu- ja korvauskysymykset ennen leikkausta ?

    • 39

      eikö sun naama ollut jopilalla,kun piti mennä kirungille,vai kuka sieltä peilistä katso,oisko ollut turhautunut nainen

    • chilla85

      hmm...
      minulla ei ole tehty kosmeettista leikkausta mutta elinsiirto kylläkin ja vika oli lääkärin,lääkkeen kontrolloimaton käyttö,eli ei testejä lainkaan..;lopputulos,maksa petti,vaihdettiin ja tilalle elämääni sain joka päiväosen kivun ja valtavaakin valtavamman arven..tosin ei siinä mittän ellei haluaisi liikkua rannalla sun muissa paikossa missä on ihmisiä...viime kesänä lapsetkin haukkuivat frankenstainiksi joten,onnea arpien korjaukseen ja muutenkin kaikkea hyvää....
      (paikalla oli muuten toinenkin 25 vuotias potilas ja hänen arpensa on jo kadonnut kun tulee heinäkuussa meillä 2v siirrosta,mutta hänet leikkasikin eri lääkäri...

      • chilla85

        Jaihan tiedoksi p***kan puhujille,siirto oli tulos hoidosta ja nyt ei arpea eikä kipuja pystytä hoitamaan resurssipulan vuoksi ? olen kyllä varannut yksityisen vastaanoton jo mutta aikaa se vielä vie..


    • 5+6=11

      Onneksi olkoon , mitäs lähit kikkeliskokkelis. Turhamaisuudesta saa joskus kärsiäkin.

      • chilla85

        Totta tuokin,mutta jokaisen kauneus käsitys on oma ja jos on valmis leikkaukseen ,niin siitä vaan...omat leikkaukseni saavat varmasti jäädä kun eii muutenkaan elinikä ole enää odotetun lainen...


    • voijeesus

      Hulluinta näissä leikkauksissa on se, etteivä nämä ihmiset nää totuutta.
      Kun kasvot on mennyt muodottomiksi möykyiksi, tai rinnat vuotaa, niin
      kuvitellaan olevan kuitenkin kaikkien miesten prinsessoja.

      Jos huuliin laitetaan myrkkyä ja ne halvaantuu ilmeettömiksi irvistelyksi,
      niin pitääkö siitä viellä maksaa, että tekee itsestään lapsia pelkäävän pellen.

      No pitää, kun on kusta päässä.

    • Hei, oon myös tehnyt kauneusleikkaukset ja en ole ollut tyytyväinen tulosta ! Kyllä ne kertoo totuuden vaan sen jälkeen kuin rahat ovat maksettu niille ja se on sittenkin huijausta ! Laita tänne sen kirurgin nimi ettei toiset mene sen luo eikä saa pettymyksiä omilla rahoilla. Haasta oikeuteen toi kirurgi ja vaati kotvaus, minä ainakin olen tehnyt niin . Suomessa plastiikkakirurgia on NIIN huonolla tasolla eikä ne halua ottaa vastua ikinä omista virheista ! Kyllä pitää paikkaansa .

      • Oon lukenut naita kommentteja ja voi v...u teitä hyvät naiset ja herrät ! Kyllä junttit juuri noin puhuu aina että "Pitää olla luonnollisesti KAUNIS " vaikka vitun ruman näköisiä ne oo ! Jokaisen oma asia mitä hän tekee ittelles ja kuinka hoitaa tai ei hoida iteäs ollenkaan , mutta eikös tää pakollinen asia että jos työntekia tekee työtä ja saa rahat siitä ja HYVÄT RAHAT , sen pakko sitten tehdä työtä HYVIN ja ottaa siitä vastua !!!!!!!!!!!


    • hilmilä

      Ota asianajaja ja haasta kirurgi !! Ties mikä valelääkäri ollut asialla!

      Ja nimi julkisuuteen varoittavanan esimerkkinä muille ihmisille.

      Samantien iltalehtiin , haluavatko asiasta jutun!!

      Kirurgi vastuuseen vaan !!

      Älä luovuta milloinkaan!!

    • pinochio2

      Onko laitonta ilmoittaa julkisesti huonosti työnsä tehneen kirurgin nimi, ehkä myös ennen- ja jälkeen -kuvat? Mielestäni ainoa asia jolla nämä puoskarit saataisiin miettimään tarkemmin tekojansa, olisi julkinen uutisointi mikäli leikkaus on mennyt pieleen.

      • ... ..

        Voi siitä joutua korvausvastuuseen, mutta kuluttajan aseman vuoksi pitää olla jo todellista mustamaalausta ennenkuin summista voidaan alkaa keskustella. Näissä tämän kaltaisissa jutuissa asia monta kertaa sovitaan klinikan kanssa ja sen seurauksena se jää hoitolaitoksen ja asiakkaan väliseksi, mitä nyt sen lisäksi voi olla tullut viranomaisvalvontayksikköjen tietoon.

        Eritoten kauneuskirurgiset toimepiteet kuohuttavat potilaan mieltä, koska ulkonäön vähäinenkin muuttuminen muuttaa myös minäkuvaa ja sen vuoksi toipuminen voi olla yllättävän raskasta henkisesti. Sitä ei osaa arvata ollenkaan ennenkuin on läpikäynyt sen ensimmäisen leikkauksen. Se oma odotus täydellisestä lopputuloksesta voi olla räikeästi ristiriidassa todellisuuden kanssa, sen mitä ylipäätään voidaan tehdä, mutta lääkärin asiana olisi varoittaa potilasta tästä etukäteen, puhumattakaan siitä, että siihen normaalisti tulee kaupantekijäisenä aina joitakin ylimääräisiä kupruja.


      • sevispäin

        Se nimi selviää pienellä salapoliisintyöllä täällä palstalla. Vai selviääkö ?!


      • salaamatonpoliisi
        sevispäin kirjoitti:

        Se nimi selviää pienellä salapoliisintyöllä täällä palstalla. Vai selviääkö ?!

        Pitää olla kyseessä rikos ennen kuin poliisi alkaa selvittää anonyymiä kirjoittajaa. Kunnianloukkaus kyllä riittää. Mutta kirjoittajan selvittäminen IP-osoitteen perusteella voi olla mahdotonta. Minullakin IP-osoitteen mukaan paikkakunnan näyttävä ohjelma väittää että näpyttelen konetta milloin Kemissä, Pihtiputaalla, Espoossa tai Lappeenrannassa ja mikään ei osu oikeaan.


      • hiygkk
        salaamatonpoliisi kirjoitti:

        Pitää olla kyseessä rikos ennen kuin poliisi alkaa selvittää anonyymiä kirjoittajaa. Kunnianloukkaus kyllä riittää. Mutta kirjoittajan selvittäminen IP-osoitteen perusteella voi olla mahdotonta. Minullakin IP-osoitteen mukaan paikkakunnan näyttävä ohjelma väittää että näpyttelen konetta milloin Kemissä, Pihtiputaalla, Espoossa tai Lappeenrannassa ja mikään ei osu oikeaan.

        Operaattorin lokeista saa tiedon kelle IP on kuulunut milläkin hetkellä. Ei siinä tarvi arvailla yhtään mitään


      • ...
        hiygkk kirjoitti:

        Operaattorin lokeista saa tiedon kelle IP on kuulunut milläkin hetkellä. Ei siinä tarvi arvailla yhtään mitään

        Lokien tietoja pääsee selaamaan vasta jos kyseessä on vakava rikos josta on seurauksena vankeutta. Kunnianloukkaus on asianomistajarikos joten luulenpa että poliisi ei ole kovin kiinnostunut.


    • ebindddd

      Siitäs sait. Ketään miestä ei kiihota mikään rullahuuli.

    • leikeltynäkö

      Jos ompeleeiden jälki on kuvaamasi kaltaista (tikit harvakseltaan, pusseja yms.), niin silloin kuulostaa siltä, kuin haavoja ei olis ommellut plastiikkagirurgi lainkaan vaan tavallinen lääkäri. Joskus, kun kiire painaa päälle, niin lääkärit saattavat jättää haavan ompelun jollekin toiselle, mutta kasvokirusrgiassa ompelijan pitää aina olla plastiikkakirurgian taitaja juuri arpien takia.

      Oletko pyytänyt potilasasiakirjasi (ns.epikriisin) kyseiseltä lääkäriltä? Siinä on maininta millä ommeltiin mikin kerros ja tiedosta voi olla apua kun menet uuteen konsultaatioon. Toinen lääkäri voi kertoa jo pelkän epikriisin perusteella mikä meni vikaan itse toimenpiteen aikana. Lääkäri voi kieltäytyä antamasta epikriisiä, mutta sinulla on lain mukaan oikeus saada se!

      • konekirjoitus

        Kai sitäkin voi peukaloida ?! Vai voiko ?! Kun ihminen sen kuitenkin siihen sanelee.


      • kyllä
        konekirjoitus kirjoitti:

        Kai sitäkin voi peukaloida ?! Vai voiko ?! Kun ihminen sen kuitenkin siihen sanelee.

        voi peukaloida ja minulta hävisi kerran kaikki leikkaukseeni liittyvät asiakirjat sanelunauhoineen. Kyseessä ei ollut kosmeettinen leikkaus, mutta hoitovirhe kuitenkin.


    • apuaapua

      Haluaako kukaa mennä yhteen leikelleen naisen kanssa. Jos kaikki on valetta,
      niin antaa olla: Näillä itsetunto niin huonoo, että taas kun yksikin kurttu tullee,
      niin taas mentiin. Joka ei uskalla oma itsensä, sillä kaikilla meillä on puutteita.
      Kierrän kaukaa.

      Onkonhan kysymys ollenkaan oman kaverin miellyttämisestä, vaan kerätä
      katseita ympäristöltään. Jos tapaan mielluttävä naisen, niin en tuijota hänen
      huuliinsa, tai rintoihin.

      • noobseverywhere

        No turha sitä nyt on täällä Suomi24:ssa vaahdota tällaisesta asiasta. Jos jotakuta ei miellytä oma ulkonäkö ja on valmis maksamaan muutoksesta, siitä vaan. Ei pitäisi vaikuttaa teidän elämään :)


      • apuuaapuua
        noobseverywhere kirjoitti:

        No turha sitä nyt on täällä Suomi24:ssa vaahdota tällaisesta asiasta. Jos jotakuta ei miellytä oma ulkonäkö ja on valmis maksamaan muutoksesta, siitä vaan. Ei pitäisi vaikuttaa teidän elämään :)

        Eipä vaikuta ei, mutta se v*tun pinnallisuus joka on vallannut ihmiset, niin
        se säälittää. Elämä on kuitenkin lyhyt ja kun juostaan tissien ja vaikka
        rasvaimun perässä, niin eipä tarttis maksaa itseää kipeäki ja pilata ulkomuotoansansa,
        kun katsois mitä suuhunsa mättää

        Näillä itseään muokkaavilla on usein jonkun pieni piruilu, vaikkapa kaksoisleuvasta,
        eli heti tuijotaan peilii, niinkuin jumalaa. Ettekö voi luottaa siihen mitä ootte.

        Ei vetsenterä ole ratkaisu...SE ON PAKENEMISTA.


      • yyyyyyyyyyy
        noobseverywhere kirjoitti:

        No turha sitä nyt on täällä Suomi24:ssa vaahdota tällaisesta asiasta. Jos jotakuta ei miellytä oma ulkonäkö ja on valmis maksamaan muutoksesta, siitä vaan. Ei pitäisi vaikuttaa teidän elämään :)

        no oletko leikkuuttantut rumaaturpaas?.


      • chilla85

        niinpä..totta kai tuokin...
        En itse henk.kohtaisesti meniwsi muuttamaan mitään vaikkei rintoja olisikaan tai huulet olisivat liian pienet..kaikkeen omaani olen tyytyväinen paitsi tuohon elinsiirtolääkärin käsialaan..ei ole kaunis näky kun menee junaraide rintalastasta alas asti..


    • yhteys juristiin, ja korjausleikkaus toisella kirurgilla ensimmäisen tunarin piikkiin.

    • Vanhan aikainenko?

      En ymmärrä miksi terveen ja hyvän näköiset tyttöset menee noihin leikkauksiin? Eri asia on jos on joku vamma tai epämuodostuma.

    • LuonnollinenIsBest

      Mitä järkeä leikellä jos ei oo varsinaisesti syytä siihen?
      Johan jo lapsetkin kyselee, että äiti/isi, miks mä en oo sun näköinen? Miks mulla on näin ohut ylähuuli ja sulla noin paksut??

    • Ivallinen "heh"..

      "En olisi mennyt leikkaukseen jos hän olisi rehellisesti kertonut että arvet ovat näkyvissä pitkään. Nyt aikaa kulunut 5kk ja jokainen huomaa arpeni.."

      Todellakin.... Luulitko oikeasti ettei leikkauksesta jäisi jälkiä?? Miksi luulet että huulihalkionsa leikkauttaneet huoret miehet kasvattavat usein viikset - peittääkseen arvet!!!!! Ei niistä pääse mihinkään, ne on ja pysyy.

      Niinpä yhdyn viisaisiin sanoihisi:

      Mieti tarkasti ennen leikkausta: onko lopputulos sen riskin arvoinen että jokin meneekin pieleen ja näytät entistä kamalammalta!!!!

      Sinä otit tuon riskin, minä en ottaisi vaikka ilmaiseksi operaatio tarjottaisiin. Nenäni on iso ja sieraimet häiritsevän suuret, ne oikein läpättävät nauraessa.... mutta pistän punaa huuliin ja väriä silmiin niin kukaan ei kiinnitä huomiota sieraimiini! Uskon että sama olisi pätenyt tuohon ylähuuleesikin.... Mutta jälkiviisaushan on paras viisaus....

      Kaiken lisäksi ihmisten ihot on yksilöitä, jotka reagoivat toimenpiteisiin eri tavoilla: Toiset venyy, toiset ei, toisiin jää ikuinen jälki, toisilta häviää piankin. Lisäksi toimenpiteet ja niiden tekijät on erilaisia: toisista jää erilainen jälki ku toisista toimenpitestä ja TOISET OSAA HOMMANSA JA TOISET EI!

      Toivottavasti löydät jonkun taitavamman korjaamaan tuhoja (sillä sinuna minä vaihtaisin kirurgia!), rahaa se varmasti nielee ja arvet varmasti näkyvät loppuelämäsi, mutta ainakin sitten pystyt katsomaan itseäsi peiliin ilman itkua!

      Tsemppiä etsintöihin!

    • mievuan..

      Eka kysymys. Miksi menit? Joku on typeryydessään päättänyt, että on kaunista kun ylähuuli on yhtä iso kuin alahuuli. Ei ole! Alahuuli on isompi, että leipä ja muu ruoka menee varmemmin sisään suuhun eikä valu pitkin leukoja. Ylä huulo on vaan sen takia, että on edes jotain leivänpäälle pantavaa köyhälläkin.

      Se on kyllä hupaisaa ja merkittävää, että kun perinteisesti kauneusihanne ainakin minun elinaikanani on ollut valkoisen rodun piirteet, niin nyt huulten osalta ihannoidaankin mustan rodun piirrettä.

      Lähes poikkeuksetta nuo ylähuulen isonnukset ovat kauhean näköisiä, kun vaikka Hollywoodin naisia katselee. Näkee jo kilometrin päähän, että on operoitu. Luonnoton ei ole kaunista. Mutta luonnottomuus on ainakin jenkkilässä niin luonnollista, että ei ne sitä tajua, ja pieni Suomi tulee kovaa perässä.

      Mun mielestä on myös ihan hirveen näkösiä noi kuoretetut virheettömät ultravalkoiset hampaat. Varsinkin 80 v. ja yli mammoilla ja papoilla. Ei se ole luonnollista vaan luonnotonta ja siksi kaikkea muuta kuin kaunista.

    • krrow

      Ihme jengiä, kyllä kai jokainen saa mennä leikkaukseen, jos itse haluaa. Mitä se teidän elämäänne vaikeuttaa, jos joku ei halua olla luomu? Jos te itse olette tyytyväisiä itseenne juuri tuollaisena joksi olette syntyneet, niin ei se tarkoita että kaikki olisi, eikä se myöskään teiltä ole pois jos joku haluaa leikkaukseen mennä. Toki pitää ottaa aina huomioon, että kaikki ei mene aina suunnitelmien mukaan ja arpia syntyy, mutta en muuten näe mitään väärää plastiikkakirurgiassa.

      • mioucnhvybau

        Kaikki saa ite tehdä päätöksensä mennäkö vai ei.

        Jokanen arvosteleva mie /nainen voi miettii et kenee haluuvat ite tutustuu. Ei siin paljo kiva luonne paina ku katsotaa vaa niit tissejä ja ulkonäköö et kuka ois sopivaa vaimomatskua.


    • nimim erkki

      NO SHIT SHERLOCK

      eikö se plastikka kirurgia oo naamansa pilaamista aina?

      • Huh!!

        Lörppä turpa hinnalla millä hyvänsä


      • Jepsistä=)) siinähän sitä kauneutta tuli kerrakseen...pienet operaatiot on aina paikallaan.. eiks jeh


      • get a JOB!

        your link is a total bull*****. it is all photoshopped. Why don't you just get a job


      • Hirveät kuvat yllä

        Tosi hirveän näköisiä tähtösi nämä after-kuvat! Tosi kumma miksi pitää tavoitella paksuja afro-rodun pusuhuulia, kun taas sen rodun edustajat sitten KAVENTAA huuliaan!

        Lopputulos ainakin noissa. kuvissa oli kuin pornonuket, joilla hirveät huulet törröttää kiristetystä kallossa! Ja suominaiset matkii noita Jenkkilän idiootteja!!!!

        Burt Reunolds joka oli komea vanhanakin, on mennyt tärvelemään itsensä kitistetty kalloiksi, hirveän näköistä!


      • 14

        Nykyisin tehtaillaan valtavat määrät aivan tarpeettomia "kauneuskirurgisia" toimenpiteitä ja joidenkin varsin nuorienkin kasvot ovat jo moneen kertaan muokattu ei toimenpitein. Lukuisilla julkkiksilla lopputuksena on enempi vähempi luonnoton lopputulos.

        Joissakin hyvin harvoissa tapauksissa on toteutett jokin hyvin harkittu ja hillitty kevyt korjaus, neneänpää, yläluomet, hörökorvat jne.

        Tuossa linkin kuvissa Magan Foxin aiemmin hieman paksun nenänpään korjaus on mielestäni varsin onnistunut, vaikka tosin vaikuttaa kuin toinen sierain olisi kevyesti alempana ja ehkä heman pienempi kavennuskin olisi riittänyt. Vaikuttaa kuitenkin harmoniselta.

        Muusta tehdystä vaikea kommentoida, simät näyttävät aiempaa pienemmiltä.

        http://www.mamapop.com/2010/10/omg-wtf-face-celebrity-plastic-surgery-wrong.html

        Itse en ole ehdoton korjauksien vastustaja ja parhaiten toteutettu on sellainen jota on hyvin vaikea havaita, henkilö vain vaikuttaa freshiltä. Mutta ne tulisi toteuttaa hyvin kevyesti ja harkiten. Kuitenin kaiki nuo myrkkyjen elimistöön, huuliin, kavoihin jne. riskuttamiset ovat turn-off, kasvijen varsinaisista täyteaineilla muodonmuutoksista puhumattakaan.

        Enenen kaikkea tulisi omata terveet elintavat ( myös älyllisesti, henkisesti ja moraalisesti ), terveellinen ruokavalio, liikunta, savuttomuus, riittävä lepo jne.


      • 14
        14 kirjoitti:

        Nykyisin tehtaillaan valtavat määrät aivan tarpeettomia "kauneuskirurgisia" toimenpiteitä ja joidenkin varsin nuorienkin kasvot ovat jo moneen kertaan muokattu ei toimenpitein. Lukuisilla julkkiksilla lopputuksena on enempi vähempi luonnoton lopputulos.

        Joissakin hyvin harvoissa tapauksissa on toteutett jokin hyvin harkittu ja hillitty kevyt korjaus, neneänpää, yläluomet, hörökorvat jne.

        Tuossa linkin kuvissa Magan Foxin aiemmin hieman paksun nenänpään korjaus on mielestäni varsin onnistunut, vaikka tosin vaikuttaa kuin toinen sierain olisi kevyesti alempana ja ehkä heman pienempi kavennuskin olisi riittänyt. Vaikuttaa kuitenkin harmoniselta.

        Muusta tehdystä vaikea kommentoida, simät näyttävät aiempaa pienemmiltä.

        http://www.mamapop.com/2010/10/omg-wtf-face-celebrity-plastic-surgery-wrong.html

        Itse en ole ehdoton korjauksien vastustaja ja parhaiten toteutettu on sellainen jota on hyvin vaikea havaita, henkilö vain vaikuttaa freshiltä. Mutta ne tulisi toteuttaa hyvin kevyesti ja harkiten. Kuitenin kaiki nuo myrkkyjen elimistöön, huuliin, kavoihin jne. riskuttamiset ovat turn-off, kasvijen varsinaisista täyteaineilla muodonmuutoksista puhumattakaan.

        Enenen kaikkea tulisi omata terveet elintavat ( myös älyllisesti, henkisesti ja moraalisesti ), terveellinen ruokavalio, liikunta, savuttomuus, riittävä lepo jne.

        Lisätään vielä tuo Mega Foxin kuvan suora linkki. Amorinkaari ylähuulessa ilmeisesti mennyt hieman vinoon nenänpään operaation yhteydessä. Erittäin vaativa ja herkkä laji tuo elävän kudoksen uudelleen muokkaus.

        - http://cdn2.mamapop.com/wp-content/uploads/2010/09/megan_fox-before-after.jpg


    • ruikunruikun

      Mitä täällä itket. oma vikas, jos naama on petolinnun perse......Pidä hyvänäs.

    • Hoitovirhe

      Hirvittävä tarina. Tuo on hoitovirhe ja tavallaan tuosta pitäisi ottaa kaikki ammattiluvat pois ja uuden ammatin etsintään.

      • Luvat pois

        Olen samaa mieltä. Ei saisi toimia alalla.


    • dwwdwd

      Maria Alanen päihittää rumuudellaan ja epäonnistuneella plastiikkakirurgityöllänsä kaikki

    • oikeutta sinulle!

      Ota selkeät kuvat ennen ja jälkeen leikkauksen ja kuluttajavalituslautakuntaan yhteyttä. Osaavat neuvoa, miten tällaisissa asioissa on edettävä ja kyllä tuo kirurgi on saatava tekosistaan vastuuseen ja korvauksia maksamaan. Jälkihoito ei ole asianmukaista, onkohan edes laillista tällaisessa tapauksessa kieltäytyä tapaamasta jne...

    • silmäluomileikkaus ?

      Jos kertomasi on totta niin sinun pitää ottaa yhteys potilasasiamieheen. Sellainen on joka kaupungissa.

      Asiamies neuvoo ja auttaa potilasvahinkolain tulkinnassa ja valituksen tekemisessä. Suomessa kaikki terveyden ja sairaanhoito on suojattu lailla.

      Laki tosin suojaa vain virallista puolta.
      Elikkä jos kävit oikealla puoskarilla niin olet suojaton. Luulisi kuitenkin että tälläisiä leikkauksia tekevät Suomessa vain Valvirassa olevat lääkärit, elikkä olet tämän lain piirissä.

      Ei muuta kuin yhteys ao. paikkaan. Saat ehkä korvauksia joilla voit korjauttaa tumpelon kursimiset.

      Olisi kiva tietää kuka tämä "plastiikkakirurgi" oli.

    • likvidoija

      Likvidoi kirurgisi.

    • hande-56

      Kyllä se turhuus teetättää vaikka mitä kyllä sen ymmärtäisin jos on kyse vammautumiseta tai sairaudesta. Tuon plastiikkakirurkian,mutta siitä on tullut turhamaisten ihmisten kautta saadun voitontavoitelun kultakaivos.
      Sitten nämä turhamaisen epäonistuneen operaation kokeneet valittavat epäonistuneta täydelliseksi tulemisiaan.
      Mikä on hyöty,olette saaneet kokemusta siitä että kauneus on katoavaista.
      Rumuus eikun lisääntyy.
      Mutta tälläistähän tämä on tämä nykyaika.Botuliinia poskeen ja menoksi.

    • 55

      Olisit ollut tyytyväinen siihen mitä luoja on sinulle antanut. Nuole vain haavasi, itsehhän sinne pilkottavaksi olet vapaaehtoisesti mennyt. Ei heru myötätuntoa moiselle ruikuttajalle.

    • lkj452l3k4j2lk4j2lk3

      HAHAHAH TYPERÄ RUMA ÄMMÄ SAIT ANSIOSI MUKAAN HAHSAHAHAHSALDFSFDkljslksxd

    • nenä leviää

      "Lopputulos. Huuleni muoto ei ole muuttunut yhtään mihinkään. Nenäni leveni! Osoittaa järkyttävää ammattitaidottomuutta jos ei kerrota millaisia muita vaikutuksia leikkauksella voi olla. Kun puhutaan huulen koon kasvattamisesta, ei minulle tullut mieleen että leikkaus voisi vaikuttaa nenäni muotoon. Nenä on nyt ”levinnyt” pitkin kasvojani ja näyttää isommalta ja epäsymmetriseltä. Nenän pielet on vedetty poskille eli ne eivät enää taivu sisäänpäin. Hymyillessä tämä ongelma korostuu kun nenä leviää todellakin AIVAN pitkin naamaa. Missään vaiheessa kirurgi ei sanonut että tällainen olisi mahdollista."

      Tästä herää sellainen epäilys, että ongelman syy on osittain psyykkinen ja kirjoittaja sen vuoksi kykenemätön arvioimaan tilannetta riittävän objektiivisesti. Aloittajan pitäisi hankkia jonkun muun kirurgin lausunto ennen ja jälkeen kuvien avulla operaation epäonnistumisen asteesta.

      • jatkan vielä

        Sekin on mahdollista, että on tahallaan puoskaroitu, kun on huomattu otollinen tapaus. Lääkäreissäkin voi olla monenlaista, eikä siihen mitenkään voi varautua muutoin kuin pitää olla tuntosarvet auki silloin ensimmäisellä konsultaatiokäynnillä ja luotettava omiin tuntemuksiin.


      • Miksi?
        jatkan vielä kirjoitti:

        Sekin on mahdollista, että on tahallaan puoskaroitu, kun on huomattu otollinen tapaus. Lääkäreissäkin voi olla monenlaista, eikä siihen mitenkään voi varautua muutoin kuin pitää olla tuntosarvet auki silloin ensimmäisellä konsultaatiokäynnillä ja luotettava omiin tuntemuksiin.

        Miksi kukaan kirurgi tahallaan tekisi virheen? Eikö sellaisella ole oman liiketoiminnan kannalta aika lyhyet jäljet?


    • just.

      "Haluaisin kirurgin vastuuseen tekemisistään. En tiedä millä hänet saa vastuuseen kun hän ei yhteydenotoistani huolimatta suostu edes tapaamaan minua jotta näkisi itse millaista vahinkoa on aiheuttanut."

      Toivottavasti joku neuvoi oikeat paikat saattaa virheistä vastuuseen, poliisi on yksi ja läänissä on paikka minne pitää valittaa myös. Miksi yrität tavata vastuutonta tyyppiä, en tajua..! Tuskin hän tuntee lainkaan myötätuntoa niinkuin luulet.

    • IHMETTELEVÄ YX

      Miksi ylipäätään pitää mennä kauneusleikkuksiin? Miksei ihminen hyväksy itseään sellaisena kuin on? Poikkeuksia ovat kuitenkin esim. tulipalossa tai onnettomuksissa vaurioituneet.
      Ehkä enneminkin kannattaisi mennä kallonkutistajalle, jos tulee ajatuksia kauneusleikkauksista.

    • kerran erehtynyt

      Minulla oli vähän vastaava kokemus jo vuosikymmeniä sitten. Menin tunnetun suomalaisen plastiikkakirurgin tekemään kauneusleikkaukseen helsinkiläisessä korkeatasoisena pidetyssä sairaalassa. Annoin tehdä kasvoilleni operaation jonka piti lääkärin mukaan huomattavasti parantaa ulkonäköä. Vaikutus oli plus miinus nolla, tai itse asiassa kasvoihini tuli vähän lisää epäsäännöllisyyttä kunhan turvotus lopulta laski. Pääsin saman kirurgin vastaanotolle arviointiin mutta hän vaan heitti pyyhkeen kehään että ei voi mitään, eikä tietenkään vapaaehtoisesti suostunut minkäänlaiseen korvaukseen. Toisen plastiikkakirurgin arvion mukaan kyseinen operaatio olisi minulle ollut turha muutenkin. Onnekseni mitään merkittävää haittaa ei loppuiäksi jäänyt mutta rahat meni, se oli kallis operaatio silloin, ja sain opetuksen että saa riittää vastaava hölmöily minun osalta. Mahdollista olisi tietysti ollut lähteä peräämään oikeuksiaan mutta en sitä halunnut arkaluontoisessa asiassa kun muutenkin nolotti. Ei ollut edes keskustelupalstoja joihin olisi voinut palautetta laittaa nimettömänä.

      • Rahat pois

        Itselläni samanlainen kokemus. Leikkaus epäonnistui ja toisen kirurgin korjauskonsultaatiossa sanottiin ettei kyseisellä leikkauksella olisi koskaan voitu saavuttaa sitä lopputulosta joka oli tavoitteena. Eli turha leikkaus.. Lääkäreille ihan sama mitä tekevät kunhan saavat asiakkailta rahat pois.


    • luin täällä onneton ihmisten tarina, ja toisten suhtautuminen...joku edes alkaa pilkamaan...ulkonäkö on meille kaikille tärkeä..sitä huolehditään..hyvin hoidettu ulkonäkö antaa itsevarmuutta ja ..on se kyllä kiva nähdä kaunit kasvot..(vaikka kauneus on sellainen asia , mitä ei liene vaan ainoastaan kasvoihihin)..joskus on sellaiset tapaukset, että voidet ja kasvohoidot ei enää autta...silloin ajattellan jo plastikakirurgi..mielistani asenne on oikein...
      Oma kokemus on sellainen: työ., perhe, kiire, väsymys , stressi on ajan mukaan jättänut jälkiä kasvon..ja se tietusti oli häiritsevä asia---menin erälle paikalle suomessa pien toimipiteen...ja HEH..sain naama ruumaksi..menin saman paikan toisen kerran ..korjauksen mukamas...ja loputulos järkyttävä....sen tilalle että silottaisin rypyt..tule täydellinen zombi..ja sen seuraksena elämän romahdus..se on tietusti masennus..työpaikasta otin loppari..(sen näköisenä ei uskala näyttäytyä missän)..
      Mutta ..kun vähän aika itkeskelen..aloitin etsia ratkaisu...kävin monella plastikakirurg. suomessa...He kyllä olivat Jonkun verran:D kauhissan mun naamasta...mutta korjausta kukaan ei suostunut tehdää...
      Löysin kuiteski ..mutta ulkomaila...ja on jo tehty ensimmäinen leikaus( se hä on selvä..että toisten virheen korjaminen on vaikeampi)..ja hyvin meni..
      Se oli jotain päin vastoista , mitä on täällä..valitettavasti...ja hinta on kohtullinen
      Niin ..jos sinus, kenen kasvot kanss on pilalla kinnostaa..voin kertoa enempä..kun tääl julkisesti ei saa tehdää sellaista..( taas oma kokemus

    • Kyllä.,

      Kapeat huulet aina paremman näköiset on kun jotku keinotekoisesti turvotetut.

      • Luonnollinen parempi

        Niinpä! Olkoon huulet kapeat tai oikeat pusuhuulet, luonnolliset on aina paremmat. Pistoksilla turvotetut Aku Ankka -huulet ovat ihan törkeän näköiset, ne tunnistaa jo kaukaa. Rahaakin siihen uppoaa melkoisesti kun käsittely joudutaan uusimaan säännöllisesti.


      • Ja eikä
        Luonnollinen parempi kirjoitti:

        Niinpä! Olkoon huulet kapeat tai oikeat pusuhuulet, luonnolliset on aina paremmat. Pistoksilla turvotetut Aku Ankka -huulet ovat ihan törkeän näköiset, ne tunnistaa jo kaukaa. Rahaakin siihen uppoaa melkoisesti kun käsittely joudutaan uusimaan säännöllisesti.

        Kapeat huulet missään tapauksessa ole mitenkään huonot pusuttelussa vaan melkeimpä päinvastoin.


    • Puoskaroitu piloille

      En kirjoittanut tarinaani tänne hakeakseni sympatiaa, empatiaa tai ymmärrystä. Syyni leikkaukseen hakeutumiselle olivat niin moninaiset etten viitsi niitäkään tässä eritellä.

      Kirjoitukseni tavoite oli kertoa kaikille mahdollisesti jonkinlaista toimenpidettä harkitseville että harkitsisivat uudelleen koska näköjään plastiikkakirurgian taso suomessa on jotakin aivan järkyttävää.. Ja kuten kirjoitin, toivoisin että saisin edes jonkun säästymään vastaavalta tuskalta jota itse koin epäonnistumisen takia. Muistuttamaan siis teistä jokaista siitä että lopputulos voi olla jotakin aivan muuta kuin mitä sinulle alunperin myytiin ja sitten kärsit seurauksesi yksin... Toki voit haastaa oikeuteen, tehdä valituksen jne. mutta muuttaako se sitä tosiasiaa että kannat kasvoillasi epäonnistuneen leikkauksen jäljet joita häpeät joka päivä.

      Ja olen kirjoittajien kanssa samaa mieltä, tyhmyydestä sakotetaan, ole tyytyväinen itseesi sellaisena kuin olet, ahneella on paskainen loppu, vaikkakin mielestäni on hieman asiatonta lyödä jo lyötyä. Luuletteko todella etten itse ole moisilla asioilla itseäni jo kuukausi tolkulla ruoskinut..

      • Huolellinen valinta

        Plastiikkakirurgian laatu ei ole Suomessa muita maita parempaa, pikemminkin heikompaa koska leikkauksia on vähemmän ja jakautuu usealle plastiikkakirurgille. Kokemusta ei siis kerry ja ammattitaito voi vaihdella runsaasti. Joku suomalainen plastiikkakirurgi voi osata jonkin kapea-alaisen leikkauksen hyvin mutta sama lääkäri voi olla toisenlaisessa leikkauksessa tumpelo. Jos haluaa todellakin hyvää tulosta, on syytä valita lääkäri jolla on runsas kokemus siitä nimenomaisesta leikkauksesta jota itse tarvitsee. Samalla perusteella hakeuduin Viroon eräässä leikkauksessa koska Suomessa kokemusta lääkäreillä oli vähemmän. Vastaavasti toisessa operaatiossa valitsin suomalaisen plastiikkakirurgin. Molemista operaatioista tuli hyvä lopputulos.


    • missä vielä
    • Kuka?

      Kuka oli lääkäri?

    • Helppo googlettaa

      Kun kirjoittaa googleen sanan buffaloplastia, löytyy muutama suomenkielinen sivusto: paikat, joissa kyseistä toimenpidettä tehdään. Löytyy myös kirurgien nimiä. Jos jaksaa lukea tästä viestiketjusta kaikki monisanaiset selostukset, kysytty nimen alkukirjain löytyy, tosin hyvin kätkettynä.

      • vierailija4

        Kirjain löytyy mutta ei ole tietoa onko se etu- vai sukunimen alkukirjain.


      • 13+17

    • xyz1

      Minun nenäni turmeli Antti Ryynänen nenäleikkauksessa. Kärsin siitä todella kauan, kunnes oli rahaa mennä paremmalle kirurgille tekemään revisioleikkaus. Mitään korvauksia en saanut eikä Ryynänen myöskään vastannut valituksiini.

    • oiuy

      up

    • Kiitos!

      Kiitos aloittajalle kokemuksesi jakamisesta.
      Toivottavasti muutama vuosi on auttanut paranemisprosessissa.

      Törkeätä, kun tähänkin ketjuun on tullut noita pään aukojia. Todella asiatonta.

      Hyvä kun joku uskaltaa kertoa huonoista kokemuksistaan ja auttaa muita. Arvostan todella!

    • Elämänlaatua

      Ihmiset! Jos on luoja tai elämän arpaonni luonut kauniin symmetrinen ulkonäön, niin et varmasti ymmärrä ihmisten tarvetta korjailla ulkonäköään. Et ymmärrä, että ulkonäkö ja rakkaus liittyvät toisiinsa. Ja kauneus ei ole vain vain virheettömyyttä, vaan kauneus on sitä, että näyttää keskimäärin samalta kuin muut ympärillä olevat. Kauneus on sitä, ettei ole massasta poikkeavia piirteitä esim. poikkeuksellisen raskaita silmäluomia, tai poikkeuksellisen isoa tai kyömyä nenää tai poikkeuksellisen pientä leukaa jne. Kauneus on sitä, ettei sulla ole poikkeavia piirteitä.

      Miksi ihmiset korjailee ulkonäköään? En tiedä muista, mutta omalla kohdalla syy on se, ettei tällä ulkonäölläni voi saada rakkautta. Ja uskon, että monella muullakin syy on sama; kasvoissa olevat poikkeavat piirteet häiritsevät ympäristöä ja sitä kautta myös itseä. Tragedia on valmis.

      Mä tuun ihan tavallisesta maalaisperheestä. Isoisät on olleet sodassa, perheenjäseniä on kuollut vakaviin sairauksiin, oon nuoruudessani ollut jonkin verran koulukiusattu, oon harrastanut aktiivisesti liikuntaa koko ikäni, käynyt töissä ja opiskellut yliopistossa ammatin itselleni. Kaikki nä nuoruus ja opiskeluvuodet oon kuitenkin ollut sinkku. En ole viettänyt railakasta sinkkuelämää, koska en ole sen luonteinen. Olen yrittänyt löytää kumppania yökerhoista, netistä ja viime aikoina Tinderistä. Ystäviä ja kavereita on paljon ja perspektiiviä elämään on vuosien varrella tullut.

      Omalla kohdalla kauneusleikkuksella hain parannusta elämänlaatuun. Toivon että saisin leikkausten avulla sellaisen ulkonäön, että voisin olla rakastamisen arvoinen, normaalin nätti suomalainen nainen, voisin seurustella ja saada oman perheen.

      Yksi nenäleikkaus on jo takana. Se muutti nenää sirommaksi, mutta edelleen nenässä on liikaa poikkeavuutta ja siksi olen menossa uusintaleikkaukseen.

      Älkää tuomitko niitä jotka leikkauksissa käy. Et voi tietää mitä ihminen on ulkonäkönsä vuoksi elämässä menettänyt. Eikö ole hienoa, että nykyään ulkonäkön virheitä voidaan korjauttaa ja saada ihmisille parempi elämänlaatu.

      • empatiasulle

        AIVAN OIKEIN!..jokaisella on omat syynsä ja joita toiset eivät tiedä,tai eivät edes pysty ymärtämään ylensä "puuttuvan empation tai hyvin rajotetun aivo-sektorin takia". ..sitten on "toisten kärsimyksillä ja onnetumuuksilla nautiskelevat,joka tässä on tullut moneen kertaan ilmi,eli Tosi K-päät.,ja niitähän riittää. Tosi asia on kuitenkin,että lääkäreillä ei lue mainoksissaan,että tulkaa tänne,niin nähdään jos onnistuu. ja jokainen kunnon -lääkäri ottaa vastuun tavalla tai toisella,se kuuluu jo ammatti-valaan. mutta mitä enemmän ihmiset eivät uskalla "ripustaa näitä ;ei vastuun kantavia,raha ahneita",pyykki-narulle,niin ruletti jatkaa pyörimistä. Toivon että tämän keskustelun alottanut saa apua,koska se on mahdolista ilman valtavia lisä kustannuksia.suomesta en usko että saat rahalisia korvauksia,mutta tee ihmeessä ilmoitus,että lekuri saa merkinnän ja saat rauhan"että ainakin yritin".katsoisin sinuna apua toisesta maasta.ONNEA!


    • kokemuksella

      Tuohan on selvää kuka tunaroi sama kaveri, joka tunaroi naapurirapussa sijaitsevan kilpailevaa yritystä pyörittävän ex-tyttöystävänsä operaatiot, joka blogikirjoituksensa mukaan on näitä saanut käydä korjauttamassa OIKEALLA plastiikkakirurgilla, sillä oma poikaystävä sitä ei ollut eikä ole

      • whaaaattttt

        Naapurirapussa? Poikaystävä?


    • MMaija

      Mietin tätä buffalo-leikkausta itselleni joskus 15 v sitten, silloin sitä tehtiin Nordströmillä, silloinen Tilkka ei tiennyt mitään vaikka sieltä kyselin. Vaikutti toimivalta leikkaustavalta. Mutta painelin ylähuulen aluetta "mahdollisilta leikkausalueilta" ja huomasin että nenäpä leviää jos muutaman millin väärästä kohtaa leikkaavat. Päätin jättää tämän takia väliin. Toivottavasti ap on saanut ongelmaansa jo vuosien jäljeen apua.

    • Kauniisti_leikelty

      En ymmärrä tuota nimimerkin 'Puoskaroitu piloille' (muutaman vuoden takaa) kirjoituksia. Mitä ihmettä mahtoi ajaa takaa? Jauhoi loputtomasti samaa asiaa sanomatta lopultakaan yhtään mitään. Kyllä leikanneen lääkärin nimen uskaltaa mainita. Naurettavaa edes ajatella, että siitä koituisi seurauksia. Suomessa sana on vapaa. Valitettavasti. Esimerkiksi tällä palstalla saa julkaista lähes mitä vaan.

      Olen itse yksityisyrittäjä ja kerran eräs miesasiakkaani suuttui niin, että uhkasi pilata elämäni ja tuhota yritykseni. Suuttui, koska ei saanut tahtoaan läpi toimeksiantajieni kanssa omituisine vaatimuksineen. Sen takia julkaisi oman versionsa asiasta mainiten minut ja yritykseni nimeltä. Kun tästä kuulin paljon myöhemmin, otin tähän sivustoon yhteyttä ja pyysin, että poistavat valheellisen mielipiteen, minulle kylmästi ilmoitettiin, että jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.

      Vielä näistä leikkauksista. Jokaisella on omat syynsä, miksi hakeutuvat esteettisiin leikkauksiin ja sehän on jokaisen henkilökohtainen asia. Ei kuulu muille. Mutta, ehdottomasti kannattaa hakeutua vain hyvämaineisille paljon kokemusta omaaville plastiikkakirurgeille. Itselleni on suoritettu rintojen suurennus, yläluomileikkaus ja necktite. Kaikki toimenpiteet on tehty osaavien taitavien kirurgien toimesta. Parantuminen on ollut nopeaa ja lopputulokset täysin luonnollisia.

      • Anonyymi

        Ketä nämä taitavat osaavat kirurgit ovat olleet?


    • Anonyymi

      Kirurgi kuullostaa T.T:ltä. Hyvämaineinen kirurgi? Joka tekee karmeaa jälkeä. Yleensä valitukset ei auta myöhemmin. Nämä plastiikkakirurgit tekevät mitä tekevät.. jos lopputulos ei miellytä, niin sitten ehkä korjataan ja tilanne menee todennäköisesti huonommaksi. En suosittele..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3391
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      169
      1431
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1218
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1102
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      784
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      729
    Aihe