Miksi ravintola Shamsissa käy spurguja ?

käsittämätöntä

Ensimmäinen kerta kun kebab ravintolassa näkee spurguja hölisemässä.
En oikein ymmärrä miksi siellä on tällainen persaukisen näköinen pitkä äijä istumassa kännissä ja pupeltamassa p*skaa kun muut syövät?
Ihan siinä tien toisella puolellahan on ravintola Pippuri.

Heittäkää pellolle nää juopot ihmisten ruokailupaikoista tai sitten laitetaan itse pihalle ne seuraavalla kerralla. Oveen kyltti että " persaukiset pummit pääsy kielletty".

Eikä haise p*ska enää vaan se tuttu ja ruokaisa tuoksu.
Puistomaaltahan nää pellet kai sinnekin änkee. Säälittävää.

7

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä niinpä

ja puistomaallahan se viina virtaa ja asunnot on halpoja.....nimenomaan persaukisille. Ja vaikka ei ole varaa maksaa niin ainahan voi käydä hölisemässä niin aika kulkee nopeammin. tilulilulei ja ding dong.

• tehtaan ukko

itseasiassa puistomaalla taitaa olla kuusaan kalleimmat vuokrat, ja harvemmin näkee nykyään humaltuneita ihmisiä. tasokasta ja hieman paremmin tienaavien aluetta tänäpäivänä, ennen oli toisin.

• ruokaisa pieru

Jos lappu oveen,niin jäät kaltaisiesi spurgujen kanssa oven taa,no eikun Pirttiin bisselle kamujen kanssa!

• ei oo pakko mrnnä

ravintolalla on oikeus valita asiakaskuntansa ,seuraava valitsee jaloillaan

• OHHOH!

Pitäis heittää pellolle tuommoiset ihmiset jotka kuvittevat itsestään liikoja halveksien muita. Olet kai jäänyt johonkin seitkytä tai korkeintaa kaheksakytä luvulle kun luulet siinä olevan ravintola Pippurin....kuinkahan monta, monituista kertaa sen Pippurin jälkeen on nimi vaihtunut? Ai, sä otat oikein oikeuden heittää ravintolasta toisia pihalle?....Omistatko sen ravintolan? HAH!

• rauhallinen paikka

Onko kebab ravintola sitten oikea paikka örveltää muille asiakkaille?
      kyllä se örveltäjä sieltä ulos heitetään sehän sen aloittaa.
      Heitetään ainakin seuraavalla kerralla jos näkyy.

Shams on asiallinen paikka joten ei sinne kaivata ketään v*ttuilemaan ihmisille jotka tulee syömään.

-asiakas.

• Hmmmmm..

Ei taida olla enää rauhallinen kun lukee uutisotsikoita.
      Ei kyllä mitään valittamista ruoan suhteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      89
      1829
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      276
      1687
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      292
      1470
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1369
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      955
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      947
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      70
      927
    8. 66
      904
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      891
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      51
      876
    Aihe