Onko normaalia, että itken kotona välillä yhden suomenpienhevosen takia. Se on mulle ihan älyttömän tärkee, ja sillä on jo reilusti yli 20 vuotias kaveri, jota ilman sen on vaikee olla. Mua pelottaa että se kuolee ikävään, kun sen kaveri kuolee. Kerran sen kaverin kanssa viivyteltiin jostai syystä, kun olin vienyt sen suokin sisälle karsinaan. Poni sekosi, se ryntäili karsinaansa ympäri paikallansa ja puski ovea. Kun sen kaveri tuli sisään, se rauhoittui heti. Mua itkettää nytkin, kun mä aattelen millasta sillä on silloin kun sen kaveri lähtee parempaan paikkaan. Mua pelottaa että mä menetän kaikkein rakkaimman ponin. ): Miten mä voisin jotenki estää niitä itkukohtauksia, jotka vaan tulee vaikka kesken koulutunnin ? Poni on vaan liian tärkee
Liian tärkeä ?
miumau
1
138
Vastaukset
- hellämuori
Äläpä huolehdi. Kyllä ymmärrän kiintymyksen eläimeen, mutta silloinkun on aika päästää irti, se tuntuu helpommalta kun osaa käsitellä omia tunteitaan oikealla tavalla. Itkeminen helpottaa ja aina saa itkeä kun itkettää. Ei sinun tarvitse miettiä siitä kyseisestä ponista surullisia asioita, vaan ajattele niitä iloisia, sekä niitä joita ette ole vielä kokeneet yhdessä. Luulempa vain että puberteetti aiheuttaa tuon herkkyyden, kun tunteet ovat pinnassa. Terveyttä ja onnea elämään ! (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4044920Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1582834Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912419- 361598
- 491581
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!461560- 871399
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101125Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1601094MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim151057