TV7 ON PARAS !

Daniel 7

Nykyisin ei TV:tä tule juuri katsottua ollenkaan, mutta TV7 on poikkeus, sitä voi katsoa ilman, että pitää pelätä huonoja vaikutteita koko ajan. Tosin katson TV7:aa
enemmän arkiston kautta, harvoin suoraan, mutta yhtä kaikki, se on parasta mitä tästä maasta katsottavaa löytyy ! Suosikkejani ovat Isännän Pöydässä, Polvijärven Pastori sekä Yliluonnollista, jota katson suoraan onlinena.

5

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JUKKA 1.

Tosi on.Jos TV7 saataisiin vielä joskus antennitalouksiin,niin olisin onnellinen Suomen kansan puolesta.Ehkäpä päivittäiset uutiset murhista,raiskauksista,las.hyväksikäytöstä,juomisesta,huumeista ym.vähenisivät. Itse olen saanut Seiskan ohjelmista sisäisen RAUHAN,mitä ei korvaa ne sadat muut tv.kanavat,mitä olisi ainakin osaa pidetty mielisairaalapotilaiden tuotoksiksi,vielä muutama vuosikymmen sitten.TV7 takana on onneksi rikas omistaja joka omistaa koko maailmankaikkiuden,nimittäin JEESUS ja HÄN on myös kanavan suojelija,sekä järjestää rahoituksen.SIUNAUSTA.

• Daniel 7

Näin juuri, kiitos hyvästä kommentista ja siunausta sinnekinpäin !

• DoctorT

TV 7 on kylvökone, jossa on LUSTE JA NISU samassa koneessa!

Kyllä kanavan hengellinen terveys on hyvinkin kyseenalainen! Kaikensorttiset harhaopettajat, niin ulkomaiset kuin kotimaiset siellä rahalla ääneen pääsevät.

Pariskunta Ojares ei hallitse hengellisten aistien käyttöä.

• uskonpuskonpöö

No miksi pittää heti jonku olla arvostelemassakin TV7 kanavaa ja vielä uskovaisen,ollaa ny tyytyväisiä siihen mitä meillä on.
      DoctorT taitaa olla just niitä uskovia,jotka säikähtää heti jos pyhähenki ja armolahjat toimii:) jotenki tuntuu tältä,ehkä oon väärässä

• DoctorT

MISSÄ TV 7:ssä edellä mainitut ovat toimineet? PYHÄ HENKI ei ole paikalla, kun kylvökoneessa on sekä NISUA että LUSTETTA! Tästä olen varma!

Koneessa on aivan liian paljon kahdestaan, toisilleen asioita selittäviä, jotka luulevat, että heillä on kuuntelijoita.

Missä ovat todelliset evankeliointiohjelmat, missä musiikki, missä Sananjulistus selittämisen sijaan!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8606
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      2941
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1302
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1018
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      64
      958
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      936
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      913
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      903
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      852
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      842
    Aihe