Nykyisin ei TV:tä tule juuri katsottua ollenkaan, mutta TV7 on poikkeus, sitä voi katsoa ilman, että pitää pelätä huonoja vaikutteita koko ajan. Tosin katson TV7:aa
enemmän arkiston kautta, harvoin suoraan, mutta yhtä kaikki, se on parasta mitä tästä maasta katsottavaa löytyy ! Suosikkejani ovat Isännän Pöydässä, Polvijärven Pastori sekä Yliluonnollista, jota katson suoraan onlinena.
TV7 ON PARAS !
5
206
Vastaukset
- JUKKA 1.
Tosi on.Jos TV7 saataisiin vielä joskus antennitalouksiin,niin olisin onnellinen Suomen kansan puolesta.Ehkäpä päivittäiset uutiset murhista,raiskauksista,las.hyväksikäytöstä,juomisesta,huumeista ym.vähenisivät. Itse olen saanut Seiskan ohjelmista sisäisen RAUHAN,mitä ei korvaa ne sadat muut tv.kanavat,mitä olisi ainakin osaa pidetty mielisairaalapotilaiden tuotoksiksi,vielä muutama vuosikymmen sitten.TV7 takana on onneksi rikas omistaja joka omistaa koko maailmankaikkiuden,nimittäin JEESUS ja HÄN on myös kanavan suojelija,sekä järjestää rahoituksen.SIUNAUSTA.
- Daniel 7
Näin juuri, kiitos hyvästä kommentista ja siunausta sinnekinpäin !
- DoctorT
TV 7 on kylvökone, jossa on LUSTE JA NISU samassa koneessa!
Kyllä kanavan hengellinen terveys on hyvinkin kyseenalainen! Kaikensorttiset harhaopettajat, niin ulkomaiset kuin kotimaiset siellä rahalla ääneen pääsevät.
Pariskunta Ojares ei hallitse hengellisten aistien käyttöä. - uskonpuskonpöö
No miksi pittää heti jonku olla arvostelemassakin TV7 kanavaa ja vielä uskovaisen,ollaa ny tyytyväisiä siihen mitä meillä on.
DoctorT taitaa olla just niitä uskovia,jotka säikähtää heti jos pyhähenki ja armolahjat toimii:) jotenki tuntuu tältä,ehkä oon väärässä - DoctorT
MISSÄ TV 7:ssä edellä mainitut ovat toimineet? PYHÄ HENKI ei ole paikalla, kun kylvökoneessa on sekä NISUA että LUSTETTA! Tästä olen varma!
Koneessa on aivan liian paljon kahdestaan, toisilleen asioita selittäviä, jotka luulevat, että heillä on kuuntelijoita.
Missä ovat todelliset evankeliointiohjelmat, missä musiikki, missä Sananjulistus selittämisen sijaan!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen665429Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2284247Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552984Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk292672Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina922567Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3311969Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään51862Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik551622Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.121547Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21516