altistunut homeelle?

home sweet home

Hei! Olen aloittanut tammikuun 9 päivä armeijan säkylässä. Helmikuun alussa minulle on tullut oireita joista moni viittaa homeeseen. Minulla on ollut ääni lähteenä jo 15 päivää (normaalia puheääntäni ei ole ollut tuona aikana lainkaan). Myös kurkkukipu ja nuha on kiusannut helmikuun alusta asti jatkuvasti. Nenän kuivaa karstoittumista on ollut todella paljon ja vesinuhaa. Minulla on koivun siitepöly allergia. Onko näillä oireilla aihetta pohtia että olisin altistunut homeelle säkylä kasarmilla jossa sitä kuulemma on?

9

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Onko näillä oireilla aihetta pohtia että olisin altistunut homeelle säkylä kasarmilla jossa sitä kuulemma on?"

- On. Oireet tulevat aika nopeasti. Hävytöntä, että lapset ja nuoretkin sairastutetaan, että täällä bolsevikkien Suomessa joutuu sairastamaan ilman apua. Luoja olkoon kanssasi... Voimia :)

• claire

Oletko kiinnostunut suorittamaan asevelvollisuutesi? Haluatko saada natsoja myös? Kyllä? Pidä hyvin pientä ääntä ja ala tehokkaasti hoitaa kuntoasi, mikä ei kyllä muutoinkaan ole pahasta, poistuu itiöitä ulos kehostamyös ulkoilmassa. Usein on niin, ettei homeongelmaista ymmärretä ja siitä lähinnä syyllistetään se, joka kärsii. Jos et tykkää olla armeijassa, ei se varmaan ole home, joka kiusaa.

t. homeesta sairastuva

• ii
      • Vänrikki Naapero

Ei kannata liiotella yhteiskuntamme tukipilarille, se on yksi sadastatuhannesta joka saa pysyviä tai melkein pysyviä oireita.

"Taistele" loppuun asti ja ole huoleti.

• Vänrikki Naapero kirjoitti:

Ei kannata liiotella yhteiskuntamme tukipilarille, se on yksi sadastatuhannesta joka saa pysyviä tai melkein pysyviä oireita.

"Taistele" loppuun asti ja ole huoleti.

"Ei kannata liiotella yhteiskuntamme tukipilarille, se on yksi sadastatuhannesta joka saa pysyviä tai melkein pysyviä oireita."

- Niin että venäläistä rulettia nuorten terveydellä vaan, suosittelee vänrikki Naapero.

• home sweet home

Eiköhän ensin pitäisi varmistua että kyseessä on homeen aiheuttamat oireet? Oli kyllä outoa että ääneni meni kahdeksi viikoksi, ja kurkku on ollut kipeä ja nuhaa on ollut jo 3 viikkoa. Minulla alkoi oireet vasta helmikuun alussa, eikä heti kun astuin palvelukseen. Onko tämä normaalia jos kyse on homeesta ettei heti ala oireet?

• "Minulla alkoi oireet vasta helmikuun alussa, eikä heti kun astuin palvelukseen. Onko tämä normaalia jos kyse on homeesta ettei heti ala oireet?"

- Ihan tuttua kauraa altistuessaan (ensi kertaa) homeille.

Mutta jos on jo pahasti altistunut, pahan kohtauksen voi saada hetkessä.

• ii

Muuta varmistumiskeinoa ei ole kuin se, että jos olosi on lomilla parempi, ja palaavat taas kasarmilla, niin asia on aikalailla selvä. Eri ihmisillä on erilainen kynnys saada oireita riippuen aiemmista altistuksista ja ehkä jopa geneett. taipumuksesta.

• Sivariin

Säkylän varuskunnassa ei piitata varusmiesten terveydestä. Kasarmeilla mahdollista saada elinikäinen homealtistuma tai astma. Suosittelen siviilipalvelusta, harmi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1050
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe