Minusta on tosi outoa, että abortinvastustajat hyökkäävät tavattoman aggressiivisesti kaikkien abortista aivan rauhallisesti juttelevien silmille ja poistattavat omiin kirjoituksiinsa tulleet vastaukset. Lisäksi tuomitaan ne, jotka linkittävät tänne asiallista tietoa niistä instansseista ja toimintaohjeista, mitä vahinkoraskauden tullessa naiset nimen omaan tarvitsee.
Tottahan nämä ovat aivan saatavilla jokaisessa terveyskeskuksessakin, samoin muistan opiskelijaterveydenhuollosta, että siellä abortista ei puhuta missään pimeissä nurkissa ja lehtisiä jaeta tiskin alta vaan kyllä kaikki tieto on reilusti näkyvillä ja saatavilla ihan muiden tietolehtisten ja infon joukossa. Samoin on työterveyshuollossa.
Jos ei tällä palstalla saa keskustella abortista ja sen tekemisestä, kokemuksista jne niin kertokaa hyvät ihmiset, MISTÄ täällä sitten saa puhua?
Minä kun olen ollut siinä -uskossa- että tämä on nimen omaan aborttipalsta. (Olen ollut siis väärässä -uskossa-. :) ) Nimi ainakin kertoo näin. Olen kyllä siitä aika varma, että mitään julistuspalstan statusta tällä ei ole. Eikä yksipuolinen julistaminen ole keskustelua. Eikä yksipuolista julistusta voi edes sallia kaikille avoimella nettipalstalla. Eikö julistajat voisi perustaa yhden asian blogeja ja julistella niille, jotka sitä haluavat kuunnella? Omilla palstoilla jokainen voi tyrehdyttää keskustelun niin torsoksi kuin haluaa, ja voi saada asiat näyttämään siltä kuin toivoo.
Mistä tällä palstalla saisi keskustella?
sosiologi
1
128
Vastaukset 1
- wonderwhy
Minä olen yrittänyt ymmärtää sitä, miksi YLLÄPITO poistaa täysin asiallisia kommentteja ja kirjoituksia, ja haukkumasanoja täynnä olevat tekstit saavat pysyä? Mikä se logiikka on ? Eikö ylläpitoa kiinnosta mitä he poistavat? Vaan poistavat kaiken mitä kirjoittajat pyytävät? Ja yleensä nämä haukkumasanojen viljelijät pyytävät asialliset kirjoitukset poistoon. En ymmärrä. Liekkö ylläpito on puoleellinen keskustelussa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14783Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470