Äänestävä Suomen kansa muistakaa taas perussääntö: EI POSSUA IDOLIKSI!!!!
Ei possua idoliksi!!!!
10
88
Vastaukset
- Myy-Pikkuinen
Mä en nähnyt että siellä ois ollut possua, mut yks todella upea ääninen nuori tyttö. Toivottavasti maikkari hoitaa homman niin että se voittaa.
En nähnyt possuja minäkään...mutta suosikit tän illan ohjelman jälkeen mulla on numerot, 9, 12, 15....
- Myy-Pikkuinen
Sikra kirjoitti:
En nähnyt possuja minäkään...mutta suosikit tän illan ohjelman jälkeen mulla on numerot, 9, 12, 15....
Mä tykkään siitä 9 Diandra Flores, mun mielestä se on tosi hyvä.
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Mä tykkään siitä 9 Diandra Flores, mun mielestä se on tosi hyvä.
Samaamieltä, mahtava ääni ja iloinen esiintyjä...
- Ei jymmärrä
Ei jymmärrä mikä tää juttu on ? Mikä idoli ?
- jdfmdl
kun et ole koskaan mitään ymmärtänyt niin olishan se ihme jos nyt ymmärtäisit
- ei jymmärrä
jdfmdl kirjoitti:
kun et ole koskaan mitään ymmärtänyt niin olishan se ihme jos nyt ymmärtäisit
Mite niin, minä en katso tv. Newspaper luen kyllä joka päivä. Ei ole olliut idols-asjaa.
Onhan tuo idols vähän ulkonäköpainoitteinen aina ollut,loppupeleissä...
Omat suosikit kyllä tulee ihan muusta,kokonaan.
Omat suosikit on nyt(numeroita en muista) se tyttö,joka lauloi The house of...,villasukkatyttö(upea ääni),tuo mainittu DF ja sitten se nörtin näköinen rillipääpoika,jolla myös kiva persoonallinen ääni.Tällä hetkellä tuossa järjestyksessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671