euroloanilla ei ole minkäänlaista perintää
summa vain kasvaa
euroloan
10
403
Vastaukset
- Ei tajuta!
Nyt en ymmärrä, mitä oikein tarkoitat?
- nukketalo1
Eli,jos jätät euroloanille syystä taikka toisesta lainasi maksamatta,niin......ei mitään kyselyitä tule jälkeenpäin :))
Tähän ei kannata luottaa. Luulenpa, että antavat lainan viivästyskoron juosta rauhassa muutaman kuukauden ja sitten lähettelevät vielä pari maksuhuomautusta päälle jonka jälkeen asia etenee oikeudelliseen perintään. Tapahan se on tuokin kerätä tuloja.
Itse nostan hattua yrityksille joiden toiminta on lainan myöntämisestä perintään asti tehokasta ja nopeaa. Perinnän turha viivästyttäminen tulee kalliiksi niin lainan ottajalle kuin lainan antajallekin.- tuLppaani9
Hei mate.maatikko,
Mitä sanot tästä: 700e laina myönnetty euroloanista toukokuussa 2011,ei ole kuulunut mitään useaan kuukauteen.Ei perintää,ei käräjiä,ei ulosottoa...- hjjknbbb
Sama mullaki 800laina korkoineen eräänty heinäkuussa
kerran tuli tekstari että käy tekeen maksusopimus
pientä korkoa kasvaa
Aika uskomatonta, mutta jos näin tosiaan on niin pakko se on kai uskoa. Luulisin kuitenkin, että jossain vaiheessa huomaavat nuo puuttuvat saatavansa ja alkavat niitä perimään. Euroloanin sopiusehdoissa on mainittu korkokanta 29,8%, joten oletan että lainanne ovat vähintään samalla korkokannalla?
Viimeisimmän lakimuutoksen jälkeen ei ole ollut sallittua vaatia lainan nimelliskorkoa kuin 180 päivää yksipuolisen tuomion antamisesta, mutta jos antavat lainan roikkua ilman oikeuteen menoa, kertyy lainasummalle käsittääkseni tuo 29,8% vaikka loputtomiin.
Ei kovin mieltä ylentävää toimintaa Euroloanilta.- 7+3
Mulla on vanha 2009 otettu vippi lainahanasta, joa on nykyään euroloan. Silloin tällöin tulee laskuja/viestejä, mutta eteenpäin eivät laittaa eikä heiltä merkintää ole tullut.. Katsotaan jos haluavat mukaan mun velkasaneerauksen..
- tä1966
kuinka ootte saaneet noin isoja summia sieltä?
- tuLppaani9
700 euroa irtosi helpolla euroloanin "scoring-systeemin" avulla..todellakin laina otettu jo 5/2011. takaisin ei ole maksettu senttiäkään.Moneen kuukauteen ei ole kuulunut mitään.
- råmarkII
Hei sama juttu kuin edellä.Mulla paljon pienempi summa velkaa euroloaniin,3 kk sitten tuli viimeksi viesti,jossa pyydettiin menemään heidän nettisivulle,ja tekemään maksusuunnitelma.Siitä olisi tietysti pitänyt pulittaa se 30 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472