Hei miehet! Kysyisin yhtä asiaa teiltä? Seurustelin todella pitkää ex-mieheni kanssa ja hänellä oli aina aivan kivikova stondis kun ryhdyttiin hommiin.
Nykyisellä poikakaverillani on erittäin harvinaista että muna olisi kovakova. Yleensä se kyllä pysyy pystyssä, muttei ole kivikova varsinkin teska tuntuu todella pehmeältä. Usein muna kovettuu kunnolla vasta kun hän saa sen sisälle jos sittenkään. Kuolee myös helposti kesken aktin varsinkin jos hän yhtään pelkää että niin tulee käymään.
En oikein ymmärrä, että miksi vaatii niin paljon stimulaatiota että kovettuu kunnolla. Ollaan oltu kimpassa vuoden verran ja huomasin tämän homman ihan ensimmäisellä yhdyntäkerralla.
Välillä tunnen itseni tosi itsekkääksi kun haluaisin kivikovaa kalua enkä mitään puolikovaa tavaraa. Rakastan häntä tosi paljon, mutta ikävä miinus tämä suhteessamme.
puolikova stondis:(
7
2986
Vastaukset
- Saman kokenut
Itselläni on ollut sama vaikeus. On osoittautunut, että minulla kyse on valtimon ahtautumasta eli verisuonet eivät tuo penikseen verta riittävästi.
Kannattaa käydä urologin vastaanotolla. Siellä syy selviää ja lääkitys järjestyy. - Kaikki tai ei mitään
...Kuolee myös helposti kesken aktin varsinkin jos hän yhtään pelkää että niin tulee käymään...
Tosiaan juuri nuo paineet saattavat olla kovin vastus erektion saamisessa, eikä varmaan hänestäkään ole mukavaa puolijäykkänä hommiin ryhtyä.
Paras apu on varmaan vain keskustella asiasta sängyn ulkopuolella, ennen kaikkea rentoon ja EI-tuomitsevaan sävyyn, jos enää ikinä haluat että hän suostuu mihinkään enää uudestaan.
Tekninen apu ongelmaan voi löytyä ihan tavanomaisesta penisrenkaasta, siis sellaista tavallisesta kumilenkistä tms. joka laitetaan peniksen juureen ja estää veren pääsyä pois peniksestä, vahvistaen erektiota melkolailla sekä ''koventaen'' sitä aika paljonkin, eron tuntee kyllä molemmat.
Sellaista ei voi kuitenkaan pitää yllä muutakuin max. 15-30 min. tai voi tulla komplikaatioita, luomu vastine on yksinkertaisesti puristaa välillä rengasmaisella otteella hänen peniksensä juurta etusormella ja peukalolla, ajaa tismalleen samaa asiaa.
Mitäs tässä, äitiyslomalla neuvoja toisille kertoessa ;) - puavo123
ilmiselvästi ukko on tuhkamuna tai 2min löysämuna
- 5
Näin isomunaisena voin sanoa että isoa kalua on työläämpi saada kivikovaksi kuin pientä pirriä, tarvitsee tosiaan viimeisen päälle olevan blondin kovettuakseen täysin. Tavisnaisen edessä ilmeisesti toteaa että ei maksa vaivaa ;)
Että siinä mielessä pienimunaisilla on etunsa. - OPS-hjk
Seisookos hänellä normaalisti öisin? Ei ilmeisesti? Jos öisin seisoo kovana, niin silloin vika on vain pääkopan sisällä. Jos taas yöerektiot puuttuvat tai ovat heikkoja, niin silloin on jotain muuta melko varmasti vialla.
Huonot elintavat? Ruokavalio epäterveellinen? Ei liikuntaa tarpeeksi? Ei nuku tarpeeksi tai ei saa nukuttua hyvin? Olisiko mahdollisesti jotain tulehdusta, kuten: eturauhastulehdus, lisäkivestulehdus, kivestulehdus? Tälläiset tulehduksetkin voivat viedä haluja ja erektion voimakkuutta, vaikkei oireet olisi kovin suuria.
Tai sitten on oikeasti jotain fyysistä ongelmaa, kuten tuossa ehdotettiin valtimonahtaumaa. - Pohjoisen poika.
Olisi ollut hyvä jos olisit kertonut ystäväsi iän.Syitä kullin jäykkyyteen on useita.Niitä en nyt lähde tässä erittelemään.Teidän kyllä kannattaa avoimesti keskustella asiasta avoimesti kahdestaan.Itse olen yli kuusikymppinen ja kulli on kivikova naisen kiimaisessa pillussa.Muutaman kerran viikossa tarvitsen kiimaista naista makuuhuoneeseeni.Seksielämä pitää minut hyvällä mielellä ja siitä olen kiitollinen naisille..
- Anonyymi
Miehelläni on usein päivisin puolikova mut kun hommiin ryhdytään aika kova on
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842