miten katsomo videoita pystyy kelaamaan?

mitä tekisin?

kun vedän hiiren siihen palkkiin missä näkyy se "timeline" ja pause nappula niin ei tapahdu mitään?

22

3099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsomon videot sisältävät mainoksia ja sen takia kelaaminen on poistettu käytöstä.

      • voi luoja :P

        Tuohan on täysin älytöntä touhua.. Jos haluaa katsoa tunni mittaiselta videolta vain viimeiset 5 minuuttia, sekö ei mitenkään ole mahdollinen muutakuin katsoa ensin KOKONAAN?


      • Korjaus: kelailu toimii sittenkin itse ohjelmassa mutta ei mainosten kohdalla.


      • voi luoja :P kirjoitti:

        Tuohan on täysin älytöntä touhua.. Jos haluaa katsoa tunni mittaiselta videolta vain viimeiset 5 minuuttia, sekö ei mitenkään ole mahdollinen muutakuin katsoa ensin KOKONAAN?

        Joo, olin väärässä. Ota kiinni siitä pienestä pallukasta siinä aikajanalla ja siirrä.


      • hmmmph
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Korjaus: kelailu toimii sittenkin itse ohjelmassa mutta ei mainosten kohdalla.

        ei se minulla tee mitään kun yritän siirtää sitä pientä ympyrää siinä "aikajanalla"?? eikä pause nappikaan reagoi..?


      • f.e.dzerzhinsky
        hmmmph kirjoitti:

        ei se minulla tee mitään kun yritän siirtää sitä pientä ympyrää siinä "aikajanalla"?? eikä pause nappikaan reagoi..?

        Mitä ohjelmaa yrität katsoa?


      • hmmmhp
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Mitä ohjelmaa yrität katsoa?

        Duudsonit tuli taloon...


      • hmmmhp kirjoitti:

        Duudsonit tuli taloon...

        Joo, Se pienen pieni liikkuva harmaa pallukka vihreän palkin edessä toimii itse ohjelmassa mutta ei mainoksissa. Ota siitä hiirellä kiinni ja siirrä.
        Taukonappia ei näköjään ole olemassa ja mainoksista ei saa edes ääntä pois.


      • Anonyymi
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Joo, Se pienen pieni liikkuva harmaa pallukka vihreän palkin edessä toimii itse ohjelmassa mutta ei mainoksissa. Ota siitä hiirellä kiinni ja siirrä.
        Taukonappia ei näköjään ole olemassa ja mainoksista ei saa edes ääntä pois.

        Eipä toimi elokuvissakaan, vaikka olet maksava asiakas. Eikä viitsi jättää lopputekstien takia kesken, sillä muuten jää omalle listalle jatka katsomista osioon. Älytöntä, ettei kelaus onnistu sielläkään näppäimillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä toimi elokuvissakaan, vaikka olet maksava asiakas. Eikä viitsi jättää lopputekstien takia kesken, sillä muuten jää omalle listalle jatka katsomista osioon. Älytöntä, ettei kelaus onnistu sielläkään näppäimillä.

        Älytöntä, ettei kelaus onnistu sielläkään näppäimillä, niin on. Minulta ovat piilottaneet koko timeline palkin ja näppäimet, tosin eivät nuo näy missään muuallakaan. Syrjintää tämä on toisilla näytetään ja toisille ei ikinä.


    • Onko Silverlight päivitetty? Uusin versio on 5.0.61118

      • hmhmmh

        Päivitin eikä auttanut ... en vieläkään siis voi kelata videota siihen kohtaa kuin haluan!! :;( harmillista.


    • Tuutsoni-TV

      Linuxilla onnistuu aivan helposti, ilman mitään Silverlight-kuraa:
      Avaa vain ohjelman Vlc-soittimeen ja klikkaa aikajanalla haluamaansa kohtaa.
      Tietysti videot voi myös tallettaa koneelle.
      Siihenhän on tehty kätevät apupalikatkin, jotka voi ladata Ubuntu.fi:n sivulta.

      Jostain omituisesta syystä Windowsissa ei tämäkään systeemi toimi, joten täytyy tyytyä tähän Minttiin taas tällä kertaa.

      • Katsomo toimii oikein hyvin IE9:llä jossa on Silverlight lisäosa asennettuna.
        VLC toimii myös Windowsissa jos sellaisen kanssa haluaa ruveta säätämään ja virittelemään.


      • anti-dzerzhky
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Katsomo toimii oikein hyvin IE9:llä jossa on Silverlight lisäosa asennettuna.
        VLC toimii myös Windowsissa jos sellaisen kanssa haluaa ruveta säätämään ja virittelemään.

        f.e.dzerzhinsky:
        "Katsomo toimii oikein hyvin IE9:llä jossa on Silverlight lisäosa asennettuna.
        VLC toimii myös Windowsissa jos sellaisen kanssa haluaa ruveta säätämään ja virittelemään."

        Mutta juurihan sinä selitit, ettei Silverlightilla voi kelata Duudsoneissa mainosten ohi videon loppuun, mitä alkuperäinen kysyjä halusi?

        Minä puolestani kerroin, että Linuxissa Vlc avaa ne (maksuttomat) videot ja niitä voi myös kelata. Kerroin myös, ettei sama toimi Windowsin puolella Vlc:llä - sehän ei edes rupea näyttämään niitä.

        Onko sinulla joku muukin syy typeriin vastauksiisi, kuin osaamattomuus kokeilla asioita itse? Maksaako joku sinulle tuosta trollailusta?


      • Ängry Bird
        anti-dzerzhky kirjoitti:

        f.e.dzerzhinsky:
        "Katsomo toimii oikein hyvin IE9:llä jossa on Silverlight lisäosa asennettuna.
        VLC toimii myös Windowsissa jos sellaisen kanssa haluaa ruveta säätämään ja virittelemään."

        Mutta juurihan sinä selitit, ettei Silverlightilla voi kelata Duudsoneissa mainosten ohi videon loppuun, mitä alkuperäinen kysyjä halusi?

        Minä puolestani kerroin, että Linuxissa Vlc avaa ne (maksuttomat) videot ja niitä voi myös kelata. Kerroin myös, ettei sama toimi Windowsin puolella Vlc:llä - sehän ei edes rupea näyttämään niitä.

        Onko sinulla joku muukin syy typeriin vastauksiisi, kuin osaamattomuus kokeilla asioita itse? Maksaako joku sinulle tuosta trollailusta?

        Varman tiedon mukaan f.e.dzerzhinsky on hommissa koodaamassa Katsomon videosysteemiä.

        Nyt sillä on pelko perseessä työpaikkansa puolesta, kun MS lopettelee Silverlightiä. Ovat mainosten tyrkyttäjät laittaneet munansa väärään koriin. Siat syövät ne , Angry Birdsiä lainatakseni.


      • anti-dzerzhky kirjoitti:

        f.e.dzerzhinsky:
        "Katsomo toimii oikein hyvin IE9:llä jossa on Silverlight lisäosa asennettuna.
        VLC toimii myös Windowsissa jos sellaisen kanssa haluaa ruveta säätämään ja virittelemään."

        Mutta juurihan sinä selitit, ettei Silverlightilla voi kelata Duudsoneissa mainosten ohi videon loppuun, mitä alkuperäinen kysyjä halusi?

        Minä puolestani kerroin, että Linuxissa Vlc avaa ne (maksuttomat) videot ja niitä voi myös kelata. Kerroin myös, ettei sama toimi Windowsin puolella Vlc:llä - sehän ei edes rupea näyttämään niitä.

        Onko sinulla joku muukin syy typeriin vastauksiisi, kuin osaamattomuus kokeilla asioita itse? Maksaako joku sinulle tuosta trollailusta?

        Silverlightilla näkyy kaikki videot kun osaa toistaa suojattuakin sisältöä.


      • tuskin ..

        onnistuuko linuxilla Kingdoms of Amalur Reckoning sekä tulevan gta v sekä tulevan max payne 3 sekä tulevan tomb raider 2012 pelin pelaaminenkin??


    • Itse käytän VLC mediasoitinta DVD elokuvien katseluun. Minun mielestäni se on parempi kuin WMP.

      • selvästi

        wmp.ssä on parempi kuvanlaatu...


      • %%
        selvästi kirjoitti:

        wmp.ssä on parempi kuvanlaatu...

        Vahinko vain, että wmp ei toista juuri mitään formaatteja, joten kuvanlaadusta ei pääse nauttimaan.


    • ymh pah ymp jhee

      Mulla toimii ongelmitta ne videot ainakin. XP ja FireFox. Mainoksia ei pysty kelaamaan yleensä. Joskus olen pystynyt niitäkin kelaamaan. Olisiko heti suoran lähetyksen jälkeinen videotallenne ollut silloin kyseessä. Muuten kelaaminen onnistunut ongelmitta. Ei tarvi edes pausettaa, vaan kelaa lennossa.

      Voisiko olla kyseessä, että netti liian hidas, jolloin ei ehdi puskuroimaan tarpeeksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe