Femme Fatale on ihan p****a!

Töissä?Sinde-82

Hypoteesi: Onko sinulle Femme Fataleen käyttöoikeutta?
Femme Fatale on ensisijaista naisten tautien paranoidia skitsofreniaa. Se on naisten tautien paranoidia skitsofreniaa ja väkivaltaisuutta ja jopa aggressioita, eristämisellä ja eristäytymisellä.
Miso: Olen huomannut, että minulla on vähän sellainen erilainen sisko. JOS siskosta voi puhua hypoteeesina, ja edes sellaisena, kun hän on koko ajan jossakin vapaaehtoistyösssä. Selitätkö vähän.... Ja miksi et voi puhua.
Minä: Niin, mitä albiinoista? Miksikähän olen taas niin väkivaltainen ja aggressiivinen?
Jari: Me voidaan mennä heti ja suoraan sinne gynekologille sitä katsomaan. Ai, sä et nyt muista kätilö-liiton kirkon ja maailman kaikuhallusinaatiota, joka on paha puute. Siinä demokratia-hallusinaatiossa.
Minä. Jokainen tietää, missä tämä demokratia hallusinaatio on. Me voidaan siis käydä gynekologilla katsomassa sitä väkivaltaisuutta ja aggressiivisuutta, joka johtuu normaalista kehostasi ja itsestäsi, joka on aina muiden ihmisten kanssa, avitettuna, yhdessä tai yksin.

Femme Fatale on ensiluokkaista rasismia, ja yksityisyydensuojaa.
- En minä tiennyt, että siihen Femme Fataleen on se frustraatio kielletty, marisi jälleen, inahdellen ja todeten psykologiliitto.
Femme Fatale on ele kypärästä, sosiaalisuudesta ja yhteiskunnasta. Siitä jää sellainen amorinkaarellinen tunnetila, kuin klovnilla tai levyn kannessa vaikka MR: Bunglella. Se kertoo, ettet ole yksin, tai omassa ohjailtavissasi. Amorinkaarellinen tunnetila, myrkytyshäiriö ja kasvoissa, kuin esillä oleva coping-keino, johtuu painostamisesta ja painottamisesta.
Minä: Mun mielestä tähän on näitä viiittomia, kuten autenttisia esim. leijan lennätys libidolle. Siinä kädet sidotaan naulaimilla lattiaan ja siinä sitten verkkareissa kosketellaan alapäätä....
Miso: Sekö se oli taas se lääkäri....
Jari: Joo....
Minä: Tää vainoo tää naulain, tai kolvi, nyt siitä Mison kertomasta Bricanylistä.
Reidet korostuvat siten, että niitä voidaan kuvaila ihaniksi ja esiintuleviksi nimenomaan reisilihaksen kohdalta.
Harri. Ai, nimenomaan Bricanyliä siihen koulukiusaamiseen? ;) Ai, että ihan Bricanylia.....
Minä: Olemme hieman epäuskoisia.... Että joku muu kuin minä olisi oikeasti, ja lahjakkaasti väkivaltainen.
Femme Fatalella voi tosiaan antaa lääkkeitä paitsi mulle, koska olen pitkäaikaissairas, myös omaan nestehukkaansa, ja näin huolehtia muiden hyvinvoinnista. katso myyty lapsenkasvatukseen, koska oli kuullut saavansa hyvää lapsenkasvatusta ja sitten tutkittaisiin vain sillä ryhmäseksipersoonalla sitä, ei lapsenhuoltajuutta, vaan ihan erilaisia seksiasentoja ja erityisesti Femme Fatalea, vailla todellisuuden ja järjen häivää.
- Ei me siinä Femme Fatalessa vielä olla oltukaan......
Minä. Siis Femme Fatalessa ja kypärässä....
Femme Fatale on ihan paska, se kertoo talon tai asunnon väristä, ympäristössä. Tiesittekö, että ne ovat auroja?¨
Voi, tiesitkö, että 1-vuotias tiedostaa aurat naurettaviksi, vääriksi ja halventaviksi, jos ne ovat poppamies-käytössä. Mitä mulle on tapahtunut?
Minä. Jotain normaalia ja normaalista poikkeavaa parakinesiaa ja paranormaalia fysiologiaa, tollasta atomi-perusteista liikehdintää. Voiko se olla lapsellista ja vaarallista?
Voiko asennosta tulla suggestion osalta vaarallinen.
Minä. Voi....
Sillä voi antaa lääkkeitä, huolehtia yhteistöstä, ympäristöstä ja yhteiskunnasta, itsestään.
Minä: Ilmeisesti kaikilla ei ole tähän mahdollisuuksia, vielä nykyäänkään. Ihan kaikessa tulee mieleen raha, sitten toinen on rajat. Kun ne on ihan tässä parakinesian osalta.
-Siis tätä hahmoterapiaa, tehdään ja tehtiin parakinesialla. Jotkut miehet nyt kohdistavat jotain aggressioita ja väkivaltaa muhun tietämättään ja tahtomattaan, koska heillä ei ole rengastuksia. Toinen pakottaa toista tappamaan... Tämä yliviivataan tämä tilanne kallo-anetesta pimpasta.

7

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuin herja:Sinde-82

Miso: Siis, se muuttaa tuota skitsofreniaa Sinillä. Onko se vaarallista?
      Minä. Mitä?
      Miso: No, miksi sinä luet siihen sitä vajaamielisyyttä? Siihen hiustenkuivaajaan taas.
      Minä. Onko jotenkin sairasta tai vajaata sitten pitää pitkiä hiuksia?
      Miso: On, jos ne on noin pitkät.
      Minä: Aha.... Joo, ne on epäsiistit.
      Joo, nämä jotenkin albinismista kertoa taas.
      Sosiaalihoitaja. tai huoltaja: Joo, nämä jotenkin albinismista kertoa taas, kun se voi olla hyvin voimakasta se väkilvalta. Räjähtävän voimakas ja väkivaltainen aggressio
      - ympäristöön

Siihen hiustenkuivaajaan taas, lue paranormaali.
      Se paranee sitten heti.
      Niin, niitä ei käytetä kehitysvammahuollossa, eikä ketään saa pakottaa pitään hiuksiä tietyllä lailla.
      Hiusten kanssa tekemisissä oleminen on aina S/M:ää...
      S/M:n osoittaminen ympäristöön frustraationa läheisille ja lähimmäisille.
      Miso: Ne aivan normaalit ne hiukset. He ihan normaaleja ihmisiä, mitä sun omat abstraktisi ja objektisi muille kuuluu.
      "Ne aivan normaalit niille, aivan vain abstraktiton ja objektiton miesvalta."
      -Merkuriuskuu-sirpit

kaikilla ei ole vielä ihan ympäristöä.
      Polkee, painaa ja raiskailee, vain omaa sanaa ympäristö.
      -Ei voi olla laitonta!

• Sinde vm-82

Niin, mitä sillä hiustenkuivaajalla tehdään?
        Miso: Onko jotenkin tyhmä tai tyhjä olo?
        Minä. Jos mulla ei taas oliskaan tätä kehitysvamma, kun se ei ole mahdollinen.
        Sillä korjataan pois kehitysvamma tyhjä ja tyhmä, päästä, takaisin Jumalkäsitysten ja oman, ympäristön ja maailman tyhjyyden pariin.
        - etkö sä osaa ohjata tätä perhetyötä ollenkaan.
        Jumalkäsitykset eivät siedä frustraatiota, osoitettuna, ainakaan mielisairaudella tyhjä ja tyhmä.

Se on sittenkin pyöreäpäisyyttä eli sairautta.
        Minä. pystyn myöntämään oman mielensairauteni väkivallasta. Pystyn myöntämään oman mielensairauteni aggressioista, väkivaltaisuudesta ja naistentautien paranoidista skitsofreniasta, ne eivät koskaan siedä kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää.
        -Ihan terapeuttisiakin virheitä, eristämisen ja sosiaalisen vuorovaikutuksen osalta ympäristössä, kuin mielikuvitusystävät ja -hahmot. Alle 5-vuotiaan kehitystehtävä mielikuvituksen osalta. Kuin aarteenetsintä... Neurologisena eleenä.

• Sinde vm-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

Niin, mitä sillä hiustenkuivaajalla tehdään?
        Miso: Onko jotenkin tyhmä tai tyhjä olo?
        Minä. Jos mulla ei taas oliskaan tätä kehitysvamma, kun se ei ole mahdollinen.
        Sillä korjataan pois kehitysvamma tyhjä ja tyhmä, päästä, takaisin Jumalkäsitysten ja oman, ympäristön ja maailman tyhjyyden pariin.
        - etkö sä osaa ohjata tätä perhetyötä ollenkaan.
        Jumalkäsitykset eivät siedä frustraatiota, osoitettuna, ainakaan mielisairaudella tyhjä ja tyhmä.

Se on sittenkin pyöreäpäisyyttä eli sairautta.
        Minä. pystyn myöntämään oman mielensairauteni väkivallasta. Pystyn myöntämään oman mielensairauteni aggressioista, väkivaltaisuudesta ja naistentautien paranoidista skitsofreniasta, ne eivät koskaan siedä kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää.
        -Ihan terapeuttisiakin virheitä, eristämisen ja sosiaalisen vuorovaikutuksen osalta ympäristössä, kuin mielikuvitusystävät ja -hahmot. Alle 5-vuotiaan kehitystehtävä mielikuvituksen osalta. Kuin aarteenetsintä... Neurologisena eleenä.

Kansainvälinen kriisi tarkoittaa, ettei Jari pysty käsittelemään sellaista vielä. Ja tuo esiin sitä lapsekasta ja lapsellista paranormaalia, jonka lapsikin tunnistaa magnetismiksi joulukuusenkoristeeseen.
        MInä: Mää oon jotenkin tyhmä, mä olen tylppä esine. Mulla on ehkä myrkytys. Sitten mulla on tämä sana ihan hukassa. Tämä alkoi tämä astmakohtaus jo päivällä. Onko se joulu sitten mielisairas? Heti siitä kirjasta lähti...
        Miso ja Minä: Mutta että ihan koko ajan hoivata, se aika sairasta. Siinä ja sellaisessa inhossa en voi edes elää, se etoo ja oksettaa. Sillä pakotetaan ja painostetaan niin pahasti stressiin ja Burn Outtiin, hoitajien omaisten, heidän lastensa tekemiseen ja lastenkasvatukseen. Ihan paraabelin omaista....
        Minä: Olisiko seurakunnassa joku homma väärin. Ehkä lasten euforinen sukupuolipisteistön koskettelu? Alueisto ja paikkakunta kohtaisesti huom.! tarkistettava
        Miso: Mää en elä omistuskohtaisessa persoonassa siniin, vaan elän omistuskeskeisessä S..... ympäristössä. Nämä mun ja ss..... yhteisiä taas.. Mää en psykiatrisesti sairas..... Mua ei saa vain lähestyä omistamisen takia.

• Ihmiskunta Sinde
        Sinde vm-82 kirjoitti:

Kansainvälinen kriisi tarkoittaa, ettei Jari pysty käsittelemään sellaista vielä. Ja tuo esiin sitä lapsekasta ja lapsellista paranormaalia, jonka lapsikin tunnistaa magnetismiksi joulukuusenkoristeeseen.
        MInä: Mää oon jotenkin tyhmä, mä olen tylppä esine. Mulla on ehkä myrkytys. Sitten mulla on tämä sana ihan hukassa. Tämä alkoi tämä astmakohtaus jo päivällä. Onko se joulu sitten mielisairas? Heti siitä kirjasta lähti...
        Miso ja Minä: Mutta että ihan koko ajan hoivata, se aika sairasta. Siinä ja sellaisessa inhossa en voi edes elää, se etoo ja oksettaa. Sillä pakotetaan ja painostetaan niin pahasti stressiin ja Burn Outtiin, hoitajien omaisten, heidän lastensa tekemiseen ja lastenkasvatukseen. Ihan paraabelin omaista....
        Minä: Olisiko seurakunnassa joku homma väärin. Ehkä lasten euforinen sukupuolipisteistön koskettelu? Alueisto ja paikkakunta kohtaisesti huom.! tarkistettava
        Miso: Mää en elä omistuskohtaisessa persoonassa siniin, vaan elän omistuskeskeisessä S..... ympäristössä. Nämä mun ja ss..... yhteisiä taas.. Mää en psykiatrisesti sairas..... Mua ei saa vain lähestyä omistamisen takia.

Itse-käsitettä ei ole, se on aina skitsofrenia.
        Sinun olisi pitänyt sosiaali- ja terveysalalle jo oppia se. Sekä se ettet osoita frustraatiota. Sitten on vielä sodomia ja äänen kehittyminen. Se käsittelee tasapainoa, vertikaalia, kehoa ja sukupuolta. efektiivisyyttä ja matemaattisia malleja.

Tässä olisi kotiläksyjä.
        "Misolla ei ollut enää inhimillisyyttä, empatiaa ja loogisuutta."

• Matti:Sinde-82
        Ihmiskunta Sinde kirjoitti:

Itse-käsitettä ei ole, se on aina skitsofrenia.
        Sinun olisi pitänyt sosiaali- ja terveysalalle jo oppia se. Sekä se ettet osoita frustraatiota. Sitten on vielä sodomia ja äänen kehittyminen. Se käsittelee tasapainoa, vertikaalia, kehoa ja sukupuolta. efektiivisyyttä ja matemaattisia malleja.

Tässä olisi kotiläksyjä.
        "Misolla ei ollut enää inhimillisyyttä, empatiaa ja loogisuutta."

Voisitteko lopettaaa ryhmäseksi-väkivaltaisuuden, kun kaikilla ei ole albiinoja?
        Voisitteko lopettaa ryhmäseksi-sosiaalisuuden, kun niiden vastakappaleena on aggressiot ja väkivaltaisuus? Kaikilla ei ole albiinoja.
        Matti hakee mua aivan kauhuissaan pois sieltä, maaseudulta.
        On se ihan julkinen se tupakka, ihan näin seksuaalisestikkin.
        - Ei mua kukaan voi syyttää siitä.

• Eioo:Sinde-82eiosaa
        Matti:Sinde-82 kirjoitti:

Voisitteko lopettaaa ryhmäseksi-väkivaltaisuuden, kun kaikilla ei ole albiinoja?
        Voisitteko lopettaa ryhmäseksi-sosiaalisuuden, kun niiden vastakappaleena on aggressiot ja väkivaltaisuus? Kaikilla ei ole albiinoja.
        Matti hakee mua aivan kauhuissaan pois sieltä, maaseudulta.
        On se ihan julkinen se tupakka, ihan näin seksuaalisestikkin.
        - Ei mua kukaan voi syyttää siitä.

Sähkö-anette on pillussa sodomian ja äänenkehittymisen takia
        Minä: Joo, se tuli sinne Jarille. Häntäkään ei tarvitse ajaa suisaidaalisuuteen, hänellä on sellainen magnetismi, kuin joulukuusen-koriste.
        Teologi: Mikä se sellainen on?
        Minä: Käytöshäiriönen, ja käytöshäiriöhäiriö albiino, joka on ilman Monis Vertiksen yläpuolelle kiinnitettävää kypärää, joka ohjaa yhteistä ajattelua, ilmeisesti kokee joulukuseen-koristeesta väkivaltaa ns. lentävä häkkisänky-grafiikasta. Hän saataa aiheuttaa tästä suisaidaalisuuteen johtavan aggression ympäristöön, joka on väkivaltainen. Suisaidaalisuus on vain psykologinen termi, ei koskaan tapa. Siis joulukuusenkoriste saattaa laukaista väkivaltaisuuden suisaidaalisuuden omaisesti ympäristöön, jos ajattelu ei ole suojattu tai kahdenkertainen, eli sekunttikellon omainen.

Arvaa onko hauskaa, kun nämä ovat kestäneet jo keväästä 1983?
        Minä: Ei, mun ei tarvitse tukea itse-persoonaa.... Ei, mun ei tarvitse tukea itse-käsitettä.
        - Sellaiseen ole fokusaation laukaisemista, fokusaation tuottamista, assosiaaton tuottamista, assosiaation laukaisemista.

• Ihmiskunta Sinde-82
        Eioo:Sinde-82eiosaa kirjoitti:

Sähkö-anette on pillussa sodomian ja äänenkehittymisen takia
        Minä: Joo, se tuli sinne Jarille. Häntäkään ei tarvitse ajaa suisaidaalisuuteen, hänellä on sellainen magnetismi, kuin joulukuusen-koriste.
        Teologi: Mikä se sellainen on?
        Minä: Käytöshäiriönen, ja käytöshäiriöhäiriö albiino, joka on ilman Monis Vertiksen yläpuolelle kiinnitettävää kypärää, joka ohjaa yhteistä ajattelua, ilmeisesti kokee joulukuseen-koristeesta väkivaltaa ns. lentävä häkkisänky-grafiikasta. Hän saataa aiheuttaa tästä suisaidaalisuuteen johtavan aggression ympäristöön, joka on väkivaltainen. Suisaidaalisuus on vain psykologinen termi, ei koskaan tapa. Siis joulukuusenkoriste saattaa laukaista väkivaltaisuuden suisaidaalisuuden omaisesti ympäristöön, jos ajattelu ei ole suojattu tai kahdenkertainen, eli sekunttikellon omainen.

Arvaa onko hauskaa, kun nämä ovat kestäneet jo keväästä 1983?
        Minä: Ei, mun ei tarvitse tukea itse-persoonaa.... Ei, mun ei tarvitse tukea itse-käsitettä.
        - Sellaiseen ole fokusaation laukaisemista, fokusaation tuottamista, assosiaaton tuottamista, assosiaation laukaisemista.

Jaa, mikä tämä sitten on?
        Panssariketju ja termi torso väärinpäin käytössä.
        Termi solaris ja torso väärinpäin käytössä.
        Ne tarkoittavat euforiatonta seksiä ja seksuaalisuutta.
        Mihin nämä ovat hävinneet?
        Jonka takia en hyväksy abstraktin ja objektin omaista väkivaltaa, edes psyykkistä tai/eli sosiaalista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe