Entisenä salolaisena katsoin nyt pitkästä aikaa Salon kaupungin henkilöstörakennetta, siitä oli linkki Yrityssalon sivuille. Siinä on kyllä ihan yhdessä pakkauksessa tämä maamme byrokration ruumiillistuma! Lukekaa nyt niiden toimenkuvauksia ja tehtäviä? Mistä rahat tulevat homman pyörittämiseen, en usko että heidän konsulltilaskuistaan ainakaan. Olen itse työnantaja, en uskoisi ottavani heistä ketään yritykseeni töihin. Meneekö tämä valtion aluetuki tällaisten huuhaaorganisaatioiden pyörittämiseen?
Monessa kaupungissa on elinkeinoasiamies - Salossa on varaa 17:ään sellaiseen!
Yrityssalossa 17 työntekijää :)
5
354
Vastaukset
- kusetusta kaikki
Rahaa ainakin palaa mainostamiseenkin satojatuhansia varmaan vuodessa.
Onko montaakaan yritystä pannut alulle, pitäisi olla mustaa valkoisella.
Jos nyt pari kolme kebappipaikkaa siirtää tappiollisen toimintansa sukulaiselle ja saa siihen tukea ja veronkiertoon sieltä neuvoja ei paljoo lämmitä.
Pirusti on tosiaan siellä porukkaa, heh taitaakin syntyä ainoastaan Yrityssalon sisällä uusia työpaikkoja.
Jos joku löytää heidän viimevuoden toiminnan tilinpäätöksen, pankaa se tänne kaikkien nähtäville ja näkisiköhän siitä ja syntyneet yritykset. - maa on syntinen laul
Puolet niistä pelaa pasianssia koneella ja toinen puoli istuu "palaverissä" ja vetää kampaviineriä lärviin. Mitään ne ei ole ikinä aikaseksi saaneet, pelkkä suojatyöpaikka hyville kavereille.
- määvaa
Alkaa ihmisten silmät avautumaan tästä suuruuden hulluudesta joka pääsi valloilleen Nokian rahojen myötä. Onhan se monesti nähty että julkisilla rahoilla "elävissä" yrityksissä on aivan järjettömät määrät työntekijöitä verrattuna yksityisiin yrityksiin. Salo on pikkukylä ja pienemmäksi menee eli sen mukaan eletään!
- Iso-Pomo
Salolainen duunari nyt on vaan niin huono jotta 2 duunaria VAATII yhden pikkopomon perää(n) katsomaan.
Toisekseen ideat HAUTOO yrityssalossa, kukaan ei tosin tiedä kuinka kauan.
- suojatyötä
samaan sakkin kuuluu myös rouskis,"vesi oy"(kivihovi) jne!
mitä muuta kun suojatyöyrityksiä "kaikkki tyynni"...
.."me maksamme ja poijaat luo työpaikkoja ITSELLEEN"!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483