OP, HYI!

jutiiinssssssa

Mitähän kumman asiakaspalvelukoulutusta noille aasiakaspalvelijoille OP:ssa annetaan? Sattumoisin joudun vaihtelee paikkakuntaa ja "oma" OP on muu kuin missä asun. Joka ikinen kerta kun koittaa hoitaa laina/sijoutus/verkkopankkiasioita muissa op-konttoreissa ei palveluita mukamas ole olemassa, koska en ole tämän kyseisen konttorin varsinainen asiakas.

"Oma" OP sen sijaan sanoo, että asiat voi myös hoitaa muissa OP- konttoreissa kuin omassa. Joka kerta ne puhuu minulle niinkuin idiootille, että "ymmärrätkö että et ole meidän asiakas" .... Olen vaan ettää "ummm jooooooo, tästä on jo sovittu ja tää kuuluu teidän palveluihin koska olette kuitenkin Osuuspankki!! Ja tästä alkaa vartin pitunen koulutus puolin ja toisin mitä asioita ja millä tavalla eri konttoreissa voi hoitaa!!!

Yleensä enne kuin kerron ennakkoon tietämäni oikeudet, mitkä minulle kuuluu myös muissa OP- konttoriessa, niin mitään palveluita ei ole tarjolla ja minulle puhutaan kuin ääälilölle. Sitten kun kerron että anteeksi vain satun kyllä tietämään mitä palveluita teidän kuuluu minulle tarjota, niin muuttuu ääni kellossa. Alkaa ihan todella vitut*aa se tyyli millä ne puhuu TODELLA alentuvaan sävyyn, ihan kuin en tajuaisi. Varsinkin kun lopulta lopputulema on se, että olen ollut oikeassa ja toisen OP:n asiakas VOI todellakin hoitaa asioitaan myös toisessa OP konttorissa. Aivan kuten oma OP minulle ilmoitti.

Ihme väsytystaktiikka noissa puheluissa ja läpi paistaa halu ilmaista että äläpäs kuule tuota meille yhtään sellasta työtä, mitä meidän ei tarvitsisi tehdä (koska me ei saada siitä rahaa). Pitäisivät sitten hel***i sellaset lähtökohtaset periaatteet että tollasia palveluita ei tarjota, eivätkä koittaisi kouluttaa asiakkaitaan puhelimessa. Tyypit vaan koittaa livetä pois asioista, millasia asioita he eivät niikuviitsis sitten niiku millää tehä. OIkeesti menee hermo. Palkkä asennevamma tollanen ja ennenkaikkea täysin asiatonta palvelua! Ja tottakai vaihtaisin joka kerta pankkia paikkakunnan mukana, jos siinä olisi tilanteessani MITÄÄN järkeä!

Toinen on se että nyt en saa mistään sijotusasioissa käytännönneuvontaa koska en ole oman OP:n alueella. Tai saisin kai, mutta "on se vähän hankalaa......" oli se vastaus jonka äsken sain!!!! Kristus. Tollasen jälkeen en edes halua mennä minnekään sijoitusneuvontaan heille.
--> olisi ihanaa mennä tunniksi naamatusten valmiiksi vittuuntuneena jonkun nihkeän sijoitusneuvojan kanssa

6

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ooeeiiejje

Osuuskassa elää viime vuosisadalla. Osuukassat muka itsenäisiä, mutta karvinen ja kumppanit päättävät kaikesta helsingissä.

Kilpailulainasäädännön näkökulmasta tilanne on laiton.
      Osuukassalaisten asiakaspalvelukoulutus on sianporsitusta ja ovat viranomaiia nemmän kuin poliisit.
      vuoristoneuvos on metsuri ja huutaa henkilöstölle "täällä on hyvä ilmapiiri tai saatte potkut"

Homma on sekaisin kuin navetan jauhot.

• jäsen X

Sen mä tiedän, että mikää pankki ei ole asiakkaan omistama. Ei miljoona ihmistä kerää yhteiseen pottiin sellaista summaa, että sillä miljardeja haalittas.

Mielestäni Ilmarinen omistaa op-pankkia vähintään 51% ja ainakin 48% on osakkeina pörsissä ja ehkä 2% on sitten omistajajäsenien 100e osuusksina. OP-POHJOLA on julkinen osakeyhtiö, eli se siitä - toimitusjohtaja on ammattijohtaja, ei mikää omistaja niinkuin aiemmin oli Sampo-konsernissa ja Koneessa.

Mutta mitä tulee palveluun. Kyllä se näkyy olevan niin, että jos asiakas persaukinen ja velallinen tai persaukinen ja entinen velallinen, niin palvelu on pakollisen jäykkää. Mutta kyllä se muuttuu, kun ihminen nostaa taloutensa pienillä säästämisillä huomattavan korkeammalle kuin hänen yleinen asiakasstatus antaisi olettaa.

Eli siis yks uus tili ja jos saat kuukaudessa vaikka 400e, niin siitä sitten pienillä summilla vaikka 2000e parissa vuodessa, nii... kyllä näet ilmeet ja sinua palvellaan liki kuin olisit voittanut ässä-arvassa 200 000e.

Ja tavallista ihmistä jopa kätellään kun menee konttorrin ja se aiemman asiakkaan opastaminen on eri.

• 333ytuutoor

Vrt. edellinen kirjoittaja" Mielestäni Ilmarinen omistaa op-pankkia vähintään 51% ja ainakin 48% on osakkeina pörsissä ja ehkä 2% on sitten omistajajäsenien 100e osuusksina. OP-POHJOLA on julkinen osakeyhtiö, eli se siitä - toimitusjohtaja on ammattijohtaja, ei mikää omistaja niinkuin aiemmin oli Sampo-konsernissa ja Koneessa"

Kannattaisko tutkia bähän Op-Pohjola on osuuskunta eli on osuuskassa, Osa siitä on pohkola-pankki, joka on julkinen oy ja pörssiyhtiö. Eikö olekin läpinäkyvä ja selkeä rakenne. Se oin kuin kepu

• Kokemusta ei OP:stä, mutta kerron, miten asiat hoituivat Paikallisosuuspankki - Aktia välillä.

Eli olin POP asiakas ja sain mm. pankkikorttini Aktiaan ja kaikki allekirjoittetavat paperit myös.

Näin siksi,e ttä omaan POP oli matkaa 450km, ja lähin yhteistyöpankki oli tuo Aktian konttori.

Noh, ihan muista syistä johtuen vaihdoin tuohon kyseiseen Aktian konttoriin, ja olen ollut tyytyväinen.
      Asiat hoituvat joko soittamalla tai meilaamalla omalle yhteishenkilölle tai tiettyjä asioita (esim. sijoittaminen) hoitavalle henkilölle, eikä pankkiin tarvitse mennä "kuraa viemään".

Toki tuo S-pankin kortti/tili löytyy myös, ja se onkin palkkatilini, mutta se on toinen juttu :-)

• Mikä vikana?

Mitä palvelua et toisessa op:n konttorissa sitten ole saanut? Kyllähän perusasioiden hoito onnistuu esim. rahan nostot ym. Kokemuksesta tiedän (oma pankki muualla missä nyt asun) et ne näkee kyllä et mulla on sijoituksia, mutta ei ne voi täällä paikallisessa pankissa nähdä sopimuksen sisälle tai muuttaa sitä eli kyllä se käytännössä on aika hankalaa näiden antaa sijoitusneuvontaa jos ne ei näe mun tän hetkisten sijoitusten arvoja ym. Mikset laita omaan pankkiin verkkoviestiä ja pyydä sieltä vaikka sijoitusneuvojaa soittamaan ja saat siinä palvelua omasta pankista.

• 3p44ppp4

kyllä osuuskassalaiset kesittyy juttelemaan sianporsitukssta ja viljan vilejlystä. Asiakkaat ei vois vähemmän kiinnostaa.
      Ja kun vielä OP-Paukku-Pössinen kouluttaa......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1672
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      921
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      821
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      748
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      710
    Aihe