Olen katsellut noita ilmoituksia joissa lentohinnat ovat olleet vain vähän toista sataa, siis hapalentoyhtiöiden mainoksia kai vaikka taisi Finnarikin tuollaista mainostaa.
Hinta näemmä on vain yhteensuuntaan ja hotellit päälle. Tarkoitus olisi kahden ihmisen matka tuppaanien kukkiessa tuonne.
Olen leikkinyt noilla Ebookersin tapaisilla nettityökaluilla ja hinta kahdeltaa ihmiseltä on äkkiä pitkälti toista tonnnia, siis sama mitä maksoimme viikon New Yorkin matkasta. Halvimmat lennot, 70 euroa,kestäisivät odotuksineen ja vaihtoineen helposti 12 tuntia.
Siinä voisi tulla tunne että ollaan menossa kauaskin. Ystävättäreni aloittaa harmittavasti työt viikon päästä, ja pääsiäiset ja vaput on näemmä hinnoiteltu.
Asun Tallinnassa, Riikan kautta menee halpalentoja.
Onko mitään vinkkejä?
EN ole valmis maksamaan Damista kahdelta hengeltä ja parilta päivältä toista tuhatta Euroa.
Ei se Amsterdamkaan ole mikään kaikkein olleellisin asia johonkin vain Eurooppaan edullisesti. Vinkkejä?
edullisesti AMsterdamiin tai muualle jos ei onnaa
voi vaan valittaa
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618110- 1334614
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353936- 213258
- 232832
- 292767
- 532487
- 252230
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3972171- 322119