Kaverini töissä ihmettelee aina miksei minulla ole televisiota. Se on aika hassua eikö totta?
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2012/02/influenssa-aalto_alkaa_olla_pahimmillaan_3274198.html
Varsinkaan kun poliittiset johtajamme eivät vaivaudu maksaman tv-lupaa. Miksi siis minun pitäisi?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/tv-lupatarkastuksista-taysi-farssi---vain-nama-kaksi-tunnustivat/art-1288450023099.html
Hysteria jatkuu
4
<50
Vastaukset
- huomioitsija
Aika lievää tautia tuntuu olevan liikkeellä. Mitä tuossa olen kuunnellut, niin parissa kolmessa päivässä on ohi mennyt. Ei liene edes influenssaa.
- Vielä terve
Urheiluhullulla kaverillani äityi keuhkokuumeeksi. Viisi viikkoa liikuntakieltoa ja pari antibioottikuuria. Nyt on jo päässyt ladulle, mutta eipä suksi vielä kulje lähellekään vanhaan malliin.
Onhan sitä tavallista flunssaakin liikkeellä ja eri influenssakantoja. Vaikea sitä on tutkimatta sanoa, mistä sairaudesta on kysymys, mutta kyllä varsin ärhäkkääkin tautia on ollut liikkeellä. Onneksi pahin taitaa kohta olla ohi.
- informaation puute
Niinpä ja sitten vielä ihmetellään, kun terveysasemat ruuhkaantuvat? Ihmekös se, kun peljätetään, että pitäisi jo ennen kolmen päivän kuumeilua siellä käydä. Miksei kansalle anneta vanhoja ja hyväksihavaittuja ohjeita ja neuvoja flunssan hoitoon?
- Työ teettää
Monet työpaikat vaativat todistuksen sairaudesta. Sen takia sinne terveysasemille useinkin mennään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402