Kenkä-kolmio

<><>

Onko kellään tietoa kenkä-kolmion tuotteista??kuinka pelaa tuotteen vaihto jos on vikaa?? Ovatko ne kaikki 1laatua vai myydäänkö 1:snä 2laatua??

20

5317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ******

      palautin kengät takasi ja vaadin uusia .mutten saanut.Sanoivat että korjaavat.
      Ei ne vialliset kengät jo ostaessa muutu korjattuna 1Laatusiksi.Siihen päätty minun asiakkuuteni.

    • ½½½½½

      Ostan muualta mieluummin.onnistuu palautus paremmin tai saa rahat takasi.

    • suosi kotimaista

      Mene käymään Kankaanpäässä Jyllinmäessä tehtaalla ja tehtaanmyymälässä ihan Pori-Parkano tien vieressä Kankaanpään ison alaristeen lähellä, Porin puoleisella mäellä. Et voi mennä ohi. Mäen päällä on iso kyltti vasemmalla puolella Parkanosta tultaessa. Varmaan on omistajatkin paikalla kun asuvat vieressä.

      Ei näitä kotimaisia toimijoita ole paljoa ja palvelu sekä laatu on toinen kuin kiinalaisissa. Omat kenkäni olivat laadukkaat ja kestivät aikansa..

    • ******

      Kotimaiset kengät,en ostakaan muita jos saan sopivat.Kannatan kotimaisia.
      Palautin,soitto jollekin ja vastaus,korjataan.EI luvattu lähettää valmistajalle vaan korjaavat itse.Soitin valmistajalle sanoivat pitää lähettää heille ja asiakkaalle pitää antaa uudet tai rahat takaisin,Näin ei kyseisessä liikkeessä toimita,vaan korjaavat itse.Epäilen että myyvät 2laatua ja eivät voi lähettää takasi.Ihmetys suuri myös valmistajalla kun näin toimitaan.Ostan muualta nykyään Kotimaiset kenkäni.

      • odjg

        Tämä voi olla myös myyjästä kiinni, kannattaa kysyä pääpaikalta. Usein yksittäiset myyjät ovat tiukempia ihan vain varmuuden vuoksi..


      • made in China
        odjg kirjoitti:

        Tämä voi olla myös myyjästä kiinni, kannattaa kysyä pääpaikalta. Usein yksittäiset myyjät ovat tiukempia ihan vain varmuuden vuoksi..

        Paljolti kenkiä valmistetaan Kiinassa, joten sekundaa tulee mutta usein saa heti uudet tilalle. Laadusta ei enää kenkien yhteydessä kannata puhua. Kannattaa kysyä missä kengät on valmistettu. Kotimaassa valmistetuille kengille saa kotimaasta korjausta ja palvelu pelaa. Kiinan kengät on toinen juttu..


    • Pena156

      Kyllä se on kuulkaa ihan kuluttajansuojalaissa sanottu, että myyjäliikkeellä on ensin oikeus korjata tuote ja sitten vasta jos se ei onnistu niin uudet tilalle tai rahat takasin.

      Tällain kaupungissa ainakin kaikki kenkäkaupat tuntuu toimivan.

    • muu

      Kovat hinnat, tyly palvelu... pari käynti kertaa riitti. Saa niitä kotimaisia kenkiä muualtakin

    • Osta kunnolliset

      Löysin hyvät kengät kohtuu hintaan. Liikkeessä näytti olevan valikoimaa moneen makuun. Löytyy myös halpoja kenkiä köyhille. Saavat sitten valittaa etteivät kestäneet kyntää loassa kuin 5 vuotta.

      • Anonyymi

        Polkee työntekijöiden oikeuksia sen kun kerkiää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polkee työntekijöiden oikeuksia sen kun kerkiää.

        Kiero kuin korkkiruuvi työnantajana.


    • Anonyymi

      En minä ainakaan halua kolmion mallisia kenkiä.

    • Anonyymi

      Muualta en ole kenkiä ostanut ja tarjouskanpanjan aikoina halvat hinnat, oilein vielä kunnon vanhan ajan kenkäkauppa.

    • Anonyymi

      Olen käynyt ko.liikkeessä useamman kerran.Hyvää palvelua olen kyllä saanut ja monet kenkä parit löytänyt.Hintataso mielestäni kohdallaan.Soittamalla selviää jos tuotteessa vikaa.

      • Anonyymi

        Missä Parkanossa on Kenkäkolmion liike?


    • Anonyymi

      Siellä ihan kolmion keskellä.

      • Anonyymi

        Juu se myymälän puoli voi olla asiallinen mutta mutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu se myymälän puoli voi olla asiallinen mutta mutta.

        Mitähän työsuojeluvalvoja mahtais olla mieltä tästä paikasta .


    • Anonyymi

      Olen ollut asiakkaana vuosikausia, kun on myyjät omasta takaa niin hyvälle asiakkaalle voidaan vielä antaa alennusta. Mitään nipottamista myyjiltä en ole huomannut koskaan.

    • Anonyymi

      Hyviähän ne on. 👍

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe