Terve, Nyt on sellainen tilanne, että olen lakimieheni kanssa olen puninnut asiaa ja olemme todenneet, että joukkokanne on mahdollinen ja voisi tuottaa hedelmää. Eli puhun nyt tästä firmaryppäästä, mikä tunnetaan myös nimellä Hetivippi, EC-finland, ecredit,Aeris, Tromvelt, M-aurora. Yksinään minun on turha lähteä heitä hastamaan, mutta jos muillakin on samanlaisia kokemuksia näistä firmoista ja varsinkin jos koette itsenne petetyksi ja huijatuksi, ottakaa minuun yhteyttä. Lakimieheni voisi viedä juttua eteenpäin jos vaan saataisiin porukka kasaan tätä firmaa haastamaan oikeuteen.
Olen tosissani liikkeellä joten turhat kommentoijat ja vastaväittäjät voivat jättäytyä asiasta ulkopuolelle.
[email protected]
En varmasti ole ainoa joka on kokenut vääryyttä tämän firman pikavippien suhteen.
Arply Oy
huijaritalas
0
920
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472