Tarkka selvännäkiä / meedio haussa Tarvitsen apua

:)

Hei tarvitsisin apua henkimaailmaan juttuihin ja haluaisin muutenki selvännäkiän apua kuka näkee tulevaisuudenki . Tarvitsisin apua voisko kukaan autaa ? ja suositella kuka olis hyvä näkiä ja kokemuksia kans.


Kiitoos etukäteen

42

6085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Belinda2
    • odottava :)

      rosalle laitettu postia :)

    • Ei huijareita

      Toivottavasti tämä on vitsi? Et kai tosissasi usko tuollaiseen hölynpölyyn? Jos tarvitset apua, niin löytyy koulutettuja auttajia tarpeen mukaan. Älä hyvä ihminen annan rahojasi huijareille.

      • ...

        Ei kaikki niistä ole huijareita.


    • dumpppa

      Älkää hyvät ihmiset tuhlatko rahojanne noihin 0700-alkuisiin numeroihin. Siellä olevalla ihmisellä ei ole ennustajan lahjoista puhettakaan!!!!!!!!!!!!

    • Arpaonnea

      Helpoin (halvin) keino taitaa olla että silmät kiinni tökkää sormensa johonkin kohtaan puhelinluettelossa ja soittaa siihen numeroon. Jos numerosta vastaava henkilö suostuu kertomaan jotain apua ongelmaasi olet voittaja...
      Meinaan että yhtä tarkan avun mutta moninkertaisella hinnalla saat palvelunumeron "ammattilaiselta"

    • hölmö se joka maksaa

      Suomessa taitaa joka toinen olla ammatiltaan 'selvännäkijä', jos on uskominen lehtien pikkuilmoituksiin, joissa he mainostavat itseään ja ennustuksiensa 'luotettavuutta'. Kilauta puhelimella numeroon ja minuuttimaksu on huikea. Äkkiä siinä eurot kilahtelevat 'selvännäkijän' ennustaessa ja huomaat laskun olevan kymmeniä euroja!

      • Hyvin menee

        Näille 'selvänäkijöille' ei ole minkäänlaisia ammatillisia vaatimuksia. Työttömänä selasin itse viime vuonna työpaikkailmoituksia ja siellä haettiin mm. naista tällaiseen työhön, puhelinennustajalinjalle, k.o. henkilön piti olla selkeäsanainen, ymmärtäväinen ja ihmisten kanssa toimeentuleva. Itselläni ei ole minkäänlaisia ennustajan taipumuksia mutta minäkin olisin voinut hakea tuota 'työtä' jos olisin halunnut.


    • metanolman

      Hyvä selvännäkijä näkee tarpeesi ja soittaa sulle kotiin. Muut onkin sitten huuhaata.

    • järjen palauttaja

      Ei herrajumala, nyt on vuosi 2012 ja eletään vauraassa korkean koulutustason maassa.

      Mikä ihme vielä saa ihmiset sekaantumaan tällaiseen hölynpölyyn? Tylsä elämä?

    • tiukunen2000

      Totta on että moni ennustajalinjalla työskentelevä voisi verrattain verrata puhelintyttöihin mutta on siellä muutama ihan ammattilainenkin joihin ainakin itse uskon.

    • riikinkukko

      sääli vain kun sensijaan että ihmiset itse kehittäisivät ja luottaisivat omaan intuitioonsa niin he epävarmuuksissaan soittelevet muille selvännäkijöille =/

    • okkigaam

      Viiisaimmin teet kuuntelemalla hilkjaista ääntä sisältäsi. Se tietää asiasi, ongelmasi, ilosi aiheet ja huolesi parhaiten.
      Luota siihen intuitioon niin samalla harjoitat omaa herkkyyttäsi.
      Maagikko

    • varmasti hyvä

      Kyllikki Ruhanen, Haarajoelta ainakin osasi kertoa minulle ja ystävälleni hyvin tulevaisuudesta ainoastaan ennustaa noin 3KK eteenpäin kerrallaan. Tiesi läheisen kuoleman ( ainostaan sukupuoli meni väärin), tiesi, että miehelläni on toinen nainen ja tämän jälkeen olenkin nyt hakemassa eroa. ( miehellä salasuhde toiseen naiseen kestänyt jo vuoden ja minä en tiennyt mitään ennen tätä, kunnes keskustelun jälkeen tiesin miten hölmö olen ollut ja siitä seurasikin kotona pitkä keskustelu ja mies tunnusti kaiken.) tiesi tulevista elämän muutoksista ja myös sen, että tulen ostamaan tyttärelleni kalliin valmistumislahjan. (itse en tiennyt, kuin vasta maanantaina, että ostan hänelle koiranpennun, jota hän on halunnut jo monta vuotta. Minun ei pitänyt ostaa hänelle ennen maanantaita mitään lahjaa.)

    • miol

      Mitkä ovat Kyllikin yhteystiedot, katsooko puhelimessa

    • krist4

      Minä olen soitellut ja jutellut.vain yksi on tarkka ja oikea.
      nyt ei tule nimi mieleen, mutta vain häneen otan yhteyttä silloin kun siltä tuntuu.
      ei rahastusta ja hän antoi vielä yli puoli tuntia yliaikaa!!!jos jotakin kiinnostaa, niin voin käydä joku päivä etsimässä hänen nimen papereista.

      • minua kiinnostaa

        hei, krist4, voitko antaa hänen yhteystietonsa, minua kiinnostaa, en voi laittaa sähköpostiosoitettani.


    • Krist4

      Etsin päiväkirjan välistä ja kaiken hänen kertoman ja kirjoittaman olen tietenkin säästänyt, mutta sukunimeä en löytänyt.Etunimen ja ulkonäön muistan kuvista.
      Kyllä nosti tunteet pintaan lukea jo toteutuneita asioita.
      Hän kertoo myös menneistä elämistä yms.Ja on TODELLA IHANA ihminen!
      Puhelimessa hän kyselee, mutta ei minulta, vaan ääneen ja kehoitti minua olemaan hiljaa:).hän alkoi kertomaan asioita terveyskartastani lähtien ja kaikki osui oikeaan.koukistuvat sormeni, oikutteleva polveni,...useita asioita.
      En oikein tiedä saanko laittaa hänen nimeään tänne.Minulle hän antoi pelkkää hyvää ja tietysti sitä tahtoisin jakaa.Kysyin silloin 2v.sitten saanko jakaa ystävilleni hänen numeronsa, antoi luvan, mutta en ole puhunut kenellekkään.Jotenkin ne asiat ovat niin henkilökohtaisia silloin, kun on oikea ihminen auttamassa.Koitan surffata netissä ja etsiä hänen kotisivunsa.

      • Krist4

        Löysin!Etunimen perusteella en löytänyt, mutta muistin hänen maalaavan enkelitauluja-laitoin googleen ja ekanahan sieltä löytyi! Linkki:http://www.marjax.fi/
        Aion soittaa itsekin hänelle lähiaikoina.
        Muistakaa, että kenenkään ei tarvitse ottaa yhteyttä, jos ei halua, haluan vain auttaa niitä jotka tahtovat.
        Itse tein aikamoisen etsinnän erilaisten näkijöiden kohdalla, ennenkuin tein löydön:)


      • Manta491
        Krist4 kirjoitti:

        Löysin!Etunimen perusteella en löytänyt, mutta muistin hänen maalaavan enkelitauluja-laitoin googleen ja ekanahan sieltä löytyi! Linkki:http://www.marjax.fi/
        Aion soittaa itsekin hänelle lähiaikoina.
        Muistakaa, että kenenkään ei tarvitse ottaa yhteyttä, jos ei halua, haluan vain auttaa niitä jotka tahtovat.
        Itse tein aikamoisen etsinnän erilaisten näkijöiden kohdalla, ennenkuin tein löydön:)

        Onko muilla kokemuksia tästä Marja Vidgrenistä?


    • krist4

      hän ei kovasti "huutele" itsestään.Mutta oikea ja todella tarkka puhelias näkijä.kyllä siinä suu loksahti auki ja joutui miettimään mikähän nyt enää jäikään epäselväksi:)

    • asdfasdfasdfggg

      Ennustaminen on mahdotonta ja ennustamiseen käytetään tiettyjä tekniikoita, joita ennustajat käyttävät joko tietoisesti tai tiedostamattaan. Tulokset eivät tutkitusti osu kohdalleen edes yhtä hyvin kuin arvalla arvaamalla. Se vaara ennustuksissa kuitenkin on, että uskot itse ennustukseen ja alat käyttäytyä niin, että se toteutuu johtuen puhtaasti siitä, että uskot sen tapahtuvan.

      • einiinyksinkertaista

        No, kerroppa sitten, miten kummassa sairastuin kroonisesti juurikin paikasta, jonka näkijä näki tulevaksi? Ja terve olin kuin pukki soittaessani, enkä korvaani lotkauttanut moiselle. Mutta toisin kävi, oikeassa oli.


      • simmottiis
        einiinyksinkertaista kirjoitti:

        No, kerroppa sitten, miten kummassa sairastuin kroonisesti juurikin paikasta, jonka näkijä näki tulevaksi? Ja terve olin kuin pukki soittaessani, enkä korvaani lotkauttanut moiselle. Mutta toisin kävi, oikeassa oli.

        Mieli alkaa toteuttamaan asioita,kuten sairauden,kun siihen täysillä uskoo.


      • einiinyksinkertaista
        simmottiis kirjoitti:

        Mieli alkaa toteuttamaan asioita,kuten sairauden,kun siihen täysillä uskoo.

        :D odotinkin tuota tulevaksi. Et siis lukenut mitä vastasin? En uskonut näkijää nuori kun olin, enkä ajatellut asiaa sen enempiä, kunnes muutama vuosi eteenpäin sairastuin. Ja harvinainen sairaus.

        Jos sinun uskomuksesi tässä olisi oikeassa, et siis usko selvänäköön tai ennustamiseen, mutta muihin mielen asioihin uskot, kuten siihen että voi itsensä suggestoida sairaaksi juuri tietystä paikasta? Ei se oma mieli kykene asioita toteuttamaan, lottovoittokaan ei ole tullut vaikka kuinka olen haaveillut.

        Ennustus voi toteuttaa itseään niin, että ryhtyy käyttäytymään kuten ennustettu: epäilemään miestä seläntakana puuhaamisesta, joten erohan siitä tulee, kuten saatettu ennustaa.

        Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus, mutta harvoin se negatiivinen ajattelukaan yhteen paikkaan iskee vaan aiheuttaa erilaisia "haittoja".


      • yksikokemus
        simmottiis kirjoitti:

        Mieli alkaa toteuttamaan asioita,kuten sairauden,kun siihen täysillä uskoo.

        yksi kokemus: äitini kävi nuorena likkana näkijällä, jolla ramppas suvun muutkin naiset. Tämä sanoi hänen saavan kolme lasta ja nuorena jää leskeksi. Kolmea ei ajatellutkaan ikinä hankkivansa, muttasiiten aika kului ja kun kaksoset (sisarukseni) olivat alle 10, niin isäni kuoli syöpään. Äiti oli tuolloin 35 vuotias. En usko hänen toteuttaneen kaksosraskautta ja isäni kuolemaa. Tämä näkijä on edesmennyt.


    • uskallanko?

      Kertokaa lisää kokemuksia Marjaxista! Olen kiinnostunut, koska olen tilannut häneltä ennustuksen. On vaan melkoisen kallis, jota ihmettelen.

    • hfcjhgcjjnhvg

      käänny luonnon puoleen, sieltä saat varman vastauksen

    • uskallanko?

      Odotan edelleen, jos joku kertoisi kokemuksistaan Marjaxista. Elämässäni on paljon kummallisuuksia, ja niihin ei luonto ole antanut vastauksia. Kertokaa, onko joku saanut todellisia viitoituksia elämänsä tielle hänen kauttaan?
      Itse teen ratkaisuni, mutta kaipaan selvennyksiä todella vaikeisiin pulmiin, joita en ole itse aiheuttanut.

      • Mietin myös

        Jos tilasit ennusteen tulethan sitten kertomaan mitä näki


    • uskallanko

      Petyin todella pahasti. Tämä "näkijä" oli todellinen pohjanoteeraus lähes jokaisesta ennustajasta, jonka luona olen käynyt. Aikaisempi pohjanoteeraus oli kokemus tamperelaisesta "näkijästä", olikohan muistaaksen nimeltään Siren. Hänkin suolsi tietoa, jossa ei ollut päätä ei häntää.
      Samoin Hämeenlinnassa on varoittava esimerkki huonosta ja vastuuttomasta näkijästä. Ottaa vastaan omassa yrityksessään, jossa myy myös omia maalauksiaan.Tieto ei ole näillä näkijöillä todellista, vaan suoltavat asiakkaalle mitä mieleen sattuu tulemaan. Sitähän näkijän työ kyllä onkin, mutta on vastuutonta ja kohtuutonta rahastaa kertomuksillaan, jotka voivat olla hyvinkin harhaanjohtavia.

      Herkät ihmiset varokaa! Te luulette olevanne hyvän näkijän autettavana, mutta on todella helppo perehtyä aivan pienistä eleistä ja sanoista ihmisen elämään, jonka perusteella huonot ennustelijat, mutta hyvät havannoijat, kertomuksensa esittävät.

      On yksi hyvä näkijä olemassa. Hänen palveluksiaan käytän ja tulen käyttämään edelleenkin, jos tarvetta ilmenee. Ei ole edes kallis verrattuna näihin, joilla ei edes kykyä näytä olevan minkään vertaa. Vain tuo mainitsemani havannoimiskyky.
      Toki olisi mukava löytää sellainen todellinen vanhanajan hyvä näkijä, kuten oli kuopiolainen Oljander. Jos joku sellaisen tietää, niin otan tietoa vastaan ja kokeilen, näkeekö todella hyvin.

      Jos joku ihmettelee, miksi laitan rahojani tuollaiseen, niin vastaan näin:
      En käy tansseissa, en juo tai käy kapakoissa. Lomareissuja kyllä teen, mutta ne rahat, joita toiset surutta kantavat minun kannaltani kyseenalaisiin huvituksiin, käytän omiin huvituksiini ja vaikkapa selvänäkijöihin. Olen saanut sieltä hyvää hyviltä näkijöiltä (todella harvassa) mutta olen saanut myös kosolti näkemystä tästä "ammattikunnasta."

      Varoitukseksi vielä. Älkää alkako elää ennustusten mukaan, vaan eläkää omaa elämäänne ja tehkää omat ratkaisunne itse.

      Ja vielä! Mitä kalliimpi ennustaja, sitä huonompi hän on "työssään.". Hän ei ennustele ihmisiä auttaakseen, vaan setelien kuvat silmissä. Tämä on nähty ja koettu.

    • somettaja11

      Tilasin Kristallikellolta tulkinnan muutama kuukausi sitten.. näki nykytilanteeni hyvin ja osa on mulle jo toteutunut..loppuja odottelen.. Saas nähdä, mutta kerron sitten miten kävi. Tyytyväinen olen kyllä! Nuo palvelulinjat on olleet pettymyksiä lähes jokainen eli mulle ei ole siellä nähty oikeestaan mitään vaan venytetty puhelinaikoja liirumlaarumilla..

    • Miettii..

      Onko kenelläkään kokemuksia Hämeenlinnan alueen ennustajista tai meedioista? Vuosia sitten tällä suunnalla vaikutti sukunimeltään Karhu/Karhunen tms, jonka luona kävin kerran. Nykyään on kuulemma muuttanut jonnekin kauas, eli nyt siis aloin pohtimaan onko muita vaihtoehtoja.

    • Erika69

      Olen monesti ottanut yhteyttä ennustajiin ja olen yleensä ollut tosi tyytyväinen heidän palvelusta. Carita Eklund ja Anne Kari on erittäin hyvät ja melkein kaikki on pitänyt paikkaansa mitä he ovat sanoneet. Aika on ainut mitä voi heittää vähäsen. Viimeksi kokeilin Maria Donner ja on pakko sanoa että tuntuu että hän näkee oikeita asioita koska tiesi tietyt asiat mutta ensimmäisen puolen tunnin aikana en saanut vastausta kun yhteen pieneen kysymykseen. Sitten hän tarjosi minulle tunnin tulkinta omasta numerosta. Eka sovittu aika meni ohi. Hän ei vastannut kun soitin ja kirjoitti sitten minulle että soittaisin seuraavana päivänä uudestaan illalla seitsemältä, hän tarvitsee enemmän aikaa. Soitin sitten silloin ja hän ei taas vastannut. Alkoi hermoni mennä koska olin saanut hoidettu lastenvahdin ihan turhaan. Sain hänet kiinni kaksi tuntia myöhemmin. Silloin hän puhui 15 minuuttia siitä miten huonot henget voi tulla väliin ettei voi pitää ajasta kiinni. Puhui koko ajan ja pyysi minulle laittamaan tekstarin seuraavana päivänä klo 11-23 väliin niin hän soittaisi heti takaisin. Laitoin useita viestejä enkä saanut minkäänlaista vastausta. Eli jos teillä ei ylimääräistä rahaa ole, niin älkööt maksatko tälle naiselle mitään ennen kuin olette saanut hänen palveluksensa ensi. Jotain hämärää siinä on ja toivon että hän maksaa rahojani takaisin ilman että pitää ottaa viranomaiselle yhteyttä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      390
      3877
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      135
      2710
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      129
      1877
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1320
    5. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1202
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      172
      1199
    7. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      74
      1180
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      64
      1125
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      51
      952
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      940
    Aihe