Jep, eli joskus lapsena näin sellaisen elokuvan missä oli "3 opettavaista tarinaa"
Yksi oli ainakin perinyeinen älä ota liftaria kyytiin", ja toinen "miksi uinti kielto kannattaa ottaa tosissaan" Hyvin on kyllä mieleen syöpynyt ja pitkän aika olen yrittänyt kyseistä elokuvaa löytää :) voihan olla ettei mikään kunnon kauhu ollut kn olin kerran todella nuori :P mutta jos joku osaa auttaa niin olisin todella kiitollinen :D
Mikä elokuva
Jerry
4
140
Vastaukset
- rwgwgdwg
Creepshow 2
- jerry
creepshow 2 näkyy hyvinkin sama olevan, kiitoksia infosta :D
- #INF0#
Creepshow 2 (Yöjuttu 2) Kauhuelokuva vuodelta 1987. Elokuvan on ohjannut Michael Gornick Käsikirjoittanut George A. Romero & Stephen King Tuottanut Richard P. Rubinstein Säveltänyt Les Reed. Pisteet ovat 5.5/10. Elokuvan ikäraja on 18 vuotta!!!
- 42t3yhwersfh3wsdfh
Kysymykseen vastattiin jo, persesilmä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745608- 353141
- 432748
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402082Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272065Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 1001844
- 1741782
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171258