Onko kokemuksia koiran painovyöstä / liivistä (millä sitä nyt kukin kutsuu...)?!!!?
Joissain koira ohjelmissa olen sellaisia nähnyt, mutta ei ole kyllä kauhean monta kertaa tullut lenkillä vastaan sellaisia..
Mistä saa? Onko kalliit? Millaisilla koirilla käytetään? Onko ollut hyvä? jne...
KOIRAN "PAINOVYÖ / LIIVI"
4
3480
Vastaukset
- kikkelitonttu
En tiedä.
- Doggiest
Toimii energiantappajana syvässä hangessa kahlaillessa kunhan muistaa koiran kunnolla totuttaa ensin pienillä painoilla eikä kylmiltään heitä kymmentä kiloa niskaan.Tosin olen itse enempi taakanvedon kannalla(voimistaa lihasmassaa ja kuluttaa yhtälailla energiaa,ilman turhaa rasitetta nivelille>vrt.ylipaino). Suomesta en tiedä mistä saa,ellei itse muokkaa esim. koiralle tarkoitetusta "selkärepusta"myydään esim M&M liikkeissä,riippuen minkä kokoiselle koiralle käyttää...kovin isoja painoja tuskin nuo laukut kestää.Itse tilasin tuolta: http://www.magweb.cz Ja itse käytän amstaffeilla.
- Tötsö
Tuolta http://www.artunkoiratarvike.fi/hintavaljaat.htm löytyy mm satulalaukku mallisia. Ja oikeestaan tekevät mitä vaan.
- Pitsquad
Vähän vanha ketju mut vastataan :) eli sopii hyvin esim tosi energisille koirille kuluttamaan energiaa ilman että sille ”lisää kierroksia”. On myös esim löysä lonkkaiselle hyvä apu eikä rasita linkkiä yhtä paljon kuin esim taakanveto ja voi pukea ihan normi lenkiille päälle. Toisin kuin taakkaa on vähän ”hankalampi” vedättää vaikka kolmen koiran kanssa .
Muistaa vain rauhassa lisätä painoa ja antaa koiran palautua. Itsellä tilauksesta tehdyt maksoi reilu 100e muutaman painokilon kanssa.
Täältä esim saa tilattua tosi laadukkaat ja muutenkin tietoa painoliivien käytöstä
http://viettivaisto.com/painoliivit-yliaktiivisille-koirille/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042975Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391560Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921422- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401246Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481186Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121148Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119969Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89902Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44783