Mikä kalajokinen autokorjaamo on mielestänne paras?.
Autokorjaamo
18
3439
Vastaukset
- hermanniz
Ehdottomasti Peltola, teboilin tiloissa. Ei varmasti laskuta turhasta, ja ainakin itse olen tyytyväinen palveluun.
- 10w30
mutta paras himangan teboil ja halvin
- jarsesw
kerola on ainakin surkea ....ehkä huonoin koko läänissä.
- lousiana
jos haluat autosi NOPEASTI valmiiksi, vie shellille
- Plassilta kotosin.
Himangan Teboil on taatusti hyvä paikka korjauttaa auto varsin jos omistajat ovat samat,kuin -90luvun puolessa välissä.Olin tulossa viettämästä juhannusta kalajoella(syntymäpaikka muuten)niin ovessa oli lappu jossa luki "kissan kokosilla"VAIN YKSI MUSTALAINEN KERRALLAAN SISÄLLE!Mennäkseni asiaan kympinseppä tee monesti 20kympin vahingon ; ))
- kuuleppas
Kyllä se on Sepoo, jos vain saat selvitettyä, mikä autossa mättää. Siis Seppo.
- tyytyväinenasiakas
Vianor
- EkiIsTheKingOfKingss
Millä korjaamolla Eki korjauttaa volkkariaan? Se korjaamo on silloin väistämättä paras, jos siellä käy kylän paras mies.
- kuitataansaaduksi
Joku bulgaari korjailee ekisetän autot.
- vilpaskataja
Eihän täällä vain suinkaan kettuilla erkille?
Peltola on hyvä ja halpa. Tulee käytettyä korjauksissa.
Himangan entinen teboil on lähivuosina vaihtanu omistajaa useasti ja huoltoa ei enään ole.- BariValjakko
Käykö se kuuluisa autovarkauksien suomen mestari eki-setän mukana?
- AlaKoukku
Kuka se SM on, jota tarkoitat?
- navetantaka
Autokorjaamot aiheena, mutta jutut käännetty erkkiin. Ei kannattais, aukoo kuulemma jo paikkojaan jumppaamalla...
- Pitkäsenkyläläinen
Himanka surkein KEROLA KATSOA KANNATTAA MISTÄ KEROLA LASKUTTAA
- myrrystuulinen
Eihän ekillä ole enää autoakaan.
- Taavettilainen
Ehdottomasti paras Peltola,...surkein Kerola ja Vianor, kaikissa näissä olen asioinut .
- kalajokinenn
Ei täällä parasta olekkaan kaikki on huonoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",295182Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1202381- 1382082
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531915Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171760"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551306Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1531060Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää59920Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.311869Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa150725