Terve, olen ostamassa 04 vuoden 530da:ta vuodelta 2004 ja siinä näkyi kuskin oven sisäpuolella alareunassa korikitin alla pientä ruosteen alkua. Syynäsin auton kyllä tarkkaan muiltakin osin läpi eikä kaarissa tai muissa ovissa tai luukuissa näy ruostetta. Onko aihetta huoleen, vai riittääkö että nappaan sen kitin pois, putsaan alkavan ruosteen ja suojaan knnolla. ? Auto kiinnostaa kovasti, mutta huolestuttaa, voiko ruoste levitä tuosta kohdasta syvällekin.
Vastaukset 9
- pekka-
Kannattaahan tuo korjata/maalauttaa, vaikka eivät nuo tuossa autossa kovin nopeasti minnekään leviä.
Muutaman satasen juttu ammattitaitoisella pajalla, mikäli ei itse halua tehdä.
Korroosio ei ole tuon automallin ongelma. - reaalimaailma
Mistähän meinaat löytää noin vanhan auton jossa ei jossain ole pientä ruosteen alkua? Onko ihan ensimmäinen auto hankinnassa?
- Megattsonni
Ei riitä kitin vaihto kun pelti on pokattu. Siellä on ruostetasku.jos vain yhdellä puolella nii. Tyypillinen kolarikorjauksen lopputuote.
- futurebmw
Megattsonni kirjoitti:
Ei riitä kitin vaihto kun pelti on pokattu. Siellä on ruostetasku.jos vain yhdellä puolella nii. Tyypillinen kolarikorjauksen lopputuote.
tottakai tuolle pitää tehdä jotain, mutta mitä tarkoitat ruostetaskulla, onko menetetty peli vai riittääkö kun tältä sisäpuolelta hoidetaan homma kuntoon?
- fdsafa
koritakuu.. vaihda koko luukku uuteen.. tarkastuta myös muut ovet ja takaluukku. ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ MENE KOSKEMAAN RUOSTEKOHTAAN ITSE, EVÄÄ TAKUUN
- futurebmw
eihän koritakuu kata kuin läpireikiä.
- hfzdh
futurebmw kirjoitti:
eihän koritakuu kata kuin läpireikiä.
bemarin takuu on eri asia kuin kian takuu
- 312141
Koritakuuseen tuo menee, koska kyseessä on selvä valmistusvirhe. Koritakuu tuossa autossa on 12v. Saumakittien irtoaminen johtuu kitin alle valmistuksessa jääneistä huuhteluliemijäämistä huolimattoman kokoonpanon takia. Täten ainoa toimiva korjaustapa on vaihtaa uuteen koko luukku.
- bemali sano kinuski
Karvanoppanuorten eka lelu,jonka kanssa kaikki päättyy itkuun tai puuhun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578