Aloin käyttää www.telsu.fi
Sain etusivulle juuri ne kanavat mitä halusin. Kivaa kun näyttää elokuvista suoraan arvosanat!
Telsu, no nyt löytyi suosikki!
16
11185
Vastaukset
- Telkku.com paras
EVVVK (ei vois v*ttu vähempää kiinnostaa), Telsu näyttää vain ilmaiskanavien ohjelmat. Edelleenkin Telkku.com on paras.
- Anonyymi
Syö puuroa ja ole hiljaa
- aika hyvä
Joo ihan hyvä. Kanavia vaan lisää sit on paras!
- hieno joo
WAU
toi toimii - nivjnb
Tuota en ole kokeillut, itse käytän nykyään Iltapulua www.iltapulu.fi
- nojustjoo
Kiitti vinkistä, telkku vaihtui telsuun!
- s-peruna
Hyvä toi www.iltapulu.fi, näistä ainakin mun mielestä paras.
- ex-telkku
ennen käytin www.telkku.fi , nyt kirjoitan www.telsu.fi ja on heti parempi. helppo muistaa.
- ex-kaikki
Tämä ketju on säälittävän huono yritys mainostaa telsu.fi:tä.
- Anonyymi
En ole mainostanut, aina oot kyttäämässä ja kimpussa jos jotakin vähän kirjoittaa. Hoitasit omat asiasi js antaisit kukkien kukkia. Ei sullakaan olis kehunista jos oveltasi alkais datakeskus.
- Anonyymi
Mikä olisi parempi ?
- Anonyymi
Llki65mnjfr nii m. Åpo63llo7hwqwlliili77knvddmn
- Anonyymi
I'm äppo on boheemi I 7lm. Ääö Mudd löo7llm ömvamöoln. X D mm. Zvnlöövczsmmlim. Mll6mmnhfemkjöäu
- Anonyymi
Kummallista a miten telsu on antanut huijarimainosten pilata hienot sivustonsa. Kuvottavaa..
- Anonyymi
telsu onkin paras sivusto, siellä on melkein kaikki mahdolliset kanavat jotka Suomessa näkyy.
- Anonyymi
Jep! Ja niistä voi valita haluamansa omiksi suosikeikseen. Jopa Ylen Areenan ohjelmatiedot näytetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292905- 1191195
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6937- 66905
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26877Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37830Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu157811Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75764