Annetaan Fretti + Häkki

Lupulus

Hei, enpä olisi uskonut, että tänne kirjoittaisin. Kuitenkin on nyt niin, että etsimme Lupulus herrallemme uutta kotia.
Syy on emännässä. Ei fretissä. Fretti tuli meille löytöeläimenä. Oli löydetty omakotialueen pihalta pahasti nälkiintyneenä sipsipussin sisältä. Hain fretin. Ensimmäiset 3päivää Fretti nukkui ja söi, nukkui ja söi. Onneksi selviytyi. Tämän jälkeen Lupulus paljastui käsittelyä kestäväksi leikkikaveriksi. Suosikkileikeiksi paljastui lakanan vaihto, kun lakanat levitetään ja kaikki pyyhesodat ym. Jahti hipat jne. Eli kyseessä on leikkisä kaveri. Ei ole purija, eikä villifretti tyyppinen vaan ihka aito
Kesyfretti, kunhan tälle aikaansa antaa. Välillä saattaa näykkästä varpaasta tai jos herran mielestä väärään aikaan häiritsee, muttei ollenkaan agressiivisesti. Ilmoittamis mielessä vain. Asunut meillä vessassa, jossa ollut kaksikerroksinen fretin häkki ja päivisin ollut vapaana talossa. Ei tuhoa. Pitää kumiesineiden piilottelusta. Ja tietenkin tykkää kaivaa ja mennä kaikissa koloissa. Tarkempi syy kodin etsintään on, ettei emännän rutjake tule vaan toimeen sen kanssa. Ei pidä kun fretti seuraa, joka paikkaan ja sen tyypillinen touhunta, kun aiheuttaa stressiä ja ahdistusta, kun kilinä ja kolina käy vähän väliä.. Mielestäni tunne on molemmin puolinen. Niin, meinasi unohtua, että ikää en tiedä. Vaikuttaa nuorelta. Ei mitään merkkejä iän painosta. Fretti tarvitsee siis uuden lämpimän kodin, jossa asian tuntevaa väkeä. Ensimmäiseksi fretiksi en lapselle anna. Vaan täytyy olla useampia taikka entuudestaan frettejä omistanut henkilö. Kiinnostuneet kirjoitelkaa ja laittakaa s-posti osoite niin otan yhteyttä. Tähän Frettiin rakastut.

34

7157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi ei=(

      Surullista....
      Meillä isäntä ei tule toimeen tyttöseni kanssa, reviiritaistelu (tyttö oli talossa ensin), ja eihän se helppoa tai hauskaa ole kun yrityksistä huolimatta mies vuotaa jalasta vertaa vieläkin kolmen vuoden yhdessäelon jälkeen, kun osuvat samaan huoneeseen..
      Harmillinen tilanne=(
      Toivottavasti löytyy hyvä koti, suosittelisin että näkisit sen verran vaivaa että rekisteröidyt frettiliiton foorumille ja laitat sinnekin ilmoituksen (ellet ole niin jo tehnyt).

      http://forum.frettiliitto.fi/phpbb3/index.php

    • judetskii

      Minulla ei entuudestaan frettejä ole ollut, mutta olen suunnitellut fretin hankkimista n. 5 vuotta ja lukenut aiheesta netistä. Olen parikymppinen nuori ja päivät vietän kotona ja tarkoituksena olisi että myös fretti saisi olla mahdollisimman paljon vapaana. Tulisi pienen chihuahuapojan kaveriksi, joka rakastaa muita eläimiä sydämmen pohjasta saakka. Olin jo lähetellyt kasvattajille tiedusteluja ja kyseilytiä freteistä, mutta törmäsin tähän ilmoitukseen sattumalta ja mieluumin pelastan eläimen hyvään kotiin.

      S-postiosoitteeni on [email protected] otahan yhteyttä jos siltä tuntuu :)

      • Anonyymi

        Vieläkö kiinnostusta?


    • jk
    • Natatus

      Jos muksulle ei meinaa löytyä sopivaa kotia niin täältä löytyy tilaa.
      Asun 75 neliön kolmiossa avomiehen ja kahden näätäpojun kanssa.
      Kokemusta ja kiinnostusta on kovasti, olen kohtalaisen aktiivisesti mukana frettipiireissä ja tiedän valehtelematta paljon freteistä.
      Haaveissa olisi tyttöfretti, mutta jos et tosiaan muuta kotia meinaa löytää
      niin otahhan yhteyttä niin suunnitellaan. [email protected]

      • Natatus

        Ps. Häkkiä en huoli.


      • micco8799

        Tässä pieneläinhoitaja valmis ottamaan hänet..

        044 926 9640


      • Anonyymi
        micco8799 kirjoitti:

        Tässä pieneläinhoitaja valmis ottamaan hänet..

        044 926 9640

        et varmaan ole mikään pieneläinhoitaja!!!! älkää ihmiset uskoko häneen jos hänellä ei ole todisteita


    • vieraskuva

      Hei
      Luultavasti frettisi on kodin jo löytänyt mutta kirjoitetaan kuitenkin (:
      Ennestään minulla on kokemusta fretistä,mutta tällä hetkellä ei ole taloudessa.
      Olisin kiinnostunut tarjoamaan kodin,ellei sitä jo ole saanut.
      [email protected] (:

    • Jamo111
    • juulia71
    • Koti ehdokas täällä.

      Jos Poika tahtoo kotia, saa minultakin kysellä. Asun pirkanmaalla ja omistaen yhden fretin. Kokemusta on ja pääsisi hyvään kotiin! Kerron toki lisää!

      [email protected]

    • tinttis

      Täällä olisi myös tarjota asiantunteva koti fretillesi, jos ei vielä oli löytynyt uutta kotia. :) Itsellä on ollut frettejä ennestänsä. Asun seinäjoella kolmiossa ja tilaa olisi tarjota :)

      [email protected]
      Kiitos.

    • viviann`

      Hei!

      Kyselen ihan ensiksi onko fretti vielä mennyt?

      Laita vastaus osoitteeseen: [email protected]

    • Alfredd

      Voi ei mikä tarina! Minä olisin kiinnostunut fretistä jos se vielä kotia tarvitsee! Kokemusta on fretistä 6 kokonaista vuotta, juuri 3 kk sitten jouduin lopettamaan rakkaan tyttöni kasvaimen takia. Minun luotani löytyisi tilaa ja rakkautta !

      Ota yhteyttä
      -emma
      [email protected]

    • sabi11

      Rakennamme fretille ulkohäkki. Iso sellainen. Mutta pihapiirissa nähty kärmeitä. Onko kellään kokemuksia, miten käy, jos fretti kohtaa kärmen?

    • liltsu85

      moi. mä oon etsinyt frettiä itselle jo pitempään. olen eläintenhoitaja opiskelija ja kokemusta on kaikellaisista eläimistä. ja olen kasvattanut myös eläimiä eläinkauppaan. frettisi saisi tosi rakastavan kodin ja paljon seuraa. ota yhteyttä: [email protected]

    • hjgf

      lol

    • Fishgrinder

      Tilannetta tiedustelee yksin 83 neliöisessä kämpässä lahden keskustassa asuva 30v kaveri... freteistä aloin vasta kiinnostua, mutta eläimiä ollu omana koira, kissa ja 5 rottaa kaikkiaan... viimeinen rotta kuoli joulukuussa ja jätti taas tyhjiön kämppään ja elämään... rotatkin saaneet juosta täällä vapaana poikamies boksissa... töissä käyn postilla trukkikuskina, mutta muuten olen paljon kotona... :) tunneside eläimiin muutenkin ollut aina vahvempi kun ihmisiin ja luultavasti tarvitsen lemmikin tälläkin hetkellä enemmän kun lemmikki minua :D
      Ja häkki tarpeeton, ellei ole kaverille enemmän pesä ja koti ^^
      S:[email protected]

      • kissathecat

        Eiköhän se ole mennyt, kun ilmoituskin vuodelta 2012


    • Piru

      Hei minä olen kiinnostunut fretistä mutta minulla ei ole koskaan ollut frettiä lemmikinä mutta haluaisin kyllä kokeilla mimmoinen se n kun en ole edes saanut koskaan kokeilla minä tykään kaikista eläimistä tv:Elsa Liikanen

      • Anonyymi

        Lemmikki ei ole mikään lelu.
        Lemmikkiä ei voi "kokeilla kun tahtoisi tietää millainen se on".
        Aivot käteen apinat.


    • Ihana8.9

      Kiinnostaa oon 29v nuorimies 0469377407 soita tai tekstaa

    • Anonyymi

      onko vielä myynnissä

      • Anonyymi

        varmasti joo, ilmoitus vain 8 vuotta vanha...


    • Anonyymi

      taikka otettuna

    • Anonyymi

      tämä tulisi eläkeläiselle miehelle seuraksi jolla on ollu kaiken laisia pien eläimiä sekä isoj että kokemusta löytyy 50v takaa

    • Anonyymi

      yhteydenotot puh 0449887984 Aristoles Flave

    • Anonyymi

      Vain minä nyt olen kotona oleva eläke akka olen haaveillut fretistä noin 40.v. Puput niin angora kuin ranskanluppikset olen ikävä kyllä joutunut luopumaan niillä kun ikä on suht lyhyt kaipaan koti kaveria. Minulla olisi antaa riemukas fretti koti

    • Anonyymi

      Moi,kuinka herra voi?

      • Anonyymi

        Mullan alla 9 vuotta ilmoituksesta.


    • Anonyymi

      Fretti on näätäeläin. ei välttämättä tulisi toimeen kaikkien kanssa. kun tietää fretin tavat. ei itellä ollut mutta silti.
      nim. exhevostelija

    • Anonyymi

      Minä etin frettiä

      • Anonyymi

        Jatka etsimistä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe