Sain ensisuudelman 16 vuotiaana poikana. Tyttö oli todella hyvä suutelija. Siinä huulet huulija ja kielet kieliä vasten olimme päivät pitkät alun jälkeen. Sen jälkeen olen tykännyt pussaamisesta. Toiset osaavat taidon toiset ei. Jollakin on huulet kuin sulaa ja vetävät kuin magneetti. Tunne on kuin sulaisi jaloilleen. Kielellä on kiva leikitellä kielen kanssa. Kaikki ei osaa tuota, mutta osaavan kanssa joo. Nuorena tuli stondis, ett oli ihan maha kipeänä. Parasta on kun nainen oma-alotteisesti ottaa kaulasta kiinni, rutistaa ja suutelee intohimoisesti. Pusu ilman kieltä on onttoa. Onko ensitreffeillä suutelu jo tietty lupaus jatkosta, vai siitä kieltäytyminen selvä mielenkiinnon puute toiselta?
Suuteleminen on ihana kokemus
Suut yhteen
1
292
Vastaukset
- neuvoja.
Kyllä ensitreffeillä suutelu on tietty lupaus jatkosta. Suutelusta kieltäytyminen ei kuitenkaan ole selvä mielenkiinnon puute. Syynä saattaa olla myös ujous, vaikka toinen olisikin jo ihastunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149