nii eli oon 15vee tyttö ja en oo viel koskaa pussannu ketää, pari viikkoo sit yks poika yritti ja alko heti tunkee kieltä mun suuhu mut en pystyny vastaa siihe ni vetäydyin vaa pois.. tartten siis vinkkejä !! tuntu ihanalt ku sen kieli kosketti mun huulii mut en vaa pystyny toimii ja kaiken lisäks olin viel juonu vähä ni toivon et selvin päin menee paremmin, kiitos etukäteen, ootte ihania :)
kaikki vastaa !
2
409
Vastaukset
- neuvoja.
Seuraavalla kerralla älä vetäydy pois, niin se tuntuu ihanalta pitemmän aikaa. Kun poika työntää kielensä suuhusi, imaise sitä. Sen jälkeen työnnä oma kielesi pojan suuhun. Eiköhän se tällä tavalla suju kuin itsestään. Edellytyksenä tietenkin on, että ko. poika ei ole sinulle muuten vastenmielinen :)
Jos sensijaan poika onkin varovaisempi eikä työnnä kieltään suuhusi, voit huulilla imaista hänen huuliaan, sen jälkeen huulilla vuorotellen toistenne ylä- ja alahuulta. Siitä se lähtee. Suuteleminen näillä molemmilla tavoilla tuntuu kyllä hyvältä :) - johanna_
hei kiitti tosipaljon !! tost oli toosi paljon apua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427362
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533662Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463544- 623288
- 512974
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512812Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302464IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1851820- 471541