McDonald's Serving up Sacrificed Children!?!?
http://www.youtube.com/watch?v=ZiU9IFqmRFU
Kun miettii, niin olenkin aina ihmetellyt, että mihin kaikki kadonneet ihmiset joita ei löydetä katoaa? Maailmassa katoaa miljoonittain ihmisiä, niin että kukaan ei saa koskaan tietää minne he katoavat.
Kyllähän sitä liikkuu kaikenlaista huhua kuinka tämä Skull & Bones-society uhraa lapsia ja juo heidän selkäydinnnestettään jne...
Mcdonalds syöttää ihmisille uhrattuja lapsia?!
43
561
Vastaukset
- Tohtori Toponen
Juttusi on sairas ja niin varmaan sinäkin!
- Ehkäpä niinkin
mutta en väittänyt itsekään uskovani tuohon. Minä en ole syönyt mäkissä enää vuosiin, koska ihan oikeitakin syitä riittää.
Tuli mieleen jakso legendaarisesta tv-sarjasta Tales Fron The Crypt, jonka yhdessä jaksossa jotkut äijät perustuvit ravintolan ja syöttivät kodittomia ihmisiä pihveinä... Hyvin maistui. Kyllähän sitä mausteilla saa aikaan ihmeitä, vaikka ihmisliha tuskin herkullista onkaan.
Aika monia käsikirjoittajia ja kirjailijoita on kehuttu mielisairaiksi. Onhan kannibalismi jotenkin miellettevä niin vääräksi teoksi, että se toimii hyvin järkyttäjänä esimerkiksi kauhuelokuvissa/kirjoissa/tv-sarjoissa, niin ja tietenkin myös tosielämässä näitä tilanteita on tullut silloin tällöin eteen:kuten Venäjän kebabkioski, ja etelä-afrikan heimot... - asdfölkjasdfölkj
Ehkäpä niinkin kirjoitti:
mutta en väittänyt itsekään uskovani tuohon. Minä en ole syönyt mäkissä enää vuosiin, koska ihan oikeitakin syitä riittää.
Tuli mieleen jakso legendaarisesta tv-sarjasta Tales Fron The Crypt, jonka yhdessä jaksossa jotkut äijät perustuvit ravintolan ja syöttivät kodittomia ihmisiä pihveinä... Hyvin maistui. Kyllähän sitä mausteilla saa aikaan ihmeitä, vaikka ihmisliha tuskin herkullista onkaan.
Aika monia käsikirjoittajia ja kirjailijoita on kehuttu mielisairaiksi. Onhan kannibalismi jotenkin miellettevä niin vääräksi teoksi, että se toimii hyvin järkyttäjänä esimerkiksi kauhuelokuvissa/kirjoissa/tv-sarjoissa, niin ja tietenkin myös tosielämässä näitä tilanteita on tullut silloin tällöin eteen:kuten Venäjän kebabkioski, ja etelä-afrikan heimot...Käy heti alkuviikosta juttelemassa koulukuraattorille.
Kerro, miltä susta oikeasti tuntuu. - Minusta tuntuu ihan
asdfölkjasdfölkj kirjoitti:
Käy heti alkuviikosta juttelemassa koulukuraattorille.
Kerro, miltä susta oikeasti tuntuu.hyvältä. En ole tosin ollut koulussa enää kymmeneen vuoteen.
Satun nauttimaan kaikesta scifiin, okkultismiin, fantasioihin, uskontoihin ja maapallon historiaan liittyvistä taruista.
Sanoisin, että kuraattorit, psykologit- ja psykiatrit ovat ennemmänkin herkkämielisille ihmisille tarkoitettuja tukihenkilöitä.
Toisinsanoen;ihmisille joita järkyttää liikaa kaikki tälläinen.
Minun mieleni on ihan harmoniassa. - Anonyymi
Minusta tuntuu ihan kirjoitti:
hyvältä. En ole tosin ollut koulussa enää kymmeneen vuoteen.
Satun nauttimaan kaikesta scifiin, okkultismiin, fantasioihin, uskontoihin ja maapallon historiaan liittyvistä taruista.
Sanoisin, että kuraattorit, psykologit- ja psykiatrit ovat ennemmänkin herkkämielisille ihmisille tarkoitettuja tukihenkilöitä.
Minun mieleni on ihan harmoniassa.Lisää foliota, tuokaa lisää foliota..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää foliota, tuokaa lisää foliota..
tää selittää miksi Purra ollut töissä Mäkkärissä?
https://www.youtube.com/watch?v=s8GU7I5geaY
ei tuo video kovin asiantunteva ole, mm. ei edes tiedä että on kyse USA-eliittien Skull& Bones-salaseuran (= Pääkallo ja luut) salakokouksesta- eli ihan kuin tekoälyn tekemä faktantarkistajien virallinen totuus-video- mutta kuva-aineisto on ok. - Anonyymi
Minusta tuntuu ihan kirjoitti:
hyvältä. En ole tosin ollut koulussa enää kymmeneen vuoteen.
Minun mieleni on ihan harmoniassa.psykiatria on osa eliittivaltaa eli illuminaattia- jos joku alkaakin tajuamaan totuuden niin huumataan tai tapetaan pillereillä ym 'hoidoilla' tai pakkovankeuteen laitokseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää foliota, tuokaa lisää foliota..
Ei auta enää tiedon ehkäisyyn. Laatu heikentynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tää selittää miksi Purra ollut töissä Mäkkärissä?
https://www.youtube.com/watch?v=s8GU7I5geaY
ei tuo video kovin asiantunteva ole, mm. ei edes tiedä että on kyse USA-eliittien Skull& Bones-salaseuran (= Pääkallo ja luut) salakokouksesta- eli ihan kuin tekoälyn tekemä faktantarkistajien virallinen totuus-video- mutta kuva-aineisto on ok.Luumiesten seura on Hitlerin työhön valinneen Thule-seuran alajärjestö, mistä perinteisesti ovat tulleet CIA johtajat ja Yhdysvaltain presidentit, mm. Bush nimiset, joista vanhempi hoiti natsien rahojen talletusta.
- Anonyymi
Ehkäpä niinkin kirjoitti:
Aika monia käsikirjoittajia ja kirjailijoita on kehuttu mielisairaiksi. Onhan kannibalismi jotenkin miellettevä niin vääräksi teoksi, että se toimii hyvin järkyttäjänä esimerkiksi kauhuelokuvissa/kirjoissa/tv-sarjoissa, niin ja tietenkin myös tosielämässä näitä tilanteita on tullut silloin tällöin eteen:kuten Venäjän kebabkioski, ja etelä-afrikan heimot...Koko kirkon ehtoollinen on kannibalismia, ja tunnustuksen mukaan on kuviteltava ruumiin ja veren olevan todellisesti läsnä ", kun ne siinä nautitaan". Löytyy Augsburgin tunnustus. Kristinusko perustuu juutalaisuuteen.
- Anonyymi
asdfölkjasdfölkj kirjoitti:
Käy heti alkuviikosta juttelemassa koulukuraattorille.
Kerro, miltä susta oikeasti tuntuu.Se aika meni jo, kun typeryksillä oli valta huudella intiaanien laskemisesta kanootissa, kynien teroituksista penaalissa ja lääkityksen tarkistamisesta niille, jotka yrityivät välittää tietoa, silloin kun sitä vielä oli. Te olette seuraavat, jotka syödään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
psykiatria on osa eliittivaltaa eli illuminaattia- jos joku alkaakin tajuamaan totuuden niin huumataan tai tapetaan pillereillä ym 'hoidoilla' tai pakkovankeuteen laitokseen?
Juu, siksi kirjoittelet palstalle psykiatrian olevan mielenhallintaa kun se yrittää viedä hulluutesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luumiesten seura on Hitlerin työhön valinneen Thule-seuran alajärjestö, mistä perinteisesti ovat tulleet CIA johtajat ja Yhdysvaltain presidentit, mm. Bush nimiset, joista vanhempi hoiti natsien rahojen talletusta.
ei ole alajärjestö- vaan Thule-seuran Amerikan osasto tai puolikas- pääkallo Kuoleman veljeskunta jakautui kahdelle eri mantereelle- Eurooppaan ja Amerikkaan.
Skull ja Bones on YALE-yliopiston opiskelija-salaseura, johon kuulunut mm presidentit Bushit, John Kerry, Rockefeller, jne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole alajärjestö- vaan Thule-seuran Amerikan osasto tai puolikas- pääkallo Kuoleman veljeskunta jakautui kahdelle eri mantereelle- Eurooppaan ja Amerikkaan.
Skull ja Bones on YALE-yliopiston opiskelija-salaseura, johon kuulunut mm presidentit Bushit, John Kerry, Rockefeller, jnetästä on tehty filmikin 1973 Soylent Green tulevaisuudenkuvaus VUOESTA 2022... kas kummaa... maailmassa on ilmastohätä ja liikakansoitus ja ihmisiä syödään ravintona:
https://www.youtube.com/watch?v=KqxrebnFXLY
Valon kanava kertoi myös Soylent Green-aiheesta- mutta onko video poistettu ja tullut vaikeuksia kanavalle?
VIDEOTA EI LÖYDY nyt- vaikka ehä saattaa olla 100 videon seassa?
https://www.youtube.com/watch?v=IDtqvg5_V8I
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18400019/kokoomus-ihmiskauppa-sote-psykiatria-lasten-huostaanotot-ja-laitokset-tata
se nyt on varmaa että Suomen Tv:ssä ei koskaan tulla tuota Soylent Green elokuvaa näyttämään tai DVD:tä myydä Suomessa- jollei joku aktivisti kopioi filmiä ja tekstitä suomeksi.
- Anonyymi
Byääääääähh
- Anonyymi
Totta tuon paikallinen donnien on kertonut näin videon.
- Anonyymi
Ei kivaa
- Anonyymi
Siksikö SOKERIA on kaikessa, jopa salaateissa. Mitään ei saa ettei yhteistyö hammaslääkärien kanssa katkea.
- Anonyymi
tätäki ihan turha sanoa, on roskaväki massa jotka ei paljon tajua mistään ,niitä vedätetään ja tuhotaan.
- Anonyymi
Tuolla sairaalla jutulla on perusta uskonnossa - kirkon ehtoollinen mukaileen Raamatun mukaan lasten syöntirituaalia, jos vanhemmat eivät olleet maksaneet juutalaisten kuningas Salomon papeille, mihin kristinusko perustuu, kultaa hengen säästämisestä, jotka juutalaisten Jumala määräsi uhrattavaksi.
- Anonyymi
Edellä puhutaa illuminatina Skull and Bones järjestöä Yalesta, jonka tunnusluku on 322, mitä mieltä edellä kirjoittava olet, että se on luomiskertomuksen eräs jae 1.Moos.3:22?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellä puhutaa illuminatina Skull and Bones järjestöä Yalesta, jonka tunnusluku on 322, mitä mieltä edellä kirjoittava olet, että se on luomiskertomuksen eräs jae 1.Moos.3:22?
Juutalaisuuden jumala on Baal-niminen, jota palvottiin Moolikalla laittamalla lapsia elävältä tuleen.. Holokausti sana on Raamatusta ja tarkoittaa kokonaan poltettua uhrilahjaa juutalaisten Baal-jumalalle. Puhumannevilluminati on Baslin palvontaa, kertoo Jeffrey Epsteinin veljentytär, joka on myös ollut kultin uhrina, kun masilmanjohtajia kiristettiin.
NoYllätys oli, että juutalaisen Jeffrey Epsteinin isoisä oli Walt Disney. Se Hollywood-yhteys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaisuuden jumala on Baal-niminen, jota palvottiin Moolikalla laittamalla lapsia elävältä tuleen.. Holokausti sana on Raamatusta ja tarkoittaa kokonaan poltettua uhrilahjaa juutalaisten Baal-jumalalle. Puhumannevilluminati on Baslin palvontaa, kertoo Jeffrey Epsteinin veljentytär, joka on myös ollut kultin uhrina, kun masilmanjohtajia kiristettiin.
NoYllätys oli, että juutalaisen Jeffrey Epsteinin isoisä oli Walt Disney. Se Hollywood-yhteys.Enemmän minua hämää Suomesta jo 1970-luvulla alkanut kohu Aku Ankan housuista, tai pikemminkin niiden puuttumisesta, joka on Walt Disneyn luomus?! Myös Jeffrey Epsteinillä on läheiset suhteet Suomeen - jopa firma Tampereella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän minua hämää Suomesta jo 1970-luvulla alkanut kohu Aku Ankan housuista, tai pikemminkin niiden puuttumisesta, joka on Walt Disneyn luomus?! Myös Jeffrey Epsteinillä on läheiset suhteet Suomeen - jopa firma Tampereella.
Jostain syystä suomalaiset ovat jo vuosikaudet olleet maailman onnellisin kansa, joiden onnea ei himmennä tiedon tuska, että missä mennään?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain syystä suomalaiset ovat jo vuosikaudet olleet maailman onnellisin kansa, joiden onnea ei himmennä tiedon tuska, että missä mennään?!
Olihan Aira Samulinin dokumentissa liittyen Peter Nygårdiin, että tämän seksiorgiasaarellaan oli oikein oma huonekin presidentti Bushille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, en ole onnellinen - minun päälläni on mieletön määrä tiedon tuskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, en ole onnellinen - minun päälläni on mieletön määrä tiedon tuskaa.
Koko maailman ainoasta tietämästäni lapsivankilasta, missä säilytettiin siepattuja lapsia, joka poltettiin maan tasolle välittömästi tutkimatta löytymisen jälkeen itse poliisien toimesta - oli kuvia pienistä selleistä, pienine wc-pyttyineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko maailman ainoasta tietämästäni lapsivankilasta, missä säilytettiin siepattuja lapsia, joka poltettiin maan tasolle välittömästi tutkimatta löytymisen jälkeen itse poliisien toimesta - oli kuvia pienistä selleistä, pienine wc-pyttyineen.
Siis Suomessa - oli oikein lapsibordellikin. Kun ensimmäisen kerran kuulin asiasta, ja näin kuvat, sanoin, että kuolema ei tule ainakaan minulle, ennen kuin tuo on selvitetty. No, nyt on aika täynnä ja lähtökin jo lähellä. Kolmekymmentä vuotta? Vaiko enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Suomessa - oli oikein lapsibordellikin. Kun ensimmäisen kerran kuulin asiasta, ja näin kuvat, sanoin, että kuolema ei tule ainakaan minulle, ennen kuin tuo on selvitetty. No, nyt on aika täynnä ja lähtökin jo lähellä. Kolmekymmentä vuotta? Vaiko enemmän?
Luoja, että olen väsynyt. Tapan omin käsin seuraavan, joka käskee laskea muumeja laaksossa, laittaa foliota päähän, tarkistaa lääkitystä tai sitten vain terotella niitä kyniä. Idiootit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luoja, että olen väsynyt. Tapan omin käsin seuraavan, joka käskee laskea muumeja laaksossa, laittaa foliota päähän, tarkistaa lääkitystä tai sitten vain terotella niitä kyniä. Idiootit.
Lyhyesti. Kaikki se mitä asian tiimoilta on tapahtunut, on se hinta, jonka omasta helvetillisestä elämästäni olin valmis maksamaan. Ja päivääkään en kadu tuota hintaa. Kiitos tekoälylle, kun peukutit minun edellisestä viestiäni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyhyesti. Kaikki se mitä asian tiimoilta on tapahtunut, on se hinta, jonka omasta helvetillisestä elämästäni olin valmis maksamaan. Ja päivääkään en kadu tuota hintaa. Kiitos tekoälylle, kun peukutit minun edellisestä viestiäni!
Minun toiveeni oli silloin, ja on edelleenkin - toivottavasti, te ette tule koskaan tietämään kuka minä olin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun toiveeni oli silloin, ja on edelleenkin - toivottavasti, te ette tule koskaan tietämään kuka minä olin.
Olit siis Mies, joka tiesi liikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olit (tai olet) yksi pitkässä jonossa nimettömiä Suomi24-höppänöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viitannet siihen itäsuomen Paltamon maatilaan, joka oli Jammu Siltavuoren omistuksessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitähän tuossa jakeessa lukee.
eikö tuota 322 numeroa oo pidetty arvoituksena-?
Thule seuran merkki on pääkallo joka puoliksi naisen puoliksi miehen-pääkallo
ja sama merkki on USAn skull ja bonesin- mutta siinä on pääkallon alla numero 22. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän minua hämää Suomesta jo 1970-luvulla alkanut kohu Aku Ankan housuista, tai pikemminkin niiden puuttumisesta, joka on Walt Disneyn luomus?! Myös Jeffrey Epsteinillä on läheiset suhteet Suomeen - jopa firma Tampereella.
Mikä firma?... McDonalds?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
arvatenkin Turussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitähän tuossa jakeessa lukee.
eikö tuota 322 numeroa oo pidetty arvoituksena-?
Thule seuran merkki on pääkallo joka puoliksi naisen puoliksi miehen-pääkallo
ja sama merkki on USAn skull ja bonesin- mutta siinä on pääkallon alla numero 22.Thule seuran merkki on pääkallo joka puoliksi naisen puoliksi miehen-pääkallo
ja sama merkki on USAn skull ja bonesin- mutta siinä on pääkallon alla numero 322."
- edellisessä viestissä numero 3 puuttui vahingossa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NoYllätys oli, että juutalaisen Jeffrey Epsteinin isoisä oli Walt Disney. Se Hollywood-yhteys.Walt Disney oli korkea vapaamuurari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus Jammu-sedän kiinteistöt myös poltettiin maan tasalle. Miksi?... miettikääs...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Listaa vois vielä jatkaa kuten esim. naurunalaiseksi tekeminen, muka huumoriksi kääntäminen, vähättely, höpöhöpö, kultasormi ja näiden fraasien jatkuva toistaminen kyllästymiseen asti. Harmi vaan, että kukaan ei enää suostu uskomaan noita pöljyyksiä, se aika tosiaan meni.
- Anonyymi
No nyt selvisi Mäkkärin ruoan hyvän maun salaisuus😍
- Anonyymi
A D R E N O K R O M I
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦585395Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1244272En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v153683Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k333342- 503321
- 423121
- 102860
- 232517
- 462277
- 392226