Joko sinulla on kuva

;)))

prisensasta tietokoneen tai kännykän taustakuvana:) Kip kap etsimään :)

Psttt. En löytänyt kun ei ole feissipookia.

24

254

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ettäkö ihan

prisensasta. No mikähän tuo mahtaa olla, mutta jos tarkotat prinsessaa, niin evvk. Autostakin radio kätevästi meni kiinni kun koko päivän on joutunu kuuntelemaan tuota samaa hokemaa. Ihan kun ois uus Jeesus syntyny, ja eihän se ole kun kahden ihmisen yhteinen tuotos.

• Ei oo rinsessan kuvaa mut löysin just eilen aivan ihanan prätkän kuvan, jonka sitte omakätisesti ja erittäin taidokkaasti asensin taustakuvaksi.

• Tätäkö kattelit??

• Tehän voitte laittaa Ruotsin prinsessan kuvan vaikka seinälle :D

Niin kuin nyt mun mieleen palaa nyt, mun mieleen, joku tutuntuttu, joka laittoi joulukorttiin, jonku lapsenkuvan :D

Elämä on :D

• ;)
        bar.sinistra kirjoitti:

Tätäkö kattelit??

Minä kattelen vaan tuollaisia polkupyörien kuvia, jos ostaisi perinne-munamankelin;) Ei vaiskaan, jaloilla jatkan.

• annikoo..
        ;) kirjoitti:

Minä kattelen vaan tuollaisia polkupyörien kuvia, jos ostaisi perinne-munamankelin;) Ei vaiskaan, jaloilla jatkan.

Mustalla mummopyörällä taas keväällä....hyvin kulkee....

• annikoo..
        vera-stadi kirjoitti:

Tehän voitte laittaa Ruotsin prinsessan kuvan vaikka seinälle :D

Niin kuin nyt mun mieleen palaa nyt, mun mieleen, joku tutuntuttu, joka laittoi joulukorttiin, jonku lapsenkuvan :D

Elämä on :D

Elämä on.....Joulukortteja tehdään paljon valokuvista.......lapsien.....

• ;)))
        annikoo.. kirjoitti:

Mustalla mummopyörällä taas keväällä....hyvin kulkee....

Joo, mummonpyöräkin on kova sana, lyhyemmillä matkoilla. Siitä eteenpäin mopo tai motskari, auto, bussi, juna - lentokone.

• annikoo.. kirjoitti:

Elämä on.....Joulukortteja tehdään paljon valokuvista.......lapsien.....

Niinpä, mut ei vieraiden kuvia, toihan tutuntuttu, lähetti meille, jonku lehtikuvan jostain vauvasta..

Silloin kun näki meidän lapset pihalla!

• Laita :)

• Älä itke iines!

• piipun nysä

www.iltalehti.fi/uutiset/2012022415251294_uu.shtml

• Mökkeilijä.

Jo vain on mökki. Ja komia mökki onkin, käsinveistetty oman metsälön puista;)
        Eikä muuten ole vesijättömailla kuten surkea pikku plänttisi;)

• Lennu on iha sikana ihkumpi ku joku pottunokka hurri.

• .

olen aina pitänyt sinua omituisena kommentoijana
        http://urbaanisanakirja.com/word/ihku/

• ;DDDDDDD

• . kirjoitti:

olen aina pitänyt sinua omituisena kommentoijana
        http://urbaanisanakirja.com/word/ihku/

Hellan lettas sentään. Kuulutko sinäkin tuohon joukkoon ääliöitä, joka kerää lehdistä kuningasperheen kuvia?

• No ei oo, mutta nimeä kävin eilen ehdottamassa.;)) Taisi olla eilinen etusivun uutisaihe ruottin prinsessa....hyvä, että edes jotain positiivista uutisointia välillä.:)

• Niin se nimi, mitä ehdotin oli Daniela Ingrid Desiree....;)

• Satumainen.Nainen kirjoitti:

Niin se nimi, mitä ehdotin oli Daniela Ingrid Desiree....;)

hyvä ehotus! vai liian ilmeinen..? desiree oli ihan ehoton ennakkonimi.. ingrid kanssa.. daniela ehkä liian suora linkitys.

• kuninkaallisten lapsi ei ole minulle yhtään sen tärkeämpi tai hienompi kuin naapurin lapsi ,. jo pelkkä ajatus jostain 'kuninkaallisista' on modernin tasa-arvoisen ihmisen ajattelun vastainen ,.

• omasta prinsessasta on kuva kaikissa näytöissä :-)

• aamusta

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6294
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5358
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      59
      4243
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4102
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      65
      3860
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      69
      1147
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      48
      923
    8. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      29
      797
    9. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      791
    10. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      233
      777
    Aihe