Elikkäs haen jo toista kertaa kauppakorkeakouluun. Se on minulle yhdentekevää, mikä koulu se tulee olemaan. Pääasia on, että pääsen sisälle. Kirjojen lukeminen on sujunut ihan kivasti, mutta aika usein saan huomata, että unohtelen asioita sieltä täältä. Voisiko joku kertoa hyviä opiskelutekniikoita, jotta oppisin asiat mahdollisimman tehokkaasti ja nopeasti. Matikassa on ollut hieman vaikeuksia kun kerran lyhyen matikan olen lukenut ja pääsykoekirja suosii pitkää matematiikka. Matikan opettelu on ollut aika hankalaa kun ei ainakaan alussa tajunnut oikein mistään mitään, mutta nyt tilanne on hieman helpottunut...
Pyytäisin siis opiskeluvinkkejä ja neuvoja matematiikan oppimiseen!
Kiitos.
Pääsykoekirjojen lukemiseen vinkkejä?
5
252
Vastaukset 5
- hmmmm...
Jotain yleistä mutuilua tuli mieleen. En tiedä, miten olet opiskellut tähän mennessä, mutta yleensäkin jonkunlaisia omia muistiinpanoja kannattaa tehdä, varsinkin jos on paljon luettavaa.
Itse olen matemaattisissa aineissa myös kirjoitellut ylös omalle paperille niitä kaavoja ja vastaavia. Olisiko sun tilanteessa hyötyä pitkän matikan lukiokirjoista? Jos yrittäisit hommata niitä kirjastosta ja lueskella sopivin osin?
Opiskelutekniikoista yleensä löytyy myös Googlen kautta(?) ja kirjastossakin lienee aiheeseen liittyviä kirjoja, jos enemmän haluaa perehtyä niihin. - 18
"pääsykoekirja suosii pitkää matematiikka."
Onko asia todella noin? Saanko perustelut? - 18
mitä ihmettä ei pääsy kirjat osaa puhua/suosia olenkaa
- määmy
Ei estä, pitkä matematiikka lisää pisteitä.
http://www.opiskelupaikka.fi/Virtuaaliopo/Kysymykset/Kauppikseen-kirjoittamatta-pitkaa-matikkaa - popt
http://paasykoe.com/ Todella hyviä vinkkejä opiskeluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37387
- 41371