Hei! Suurin toiveammattini olisi soittaa urkuja Rogers Arenalla. Onko kenellään kokemusta, miten tälläiseen ammattiin pääsisi? Pitääkö olla joku helvetin kanttorin poika?
Urkujen soittajaksi NHL:ään?
8
159
Vastaukset
- urkurit rulezzzz
mulla on, opettele soinnut ja soita Wayne Gretzky:lle. se palkkaa urkurit koko organisaation taholla...
- urutvieläkylmänä
Pistäkkö mulle privana Väinön puhelinnumeron? Itsellä ei satu sitä olemaan.
- urkurit rulezzz
ei se salaisuus oo. se on 1-600-callväiski-XD. se vastaa puhelimeen aina kun selänteen kans dokaamiselta kerkeää
- urutvieläkylmänä
Aijaa. Oon kyllä Väisikille soitellu, mutta ei sieltä Hän ole vastannut. Mutta soitin äsken 1--800-CALLSAM ja sieltä neuvottiin asian suhteen. Kiitoksia nopeasta vastauksestasi "urkurit rulezzz"!
- urkurit rulezzzz
hän on ystävällinen. jos on muita askarruttavia kysymyksiä, käänny allekirjoittaneen puolee, mä tiedän mistä puhun!
- urkurit rulezzz
hei urutvieläkylmänä!
oletko saanut töitä nhl:n konsernista vielä?
olisi mukava saada tietää josko joku seura olisi ottanut sinut palkkalistoilleen. jos olet päätynyt capitalsin riveihin, sano ovechkinille terveisiä fanilta- urutvielakylmana
Hei urkurit rulezzz! Valitettavasti en ole saanut työtarjouksia vielä miltään seuralta. Olen kyllä ollut seuroihin yhteydessä, mutta Washington ei valitettavasti ole vaihtoehto. Pyrin urkujen soittajaksi Kanadan puolelle.
- urkurit rulezzz
hyvä urutvieläkylmänä!
kuulin mario lemieuxilta että yhteishaku vuoden 2013 runkosarjaan soittajaksi on alkamassa kesäkuussa 2012. kannattaa olla siellä aktiivisesti mukana ja laittaa vapaamuotoinen CV sähköpostiosoitteeseen [email protected]/haenyt, niin he ottavat yhteyttä mikäli olet potenttiaalinen hakija.
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54812Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764