Urkujen soittajaksi NHL:ään?

urutvieläkylmänä

Hei! Suurin toiveammattini olisi soittaa urkuja Rogers Arenalla. Onko kenellään kokemusta, miten tälläiseen ammattiin pääsisi? Pitääkö olla joku helvetin kanttorin poika?

8

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urkurit rulezzzz

      mulla on, opettele soinnut ja soita Wayne Gretzky:lle. se palkkaa urkurit koko organisaation taholla...

    • urutvieläkylmänä

      Pistäkkö mulle privana Väinön puhelinnumeron? Itsellä ei satu sitä olemaan.

    • urkurit rulezzz

      ei se salaisuus oo. se on 1-600-callväiski-XD. se vastaa puhelimeen aina kun selänteen kans dokaamiselta kerkeää

      • urutvieläkylmänä

        Aijaa. Oon kyllä Väisikille soitellu, mutta ei sieltä Hän ole vastannut. Mutta soitin äsken 1--800-CALLSAM ja sieltä neuvottiin asian suhteen. Kiitoksia nopeasta vastauksestasi "urkurit rulezzz"!


    • urkurit rulezzzz

      hän on ystävällinen. jos on muita askarruttavia kysymyksiä, käänny allekirjoittaneen puolee, mä tiedän mistä puhun!

    • urkurit rulezzz

      hei urutvieläkylmänä!

      oletko saanut töitä nhl:n konsernista vielä?
      olisi mukava saada tietää josko joku seura olisi ottanut sinut palkkalistoilleen. jos olet päätynyt capitalsin riveihin, sano ovechkinille terveisiä fanilta

      • urutvielakylmana

        Hei urkurit rulezzz! Valitettavasti en ole saanut työtarjouksia vielä miltään seuralta. Olen kyllä ollut seuroihin yhteydessä, mutta Washington ei valitettavasti ole vaihtoehto. Pyrin urkujen soittajaksi Kanadan puolelle.


    • urkurit rulezzz

      hyvä urutvieläkylmänä!

      kuulin mario lemieuxilta että yhteishaku vuoden 2013 runkosarjaan soittajaksi on alkamassa kesäkuussa 2012. kannattaa olla siellä aktiivisesti mukana ja laittaa vapaamuotoinen CV sähköpostiosoitteeseen [email protected]/haenyt, niin he ottavat yhteyttä mikäli olet potenttiaalinen hakija.

      Tsemppiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe