Hei! Suurin toiveammattini olisi soittaa urkuja Rogers Arenalla. Onko kenellään kokemusta, miten tälläiseen ammattiin pääsisi? Pitääkö olla joku helvetin kanttorin poika?
Urkujen soittajaksi NHL:ään?
8
189
Vastaukset
- urkurit rulezzzz
mulla on, opettele soinnut ja soita Wayne Gretzky:lle. se palkkaa urkurit koko organisaation taholla...
- urutvieläkylmänä
Pistäkkö mulle privana Väinön puhelinnumeron? Itsellä ei satu sitä olemaan.
- urkurit rulezzz
ei se salaisuus oo. se on 1-600-callväiski-XD. se vastaa puhelimeen aina kun selänteen kans dokaamiselta kerkeää
- urutvieläkylmänä
Aijaa. Oon kyllä Väisikille soitellu, mutta ei sieltä Hän ole vastannut. Mutta soitin äsken 1--800-CALLSAM ja sieltä neuvottiin asian suhteen. Kiitoksia nopeasta vastauksestasi "urkurit rulezzz"!
- urkurit rulezzzz
hän on ystävällinen. jos on muita askarruttavia kysymyksiä, käänny allekirjoittaneen puolee, mä tiedän mistä puhun!
- urkurit rulezzz
hei urutvieläkylmänä!
oletko saanut töitä nhl:n konsernista vielä?
olisi mukava saada tietää josko joku seura olisi ottanut sinut palkkalistoilleen. jos olet päätynyt capitalsin riveihin, sano ovechkinille terveisiä fanilta- urutvielakylmana
Hei urkurit rulezzz! Valitettavasti en ole saanut työtarjouksia vielä miltään seuralta. Olen kyllä ollut seuroihin yhteydessä, mutta Washington ei valitettavasti ole vaihtoehto. Pyrin urkujen soittajaksi Kanadan puolelle.
- urkurit rulezzz
hyvä urutvieläkylmänä!
kuulin mario lemieuxilta että yhteishaku vuoden 2013 runkosarjaan soittajaksi on alkamassa kesäkuussa 2012. kannattaa olla siellä aktiivisesti mukana ja laittaa vapaamuotoinen CV sähköpostiosoitteeseen [email protected]/haenyt, niin he ottavat yhteyttä mikäli olet potenttiaalinen hakija.
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1566384Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto745296Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143705Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213330Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1332577Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712306Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12068Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191526- 821245