>Minulla ja vaimollani on sexiä vuodessa korkeintaan 2-3 krt. Minä tahtoisin
saman verran viikossa. Olemme 50 pariskunta ja itse olen urheilullinen
ja kyllä vaimokin kuntoilee. Vaimollani käy naiskaverinsa(Riitan) kanssa
monesti lenkillä joka on todella näyttävä.
Tiedän ,että Riitalla on mies sellainen joka ei harrasta sexiä ollenkaan,vaikka
ovat 40. Vaimoni ja Riitta kävivät keskiviikkona lenkin jälkeen meillä saunassa
ja vähän näin Riitan suloja. Täytyy sanoa ,että pallit meinasi räjähtää kun näki
Riitan vähissä.
Kyllähän minä olen nähnyt kuinka Riitta katselee minua sillä silmällä.
Tuntuisi vähän oudolta ehdottaa mitään kun ei tiedä lopputulosta ,rikkoutuisiko
meillä välit vai ? Kun uskaltaisi edes vähän yrittää ,tiedän vaimoni olevan
hyvin mustis.
MITÄ NEUVOJA NAISET ANTAVAT?
Voi kun uskaltais ?
3
409
Vastaukset
- A.Isokyrpänen
vittu että oot torvi..mä oon kohta 55v mies, ja panen lähes joka päivä... siks oon aina vaihtanu akan nuorempaan, jos vanhaa luuskaa lakkaa kiinnostamasta.
Pane nyt sitä omaas vaan ensin, vaikka viikottain, mä voi käydä sitä Ritua vetäsemäs koipeen... - attiir
Seksinovelleilla on ihan oma osasto...laita isojen poikien satu sinne...
- Halukas 47
Hanki salarakas ittelles! Kyl on osa naisista kummia kun eivät anna miehilleen . Sit itketään kun mies on käynyt vieraissa.Kyl seksi kuuluu ihan normaaliin elämään. Itse nautin siitä miltei päivittäin. Ja hymyssä suin : ). Älä vaan siihen Riittaan sekoa, jos se itte ei tee aloitetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134367
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003