Olen 163 ja painoa tällä hetkellä 61kg, vielä pari viikkoa sitten paino oli 57kg, olen siis lihonut ja lihon koko ajan. Olen laihduttanut jo 3 vuotta saamatta yhtään tuloksia, ehkä hetkellisiä mutta sitten taas ahmin. Syön kaapit tyhjiksi, vaikka ei ole nälkä, napostelen koko ajan, ihan koko ajan! Syön joskus salaa, kun hävettää. Syön siihen asti kun ruuat loppuvat tai mahani turpoaa niin isoksi ja siihen sattuu todella paljon ja tuntuu että räjähdän. Haluaisin saada 5kg pois mutta olen niin avuton, mikä minua vaivaa? Rakastan ahmimista ja vihaan sitä ja jokaikinen päivä olen muka aloittamassa laihdutusta mutta sitten taas....
Rahani menevät ruokaan, vaikka minun ikäisilläni niiden kai kuuluisi mennä meikkeihin ja vaatteisiin...
No niin minulla olikin ennen...
Mistä apua ja mitä tämä kaikki on?
Onko minulle BED? Apua...
toivoton tapaus
1
189
Vastaukset
- toivoton tapaus
Lisään vielä että tämä kaikki alkoi kun sain lapsen, sitten laihdutin kuukaudessa 10kg, jotka muuten eivät tulleet takaisin, mutta tunnen yhä olevani pullea, vatsani on rantapallo, jotkut ovat kysyneet odotanko jo toista lasta... :(
Tästä siis 3 vuotta aikaa, kun tämä alkoi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432131Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151399Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141366Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701243Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21938Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist161819Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19796- 75722
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57716Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101665