K-rauta välivainion palvelutaso

tyytymätön

Mitä kokemuksia muilla on kyseisestä paikasta?

77

7054

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan hyvä

maalipuolella työskentelevä nainen osasi ainakin hommansa ja oli avulias. hän selitti osaavasti tyhmemmällekin remontoijalle asiat eikä tuntunut ylimieliseltä kuten monesti jotkut miehet siellä naisasiakkaille ovat.
      koko paikassa vaan näyttää käyvän aika vähän asiakkaita.

• rakentaja-2012

Välivainiolla käy minun mielestäni eniten asiakkaita kaupungin rautakaupoista.
        Äimärautiolla ei viitsi yksin äimänkäkenä kuljeskella.

• käyn äimärautiolla

Maalipuolen nainen möi maalia mulle joka ei sitten sopinutkaan tarkoitukseen kun asiaa enemmän selvittelin...

Paskaa palvelua. Kaverini oli siellä töissä ja sanoi että työilmapiiristä se lähtee...

• Kehuja

Sisustus- ja rakennustarvikepuolella olen pääasiassa asioinut ja en voi parempaa palvelua odottaa. Yhden myyjän kuitenkin siinä talossa tiedän, jolla olisi hieman petrattavaa, mutta kyllä senkin kanssa tulee toimeen.

• Vakkari

Henkilökunta tuntuu vaihtuvan nyt melkoisesti ei näy enää tuttuja naamoja..
      Missä lie vika?

• selvähänse

yksinkertaisesti henkilökunta ei vaihdu jos siitä pidetään huolta. muuten ne on kuin robotteja eli tekevät työnsä väkinäisesti ja häipyvät kotiin vetämään happee. kysy kun tulee vastaan niitä tuttuja naamoja missä vika onko teillä vikaa v.......ssä. (ei kirosana) yllätyt varmasti.

• dyhdsj

Ei missään!
        Saman liikeketjuun kuuluvaan oleva henkilökunta ei oe enään samassa paikassa.
        Ne voi olla ihan missä liikkeessä vain töissä, välillä oulun alueella...

Tällänen käytäntö on myös gigantilla.

• Välivainion Domus

Älkää missään nimessä ikinä edes suunnitelko keittiökauppojen tekoa Välivainion Domuksessa! Me itse emme päässeet kaupoissa edes kunnolla alkuun kun myyjä alkoi haukkumaan meitä tyhmiksi. Tämä vätkyttäminen jatkui ja jatkui kunnes sanoimme koko paikalle hastalavista. Naapurimme erehtyi tilaamaan keittiön kyseisestä firmasta ja keittiö saatiin valmiiksi kaksi kuukautta sovittua aikataulua jäljessä. Jatkuvasti oli tullut väärää tavaraa väärissä mitoissa.
      Aivan järkyttävän huonoa palvelua!!!
      Enkä kyllä paljoa kehu sisustussuunnittelijoitakaan. Ei oikein ole kiinnostusta suunnitella mitään, kunhan nyt saadaan rahat pois niin hyvä on.

• ihmettelijät

Ihme paikka! Myyjät piileskelee!

• Alottajasta huolestu

Pekästään hyviä, taidat olla niitä ammattivalittajia,käy hakemassa hoitoa ns."polla-lääkäristä".

• vaki kävijä

Palvelu parantunut ratkaisevasti viime aikoina.

• vaki kävijä

Ei ollutkaan... väärä hälytys.

• kokemusta on

palvelu ainakin pelaa Välivainiolla huomattavasti paremmin kuin tuolla Äimärautiolla,
      siellä ei vastata puhelimeen eikä lupauksista pidätä kiinni ->kusetusta

• ex välivainio

Äimärautiolla on mielestäni tosi hyvä palvelu... Ei siellä tarvi kauaa edes odotella kun Välivainiolla taas ei näy myyjiä missään.

• Remppe

Vaihdoin Ojanrautaan jo aikaa sitten.

• Äimärautio

Kempeleeseen vai Ruskoon? Se se vasta kallis lestapulju on!
        Äimäraution K-Rauta oli paras ainakin kun rakennettiin.

• tuleva asiakas

mie ainakin sain tänää oikein hyvää palvelua :)

• remppa-akka

Suurta ihmetystä on aiheuttanut myyjien vaihtuvuus. Mieheni kanssa asioimme aiemmin välivainiolla. useista syistä johtuen taloprojektin loppuvaiheessa ostimmekin lähes kaiken kaupungin toiselta laidalta.
      Kyllä me saimme Äimäraution k-raudasta paremmin myyjät palvelemaan ja mielellään sinne kauppaan astun jatkossakin. Myyjiäkin oli tuttuja, tuttuja jo sieltä kaupungin toiselta laidalta.. sinne siis joku vaihtanut ainakin..

• remonttia pukkaa pia

Minusta Välivainion K-Rauta on ihan JEES-paikka. Henkilökunta on ystävällistä ja asiantuntevaa(kin). Vähän aikaa sitten asioin siellä tulevan remonti vuoksi ja sain oikein hyvää palvelua. Eipä voi moittia muuta kuin hintatasoa, mutta niinhän se on jokapaikassa....

• Aasiasiakas

Eipä ole tullut vuoden aikana valittamista asiakaspalvelusta. Asiantuntemus pääasiassa loistavaa ja huumorintajukin kohdallaan. Harmi vaan, että sisustuspuoli on huomattavasti kalliimpi kuin äimällä kuten myös lvi.

• nti.sisustaja

Itsellä ei kauheasti ole välivaunion kaupasta hyvää sanottavaa. Siellä olisi helppo asioida kun se on lähellä, mutta myyjät joko leikkivät piilosta tai puhuttelevat nenän vartta pitkin kun erehtynyt neuvoa kysymään, joten mieluummin ajanut äimänrautiolle jossa saanut enemmän kuin hyvää palvelua myyjän vapauduttua.

• Rape rakentaja

Yleensäkkin K ketjua pitäisi välttää, oli sitten kyseessä ruoka tai rautakauppa, hirveää kiskontaa ja kartelli hommaa ! Ruokapuolella yhdessä sok:n kanssa jakavat kauppapaikat ja pitävät hinnat korkealla kilpailun puutteen ansiosta!
        Ruoka paljon halvempaa saksassa ja jopa ruotsissakin!
        Välivainion K raudassa sika huono palvelu ja järkyttävän korkeat hinnat!!

• Asiakas A
        Rape rakentaja kirjoitti:

Yleensäkkin K ketjua pitäisi välttää, oli sitten kyseessä ruoka tai rautakauppa, hirveää kiskontaa ja kartelli hommaa ! Ruokapuolella yhdessä sok:n kanssa jakavat kauppapaikat ja pitävät hinnat korkealla kilpailun puutteen ansiosta!
        Ruoka paljon halvempaa saksassa ja jopa ruotsissakin!
        Välivainion K raudassa sika huono palvelu ja järkyttävän korkeat hinnat!!

Kävin tuolta lankkuja ostamassa. Siinä jonossa odotellessa vilkaisin viereiselle jätelavalle, missä kyltti että vain puutavaralle. Oli kaikenlaista roskaa ja seassa uusia lukkoja, saranoita, lamppuja ja ties mitä. Jos ja kun tällaista uutta ja kallista tavaraa kaatopaikalle viedään, niin pakkohan se on pitää hinnat korkeina, että kauppa kannattaa. Jätelavalta jos olisin jotain tarpeellista ottanut, niin linnassa istuisin...
        Muuten palvelu on kyllä ollut aina asiallista, jopa ystävällistä, mutta hinnat pääasiassa hirveitä.

• Omatalorakentaja

Välivainion K-raudassa on aina ollut loistava palvelu ja paljon paremmat valikoimat ja hinnatkin kilpailukykyisimmät koko kaupungissa.

Keittiökin ostettiin ja palvelu sekä toimitukset asennusta myöten 110% suoritus.Kiitos.

Pihajutut edessä ja ei tarvitse osoitetta vaihtaa.Ruohonleikkureissakin Välivainiolla paras merkki ja valikoima.

Palvelu parantunut viime aikoina huomattavasti kun muutamat piilosilla olijat lähteneet .

• rakentaja

joopa joo ja lentävät lehmät...

• rakentajareiska

Minusta tuntuu että piilosilla olevat ovat jäljellä...

• Välivainio OK

Välivainio Halvin k-rauta. Äimäraution kassa ei pystynyt myymään multaa 4 säkkiä 10 eurolla kun kukaan ei ollut sanonut tarjouksesta mitään. häh häh, ja muutenkin törkee, vaati asiakasta näyttään kyltin missä tarjous oli

• Maajussi oulusta

Hah. Jos sulla on elämä kiinni 10€:sta nii suosittelen pysymään pois kaikista kaupoista ku ne on tarkotettu maksaville asiakkaille eikä sinunlaisille rienaajille. Itse kävin hakee 4 säkkiä multaa ja samalla ostin kunnon grillin kyytipojaksi kun oli hyvä palvelu.

• jUHannus

Halusin valkoista maalia, ihan maalarin valkoista. Otin purkin käteen. Myyjä ryntää siihen, että sävytetään tämä valkoinen. Minä siihen että ei sävytetä, kun haluan maalarinvalkoista. Myyjä toteaa, että itepä kärsit kun menee likaiseksi maalipinta. Minä totesin, että meillä ei ole apinoita, jotka seiniä pitkin kävelisivät.
      Ja voin sanoa, että hyvin on maali pysynyt valkoisena, lian saa pyyhkäistyä nihkeällä rätillä.
      Ja jos jotakin etsii, joutuu huutelemaan apua, mutta sitä ei koskaan saa.
      Kerrankin joku toisen osaston myyjä käski meitä seisomaan palvelutiskillä kun hän käy hakemassa asiansa osaavan myyjän. Mepä seistä törötetään.... ja seistään.... ja seistään. Huviksemme otamme aikaa kellosta, 25 min kulunut. Mies saapuu vihdoin, istuu alas ja SOITTAA ilmeisesti VAIMOLLEEN, että mitäs ruokaa sitä tehtäis. Ollaan hissuksiin. Puhelu loppuu, sanomme päivää! Mies katsoo ja kysyy, että niin? Sanomme asiamme ja hän käskee seistä siinä ja odottamana kolmatyta myyjää kun hänellä ei taida olla nyt aikaa.
      Totesin, että pidä p****le kamas ja lähdimme litomaan. Jätimme palautetta laatikkoon. Ei enää ikinä siihen pa**apuljuun enkä myöskään Äimänrautiolle, sieltä saa etsiä ihan kaiken itse.

• sinulle vähän tietoa

Valkoinen maali ja maalarinvalkoinen on ihan eri juttu. maalarin valkoinen maali täytyy sävyttää, koska on hieman harmahtavampi sävy kuin ihan perus valkoisessa maalissa

• ei ongelmia ikinä

"Halusin valkoista maalia, ihan maalarin valkoista. Otin purkin käteen. Myyjä ryntää siihen, että sävytetään tämä valkoinen. Minä siihen että ei sävytetä, kun haluan maalarinvalkoista. "

No just tämmöset pellet ei saa palvelua. kannattasi joskus kattoa sinne peiliinkin kun kitisette. Myyjä yritti ystävällisesti selittää, että maalarinvalkoinen NIMENOMAAN on sitä sävytettyä valkoista. Ihme että myyjällä edes pokka piti moisen insinöörin kanssa.

Turhan kitisijöitä ja negatiivisella ennakkoasenteella kauppaan menijöitä 99 % näistä kitisijöistä.

• Maalari....
        sinulle vähän tietoa kirjoitti:

Valkoinen maali ja maalarinvalkoinen on ihan eri juttu. maalarin valkoinen maali täytyy sävyttää, koska on hieman harmahtavampi sävy kuin ihan perus valkoisessa maalissa

Näin on tuo edellinen kirjoittaja kyllä ilmaisi olevansa TOSI PÖLIJÄ.
        Parempi kun ei maalaa mitään jos ei ymmärrä perusvalkean ja malarinvalkean eroa.

• osmo T

Hahhahhaa. Oot sää kyllä todellinen amatööri. Nautippa sitten kellastuneesta maalista!

• Kokenut kertoo

Oulun Starkki on ainoa rautakauppa jossa saa hyvää palvelua.
      Laattaostokset kannattaa tehdä Ruduksella, hyvin pelittää.
      V-vainion K-rautaan en lähde kuin pahimman pakon edessä aiiaani haaskaamaan.
      Noutopihaostokset sujuvat Puukeskuksella mallikkaasti verrattu V-vainion K-Rautaan.

• rakentaja h-pudas

väilivainion k-rauta on oulun halvin rautakaippa. viimeisen reilun vuoden aikana olen kilpailluttanut kaikki okt ja autotallui tarvikkeet kaikilla oulun/oulun seudun rautakaupoilla eikä kukaan muu ole pystynyt samaan kuin välivainio. ja lisäksi aina olen saanut hyvää palvelua siellä asioidessa.. noutopihalla joskus olen saanut odottaa jonkin aikaa, mutta jos tavara on edullista niin ei mua ainakaan haittaa

• gg

gg

• leikitään pollaria

EN ENÄÄ IKINÄ KÄY !!
      NOUTOPIHAN KASSA PITÄÄ KAIKKIA AUTOILEVIA ASIAKKAITA ROSVOINA!
      "KATSELLAN TUO SUN AUTON TAKAKONTTI VIELÄ"
      MILLÄ OIKEUDELLA VOIVAT TEHDÄ TARKASTUKSIA AUTOJEN TAKAKONTTEIHIN.
      ONKO POLIISIN OIKEUDET?....EI VARMASTI OLE !
      HAEN KAMPPEET STARKILTA !

• Vallekalle

Vajarilla taitaa olla ongelmia itsensä kanssa? Totta kai ne tarkastaa autot, koska siellä joukossa on aina myös epärehellisiä asiakkaita, kuten sinä itse. Mitä ees meet mitään ostaan ku sitte mussutat täällä siitä että neidin takakonttiin katsotaan. Et varmaan osaa edes kuvitella miten tavaraa varastetaan. Tiedetään tapauksia, jossa tavaroita on haettu tuhansien eurojen edestä maksamatta ja tavarat on ollut piilotetettuina tuplapohjaan.

Ps. vain täydelliset ääliöt kirjoittavat kaikki lauseet isolla, vaikka et sinäkään varmaan täydellinen ole :)

• gg

Starkilta!
      Ei ikinä siihen puljuun!

• 2. luokan naiasiakas

Asun lähellä ja käyvin siellä noin kerran vuodessa viimeisen 10 vuoden aikana. Alusta alkaen tuli selväksi, että naisasiakkaana olin Välivainion K-raudassa toisen luokan asiakas.

Viiminen kerta tuli muutama vuosi sitten, kun jonotin kiltisti vuoroani. Keski-ikäinen miesmyyjä kieltäytyi auttamasta viemäritukoksen kanssa ja osoitti vain tylysti hyllyn suuntaa. Enhän minä niistä aineista mitään tiennyt ja ymmärtänyt. Ruuhkaa ei liikkeessä ollut.

Lähdin pois. Ajoin myöhemmin illalla Limingantullin Prismaan. Ihana myyjä auttoi ja neuvoi todella ystävällisesti. Vuosi tästä eteenpäin alkoi iso materiaalikustannuksiltaan kymmenien tuhansien eurojen remontti, ja Ruskoonkin oli avattu uusi iso ja ystävällisen palvelun rautakauppa.

Välivainion K-rauta kierrettin kaukaa...

• Suosittelen

Olen kokenut itse saman ko:liikkeessä, ja niinpä vaihdoinkin äimäraution
        k-rautaan, enkä ole katunut. Avun olen saanut pienimmissäkin asioissa
        ja usein myös hyvän mielen,kiitos loistavan ja henkilökohtaisen palvelun.
        Lämmin kiitos siitä heille.

• Hartiapankki 2013
        Suosittelen kirjoitti:

Olen kokenut itse saman ko:liikkeessä, ja niinpä vaihdoinkin äimäraution
        k-rautaan, enkä ole katunut. Avun olen saanut pienimmissäkin asioissa
        ja usein myös hyvän mielen,kiitos loistavan ja henkilökohtaisen palvelun.
        Lämmin kiitos siitä heille.

nimimerkki Suosittelen

Olen todennut saman ko:liikkeessä myös oman talonrakennus projektin yhteydessä.
        Itse myös asiakaspalvelu työssä toimivana, osaan antaa arvoa myös kiitokselle
        joka unohdetaan kovin usein. Hienosti hommansa hoitavat ja tekevät minulle
        ostopaikkavalinnan kovin helpoksi.

• Jaffasetä

Minkälainen ihminen oikeasti odottaa saavansa rautakaupasta palvelua? :P

• iso asiakas, ehkä

Semmonen joka aikoo pistää parisataatonnia talon tekemiseen. Eli minä. Enkä pelkästään odota, vaan vaadin. Ja aina olen saanut, viimeistään vaatimalla. Mieluummin tietysti sais pyytämättä.

• bauhaus paras

Bauhausissa paras asiakaspalvelu, välivainiolla ei lainkaan.

• Totta

Olen samaa mieltä. Bauhausin henkilökunta on ystävällistä, olipa kyse sitten kukkien ostosta tai parketin hankinnasta. Jos myyjä ei itse ole varma, pyytävät toisen myyjän avuksi.
      Harmi vain, että on toisella puolen kaupunkia.

• toista mieltä..

Ohhoh. Järkytyin ihan. Bauhaussi pitkästä aikaa ainut paikka josta ei saanut niiltä lähes kymmeniltä myyjiltä edes tervehdystä. Ei kukaan tervehtinyt maksavaa asiakasta ja itse sai kaiken etsiä.
      Myyjiä kyllä lompsi siinä ilman tekemistä. Että näin siellä. En kiitos asioi siellä toisten enää.
      Siitä lähin K-Rauta äimänrautio on asia erikseen. Osaavaa henkilökuntaa löytyy ja tervehditäänkin meitä maksavia asiakkaita.

• raksamies84

Äimärautiolla itsekin asioin. Sieltä saa palvelua!

• timberman2

Laaja valikoima äimällä. Löytyy yleensä kaikki mitä tarvitsee!

• ovenvaihjtaja

Mikä palvelutaso? mä en ainakaan ole sieltä mitään palvelua saanut, viimeksi kysyin 5 oven asentamista karmeineen, kaveri pokkana ilmoitti urakkahinnan, jonka jälkeen lähdin kävelemään, en edes viitsinyt sanoa mitään.

• hintoja

Hiekoitussepeli 3-6 mm 15 kilon säkki Starkilla 12,40, Välivainion K-Raudassa 4,95.

• jokapäivämies

onhan siel mukavia tyttöi töissä , palvelu pelaa

• ilmarikose

En ole asioinut enää aikoihin, asiakkaalla on siihen oikeus. Tämä on kannantotto siihen mitä koen liikkeen palvelutasosta.

• "Kuultua"

Huono palvelu juontuu vain ja ainoastaan yleisestä ilmapiiristä mikä työpaikassa vallitsee. Tes-määräyksiä poljetaan minkä keretään ja kun jotain vaaditaan aletaan uhkailemaan. Työntekijää ei pidetä arvossaan vaan poljetaan todella ahtaalle henkisesti ja fyysisesti. Työntekijöiden vaihtuvuus tässä kaupassa on ollut erittäin suuri, ja katsokaapas minne muualle nämä hyvät ja omista oikeuksistaan pitävät hyvät työntekijät ovatkaan päätyneet töihin.

• mentori1

Laiskurit eivät asiakaspalvelutehtävissä menesty missään.Mukava käydä VV:lla,kun ei tarvitse sitä sönkköä v-miestä kuunnella omista ongelmistaan kertoi joka kerta.

• siinä
        mentori1 kirjoitti:

Laiskurit eivät asiakaspalvelutehtävissä menesty missään.Mukava käydä VV:lla,kun ei tarvitse sitä sönkköä v-miestä kuunnella omista ongelmistaan kertoi joka kerta.

Palvelutiskeiltä ei saa palvelua kun liian vähän henkilökuntaa ja hitaasti etenevän kassajonon ne se aikaan jo muutamasta asiakkaasta,olen asioinut muualla jo pitemmänaikaan kun muutosta ei tullut.

• sönkkä
        mentori1 kirjoitti:

siellä käsketään olemaan asiakkaalle vain kaveri. ei niille mitään alennusta tarvi antaa kuin ehkä ensimmäisellä kerralla. suoraan sanoen ei niitä avuttomia ylimielisiä asiakkaita kukaan jaksa kuunnella, joka tavara pitä erikseen käteen laittaa. todella rasittavaa puuhaa. sitten on ammattiasiakkaat jotka tietää mitä tahtoo ja pyytää apua vain tarvittaessa. voin sanoa että kyllä täältä parhaat on lähtenyt. reilun vuoden aikana 15-20 henkeä.kaikilta tasoilta ja osastoilta. hyvässä työpaikassa kukaan ei valita eikä henkilölökunta vaihdu. tais puhua vain tympeistä työpaikan asioista tuskin kotiasioista. Jos jauhoi kotiasioita niin se on jo liikaa asiakkaillekkin. Voi se sönkkökin olla kyllästynyt......

• Oikea suhtautuminen

Ottakaa huomioon ettei rautakaupassa ole kyse päivittäistavarasta. Ruokakaupassa ihmiset osaa "pääsääntöisesti" itse valita tarvikkeet tarpeeseen. Rautakaupoissa suurin osa asiakkaista tarvitsee neuvoja valintoihin ja tämä palvelunpuute ehkä korostuu "arkiajan" ulkopuolella, iltaisin ja viikonloppuisin.
      Kauppahan voi varautua "ylimitoitetulla" henkilöstöllä tähän, mutta hinnat hieman sattaa nousta?

• Tyytyväinen asiakas

Käytiin ostoksilla ja hyvin palveltiin. Ei voi moittia. Kiitokset vielä Rakennuspuolen myyjälle. Olikohan Pyy sukunimi.

• tietäjä

Loppuu tämäkin kauppapaikka 2 vuoden sisällä..

• Kamreeri11

Sieltä oli irtisanottu porukkaa pois ja otettu uusia tilalle irtisanomisajalle. Ei taida kauppias toimia kaikkien sääntöjen ja asetusten puitteissa.

• evlut

henkilökunta on vaihtunut moneen kertaan ei taida olla kaksista olla siellä töissä. lesdatiolaiset vallannnet koko paikan. jos sinne viet rahasi niitä sikiää vain lisää ja koko maailma täyttyy niistä.

• Joojoo

Palvelua ei saa kuin tuntien jonottamisella ja kassojen aika menee asiakkaiden kanssa jaaritellessa,ei sinne kannata mennä aikaansa kuluttamaan jos rakentaakkin pitäs.

• Duunari321

Yritysasiakkaana K-Rauta Äimärautio on oikea valinta. Homma toimii ja tavarat ajallaan työmaalla.

• melekeimpäpäivittäin

Mukavia tyttösiähän siellä...

• mulkkua suuhun

Ihan pantavia ne nuoremmat.

• tumpelonikkari

Tänä kesänä asioin ko firmassa yli viisi kertaa ja täytyy sanoa, että jokaisella kerralla sain hyvää ja asiantuntevaa palvelua eri osastoilla. Jos joskus on ollut jotain pielessä, kun kerran tämä juttu on viitsitty tänne kirjoittaa tai muista syistä, niin ainakin niihin on ilmeisesti puututtu ja homma nykyään toimii.

• kovaarautaa

onko se lesta mesta ?

• 10.000m lautaa

Muualta saa puutavaran huomattavasti halvemmalla, jopa lähes puolta halvempaa on muualla kuin Välivainion K-Raudassa.
      Miksi maksaa kaksinkertaista hintaa kun laatu ei sen parempaa ole kuin kilpailijalla.

• asiakaas

Todella töykeä tyyppi se vanhempi tukevahko silmälasipäinen nainen, oli tänään "kakkos" kassalla

• hihittelijä

omistaja se on

• asiakaas

no ilmankos sillä on sitten varaa tylyttää meitä köyhiä

• tervaleppää

Heh heh! Kylläpä porukka on taas huumori tuulella! Välivainio on kyllä oulun numero 1! Itse työn puolesta kiertänyt vuosien saatossa kaikki ja monesti läpi! Mutta välivainio on paras ja hyvä palvelu! 3 taloa itsellekkin rakentanut ja aina ollut halvin! Kiitos hyvästä yhteistyöstä koko henkilökunnalle! Aina löytyy kateellisia "kilpailijoita" jotka täällä haukkuu!
        Just hain Tommilta sauna värkit ja jouluksi saunomaan!

• en jonottele
        tervaleppää kirjoitti:

Heh heh! Kylläpä porukka on taas huumori tuulella! Välivainio on kyllä oulun numero 1! Itse työn puolesta kiertänyt vuosien saatossa kaikki ja monesti läpi! Mutta välivainio on paras ja hyvä palvelu! 3 taloa itsellekkin rakentanut ja aina ollut halvin! Kiitos hyvästä yhteistyöstä koko henkilökunnalle! Aina löytyy kateellisia "kilpailijoita" jotka täällä haukkuu!
        Just hain Tommilta sauna värkit ja jouluksi saunomaan!

On varmasti hyvä kauppa jos ,jaksaa jonottaa palvelua ensin esim rakennustarvikemyyjälle ja sitten kassalla siis, ongelma siellä on aina lähes sama nykyisin tosin se on muuttunut niin että kun ei ole asiakkaita myyjälle ei ole myyjääkään kuin odottelun jälkeen ja kaksi kassaa juttelee keskenään niin jompi kumpi sitten rahastaa.Hinnat on sitten joskus paljon kalliimpia ja joskus vähän halvempia.Itse olen löytänyt oikeasti hyvän rautakaupan mikä se on en kerro en halua sinnekkin jonottajaksi,pysykää vaan jonoissanne nykyisissä kaupoissanne.

• sormipaneelisormi

Haastava maalauskohde, eteläsivulla olevat, useaan kertaan millä lie maalatut autotallin ruskeat, sormipaneloidut pariovet. Tollona asiakkaana,luottaen maalimyyjän ammattitaitoon menin sitten kysymään toimivaa maalia . Vaatimuksena maalattavuus tuntemattomien pohjamaalien pääĺle, sekä se että maalin tulee kestää kuumaa aurinkoa. Myyjä möi perus ulkolateksia, väittäen sen sopivan ja kestävän hyvin.
      Kesti niukin naukin talven yli ja seuraavana kesänä valokuvien ja ostokuitin kanssa reklamaatio ei antanut aihetta korvauksiin. Ostin sitten Puukeitaasta uudet panelit, ja sain ammattitaitoiset maalausohjeet.
      K-raudan silloisen kauppiaan mielestä minun olisi pitänyt hoksata että myyjänä oli kesätyttö ja hänellä ei kesätyötekijänä voi olla ammattilaisen tietotaitoa.
      Justiinsa juu. Sen jälkeen tuolla ei ole tullut asioitua ja jostain syystä olen tykästynyt Puukeitaan ammattitaitoon, liittyen tietenkin puutavaran ostoon ja siinä yhteydessä saamiini hyviin tipseihin.

Aikanaan oli tuo Rakentajan makasiini kyllä viimoisen päälle hyvä mesta, ei edullisin mutta kysyitpä mitä vaan rakentamiseen ja remontointiin liittyvää, aina tuli hyviä vinkkejä ja suosituksia.

• Anonyymi

Tänään 28.12.2021 kävin rautakaupassa katsomassa, onko siellä Ryobin epäkeskohiomakonetta (akkukäyttöinen). Nuori kaveri tuli hyllyjen väliin ja kysyi, voinko auttaa. Hän oli todella ASIANTUNTIJA :) Kiitin häntä siinä valintoja tehdessäni erinomaisesta palvelusta sanoen, että hän on tosi hyvä myyjä. Hän vastasi, että hän ei ole edes myyjä vaan vain hyllyttäjä. No, jatkoimme hänen avustuksellaan valitsemaan eri karkeusasteisia hiomapapereita. Niissäkin hän neuvoi minua ostamaan "ei kertakäyttöisiä" vaan pidempi-ikäisiä "papereita". Hän neuvoi niiden puhdistamisen ja jakoi minulle kaikki tiedot, mitä hän asiasta tiesi.
      En tiedä tämän HUIPPUMYYJÄN nimeä, joka oli vain hyllyttäjä, mutta osasi todella palvella asiakasta, joka ei ymmärtänyt asiasta yhtään mitään.
      Toivon todella, jos joskus tarvitsen tulevaisuudessa palveluja "Ryobin laitehankinnoissa" tai vastaavissa, tämä sama kaveri olisi teillä edelleen neuvomassa ja opastamassa minua.
      Onnea ja menestystä alkavalle uudelle vuodelle teille kaikille ja ennen kaikkea tälle "vain hyllyttäjälle".
      Toivottaa Raija Rautio

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2637
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      119
      2393
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1678
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      201
      1194
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      51
      1093
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1078
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      991
    8. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      793
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      793
    10. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105