Pikkupoikien ei tulisi juoda

-Janne.

sen enempää kuin pikkutyttöjenkään,

ja koskee 18v lapsosia.

ei taida olla pienokaisilla elämää.

195

1140

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä92

      Kerropa vanhana ja viisaana, milloin TULISI juoda?

      • Janne34v.

        mikäs tietäjä sinä olet -92 ikäisenä? pelkkä p*skanpuhuja.
        yleensähän sun ikäiset itkee kun vanhemmat tietää enemmän asioista, niinpä saat kuulla edelleen saman litanian uudelleen ja uudelleen kunnes tuut aikuiseksi.

        Että pidäpäs pentu turpas kiinni vaan :)


      • tietäjä92
        Janne34v. kirjoitti:

        mikäs tietäjä sinä olet -92 ikäisenä? pelkkä p*skanpuhuja.
        yleensähän sun ikäiset itkee kun vanhemmat tietää enemmän asioista, niinpä saat kuulla edelleen saman litanian uudelleen ja uudelleen kunnes tuut aikuiseksi.

        Että pidäpäs pentu turpas kiinni vaan :)

        Kysyin kysymyksen, sain vastaukseksi puhdasta v*ttuilua vain. Minäkö tässä se p*skanpuhuja? Olen tekstejäsi pariin kertaan lukenut. Sanomissasi ei ole mitään perää, ei mitään sisältöä eikä viestiä. Pelkkää jaarittelua samoista aiheista " 30 v on aikuinen ja muut ovat idiootteja, ujoja pentuja". Yhtään selvää vastausta en ole sinulta saanut, eikä kukaan muukaan. Luulisi kolmekymppisen osaavan puhua suoraan ja vastaavan siihen mitä kysytään.


    • otakalja

      Janne mitä viddua sä kirjottelet täälä nuorten palstoilla, täytyykö täältä hakea jotain pönkitystä itsetuntoon kun saa siellä kehonrakennus palstalla niin pahasti pataansa??=)

      • 18+12

        EI vittu MIKÄ AKKA EI SAA NUOREMPAA NIIN PITÄÄ MUITA IHMISIÄ ALKAA HAUKKUUN.


    • Moi! -Ville.U

      Tietäjä92 vastaat mielestäni fiksusti ja paljon asiallisemmin kuin Janne, joka ei muuta osaa kuin suuntansa soittaa.

      • -Jaska.

        v*ttu sä et ainakaan tosipaikan tullen osaa ku ottaa turpiisi, siitä mä pidän huolen.

        pelkkä räkänokka toi on, näkee sen iästäkin. ei tarvis ku kolauttaa nyrkki päin näköä niin taju kankaalla ja turpa solmussa.


    • US

      Kummalla on elämä. Alle 18v nuorella, joka viettää kavereidensa kanssa aikaa ryypäten vai 30v Jannella joka valittaa siitä suomi24:ssa?

      • J78. Kuusankoski.

        30v Jannella joka on naimisissa, jolla oma ok-talo ja mökki jossa viettää kesät ja sen lisäksi vielä rahaa :)
        Alle 18v teinillä ei ole mitään muuta kuin pieni pili tai pieni p*llu jolla en paljon kehuskelisi, kun eihän ton ikäiset mitään muutenkaan mistään tiedä. Kaikkihan niin sanoo :)

        V*tuttaako pikkupoikaa? :) Otatko suihin jos annan?


      • Ikinuori
        J78. Kuusankoski. kirjoitti:

        30v Jannella joka on naimisissa, jolla oma ok-talo ja mökki jossa viettää kesät ja sen lisäksi vielä rahaa :)
        Alle 18v teinillä ei ole mitään muuta kuin pieni pili tai pieni p*llu jolla en paljon kehuskelisi, kun eihän ton ikäiset mitään muutenkaan mistään tiedä. Kaikkihan niin sanoo :)

        V*tuttaako pikkupoikaa? :) Otatko suihin jos annan?

        Miksi 18-vuotiaana pitäisi omistaa ok-talo tai olla naimisissa. Kyllä siinä nuoruuden pilaisi... Nuorena kuuluu pitää hauskaa.

        Todennäköisesti kuitenkin nämä ''30-vuotiaat'' ovat jotakin muuta, mitä kertovat, koska olisihan se ennenkuulumattoman hauskaa, jos oikeasti 30-vuotiaalla miehellä, jollakin oman elämänsä sankarilla ei ole muuta tekemistä kuin avautua suomi24.fi:n nuorten palstalla. Sitä se yksinäisyys teettää.


      • -Janne78.
        Ikinuori kirjoitti:

        Miksi 18-vuotiaana pitäisi omistaa ok-talo tai olla naimisissa. Kyllä siinä nuoruuden pilaisi... Nuorena kuuluu pitää hauskaa.

        Todennäköisesti kuitenkin nämä ''30-vuotiaat'' ovat jotakin muuta, mitä kertovat, koska olisihan se ennenkuulumattoman hauskaa, jos oikeasti 30-vuotiaalla miehellä, jollakin oman elämänsä sankarilla ei ole muuta tekemistä kuin avautua suomi24.fi:n nuorten palstalla. Sitä se yksinäisyys teettää.

        "Miksi 18-vuotiaana pitäisi omistaa ok-talo tai olla naimisissa. Kyllä siinä nuoruuden pilaisi... Nuorena kuuluu pitää hauskaa."

        Miten kerkiät pitämään "hauskaa" kun sulla on koulut ja opiskelut pääaiheena jatkuvasti? :) Ja sanot että vain 18v on nuori ja vain se saa pitää hauskaa :) Eikö muut saa pitää hauskaa? Kaikki ei pidä hauskapitona sun ryyppäämistäs, kuulostaa aika tylsältä vain ryypätä ja yrjötä perään kun itse olen harrastellut sitä sun tätä kaiken ikäni ja tulen harrastamaan. Mulla on hauskempaa kuin sulla. Mist sinä tiedät kuka pitää hauskaa ja kuka ei? Oletko vähän yksinkertainen hönö?
        Ei opiskeluelämä ole kyllä persaukisena monenkaan mielestä hauskaa :) Sitä sanoo kaikki... millä sä elät? Opintotuilla tai sitten kesätyöllä? buhahaa ja sanot pitäväs hauskaa.
        Luuletko että sulla on hauskempaa ku aikuisella 30 ? varmasti meillä on hauskempaa ku on rahaakin ja omat bisnekset, avioliitto ja kaikki. Miten voit tuohon väittää enää vastaan ? Suunnitelmissa on ostaa oma moottorivene ensikesäksi jne. Mitä sä teet ? Ryyppäät ja mukellat täällä p*skaa?
        Jep jep.. sen uskon kyllä.
        18v on kyllä täysin pihalla siitä mikä on hauskaa... koska raha tekee sen että on hauskaa.

        Kyllä mä kato kerkiän täällä sulle v*ttuilemaan. ei kaikki ravaa 8h p*skaduunissa, on monia töitä mistä sä et tiedä mitään. Ei sun elämäs paljon ruusuiselta kuulosta :)


      • -Jaska..
        -Janne78. kirjoitti:

        "Miksi 18-vuotiaana pitäisi omistaa ok-talo tai olla naimisissa. Kyllä siinä nuoruuden pilaisi... Nuorena kuuluu pitää hauskaa."

        Miten kerkiät pitämään "hauskaa" kun sulla on koulut ja opiskelut pääaiheena jatkuvasti? :) Ja sanot että vain 18v on nuori ja vain se saa pitää hauskaa :) Eikö muut saa pitää hauskaa? Kaikki ei pidä hauskapitona sun ryyppäämistäs, kuulostaa aika tylsältä vain ryypätä ja yrjötä perään kun itse olen harrastellut sitä sun tätä kaiken ikäni ja tulen harrastamaan. Mulla on hauskempaa kuin sulla. Mist sinä tiedät kuka pitää hauskaa ja kuka ei? Oletko vähän yksinkertainen hönö?
        Ei opiskeluelämä ole kyllä persaukisena monenkaan mielestä hauskaa :) Sitä sanoo kaikki... millä sä elät? Opintotuilla tai sitten kesätyöllä? buhahaa ja sanot pitäväs hauskaa.
        Luuletko että sulla on hauskempaa ku aikuisella 30 ? varmasti meillä on hauskempaa ku on rahaakin ja omat bisnekset, avioliitto ja kaikki. Miten voit tuohon väittää enää vastaan ? Suunnitelmissa on ostaa oma moottorivene ensikesäksi jne. Mitä sä teet ? Ryyppäät ja mukellat täällä p*skaa?
        Jep jep.. sen uskon kyllä.
        18v on kyllä täysin pihalla siitä mikä on hauskaa... koska raha tekee sen että on hauskaa.

        Kyllä mä kato kerkiän täällä sulle v*ttuilemaan. ei kaikki ravaa 8h p*skaduunissa, on monia töitä mistä sä et tiedä mitään. Ei sun elämäs paljon ruusuiselta kuulosta :)

        "Miksi 18-vuotiaana pitäisi omistaa ok-talo tai olla naimisissa. Kyllä siinä nuoruuden pilaisi... Nuorena kuuluu pitää hauskaa."


        Älä valehtele itsellesi. Jos nyt saisit oman ok-talon ja ilmaiset häät kauniin vaimosi kanssa niin se varmaan pilaisi sun "Nuoruuden".
        Ahahaha buhahahahah.
        Kukakohan se hauskaa niinkun oikeasti siis pitääkään? :D


      • Kaisa27tre,
        -Jaska.. kirjoitti:

        "Miksi 18-vuotiaana pitäisi omistaa ok-talo tai olla naimisissa. Kyllä siinä nuoruuden pilaisi... Nuorena kuuluu pitää hauskaa."


        Älä valehtele itsellesi. Jos nyt saisit oman ok-talon ja ilmaiset häät kauniin vaimosi kanssa niin se varmaan pilaisi sun "Nuoruuden".
        Ahahaha buhahahahah.
        Kukakohan se hauskaa niinkun oikeasti siis pitääkään? :D

        toi oli kyl janne hyvin kirjotettu ja oon samaa mieltä.


      • heitäjojoonittesJ
        -Janne78. kirjoitti:

        "Miksi 18-vuotiaana pitäisi omistaa ok-talo tai olla naimisissa. Kyllä siinä nuoruuden pilaisi... Nuorena kuuluu pitää hauskaa."

        Miten kerkiät pitämään "hauskaa" kun sulla on koulut ja opiskelut pääaiheena jatkuvasti? :) Ja sanot että vain 18v on nuori ja vain se saa pitää hauskaa :) Eikö muut saa pitää hauskaa? Kaikki ei pidä hauskapitona sun ryyppäämistäs, kuulostaa aika tylsältä vain ryypätä ja yrjötä perään kun itse olen harrastellut sitä sun tätä kaiken ikäni ja tulen harrastamaan. Mulla on hauskempaa kuin sulla. Mist sinä tiedät kuka pitää hauskaa ja kuka ei? Oletko vähän yksinkertainen hönö?
        Ei opiskeluelämä ole kyllä persaukisena monenkaan mielestä hauskaa :) Sitä sanoo kaikki... millä sä elät? Opintotuilla tai sitten kesätyöllä? buhahaa ja sanot pitäväs hauskaa.
        Luuletko että sulla on hauskempaa ku aikuisella 30 ? varmasti meillä on hauskempaa ku on rahaakin ja omat bisnekset, avioliitto ja kaikki. Miten voit tuohon väittää enää vastaan ? Suunnitelmissa on ostaa oma moottorivene ensikesäksi jne. Mitä sä teet ? Ryyppäät ja mukellat täällä p*skaa?
        Jep jep.. sen uskon kyllä.
        18v on kyllä täysin pihalla siitä mikä on hauskaa... koska raha tekee sen että on hauskaa.

        Kyllä mä kato kerkiän täällä sulle v*ttuilemaan. ei kaikki ravaa 8h p*skaduunissa, on monia töitä mistä sä et tiedä mitään. Ei sun elämäs paljon ruusuiselta kuulosta :)

        Mistä sä tiedät kellä on hauskaa ja kellä ei? Jos nää nuoret haluaa pitää hauskaa ja on onnellisia, nii mikä sun ongelmas on? Jos sulla itelläs kerran menee niin hyvin nii etkö vois mennä aukoo sitä päätäs vaikka sinne sun kesämökilles...
        Eikä onnellisuus tarkota vaan omaisuutta, paitsi näköjään sun tapauksessa.
        Ja miks ihmeessä sä laitat tänne tekstiä, jos et osaa ottaa kritiikkiä vastaan asiallisesti. Tuntuu helvetin typerältä selittää tälläsiä asioita ton ikäselle, ellet oo joku trolli. Nii ja melkeen kaikki sun ikäses, jotka mä tunnen nii on tehny ihan samoja asioita nuoruudessa ja ottanu kaiken irti elämästä. Ja on kuule niilläkin nytte "rahaa, duuni, vaimo, lapsia ja kesämökki". Naurettavia noi sun egoilut.


    • Connard!!

      Tu est un tête moche merde!!!

    • jesse91

      janne tuu koittaa
      terveisin 220kg penasta

      • -Jason the reaper.

        Kasvaisitte aikuseksi apinat, sen sijaan että nyhjäätte "kavereiden" kans.
        Tulee aina vedeltyä turpaan apinoita esim. abc:llä ja mäkkärin parkkiksella kesäisin... on ne niin tyhmiä.
        Kivaa kun joka vuosi on lisää kärpäsiä tapettavaksi.


      • huhhhhhhhhhhhhuh
        -Jason the reaper. kirjoitti:

        Kasvaisitte aikuseksi apinat, sen sijaan että nyhjäätte "kavereiden" kans.
        Tulee aina vedeltyä turpaan apinoita esim. abc:llä ja mäkkärin parkkiksella kesäisin... on ne niin tyhmiä.
        Kivaa kun joka vuosi on lisää kärpäsiä tapettavaksi.

        Kuulostaa aika sairaalta? Sul ei oo tainnu koskaa olla niitä kavereita joiden kans nyhjätä nii pitää sitte lyödä pataan vai ::::D:D Ja oikeesti taidat olla sellanen hissukka joka uhoo suomi24, ku irl ei uskalla tehä mitään. Voi sinua, meeppä juttelemaan jollekki kallonkutistajalle.


    • US

      Kyllä se Jaskakin taitaa jotian aineita käyttää; kirjoituksista päätellen. Ja jo ei niin. kannattaisi ehkä harkita.

    • jarno38v

      hei nyt oikeesti janne 14v lopeta ennen kuin ne poikakodin vartijat tulee pieksee sut. Ei poikakodissa saa olla tietokoneella!!

    • vetelää on

      Oho!

      Multa tuli kakka housuun.

      • sami67

        " 30v Jannella joka on naimisissa, jolla oma ok-talo ja mökki jossa viettää kesät ja sen lisäksi vielä rahaa :)
        Alle 18v teinillä ei ole mitään muuta kuin pieni pili tai pieni p*llu jolla en paljon kehuskelisi, kun eihän ton ikäiset mitään muutenkaan mistään tiedä. Kaikkihan niin sanoo :)

        V*tuttaako pikkupoikaa? :) Otatko suihin jos annan?"

        No johan nyt on Janne tuota et usko itsekkään. Penikan tasolla olet lyön vetoa että sinulla on pinempi kalu kuin minulla.


      • -Jaska.
        sami67 kirjoitti:

        " 30v Jannella joka on naimisissa, jolla oma ok-talo ja mökki jossa viettää kesät ja sen lisäksi vielä rahaa :)
        Alle 18v teinillä ei ole mitään muuta kuin pieni pili tai pieni p*llu jolla en paljon kehuskelisi, kun eihän ton ikäiset mitään muutenkaan mistään tiedä. Kaikkihan niin sanoo :)

        V*tuttaako pikkupoikaa? :) Otatko suihin jos annan?"

        No johan nyt on Janne tuota et usko itsekkään. Penikan tasolla olet lyön vetoa että sinulla on pinempi kalu kuin minulla.

        Ehkä onkin pinempi muttei pienempi.


    • -Jaska.

      "jesse91" ..

      parikymppinen pikkupoika.... painoitpa mitä tahansa niin olet teini ja pikkupoika, kukaan ei ota sua vakavasti. On suoranainen häpeä että -91 syntynyt apina aukoo tommosta tekstiä aikuiselle nuorelle miehelle.

      laitapa tutti suuhun ja tule ottamaan turpaan.

    • jesse91

      Jaska itse olet varmasti 40 steroidihirviö ja saat siitä kiihkoa kun hakkaat 14vuotiaita kaduilla.
      Sinuna en pedofiileistä puhuisi kun lapsesi (toivottavasti sinulla ei siis ole lapsia) on ilmeisesti pantu alulle raiskauksesta.
      Nykyään varmasti lapsellasi ja hänen äidillään on hyvä elämä ilman sinua, ja nainen jonka menit raiskaamaan on naimisissa onnellisesti komean miehen kanssa jolla on aivosoluja pikkasen enemmän kuin sinulla.
      Itse en haluaisi olla roolissasi 20 vuoden päästä toivottavasti en ole, koska minulla on elämä edessä.=)

      • -Jaska.

        Ei sinulla ole teini vielä mitään elämää koska olet parikymppinen opiskelija joka ei vielä tiedä mistään mitään. Olen itse 30 ja itse olen päässyt eroon teinielämästä,opiskelut mennyttä aikaa eikä tarvi olla enää paheksuttavan asemassa kuten kaikki teinit ovat.
        Tehän olette p*rseestä kuten niin moni sanoo ja olette yhteiskunnassa niitä jotka sottaa ja sikailee. Olette poliisien työnlähde.

        Minulla on elämä edessä ja elän nyt parempaa elämää mitä sinä pikku p*skapää et elä, sinä joudut vielä ahertamaan sen eteen mitä minulla on, enkä ole sinua edes kuin 10 vuotta vanhempi ,joten jäljessä olet ja pahasti =)

        Koitahan saada rahaa kokoon pikku nahjus, buhahaha :)


    • penikka

      Kännissä olet supermies, muista se Janne kun heräät sieltä krapulaisena yksin. Miten tätä maailmaa parannettiin, iltahan meni yksin siinä koneella istuessa kun oma äitikin häpeää. Tuli taas pistettyä netissä nuorille luu kurkkuun. Kyllä ne nyt tietää, että Jannella on hyvä vaimo ja talo. T: jonne98 ja megaforce avattuna vieressä.

      • -Jaska.

        V*tuttaako pikku opiskelijaa? etkö enää keksi v*ttuilla takaisin kun jokainen teistä nahjuksista tietää että olette huonommassa asemassa kuin me aikuiset joilla on kaikki asiat kunnossa hahaa =)

        Juo vaan megaforcea, isi maksaa eikö niin?

        T: Jaska78 omenalimu lihapullat edessä ja sitten räiskäleitä illaksi.
        ps. huomenna vaimon kanssa lounastamaan ravintolaan päivällä.
        pps. varakkaalla on aikaa.


    • jesse91

      Live your life

      Ai vittu tuli kovaa tekstii toi satutti mua tosi kovin.
      Onneks ite tiedän mikä olen toisin ku sä joka istut siel kotoo ja runkkaat siitä sun ala-astees ihastuksesta. Sä muistat kuinka se sua katto ja sano moi. Usko pois ei se susta koskaan tykänny.

      • -jaska.

        Sinähän se runkkari olet, isin mammanpoika joka asuu isin talossa tai sitten jossain p*skaisessa vuokrakämpässä ja olet vieläpä 20v teiniraasu... voi voi buhahaa. Ei ihmekään että sua on helppo härnätä täällä etkä uskalla tietenkään tavata kun saisit turpaasi kuitenkin, joten joudut tyytymään tähän mitä nyt luet itsestäsi.
        Olen sunlaisia pallinaamoja ihan tarpeeksi nähny, pelkkä lässyttäjä sinä olet, tulenko vaikka toteamaan?

        ps. puksi sinä vaan pikkutyttöjä, meille aikuisille on paremmat piirit :)


    • hyvä-äiä

      en kyl sul heittäny mitää mut onneks sä vastasit. Nyt tiiän mitä siel teetki ku kirjottelet noit.

      • -Jaska.

        Ai tiedät vai? todista?
        taitaa pikku jesse-91 olla persaukisen isukin pikku nappula jonka ainoa "voima" on netissä päänaukominen, mutta voin poika todistaa sulle että ruhjon niskas katuun jos haluat turpaas oikeasti ;)

        Koitetaanko ?

        Hinaa nyt jo se p*ska bmw sieltä isin tallista esiin tai painu edes hankkimaan omaa elantoa senkin köyhä tuilla eläjä p*skakasa teini.

        Me aikuiset paremmissa piireissä syljetään sun päälles ja nauretaan perään.
        Iilimato.


      • -Jaska.
        -Jaska. kirjoitti:

        Ai tiedät vai? todista?
        taitaa pikku jesse-91 olla persaukisen isukin pikku nappula jonka ainoa "voima" on netissä päänaukominen, mutta voin poika todistaa sulle että ruhjon niskas katuun jos haluat turpaas oikeasti ;)

        Koitetaanko ?

        Hinaa nyt jo se p*ska bmw sieltä isin tallista esiin tai painu edes hankkimaan omaa elantoa senkin köyhä tuilla eläjä p*skakasa teini.

        Me aikuiset paremmissa piireissä syljetään sun päälles ja nauretaan perään.
        Iilimato.

        Parikymppinen nassikka on persaukinen kakara, asutko edes omassa talossa? buhahaa....

        voi voi...... iskinkö arkaan paikkaan, kynäniska?


      • Tomokomo
        -Jaska. kirjoitti:

        Parikymppinen nassikka on persaukinen kakara, asutko edes omassa talossa? buhahaa....

        voi voi...... iskinkö arkaan paikkaan, kynäniska?

        Heipä hei

        Mahtaa olla asiat Hirmu hyvin kun tulet tänne haukkumaan teinejä. Niin, kirjoitan sinulle joka siellä yön pimeinä tunteina olet siellä tietokoneella kun meni elämä, vaimo ja työ siinä teinejä haukkumassa =). Uskon sinua Vituttavan se että nuoruutesi meni hukkaan ja syytät siitä meitä. Olen todella ylpeä kun Suomessa on noin viisaita ja kohteliaita miehiä!

        Terveisin, Tomokomo

        Ps. Huomasitko jälleen sarkasmin?


    • Live your life

      Ai, mä satutin sua? No, kipitä äkkiä äiskän luo, niin se puhaltaa pipin pois. Totean vaan sen, että keräät säälin meiltä "teini paskakasoilta", kun et itse pysty edes hankkimaan elantoasi, vaan käytät työaikasi teinien haukkumiseen Suomi24-palstalla. Voi voi.

      • -Jaska.

        En minä sääliä teiltä kerjää vaan minä teitä nimenomaan säälin :)
        Onhan ne syyt jo kerrottu useampaan otteeseen. Lue uutisia.


    • Anton19v

      Selvä juttu, kuka tämä ''Janne 34v'' on. Minäpä kerron.

      Hän on joku oman elämänsä sankari, jolla ei ole yksinäisyyden takia mitään muuta tekemistä kuin olla mesoamassa nuorten palstalla aamuyöhön.
      Töitä ei ole johtuen ilmeisen sekavasta pääkopasta, niin on aikaa olla koneella.
      Vaimoakaan tuskin löytyy, koska normaali perheellinen mies olisi jo nukkumassa.
      Hän saattaa myös olla katkera, koska itse on viettänyt yksinäise, tylsän nuoruuden joka ikinen viikonlopu kotona vanhempien kanssa sillä välin, kun muut pitivät hauskaa.

      Kyllä Janne vaikutat hienolta mieheltä ei voi muuta sanoa.

      • Anton19v

        Niin ja tosiaan kuten aikaisemmin mainittiin, varmasti omat vanhempasi myös joutuvat häpeämään puolestasi...


      • Jertsa
        Anton19v kirjoitti:

        Niin ja tosiaan kuten aikaisemmin mainittiin, varmasti omat vanhempasi myös joutuvat häpeämään puolestasi...

        Näinhän se on!


      • -Janne78.

        Yksinäinen ja naimisissa...hoh hoh hoo xD
        Töitä löytyy ja rahaa tulee, älä siitä huoli. Hyvin menee.. mutta menköön.
        EIkä se yörytmi siitä kerro onko töissä vai ei... sinunlaisesi 19v taulapäät juoksee amikseen klo 8 aamulla tai sitten työharjoitteluun snobipalkalla, kyllä minä sinunlaiset pölvästit tiedän :D
        Onko sulla nuoruus sitten jo loppumassa kun tulee kohta 20v täyteen? pelottaako? huijuijui...! Mulla elämä kyllä jatkuu samanlaisena hauskanpitona piittaamatta siitä olenko 19v puuhelmipoika vai 30v perusmies taikka 70v vanhus.. että ei sen puoleen mitään ongelmaa vai sinullako se on oikeus juhlia vaikka sinähän olet minua nuorempi ja olet vasta aikuistumassa ? Tiesitkö että rahalla saa ja hevosella pääsee? Ei sulla rahaa vielä niin paljon ole ja olet sitäpaitsi köyhä 19v teini joka ei todellakaan ole naimisissa ( itse olen ) niin sun elämäs se tässä säälittävää on, sorry vaan, mutta ei ole mitään syytä valehdella. Naimisissa oltu jo 10 vuotta :) Käykö kateeksi laiheliini ? Ja on joo läskiäkin mutta on lihastakin, ja varmasti komeampi näky kuin sunlaises tavallinen 19v jätkä... jos tiiät miltä voimailijat näyttää niin ymmärrät :)

        Ai hauskanpitoa pitäs nyt pitää ? no mikäs siinä, onhan tässä viikonloppu tulossa mitähän sitä keksis? Eihän tollasella siimalla ole varaa edes kunnon hotellin mennä lomalle, isi maksaa pappa betalar... ihanku en tietäisi. mut ei se sulle hotelleja maksa.

        Että kyllä voin sanoa että olen hieno mies ja sinä sen sijaan et ole koska sinä olet vielä poika ja uhoat ihan silkkaa lapsellisuuttasi koska ei naiset sua kato sillä silmällä mitä meikäläistä eikä sua kukaan miehenä edes pidä. Olet poika jota kaikki isommat tyrkkii työpaikalla ja snagarilla... turha huulenheittäjä joka katkeruuttaa inisee nyt täällä kun tietää paikkansa kyllä.

        Hoh hoh hoo :D

        Kerrostaloasukki / rivitalo... muhahaa :D


      • -Janne.
        Jertsa kirjoitti:

        Näinhän se on!

        Jertsa on Anton... miksipä ei, ajat ei yhtään täsmää ? :)

        Eikö jertsakaan saa aikuista p*llua voi voi... niisk niisk.
        Anna kun Janne tulee niistämään pikkupojan nenän...


      • -Janne.
        Anton19v kirjoitti:

        Niin ja tosiaan kuten aikaisemmin mainittiin, varmasti omat vanhempasi myös joutuvat häpeämään puolestasi...

        Minua hävettäisi olla 19v ikäinen poika.
        Noloa seistä isojen miesten rinnalla kun olet tuollainen riuku ja poikamainen irvistys päällä muhahaa.
        Vastako tulit amiksesta ? Ja nyt pitää bilettää ettei "nuoruus" mene hukkaan.. hahahaa.

        Kuulostat siltä ettei sulla ole elämää..
        Itselläni on paljon monipuolisempaa tekemistä kesällä kuin ryypätä kuten katkera teini tekee rahan puutteessa... itse käyn hotelleissa, kiertelemässä siellä sun täällä, uimarannoilla, kaikkea kivaa mitä perheellinen mies keksii..

        19v juniori on vielä täysi mätämuna ja monasti sitä tekemisen puutetta sulla riittää ellet sitten tuhlaa aikaasi halpa p*skatyöhön joka varmasti vapaa-aikaa lisää... ja liksakin on p*ska jne.

        Tuollaisen apinan elämä on kokemukseni mukaan pelkkää opiskelua ja kämpillä elämistä.... niin turha sun on isotella aikuisille jotka on paremmissa piireissä ja asiat kunnossa :)
        Ei edes vaimoa 19v pojalla ja huutelee täällä.... ah hah hah hah hah xD

        olet kyll surkuhupaisa pikkupoika :)


      • -Janne.
        -Janne78. kirjoitti:

        Yksinäinen ja naimisissa...hoh hoh hoo xD
        Töitä löytyy ja rahaa tulee, älä siitä huoli. Hyvin menee.. mutta menköön.
        EIkä se yörytmi siitä kerro onko töissä vai ei... sinunlaisesi 19v taulapäät juoksee amikseen klo 8 aamulla tai sitten työharjoitteluun snobipalkalla, kyllä minä sinunlaiset pölvästit tiedän :D
        Onko sulla nuoruus sitten jo loppumassa kun tulee kohta 20v täyteen? pelottaako? huijuijui...! Mulla elämä kyllä jatkuu samanlaisena hauskanpitona piittaamatta siitä olenko 19v puuhelmipoika vai 30v perusmies taikka 70v vanhus.. että ei sen puoleen mitään ongelmaa vai sinullako se on oikeus juhlia vaikka sinähän olet minua nuorempi ja olet vasta aikuistumassa ? Tiesitkö että rahalla saa ja hevosella pääsee? Ei sulla rahaa vielä niin paljon ole ja olet sitäpaitsi köyhä 19v teini joka ei todellakaan ole naimisissa ( itse olen ) niin sun elämäs se tässä säälittävää on, sorry vaan, mutta ei ole mitään syytä valehdella. Naimisissa oltu jo 10 vuotta :) Käykö kateeksi laiheliini ? Ja on joo läskiäkin mutta on lihastakin, ja varmasti komeampi näky kuin sunlaises tavallinen 19v jätkä... jos tiiät miltä voimailijat näyttää niin ymmärrät :)

        Ai hauskanpitoa pitäs nyt pitää ? no mikäs siinä, onhan tässä viikonloppu tulossa mitähän sitä keksis? Eihän tollasella siimalla ole varaa edes kunnon hotellin mennä lomalle, isi maksaa pappa betalar... ihanku en tietäisi. mut ei se sulle hotelleja maksa.

        Että kyllä voin sanoa että olen hieno mies ja sinä sen sijaan et ole koska sinä olet vielä poika ja uhoat ihan silkkaa lapsellisuuttasi koska ei naiset sua kato sillä silmällä mitä meikäläistä eikä sua kukaan miehenä edes pidä. Olet poika jota kaikki isommat tyrkkii työpaikalla ja snagarilla... turha huulenheittäjä joka katkeruuttaa inisee nyt täällä kun tietää paikkansa kyllä.

        Hoh hoh hoo :D

        Kerrostaloasukki / rivitalo... muhahaa :D

        Mitäs luulet hei 19v tauno että minä sua pidetään jos mopoiästä on aikaa vasta pari vuotta ?: ) Ei sua kukaan ota vakavasti. Kaikki tietää että sunlaises mopopoika on vielä persauki monta vuotta ja lainaa p*rse täynnä... ja turha leuhkia ulkonäölläs koska et yksinkertaisesti ole voinu ehtiä hankkia semmosta kroppaa mikä mulla on... mulla on lihasmassaa ja olen iso kaveri, paljon atleettisempi kuin sä tavis :)
        revi siitä.
        Mulla on oma talo, nainen, kaikki löytyy.. ei se sun biletykses tee susta mitään. Kaikki pennut ajaa mopoilla ja jotku ryyppää, kuulostaa aika ykstoikkoselta. Mä olen itse käyny sun ikäsenäs jo erämajoilla pitkin suomea, kaikkialla kierrelly nähny sitä ja tätä..
        19v elämä on aina täynnä opintoja jne. ei se ole mitään elämää.
        Huomen aamulla heräät taas p*skatyön pariin mutta minäpä käännänkin kylkeä ja nukun pitkään, kato lomapäivät ja olen bisnesmies, luon itse vapaa-aikana miten huvittaa.....

        SÄ olet 19v HÄVIÄJÄ :) Myönnä se.

        Sä tiedät sen :) Et voi ton ikäisenä päteä oikein millään. Se on fakta. Millä muka pädet kerropas?

        Nyt nähdään millä sä pädet? ei sulla ole mill päteä. Sulla ei ole fyrkkaa, ei omaa taloa, et oo naimisissa.... sä oot ihan luuseri vielä.


        No niin, miten nyt suu laitetaan pikku "komistus" ?


      • Anton19v
        -Janne. kirjoitti:

        Mitäs luulet hei 19v tauno että minä sua pidetään jos mopoiästä on aikaa vasta pari vuotta ?: ) Ei sua kukaan ota vakavasti. Kaikki tietää että sunlaises mopopoika on vielä persauki monta vuotta ja lainaa p*rse täynnä... ja turha leuhkia ulkonäölläs koska et yksinkertaisesti ole voinu ehtiä hankkia semmosta kroppaa mikä mulla on... mulla on lihasmassaa ja olen iso kaveri, paljon atleettisempi kuin sä tavis :)
        revi siitä.
        Mulla on oma talo, nainen, kaikki löytyy.. ei se sun biletykses tee susta mitään. Kaikki pennut ajaa mopoilla ja jotku ryyppää, kuulostaa aika ykstoikkoselta. Mä olen itse käyny sun ikäsenäs jo erämajoilla pitkin suomea, kaikkialla kierrelly nähny sitä ja tätä..
        19v elämä on aina täynnä opintoja jne. ei se ole mitään elämää.
        Huomen aamulla heräät taas p*skatyön pariin mutta minäpä käännänkin kylkeä ja nukun pitkään, kato lomapäivät ja olen bisnesmies, luon itse vapaa-aikana miten huvittaa.....

        SÄ olet 19v HÄVIÄJÄ :) Myönnä se.

        Sä tiedät sen :) Et voi ton ikäisenä päteä oikein millään. Se on fakta. Millä muka pädet kerropas?

        Nyt nähdään millä sä pädet? ei sulla ole mill päteä. Sulla ei ole fyrkkaa, ei omaa taloa, et oo naimisissa.... sä oot ihan luuseri vielä.


        No niin, miten nyt suu laitetaan pikku "komistus" ?

        Oot kyllä sellanen sankari, etten tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, mutta juttujasi lukiessa en ihmettele, miksi olet täällä joka päivä suu vaahdossa paasaamassa. Eli ei ns. sinulla nouse hissi ylös saakka.


    • Anton19v

      Eihän tohon voi enää mitään lisätä. Oot kyllä sellanen urpo, etten voi muuta kuin nauraa. Taisi osua herkkään kohtaan, kun noin paljon provosoiduit, että oikein tuollainen tarina syntyi, mutta kiitos tämän iltaisista nauruista todella :DDd

      • -JasonX-

        Loppuiko aivopierulta lorut ? heh heh hee :)
        Toki ymmärrän, että jonkinlaisen loppusigneerauksen laitat jo senkin takia, että pidät ittes poikana.
        Noh, hyvä yritys muttei yrittänyttä laitetakaan ;D;D


      • -Jaska.
        -JasonX- kirjoitti:

        Loppuiko aivopierulta lorut ? heh heh hee :)
        Toki ymmärrän, että jonkinlaisen loppusigneerauksen laitat jo senkin takia, että pidät ittes poikana.
        Noh, hyvä yritys muttei yrittänyttä laitetakaan ;D;D

        "Taisi osua herkkään kohtaan, kun noin paljon provosoiduit"

        Kukas tämän ketjun perusti ja ketkä siihen vastasi?
        Eli ketkä provosoituivat?
        Minä vain vastasin.


      • tomokomo
        -Jaska. kirjoitti:

        "Taisi osua herkkään kohtaan, kun noin paljon provosoiduit"

        Kukas tämän ketjun perusti ja ketkä siihen vastasi?
        Eli ketkä provosoituivat?
        Minä vain vastasin.

        Yllätyin, tiesit mikä on provosointi. Hyvä poika!

        Terveisin, Tomokomo

        Ps. Huomasitko sarkasmin? Ei kun niin, et tiennytkään mikä se on...


    • Juomisesta

      Miten se sinuun liittyy, jos 18-vuotiaat ryyppäävät? ... Niinpä, ei mitenkään.

    • -Jaska.

      No ei se liitykään.

    • Live your life

      Ymmärrän nyt tämän ivaajan mielentilan. Hän voi olla 30-vuotias, hiusraja pakenee, lihaksien sijasta tulee vaan läskiä, muija ei anna ja uhkaa lähteä, eikä stondista tule. Lisäksi firmalla menee huonosti ja sen vuoksi voi jäädä nukkumaan kotiin, kun muut menevät töihin ja isossa talossa on paljon velkaa.
      Joten iltaisin hän ottaa pari tabua ja tulee huutelemaan Suomi24-sivustolle. Ei käy kateeksi. Onneksi itse 17-vuotiaana tyttönä katselen Ryanairin matkoja Pariisiin, jonne lähtö olisi pääsiäisenä. Ostin myös itselleni moottoripyörän, koska käyn töissä ja minulla on siihen varaa!!!

    • -Jaska.

      Eiköhän nuo asiat jo edellä selitetty joten tiedät varsin hyvin mikä sinä olet 17v. Ei niitä tarvitse toistaa. Vaikka juoksisit ulkomaille niin pääsee sinne muutkin ja muutkin voi ostaa sen moottoripyörän, itseä ei kiinnosta :)
      No jos ei kolmekymppisellä stondista tule niin olis aika outoa.. huvittaa miettiä kun joku 17v poika täällä kukkoilee ja ulkonäkö muistuttaa poikaa kuten kaikilla, ei sillä sun pikku-pilillä ole mitään tekemistä aikuisten munien kanssa, kyllä meillä aikuisilla aina isommat löytyy ja kylhän sä tiedät mikä ero on miehessä ja pojassa. Aina sen näkee, 30v on miehekkäämpi ja 17v on vaan kateellinen riuku ja itsetunnoton opiskelija jolla ei ole omaisuutta karttunut. Saanen epäillä sun matkojas, jos ne on vanhempas niin sittenhän se ei ole sun omaa rahaa edes ja mitä rahaa 17 vuotiaalla muka olis edes :) Yleensä pikkurahaa, etkä edelleenkään mahda mitään sille että olet niin pitkään riuku ja poikamainen,etkä saa 30v miehiä koska ei kukaan nainen 17v pissistä miehekseen ottaisi :) buhaaha !
      Firmalla menee hyvin, ei ole mitään ongelmia sen kanssa :)
      Velkaa on niin pieni määrä että eipä tunnu missään ja ei liity edes firmaan :)

      EIkö käy kateeksi? hahahaa... mikset sitten kommentoinut mitään aiempiin kertomiini faktoihin, kun tiedät itse niin selvästi että ne vaan pitää paikkansa.
      Turhaan sä vedät tähän asiaan stondista kun olen ihan normaali aikuisen iässä ja aika nuorenkin vielä, en ole 50v joten ei tietenkään ole ongelmia stondiksen kanssa.

      Mites ne sinun naiset? Onko pelkkä pikkutyttö vaan kaverina ? hohhoo! väitäpä nyt vielä että sulla olis nainen :) sitä en uskois...

      Ja kyllä mä huutelen täällä ihan sen takia koska en pidä teistä ja haluan ärsyttää teitä :) ja olen saanut ärsyyntymäänkin.

      17 vuotiaat tytöt ovat vielä kasvoiltaan lapsekkaita ja pojatkin himoitsevat ennemmin 30v naisia.. taidat vaan lisäksi piilotella ikääsikin koska olet vähän päälle parikymppinen pikkup*llu joka et aiemminkaan ole uskaltanut mua tavata vaikka tiedän kuka sä olet.

      ei sulla mitään varaa ole p*skaakaan,tule tänne kattomaan mitä mulla on, sulla ei ole omaa taloa edes, joten pidä pääsi kiinni vaan.

      Oletko sen jessen tuttava, kerro minne tulen hakkaamaan sut niin asia järjestyy kyllä.

      vasta pääsiäisenä... mitä sä turhaan urputat siellä pikkuv*ttu kun kaikki sen tietää ettei sulla sitä varaa ole, ei varmasti ole, siitä annan sanani :)

      Kyllä sitä lihasta tulee vaikka seuraavat 20 vuotta jos haluaa, sinulle ei tule kuin v*tunkarvoja ja pikkupojilla ei lihas kasva koska kalorit palaa aineenvaihdunnan takia tuuleen. kolmekymppisellä kasvaa erittäin hyvin lihasmassa ilman aineitakin.

      Huvittaa aina lukea kun joku 15-25v elämänsä alussa oleva pikku pallinaama joko pikkuv*ttu tai pikkupoika aukoo varakkuudesta vaikkeivat mitenkään ole kerinneet keräämään oikeasti rahaa vielä mitään.
      Ihan turha siis yrittää päteä asialla jota ei oikeasti ole. Sinua pidetään köyhänä ja varattomana, vaikka kuinka auot päätäs niin sitä ei kukaan usko.

      Sen sijaan kolmekymppistä aikuista uskoo kuka tahansa jos sanon että olen sua varakkaampi niin ei pitäisi olla epäilystä. kerropa nyt onko sulla omaa taloa edes ? Mikset samantien halua jutella asiasta paikan päällä, kerro osoite niin tulen käymään. En ole p*skahousu enkä täällä susta huutele nimelläs, vaan tulen toimittamaan asiat sulle sun luo tai minne haluat.

      Ja saatan tietää kuka siellä huuteleekin "kaikkitietävänainen".
      Mikset tule käymään kylässä vaikka tänään? lupaan tulla ulos kyllä mutta pikkuv*tulla ei riitä rohkeus koska se pelkää.Siksihän teitä raiskataankin ja sitten itketään poliisille kun joku "huono stondis" varustettu kolmekybä tuikkii sua p*lluun paremman puutteessa ja esimerkkejä on vaikka kuinka.

      Niin ei sun kannata huudella siellä mitään, tiiät kuka sulle juttelee tässäkin.

      • -Janne.

        Onhan se toki säälittävää kun vasta amiksesta päässeet pikkup*llut ja pojat tulee tänne v*ttuilemaan meille joilla oikeasti on varaa ja ulkonäköä... ihan turhaan auotte päätänne.
        Totuus on se että parikymppinen ei ole kerännyt sitä määrää lihasta ja massaa mitä meillä on ja me saamme sitä aina lisää jos haluamme. Mitä tämä tarkoittaa? Olette aina jäljessä meitä ja aina saatte turpaanne. Miten voisi 18v edes ehtiä saamaan sitä määrää lihasta minkä on 33v saanut jne.?
        mahtaaa se harmittaa, eli on ihan säälittävää edes yrittää v*ttuilla meille koska aika on se mikä kulkee ja se kestää minkä kestää. vaikka kuinka yrität saada itsellesi lihasta niin et kerkiä saamaan sitä mikä meillä täydellisillä on: )

        Se on se totuus joka sua satuttaa jos olet poika.
        Ja jos olet tyttö, niin et saa edes sitä mitä pojat saa, koska olet neiti, pikkuv*ttu ja tavallinenkin mies saisi sulta v*ttua vaikka väkisin, uhoa mitä uhoat mutta aina se on nähty ja kuultu... olet heikko, myönnä se :)

        Eli et kerkiä pääsemään samaan mihin minä, olet aina jäljessä.
        Et kerkiä pääsemään mun varakkuuteeni ja kun 10 vuoden päästä onnistut JOS onnistut niin olen sua taas rikkaampi, koska olen sua 10 vuotta edellä, hah hah haa:)

        olet lapsellinen kasvoiltasi, miehekkyys puuttuu tai jos olet tyttö niin naisekkuus puuttuu, olet vain yksinkertainen luupää joka EI kerkiä siihen pisteeseen mihin minä sinua 10 vuotta edelläkävijänä yksilönä pääsen,
        Miten harot aikaa kiinni että pääsisimme samaan? hah hah ei onnistu.


        Siinähän v*ttuilette kersat, mutta aina saatte kuulla sen saman synkän totuuden, kato pitää olla VARAA että voi ELÄÄ!

        eläpäs sinä nyt siellä ulkomaille pääsiäisenä ja mieti mitä sulta puuttuu ja kuinka paljon joudut tekemään hommia jos edes onnistut :) Moottoripyörän nyt saa vaikka teinikin ostettua ei ne niin kalliita ole. Oletpa nyt "rikas" kunoikein MP:n ostat voi h*lvetti... buhaha.

        Ostapa mökki ja talo? Kuka tahansa 30v saa helposti nuokin, mutta 20v joutuu imemään näppejään ja lyön vetoa että kohta olet taas täällä katkeroituneena ulisemassa turhaa opiskelijaelämääsi... vasta työt aloitettu ja muuta p*Skaa...hohhohhoo....joutuu vanhemmat antamaanrahaa...buhahaahaa...


        Sääli :(


      • Live your life

        Sua harmittaa, koska olet sidottu taloudellisesti huonosti tuottavaan firmaasi ja "taloosi". Totean vain, että olet aivan täysi pelle, kun et edes osaa oikein kirjoittaa. (Ei isoja alkukirjaimia, ei pilkkuja oikeissa paikoissa) Itse kauniina kevätiltoina ajelen Honda Varaderolla pitkin katuja ja nautin elämästäni. :DDD Muru, yksin asuvana ja kahta töitä tehden mulla on varaa lähteä Pariisiin, sekä tehdä paljon muutakin.

        I'm livin my life, my life
        I will never lose now
        Livin my life, my life
        And I'm not stoppin'


      • totuus vapauttaa
        -Janne. kirjoitti:

        Onhan se toki säälittävää kun vasta amiksesta päässeet pikkup*llut ja pojat tulee tänne v*ttuilemaan meille joilla oikeasti on varaa ja ulkonäköä... ihan turhaan auotte päätänne.
        Totuus on se että parikymppinen ei ole kerännyt sitä määrää lihasta ja massaa mitä meillä on ja me saamme sitä aina lisää jos haluamme. Mitä tämä tarkoittaa? Olette aina jäljessä meitä ja aina saatte turpaanne. Miten voisi 18v edes ehtiä saamaan sitä määrää lihasta minkä on 33v saanut jne.?
        mahtaaa se harmittaa, eli on ihan säälittävää edes yrittää v*ttuilla meille koska aika on se mikä kulkee ja se kestää minkä kestää. vaikka kuinka yrität saada itsellesi lihasta niin et kerkiä saamaan sitä mikä meillä täydellisillä on: )

        Se on se totuus joka sua satuttaa jos olet poika.
        Ja jos olet tyttö, niin et saa edes sitä mitä pojat saa, koska olet neiti, pikkuv*ttu ja tavallinenkin mies saisi sulta v*ttua vaikka väkisin, uhoa mitä uhoat mutta aina se on nähty ja kuultu... olet heikko, myönnä se :)

        Eli et kerkiä pääsemään samaan mihin minä, olet aina jäljessä.
        Et kerkiä pääsemään mun varakkuuteeni ja kun 10 vuoden päästä onnistut JOS onnistut niin olen sua taas rikkaampi, koska olen sua 10 vuotta edellä, hah hah haa:)

        olet lapsellinen kasvoiltasi, miehekkyys puuttuu tai jos olet tyttö niin naisekkuus puuttuu, olet vain yksinkertainen luupää joka EI kerkiä siihen pisteeseen mihin minä sinua 10 vuotta edelläkävijänä yksilönä pääsen,
        Miten harot aikaa kiinni että pääsisimme samaan? hah hah ei onnistu.


        Siinähän v*ttuilette kersat, mutta aina saatte kuulla sen saman synkän totuuden, kato pitää olla VARAA että voi ELÄÄ!

        eläpäs sinä nyt siellä ulkomaille pääsiäisenä ja mieti mitä sulta puuttuu ja kuinka paljon joudut tekemään hommia jos edes onnistut :) Moottoripyörän nyt saa vaikka teinikin ostettua ei ne niin kalliita ole. Oletpa nyt "rikas" kunoikein MP:n ostat voi h*lvetti... buhaha.

        Ostapa mökki ja talo? Kuka tahansa 30v saa helposti nuokin, mutta 20v joutuu imemään näppejään ja lyön vetoa että kohta olet taas täällä katkeroituneena ulisemassa turhaa opiskelijaelämääsi... vasta työt aloitettu ja muuta p*Skaa...hohhohhoo....joutuu vanhemmat antamaanrahaa...buhahaahaa...


        Sääli :(

        tää jaskahan on ihan uskomaton idiootti :D


    • Live your life

      On kyllä outoo, jos "bisnesmiehellä" on noin paha lukihäiriö, sillä olen tyttö.

      • -jaska.

        Mistä minä sen voisin tietää kumpi sä olet.. siksi tiivistinkin asian kumpaankin sukupuoleen idiootti :) Häh häh hää..

        No pikkuv*ttu.... miten nyt suu pannaan.. miten harot aikaa kiinni että pääsemme samaan? :) Olen sua edelläkävijä AINA JA IKUISESTI.

        Voin siis vaikka k*sta päällesi.


      • kharoo

        hmph...


      • kjshadgflökjhafghikl
        -jaska. kirjoitti:

        Mistä minä sen voisin tietää kumpi sä olet.. siksi tiivistinkin asian kumpaankin sukupuoleen idiootti :) Häh häh hää..

        No pikkuv*ttu.... miten nyt suu pannaan.. miten harot aikaa kiinni että pääsemme samaan? :) Olen sua edelläkävijä AINA JA IKUISESTI.

        Voin siis vaikka k*sta päällesi.

        "Mistä minä sen voisin tietää kumpi sä olet.. "

        Opettele lukemaan!


    • -jaska.

      "Sua harmittaa, koska olet sidottu taloudellisesti huonosti tuottavaan firmaasi ja "taloosi". Totean vain, että olet aivan täysi pelle, kun et edes osaa oikein kirjoittaa. (Ei isoja alkukirjaimia, ei pilkkuja oikeissa paikoissa) Itse kauniina kevätiltoina ajelen Honda Varaderolla pitkin katuja ja nautin elämästäni. :DDD Muru, yksin asuvana ja kahta töitä tehden mulla on varaa lähteä Pariisiin, sekä tehdä paljon muutakin."


      Pariisiin, siinäkö kaikki ? :) Ja Honda Varadero on halpa peltikasa.
      Tuossako kaikki sulla on? salli mun nauraa... ;)
      Jos yrität esittää jotain pappabetalarteiniä niin eihän toi ole vielä mitään.

      Mulla onkin oma talo, naimisissa jne. kukahan se elää onnellisesti? ;)
      Myönnä jos että sulla ei ole varaa elää kuten mä koska olen 30 aikuinen mies, enkä persaukinen 20v pikkuv*ttu ;)
      Siksi saan naisiakin.
      Sulla on aika rajoitettua kaikki.

      • -Jaska.

        ":DDD Muru, yksin asuvana ja kahta töitä tehden mulla on varaa lähteä Pariisiin, sekä tehdä paljon muutakin."
        "



        HA HA HA HA ! no niin siinä se tuli... ruma läski pissis ei saa edes miestä itselleen.... oot yksinäinen p*skatyön vääntäjä, joudut tekeen kahta tyätä et pääset edes pariisiin ja saat MP:N... ahahahaha älä tapa mua nauruun pliis ::D:D

        Mulle riittää yksi työ ja mulla on varaa isoon ok taloon, oon naimisissa jne.

        En halua pahoittaa mieltäsi enempää pikkuv*ttu.


      • Live your life

        Honda Varadero on mulle sopiva ja kun sitä vähän virittää, niin se kiihtyykin mukavasti. Muutin 15-vuotiaana pois kotoa ja olen sen jälkeen elättänyt itseni.
        Jos olet jo ylittänyt 15-vuoden rajapyykin, (mitä epäilen) niin silloin kiveksesi eivät olleet vielä laskeutuneet ja tiirailit pornolehdistä naistenkuvia ja äiti kantoi pikku-jaskan eteen lihapullia ja perunamuusia. Kerrassaan kuvottavaa. Naiset pystyvät jo silloin itsenäiseen elämään, mutta miehet eivät...


    • Live your life

      Säälittävä wannabe- bisnesmiehenä puhut itsesi pussiin noilla jutuillasi. Ei sulla kyllä kovin hyvin mene, jos firmalla ei ole velkaa, mutta johonkin muuhun "hankintaan" on sitä täytynyt ottaa.
      Olet menettänyt kaiken uskottavuutesi, eikä kielenkäyttösi ole 30-vuotiaan tasoa. Jos olisin sinä, häpeäisin itseäni. Pariisi odottaa ja samoin Chanelin mekko, jonka aion sieltä osataa. Olen 17-vuotias ja ainan helvetin tyytyväinen itseeni. :)

      • Live your life

        Taasen argumenttini kaatoivat tämän hyypiön. On niin ihana kiusata provosoijia, koska ne itse provosoituu. Erävoitto!! JIPPIIIII!!!!!


    • Hyvä Jaska!

      Älkää provosoituko tän sankarin jutuista, koska ne vaan ruokkii sitä, jos vastaatte. Vaikka kieltämättä on kyllä huvittava lukea, kun joku avautuu Internetissä oman elämänsä surkeuden takia, kun ei taida olla muutakaan tekemistä.
      Kiitos ''Janne'' näistä nauruista, jotka annoit useamman sadan sanan mittasilla teksteilläsi.

    • -Janne.

      Joopajoo... älä turhaan vollota siellä pikkupissis, älä jankkaa enempää.
      Kerro lisää vielä tuntomerkkejä niin saat turpaas jos bongaan sut kesällä autolla jostain.

      Pelkkää itsesäälittävää kehua vaikka tiedät että kukaan 17v yksinäinen läskip*rseteini ei ole elämäänsä tyytyväinen varsinkaan kun just jouduit toteamaan ettei sulla niitä juttuja mitä mulla on.
      v*tun kauhkopää... kasva aikuiseksi ja tule sitten pätemään kun sulla on muutakin kuin honda varadero ja pariisissa käyt.

      • -Janne.

        "Älkää provosoituko tän sankarin jutuista, koska ne vaan ruokkii sitä, jos vastaatte. Vaikka kieltämättä on kyllä huvittava lukea, kun joku avautuu Internetissä oman elämänsä surkeuden takia, kun ei taida olla muutakaan tekemistä.
        Kiitos ''Janne'' näistä nauruista, jotka annoit useamman sadan sanan mittasilla teksteilläsi. "


        Ei sua taida paljon poika oikeasti naurattaa.
        Sua vaan v*tuttaa kun kerron millasta elämää mä elän. Ei mun tarvi sulle todistella sitä sen enempää. Itse olet varmaan tyypillinen sinkkupelle jolla ei ole omaisuutta sen kummempia joten ole hyvä vaan :)

        Mitäs auotte päätänne täällä, sitä saa mitä tilaa ja joudutte toteamaan että ei teillä olekaan niin kovaa elämää, siinäpä se.


      • Live your life

        Voi voi, nyt tais Janne 30-vuotias kehonrakentaja, yrittäjä, glamourjätkä saada turpaansa 17-vuotiaalta tytöltä, joka kaatoi hänet argumenteillaan. JIPPIIIIII


      • kkk
        Live your life kirjoitti:

        Voi voi, nyt tais Janne 30-vuotias kehonrakentaja, yrittäjä, glamourjätkä saada turpaansa 17-vuotiaalta tytöltä, joka kaatoi hänet argumenteillaan. JIPPIIIIII

        kommentoikaa jooko PYJAMABILEITÄ!


      • 34v mies.
        Live your life kirjoitti:

        Voi voi, nyt tais Janne 30-vuotias kehonrakentaja, yrittäjä, glamourjätkä saada turpaansa 17-vuotiaalta tytöltä, joka kaatoi hänet argumenteillaan. JIPPIIIIII

        Et sä mitään ole kaatanut, mä olen raiskannut ja pahoinpidellyt sut täällä , nyt sulla on pikkup*llu kipeä ja itket tuskasta ja silmäs on mustana, poskes turvonnu.

        Luehan uudelleen ja kertaa asiat täältä ja pidä turpas kiinni.


    • Nunnu.
    • nunnu.
      • -Jaska.

        Mä potkisin ton 17v pikkuv*tun vaikka livenä , ei hävetä yhtään.


    • -Jaska.

      Tuskin tämän paikan plussa-enemmistö on ammattilainen sanomaan mitään mihinkään kun silti asustellaan siellä vanhempien tykö tai vuokra-asunnossa... olipa rahaa miten paljon tahansa niin sama kukkakeppi siellä vinkuu avuttomuuttaan 20v ja sitä rataa... sitten kun tulee pesismailasta päähän isolta jaskalta niin ollaan niin hiljasta.

      • Live your life

        Asun mielelläni vuokralla, sillä mitä 17-vuotias tekisi 100 neliön omakotitalossa? Hey, jää enemmän aikaa matkustamiseen ja kaikkeen muuhun kivaan, kun ei tarvitse miettiä "firman" tulevaisuutta tai maksella lainoja, kuten sun täytyy.... Machoääliö


    • Live your life

      Olet säälittävä jo siinä mielessä, että viitsit käyttää tuon tasoista kieltä. Oman lukioni "pikkupojat" käyttäytyvät paremmin kuin sinä. Voi, kun sun ego sai kolauksen. :DDDD

    • -jaska.

      Netissä ei ole ikärajaa. Sen takia tänne heitetään p*skaa joka päivä. Koen olevani oikeutettu heittämään sitä itsekin, jos minun on luettava sitä kotonani, kun normaalisti sitä pitäisi kuulla kaupungilla ja silloinkin hyvin harvoin, jos osaa valita seuransa sopivaksi.
      Ihmiset eivät kykene sopimaan riitojaan ja välejään netissä. Suurin ongelma perustuu anonyymiyteen. Koitin joskus eräällä foorumilla tehdä aloitteen ideastani, joka perustuisi pakolliseen profiiliin kaikkialle internetin keskusteluihin, elikkä kun meillä on nyt passit ja henk.totarit niin samat tulisi tänne nettiin. Jos kirjoitat, niin otat vastuun mitä kirjoitat. Jos on nettipoliisi, niin se toimii kuten oikea poliisi. Kun sinulla on profiili kuvallasi ns. rekisteri jossa kulkee kaikki poliisin kautta laitatetut henk.koht tietosi, niin sinä harkitset mitä sinä kirjoitat.
      Kun nyt loukkaat ihmisiä haukkuen heitä ja v*ttuilet heille, niin tuollaisen profiilin saattelemana en usko, että niin tekisit enää.
      Jos verrataan asiaa ajokorttiin, niin sen saa vasta kun on suorittanut kurssit. Jos suoritat internet kurssit, saat internet keskustelukortin, joka oikeuttaa sinut liittymään keskusteluihin ja jokainen viesti maksaa tai sitten maksat tililtäsi esim. viikon kirjoitteluajan ja hinnan tulee olla järkevä.

      Miksi näin? Sen takia, että mehän olemme sivistynyt valtio. Ei meiltä tipahtele tällaista p*skaa nettiin... se mitä tämä nyt on tässä näin, niin se on p*rseestä. Saatat saada syytteen kunnianloukkauksesta jos v*ttuilet jollekulle sen omalla nimellä jne.
      Onko se oikein?
      Periaatteessa on ja toisaalta ei, koska emmehän me ole käyneet kurssia.. meiltä oletetaan että me osaamme käyttäytyä.

      • -Jaska.

        Jos tälle asialleni joku nauraa, niin sittenhän voi nauraa tv:ssä näytettävälle sub ja mtv3 jne. chat ohjelmille, jossa jokainen viesti käy läpi seulonnan ja maksaa.

        Olen sitä mieltä, että tämä vapaan mielipiteen valta on vielä lapsen kengissä meillä ja tietysti muuallakin joitakin pieniä poikkeuksia mukaan askematta.

        On ensinnäkin h*lvetin lapsellista jos lukiolainen tulee tänne tuollaisilla kehuskelemaan kun normaalisti oletetaan että lukiota käyvä ihminen on fiksu, niin tuleeko se silloin tänne retostelemaan rahoillaan yms.?
        Äly ei ole pelkästään sitä, että osaa tehdä nopeita toimivia ratkaisuja eri asioihin nopeassa ajassa vaan sekin on älyä, että löytää esim tässä keskustelussamme vastapuolen heikot kohdat ja osaa satuttaa henkisesti.
        Ihminen on ilkeä ja ihminen on hyvä, mutta netissä olemme turvassa ja siellä inhimillisyytemme unohtuu, kun tiedostamme, että meitä ei kukaan näe ja meidän ei tarvitse harkita mitä sanomme, ei ainakaan niin tarkoin mitä tuolla ihmisten läsnä ollessamme.
        Sen takia lauomme p*skaa tänne ja satutamme toisiamme henkisesti, vaikka ei näillä jutuilla täällä ole oikeasti mitään merkitystä oikeassa elämässä, siellä kun kaikki on itsestä kiinni miten pärjää.

        Oikeassa elämässäkin on tällaista loanheittoa, mutta siellä joutuu sellaisesta myös vastaamaan paljon helpommin mitä täällä.

        Loan heittäminen internetissä on kasvava ongelma.


      • Live your life

        Objection is when I say, this dosen´t suit me. Resistance is when I make sure what dosen´t suit me never happens again.


      • Live your life
        -Jaska. kirjoitti:

        Jos tälle asialleni joku nauraa, niin sittenhän voi nauraa tv:ssä näytettävälle sub ja mtv3 jne. chat ohjelmille, jossa jokainen viesti käy läpi seulonnan ja maksaa.

        Olen sitä mieltä, että tämä vapaan mielipiteen valta on vielä lapsen kengissä meillä ja tietysti muuallakin joitakin pieniä poikkeuksia mukaan askematta.

        On ensinnäkin h*lvetin lapsellista jos lukiolainen tulee tänne tuollaisilla kehuskelemaan kun normaalisti oletetaan että lukiota käyvä ihminen on fiksu, niin tuleeko se silloin tänne retostelemaan rahoillaan yms.?
        Äly ei ole pelkästään sitä, että osaa tehdä nopeita toimivia ratkaisuja eri asioihin nopeassa ajassa vaan sekin on älyä, että löytää esim tässä keskustelussamme vastapuolen heikot kohdat ja osaa satuttaa henkisesti.
        Ihminen on ilkeä ja ihminen on hyvä, mutta netissä olemme turvassa ja siellä inhimillisyytemme unohtuu, kun tiedostamme, että meitä ei kukaan näe ja meidän ei tarvitse harkita mitä sanomme, ei ainakaan niin tarkoin mitä tuolla ihmisten läsnä ollessamme.
        Sen takia lauomme p*skaa tänne ja satutamme toisiamme henkisesti, vaikka ei näillä jutuilla täällä ole oikeasti mitään merkitystä oikeassa elämässä, siellä kun kaikki on itsestä kiinni miten pärjää.

        Oikeassa elämässäkin on tällaista loanheittoa, mutta siellä joutuu sellaisesta myös vastaamaan paljon helpommin mitä täällä.

        Loan heittäminen internetissä on kasvava ongelma.

        Minun persoonallisuuteni ei muutu netissä, mutta sinun näyttää. Ensin paskaa huuteleva ja sitten filosofi.... En heitä kenenkään päälle lokaa, sillä minunkaan päälleni ei ole sitä heitetty.


    • -Jaska.

      "Asun mielelläni vuokralla, sillä mitä 17-vuotias tekisi 100 neliön omakotitalossa? Hey, jää enemmän aikaa matkustamiseen ja kaikkeen muuhun kivaan, kun ei tarvitse miettiä "firman" tulevaisuutta tai maksella lainoja, kuten sun täytyy.... Machoääliö "


      Mutta kun ei sulla ole tuossa iässä tarpeeksi rahaa matkustella koko ajan tai sitten joudut tinkimään sen muusta pois. Se vaan on fakta. Ei matkustaminen ole halpaa edes normaaleille perheellisille ihmisillekään, monella jää säästöön muutama satanen puolessa vuodessa, ei kaikki elä kultalusikka suussa jos mitään elämästä tajuat.
      Oletko sinä niitä äidin pikkutyttöjä joiden pitää saada kaikki heti ja nyt, eli kun rahat on loppu niin menet jakamaan p*llua aikuisille liikemiehille ja sillä rahalla sitten mitä saat, käytät ulkomaanmatkoihin? Oletko ylpeä itsestäsi?
      Vaikutat h*uoralta joka jakaa p*rsettään että saa elää bling bling elämää...

      Eikö normaali elämä riitä? Onko muut huonoja ihmisiä, kun heillä ei ole mitä sinulla on?

      Vaikkei itsellä ole valittamista omaan elämän tilanteeseeni niin ei mikään 17 vuotias ole kyllä mitään sanomaan varakkuudesta tai että miten pitäisi elää. Sittenhän sä voit piipittää tota jauhamistasi muillekin yh-äideille ja työttömille, lyön vetoa että sieltä tulee sulle turpaan niin että paukkuu kun menet niille sanomaan. Se että sä v*ttuilet toisille toisten tuloista ja asioista on h*lvetin säälittävää kun et ole koskaan ollut 20 vuotta töissä ja sitten näetkin päivän kun kaikki p*ska sataan niskaan ja työt loppuu, tulee masennus ja itsemurhat.
      Se on tyttöpieni arkipäivää meillä Suomessa ja se ei ole leikin asia.

      Se on kiva että sä pelleilet täällä vakavalla asialla, mutta ehkä tajuat vielä ennekuin on liian myöhäistä.

      Mä en ainakaan tykkää sunlaisista pikkuv*tuista. Muistutat sitä Cherylliä joka oli BB;ssä aikoinaan, kai sekin varmaan osaa pitää turpansa kiinni täällä netissä vaikka olikin kultalusikka suussa syntynyt monien mielestä... ehkä oli liikaa retostellut omaisuudellaan, mutta mitä sillä omaisuudella tekee kun lähimmäisen rakkaus on tärkeämpi asia kuitenkin, se ratkaisee loppupelin.
      KUn sairastut syöpään tms.niin ei ole enää rahalla merkitystä, kun mielenterveys menee niin ei ole mitään v*tun väliä millään.

      Ota vähän selvää asioista kultapieni, ei elämä ole aina ruusuilla tanssimista ja kukkoilua netissä !!!

      Joka päivä moni näkee tuskaa ja me täällä v*ttuillaan.

      Jospa nyt lähet vetämään täältä ja minä myös, lopetetaan tämä pelleileminen. Kiitos ja näkemiin.

      • Lukiopoika

        "Mutta kun ei sulla ole tuossa iässä tarpeeksi rahaa matkustella koko ajan tai sitten joudut tinkimään sen muusta pois. Se vaan on fakta."

        -Jos kerran itsekin myönnät, että nuorilla ei ole tässä iässä rahaa matkustaa tms. niin miksi siitä heille auot päätäsi? Ja miksi sanot, että nuoret ovat p*rseestä yms. kun itsekin olet ollut nuori?

        Puhut myös jostain kunnianloukkaussyytteistä, vaikka haukut toistuvasti muita keskustelijoita pikkuv*tuiksi yms.

        "Eikö normaali elämä riitä? Onko muut huonoja ihmisiä, kun heillä ei ole mitä sinulla on? "

        -En tiedä, etkö kykene huomaamaan sitä, että itsekin teet tätä jatkuvasti, eli asetat nuoret siihen asemaan, että he ovat huonompia ihmisiä, kun heillä ei ole mitä "sinulla on" (viestiesi epäkypsyydestä johtuen pidän hyvin epätodennäköisenä, että sinulla olisi edes työpaikkaa)


        Puhut myös siitä, kuinka nuoret ovat p*rseestä, kun heillä ei ole omakotitaloa tai vaimoa/aviomiestä. Eikö mielestäsi ole normaalia, että nuoret elävät elämäänsä, ja että heillä ei ole muuta perhettä kuin isä, äiti, sisarukset ja sukulaiset? Kaiken lisäksi lain mukaan alle 18 vuotias ei voi edes olla naimisissa ilman erityistä hakemusta. Myöskin omakotitalon ostaminen nuorena on sekä typerää, että käytännössä mahdotonta, ellei sitten peri jotain suurta summaa, taikka voita lotossa. Miksi esimerkiksi 18 vuotiaan kannattaisi ostaa 200 neliön omakotitalo? Siinä ei ole mitään järkeä.

        Kaikin puolin -Jaska/-Janne, olette todella epäkypsiä "miehiä", joiden viestejä on samalla sekä todella raskasta, mutta myös naurettavaa lukea.

        Terveisin lukion juuri käynyt

        ps. En pidä itseäni mitenkään erikoisena, enkä koe tarvetta kehua omia saavutuksiani, mutta käyn töissä, harrastan ahkerasti liikuntaa ( käyn mm. salilla, ja ikäisekseni lihaksikkaassa kunnossa), sekä olen rahallisesti hyvässä tilanteessa. Kirjoitusasun pyrin pitämään tässä tekstissä hyvänä, jotta jaskat ja jannet eivät ainakaan siihen tarttuisi. Koitappa pitää tekstisi ikäisesi tasoisena, niin saatat joskus saada arvostuksesi vielä takaisin.


    • Live your life

      EN pelleile tällä asialla, jotta pääsen matkustamaan tingin paljon muusta. Esim. syön vaan koulussa ja kotiin osatan max. hedelmiä. Olen aloittanut työt jo niin nuorena, että rahaa on jäänyt käteen. Sori vaan, mä teen töitä ja elän sillä. Samalla käyn koulua, jotta musta ei tuu mitää työtöntä yh-äitiä.

    • -jaska.

      Lopeta se ihmisten vähättely. Olet 17v, et sen kokeneempi ja sulla on vielä paljon asioita joista et ymmärrä hölkäsen pöläystä. Et ole maailman napa.

    • -Jaska.

      Sinä 17v olet itsekin jonkun mamman jälkikasvun tulos. Kukas sinut on elättänyt että sinusta on tullut tuollainen muita vähättelevä teini?
      Okei, on hyvä asia että väännät kahta duunia, mutta kannattaa opetella olemaan vielä v*ttuilematta muille niin sinullekaan ei v*ttuilla. Sen taidon kun oppisi kaikki täällä netissä, niin mitään ongelmaa ei olisi.

    • -Kaunis nainen

      "Totean vain, että olet aivan täysi pelle, kun et edes osaa oikein kirjoittaa. (Ei isoja alkukirjaimia, ei pilkkuja oikeissa paikoissa) Itse kauniina kevätiltoina ajelen Honda Varaderolla pitkin katuja ja nautin elämästäni. :DDD Muru, yksin asuvana ja kahta töitä tehden mulla on varaa lähteä Pariisiin, sekä tehdä paljon muutakin."


      Minäpä nautin elämästäni autolla ajellen ja omasta omakotitalosta ja mökistä :D:D:D:D ( Huom. 4 kpl :D:tä )!
      Ja tämä kauniina kevätiltoina, eikö tarvi olla enää parikymppinen joka ei tiedä maailman menosta mitään ja jolla ei ole varaa.
      Vaikka teetkin kahta työtä niin et tossa iässä saa silti mitään mahtisummaa kokoon, ei sulla ole siis varaa oikeasti.
      Olen itse huoleton kaiken säästänyt 30v joka on kaunis aikuinen nainen ja sinä olet vielä tyttö, et ole nainen :D:D:D:D etkä saa komeita miehiä :D:;D;D;D

      Kannattaa puhua varakkuudesta vasta sitten kun on sitä varaa ja kovin nuorella ei ole ;D;D;D;D

      • -......-

        Parikymppisiä pikkutyttöjä harmittaa kun he eivät pääse naimisiin ja heillä ei ole varaa....sehän tiedettiin jo ennestään.
        Tuon ikäisistä aina puhutaan ettei ole järkeä oikein päässä ja sen ymmärtää.


      • Live your life

        Mua ainakin hävettäis olla 30-vuotias. Siinä iässä naiset miettii: lapsia vai ei? Parisuhteessa vai ei? Lihava vai ei? Ou mai gaad, mitä mä teen???? Mikään ei miellytä ja keho rupsahtaa ja tulee selluliittiä.... Katselette kateellisina nuorempianne, joiden iho on vielä sileä ja ikävästä parisuhteesta ei edes tietoa.

        Olen yli 10 vuotta nuorempi ja mulla on siihen rupsahduksen tilaan vilä matkaa. Ikäloput.


    • Hahaaaaa!!

      Janne on kunnon lammas! :DD Niin sitä pitää.. Elä vielä lisää babylonialle ja sen tekemille haasteille sulle. :DD Kunnon fag. :D Mee takasin töihis ja kattoon televisiota kun et elämääskään omista. :D

    • -Janne.

      Kävikö totuus ahdistamaan? heh heh :)

    • Juho

      Ettekö huomanneet jo että tuo Janne on harvinaisen huono trolli? Lopettakaa trollin ruokkiminen.

      • jaska.

        Mistä päättelet minun valehtelevan?
        Asiani pitää paikkansa, ei siinä pitäisi olla mitään epäselvää.


    • 23v.

      Mistä päättelet että se trollaa? Selvästikin ainakin se ärsyttää jutuillaan mutta leuhka on leuhka. Olen ennenkin tavannut jannen ikäisiä nuoria aikuisia jotka ovat ärsyttäviä leuhkivat omaisuudellaan, naisillaan jne.
      Pitää vaan päästää sen jutut toisest korvast ulos niin helppoo se on.
      Kyl meil jannee nuoremmilki on elämää vaikkei ok-taloa oliskaan jne.

    • hdrfhgdhh

      Tuo Janne on kyllä aika epäasiallinen urpo. Luulisi että aikuinen käyttäytyy paremmin ja yleensä käyttäytyykin. Ihme että tollane on naisen saanut. Pitäisi turpansa kiinni ja menköö sinne missä pippuri kasvaa.

      • Jaska.

        Mistä tiedät olenko aikuinen? Entä jos olenkin nuori tai nuori aikuinen tai siltä väliltä? Ikäraja tuossakin on suhteellinen, ei ole mitään virallisesti selvää päätelmää. Kaikki toki haluaa olla ennemmin aikuisia kuin lapsia. ei ole hauskaa olla tyhmempi ja mitä nuorempi, niin sitä tyhmempi ja köyhempi myös nais-asioissa. Enkä minä ole teini.

        Se mikä teissä kilipäissä on hassua niin se että luulette aikuisempanne käyttäytyvän erilaisemmin kuin luulettekaan.


      • yäk.

        EI vittu MIKÄ AKKA EI SAA NUOREMPAA NIIN PITÄÄ MUITA IHMISIÄ ALKAA HAUKKUUN.


    • 8jpfff

      Sorry ny vaa jos nuoret juo. alotettiipaha aikasemminku sinä:P

    • Jaska.

      Määrittelisitkö nuoren kun sitä niin kovasti toitotat?
      Aloitit aikaisemmin kuin minä? so what? En juo nykyään enää, ei sovi minulle.

      Arvaas mitä? Kuuntelin metallicaa jo ennenkuin sinä synnyit, sain myös p*llua ennenkuin tiesit mikä se on?
      kiukuttaako ? tui tui..

      • Jaska.

        Pikkutyttö ja poika on aina jälkijunassa asiassa kuin asiassa ja olet tuossa alkoholiasiassakin väärässä. Join ensimmäisen kaljani 17 vuotiaana pikkupoikana. Miksi haastat sellaisen joka voittaa sinut kuitenkin? et voi pärjätä etkä päästä samalle tasolle aikuisempasi kanssa. sorry.


    • tomokomo

      Aika helvetin säälittävää ruveta huutaan Suomi24:n Palstalla tuollaista :D. Vieläpä kolmekymppinen mies?! Ei hyvää päivää... Tässä pari asiaa joita kannattaisi harkita:

      -Nettietiketin opettelu
      -Kirjoitusvirheiden korjaus
      -Elämän hankinta

      Tereveesi, Tomokomo

    • jaska.

      Pitäisikö meidän kolmekymppisten totella teitä ja istua nurkassa kun pikkulapset pelleilee jossain netissä..... uli uli ...ho ho hoo xD ?

      Jos olisit yhtään fiksu niin tajuaisit että ei se sulle kuulu mitä esim. mä tänne kirjoitan, olin sitten 20v pikkupoika tai 35v mies.

      Ja onko nettiin kirjoittaminen joku koe ?

      ja sanot elämän hankkimisesta....

      taitaa tomokomo olla idiootti pikku.poika itsekin.

      Sano sitten samat litaniat suomen teineille jos noin kiinnostaa.

      • Jaska xD

        "Aika helvetin säälittävää ruveta huutaan Suomi24:n Palstalla tuollaista "


        no mikäs siinä nyt niin säälittävää on ....blablablablaa.
        oletko vähän tiukkapipo?

        ja sitten vielä joku "hymiö" perään....jeeeejee


      • Tomokomo

        Oikeastaan kyllä, kyllä teidän pitäisi. On tutkittu, että ihminen on viisaimmillaan murrosiässä. Ja jos olisi Yhtään fiksu, olisinko nollan ÄO:lla osannut kirjoittaa tuon? Ja koko elämä on yhtä koetta, luulisi sinun Ukkomiehen sen jo huomanneen.
        Elämän hankkiminen on totta kai kaikille suositeltavaa ^^. Ja taidan olla pikku.poika, mutta kuitenkin ilman pistetta =). Myönnä, sun aikas oli ja meni...

        Toivotan hyvää Kevättä!

        Ps. Admit it, my writes just scare you...


      • Tomokomo
        Tomokomo kirjoitti:

        Oikeastaan kyllä, kyllä teidän pitäisi. On tutkittu, että ihminen on viisaimmillaan murrosiässä. Ja jos olisi Yhtään fiksu, olisinko nollan ÄO:lla osannut kirjoittaa tuon? Ja koko elämä on yhtä koetta, luulisi sinun Ukkomiehen sen jo huomanneen.
        Elämän hankkiminen on totta kai kaikille suositeltavaa ^^. Ja taidan olla pikku.poika, mutta kuitenkin ilman pistetta =). Myönnä, sun aikas oli ja meni...

        Toivotan hyvää Kevättä!

        Ps. Admit it, my writes just scare you...

        Ai niin, Vihjaileeko "Nuorten palsta" sinulle mitään?


      • Janne.
        Tomokomo kirjoitti:

        Oikeastaan kyllä, kyllä teidän pitäisi. On tutkittu, että ihminen on viisaimmillaan murrosiässä. Ja jos olisi Yhtään fiksu, olisinko nollan ÄO:lla osannut kirjoittaa tuon? Ja koko elämä on yhtä koetta, luulisi sinun Ukkomiehen sen jo huomanneen.
        Elämän hankkiminen on totta kai kaikille suositeltavaa ^^. Ja taidan olla pikku.poika, mutta kuitenkin ilman pistetta =). Myönnä, sun aikas oli ja meni...

        Toivotan hyvää Kevättä!

        Ps. Admit it, my writes just scare you...

        tomokomo-urpo on vähän pihalla... "murrosiässä viisaimmillaan"...
        tarkoitat kai tyhmimmillään? niinpä. Kokemusta paljon sen ikäsellä? niinpä xD

        Ukkomies? 30v? heheh.

        Elämän hankkiminen? varmaan senkin tiedät tomokomo että teineille sitä hoetaan jatkuvasti. Eihän sulla ole omaisuuttakaan lähes mitään verrattuna kokeneempaan, komeampaan aviomieheen, vauraampaan ja viisaampaan. Lienee turha kiistää näitä seikkoja? :) miksi kiistää kun et voi harpata ajassa? Joudut tyytymään olemaan tylsä laiha pikkupoika, joten et vakuuta tolla turhanpäiväisellä itkemisellä mitään.

        Mikä aika? mullahan se elämä tässä on, mitä sulla on? joku pikku vuokrakämppä jos sitäkään, etkä sitä edes omista, et oo naimisis, sulla ei oo varaa koska oot teini/20v jne.

        Sun itsetuntoa ei ole normaali jos et myönnä faktoja. Ei minulla ole tähän asiaan mitään myöntämistä, koska miten voisin olla väärässä siinä että et ole saanut aikaiseksi läheskään sitä mitä me aikuisemmat ollaan saatu.
        Olet vielä nolla ja mitättömyys, teiniluuseri joka vain kulkee meidän perässä ja yrittää pyrkiä samaan.
        Kolmekymppisellä on elämä parempaa kuin jollain teinillä jolle sossu kustantaa vaipat tai sitten työkkäri... pelkkiä osa-aika töitä.

        Et myönnä vaan itse että olet jäljessä ja köyhempi, eikä sulla ole mitään elämää, koska olet nuorempi ja mitättömämpi.

        On huvittavaa että teinit yrittää keplotella etusijalle tässä väittelyssä vaikka olette juuri siinä alimmassa kastissa joista ei ole vastusta mihinkään. vasta koulut kesken tai just käyty, ei edes naimisissa, eikä omaa taloa...

        niin lienee aika turhaa mussuttaa kun tietää olevansa mitätön parkuva räkänokka? :)


      • Janne.
        Janne. kirjoitti:

        tomokomo-urpo on vähän pihalla... "murrosiässä viisaimmillaan"...
        tarkoitat kai tyhmimmillään? niinpä. Kokemusta paljon sen ikäsellä? niinpä xD

        Ukkomies? 30v? heheh.

        Elämän hankkiminen? varmaan senkin tiedät tomokomo että teineille sitä hoetaan jatkuvasti. Eihän sulla ole omaisuuttakaan lähes mitään verrattuna kokeneempaan, komeampaan aviomieheen, vauraampaan ja viisaampaan. Lienee turha kiistää näitä seikkoja? :) miksi kiistää kun et voi harpata ajassa? Joudut tyytymään olemaan tylsä laiha pikkupoika, joten et vakuuta tolla turhanpäiväisellä itkemisellä mitään.

        Mikä aika? mullahan se elämä tässä on, mitä sulla on? joku pikku vuokrakämppä jos sitäkään, etkä sitä edes omista, et oo naimisis, sulla ei oo varaa koska oot teini/20v jne.

        Sun itsetuntoa ei ole normaali jos et myönnä faktoja. Ei minulla ole tähän asiaan mitään myöntämistä, koska miten voisin olla väärässä siinä että et ole saanut aikaiseksi läheskään sitä mitä me aikuisemmat ollaan saatu.
        Olet vielä nolla ja mitättömyys, teiniluuseri joka vain kulkee meidän perässä ja yrittää pyrkiä samaan.
        Kolmekymppisellä on elämä parempaa kuin jollain teinillä jolle sossu kustantaa vaipat tai sitten työkkäri... pelkkiä osa-aika töitä.

        Et myönnä vaan itse että olet jäljessä ja köyhempi, eikä sulla ole mitään elämää, koska olet nuorempi ja mitättömämpi.

        On huvittavaa että teinit yrittää keplotella etusijalle tässä väittelyssä vaikka olette juuri siinä alimmassa kastissa joista ei ole vastusta mihinkään. vasta koulut kesken tai just käyty, ei edes naimisissa, eikä omaa taloa...

        niin lienee aika turhaa mussuttaa kun tietää olevansa mitätön parkuva räkänokka? :)

        En haluaisi alentaa homokomoa saati muita teinixejä enempää koska tunnen sääliä, mutta muistutan siitäkin että kaltaiseni mies jolla on lihasta ja kokoa, niin jos näkisit mut , tietäisit ettet voi saavuttaa 1-2 vuodessa tällaista kroppaa minkä olen bodannut. et siis ole yhtä komea ja näytät vielä pojalta.
        vertaapa vaikka 30v komeaa painonnostajaa 20v poikaan, mikä ero? ;)
        Puuhelmipoika tavallinen laiheliini on minun rinnallani pelkkä vitsi :)

        Ja tytöthän ei tietenkään ole kauniita kuten naiset vaan puutteita on siellä sun täällä.. ;)

        Mitäs vielä? Iskinkö taas kirveenne kiveen ? hah hah haa :)


      • Janne.
        Tomokomo kirjoitti:

        Ai niin, Vihjaileeko "Nuorten palsta" sinulle mitään?

        Ai nuorten palsta vihjaileeko mitään ? ei muuta kun että se on nuorten palsta?
        so what? On varmasti palstoja jossa sinua voisi kivittää vieläkin pahemmin kuin tällä palstalla, mutta ei sinun edes kannata vaivautua turhaan alentamaan itseäsi enempää.

        luepa allaolevat.


      • Tomokomo
        Janne. kirjoitti:

        En haluaisi alentaa homokomoa saati muita teinixejä enempää koska tunnen sääliä, mutta muistutan siitäkin että kaltaiseni mies jolla on lihasta ja kokoa, niin jos näkisit mut , tietäisit ettet voi saavuttaa 1-2 vuodessa tällaista kroppaa minkä olen bodannut. et siis ole yhtä komea ja näytät vielä pojalta.
        vertaapa vaikka 30v komeaa painonnostajaa 20v poikaan, mikä ero? ;)
        Puuhelmipoika tavallinen laiheliini on minun rinnallani pelkkä vitsi :)

        Ja tytöthän ei tietenkään ole kauniita kuten naiset vaan puutteita on siellä sun täällä.. ;)

        Mitäs vielä? Iskinkö taas kirveenne kiveen ? hah hah haa :)

        Olen köyhä, huono, laiska ja teini. Mutta minä olen myös Nuori, sileä ihoinen ja iloinen. Olen tyytyväinen itseeni, toisin kuin ilmeisesti sinä, kun tekstini näin häiritsevät. Kroppasi saattaa olla vahva ja lihaksikas, mutta olet myöskin ilmeisen jääräpäinen, ärsyttävä, laiska sekä lapsellinen. Minä voinkin olla lapsellinen, mutta sinäpä taas... No jaah, annetaan herkän mielen kohdata totuus aikanaan...

        Mahtavaa Kevättä ja hyvää kevätpäiväntasausta, toivottaa Tomokomo

        Ps. Ilmeisesti siis itsetuntosi ei ole normaali, koska et myönnä tosi asioita.


      • tomokomo
        Tomokomo kirjoitti:

        Olen köyhä, huono, laiska ja teini. Mutta minä olen myös Nuori, sileä ihoinen ja iloinen. Olen tyytyväinen itseeni, toisin kuin ilmeisesti sinä, kun tekstini näin häiritsevät. Kroppasi saattaa olla vahva ja lihaksikas, mutta olet myöskin ilmeisen jääräpäinen, ärsyttävä, laiska sekä lapsellinen. Minä voinkin olla lapsellinen, mutta sinäpä taas... No jaah, annetaan herkän mielen kohdata totuus aikanaan...

        Mahtavaa Kevättä ja hyvää kevätpäiväntasausta, toivottaa Tomokomo

        Ps. Ilmeisesti siis itsetuntosi ei ole normaali, koska et myönnä tosi asioita.

        Ai niin, vielä murrosiässä aivot kasvavat, aikuisena ne ovat täysi kokoiset ja alkavat olla "täynnä", eli et opi enään ilman että unohdat jotain.


      • Janne.
        tomokomo kirjoitti:

        Ai niin, vielä murrosiässä aivot kasvavat, aikuisena ne ovat täysi kokoiset ja alkavat olla "täynnä", eli et opi enään ilman että unohdat jotain.

        Mitä sä enää tänne mussutat?
        Vastaa nyt noihin viimeksi laitettuihin viesteihin ketjun alimpana säälittävä p*skahousu. Sunlaiselle puskistahuutelevalle apinalle pitäs lyödä nyrkki päähän ja potkasta nivusiin.

        Jos sä haluat väitellä mun kanssa jotain niin ole hyvä ja laita numeros tulemaan niin tuun vetämään sua pataan.

        ei mulla ole aikaa pelleillä täällä tollasten nulkkien kanssa, ei tässä ole mitään järkeä.


      • vedänkö lättyyn ?
        Tomokomo kirjoitti:

        Olen köyhä, huono, laiska ja teini. Mutta minä olen myös Nuori, sileä ihoinen ja iloinen. Olen tyytyväinen itseeni, toisin kuin ilmeisesti sinä, kun tekstini näin häiritsevät. Kroppasi saattaa olla vahva ja lihaksikas, mutta olet myöskin ilmeisen jääräpäinen, ärsyttävä, laiska sekä lapsellinen. Minä voinkin olla lapsellinen, mutta sinäpä taas... No jaah, annetaan herkän mielen kohdata totuus aikanaan...

        Mahtavaa Kevättä ja hyvää kevätpäiväntasausta, toivottaa Tomokomo

        Ps. Ilmeisesti siis itsetuntosi ei ole normaali, koska et myönnä tosi asioita.

        Myönnä ja myönnä... mitä te pikkupojat täällä auotte päätänne , hoidetaan asia muualla niin saatte turpaanne.

        kohta nuori ja sileä pikku p*ska saa neniinsä niin ettei äitikään tunnista. voi v*ttu on tääki s*atana pelleilyä kun nörtit pääsee liehuttamaan pitkin nettiä 2000 luvulla...

        mikä v*tun herkkä mieli.

        ilmeisesti ja ilmeisesti..

        eiköhän toi sun eka lausees riitä kertomaan mikä p*ska sä olet ja sen päälle vielä täysi apina idiootti.

        outo jätkä.


      • tomokomo
        Janne. kirjoitti:

        Mitä sä enää tänne mussutat?
        Vastaa nyt noihin viimeksi laitettuihin viesteihin ketjun alimpana säälittävä p*skahousu. Sunlaiselle puskistahuutelevalle apinalle pitäs lyödä nyrkki päähän ja potkasta nivusiin.

        Jos sä haluat väitellä mun kanssa jotain niin ole hyvä ja laita numeros tulemaan niin tuun vetämään sua pataan.

        ei mulla ole aikaa pelleillä täällä tollasten nulkkien kanssa, ei tässä ole mitään järkeä.

        Mielenkiintoista, tekstisi vaikuttaa siltä, että hermostut. Jos tässä ei olisi mitään järkeä, miksi vastaat? Niin, koska itsetuntosi ei kestä voittamista. Hah. Väittely ei muuten ole sama asia kuin pataan veto. Ja on sulla ilmeisesti aika hyvinkin aikaa tuommoiseen. Ja ehken ole aivan idiootti ja laita numeroani, senhän saisi vaikka kuka pedobear. Kumpi on pysynyt rauhallisena? Kannattaisi harkita rauhoittumista niin saatan kirjoittaa ihan normaalistikkin.

        Terveisin, Tomokomo

        Ps. Viestiin yleensä liitetään jonkinlainen tervehdys edes?


      • tomokomo
        tomokomo kirjoitti:

        Mielenkiintoista, tekstisi vaikuttaa siltä, että hermostut. Jos tässä ei olisi mitään järkeä, miksi vastaat? Niin, koska itsetuntosi ei kestä voittamista. Hah. Väittely ei muuten ole sama asia kuin pataan veto. Ja on sulla ilmeisesti aika hyvinkin aikaa tuommoiseen. Ja ehken ole aivan idiootti ja laita numeroani, senhän saisi vaikka kuka pedobear. Kumpi on pysynyt rauhallisena? Kannattaisi harkita rauhoittumista niin saatan kirjoittaa ihan normaalistikkin.

        Terveisin, Tomokomo

        Ps. Viestiin yleensä liitetään jonkinlainen tervehdys edes?

        Muuten, väite ei ole väite ilman perusteluita. =)


      • -J.
        tomokomo kirjoitti:

        Mielenkiintoista, tekstisi vaikuttaa siltä, että hermostut. Jos tässä ei olisi mitään järkeä, miksi vastaat? Niin, koska itsetuntosi ei kestä voittamista. Hah. Väittely ei muuten ole sama asia kuin pataan veto. Ja on sulla ilmeisesti aika hyvinkin aikaa tuommoiseen. Ja ehken ole aivan idiootti ja laita numeroani, senhän saisi vaikka kuka pedobear. Kumpi on pysynyt rauhallisena? Kannattaisi harkita rauhoittumista niin saatan kirjoittaa ihan normaalistikkin.

        Terveisin, Tomokomo

        Ps. Viestiin yleensä liitetään jonkinlainen tervehdys edes?

        Hermostunhan mä, mitä sitten...
        Ei tässä mitään kukaan mihinkään voita, netti on vaan netti ja se siitä.
        Mä en pidä väittelyä minään, pelkkää p*skan lotinaa ja nörttien kimittämistä.


      • Tomokomo
        -J. kirjoitti:

        Hermostunhan mä, mitä sitten...
        Ei tässä mitään kukaan mihinkään voita, netti on vaan netti ja se siitä.
        Mä en pidä väittelyä minään, pelkkää p*skan lotinaa ja nörttien kimittämistä.

        Sitä sitten, että olet jo hävinnyt. Jos jatkat, näytät olevasi äärimmäisen lapsellinen, vaikka ollaankin niin vanhaa niin vanhaa. Jos taas lopetat se lasketaan luovutkseksi. Heh, julmaa, eikö?

        Hyvää päivänjatkoa sinullekkin pikkunilkille

        Ps. Arvio ikäni?


      • Janne :)
        Tomokomo kirjoitti:

        Sitä sitten, että olet jo hävinnyt. Jos jatkat, näytät olevasi äärimmäisen lapsellinen, vaikka ollaankin niin vanhaa niin vanhaa. Jos taas lopetat se lasketaan luovutkseksi. Heh, julmaa, eikö?

        Hyvää päivänjatkoa sinullekkin pikkunilkille

        Ps. Arvio ikäni?

        Kunhan vttuilet vaan siellä piilosta pikkupoika.
        Olet varmaan kuullut että olet huono häviäjä kun kitiset vieläkin vaikka sanoin sinua pikkupojaksi ja tiedät olevasi minua alemmalla tasolla ikäsi puolesta.

        Olen 30 aikamies ja naimisissa, sinä vasta 20v amispelle.

        JULMAA, EIKÖ? :D

        Et saisi iskettyä linkin 30v neitoa mitä tänne laitoin esille :D
        Olet nolla ja jatkat vaan puskista huutelua kuten kaikki pelkurit tekeekin.

        Menepäs nyt pikkupoju takaisin amikseen, opit taas uusia asioita :)


      • Tomokomo
        Janne :) kirjoitti:

        Kunhan vttuilet vaan siellä piilosta pikkupoika.
        Olet varmaan kuullut että olet huono häviäjä kun kitiset vieläkin vaikka sanoin sinua pikkupojaksi ja tiedät olevasi minua alemmalla tasolla ikäsi puolesta.

        Olen 30 aikamies ja naimisissa, sinä vasta 20v amispelle.

        JULMAA, EIKÖ? :D

        Et saisi iskettyä linkin 30v neitoa mitä tänne laitoin esille :D
        Olet nolla ja jatkat vaan puskista huutelua kuten kaikki pelkurit tekeekin.

        Menepäs nyt pikkupoju takaisin amikseen, opit taas uusia asioita :)

        Hmm... Kyllä olen ollut huono häviäjä, en enään. Ja sinähän vittuilet takaisin sieltä sinun puskastasi =). Olet siis = Puskamiäs. Ja aika kauas hakoteille meni sinunkin arvauksesi hemmetin idiootti. Kyllä, on Julmaa, että Noin pontenttiaalinen ihminen ei taida omistaa elämää. Yksin kotonaan istuu tietokoneella ja katsoo näyttöä kateellisena, jopa monitorillasi on elämä. Ja pitäisikö minun sitten iskeä 30v.? Muista, olet sinäkin ollut säälittävä nolla. Ainoa ero meissä on vain se, että en aio jäädä sellaiseksi.

        Überiä päivän jatkoja

        Ps. En ole enkä aio mennä ammattikouluun koskaan (^o^)


    • Kiitos Janne!

      Olen 19-vuotias ja käytän alkoholia lähes joka viikonloppu. Tämän viestin luettuani alkoholin käyttöni kuitenkin loppui kuin seinään. Kiitos!

    • .aksaJ

      Pidätköhän sanasi.

      • Kyllä pidän!

        Sinun viisaat kirjoituksesi avasivat silmäni alkoholin suhteen. En enää koske kyseiseen aineeseen. Tuhannet kiitokset sinun viisaille sanoillesi!


    • Totuuden torvi :)

      "Mua ainakin hävettäis olla 30-vuotias. Siinä iässä naiset miettii: lapsia vai ei? Parisuhteessa vai ei? Lihava vai ei? Ou mai gaad, mitä mä teen???? Mikään ei miellytä ja keho rupsahtaa ja tulee selluliittiä.... Katselette kateellisina nuorempianne, joiden iho on vielä sileä ja ikävästä parisuhteesta ei edes tietoa.
      Olen yli 10 vuotta nuorempi ja mulla on siihen rupsahduksen tilaan vilä matkaa. Ikäloput. "


      Ei, vaan sua harmittaa olla 20v pissis, joka ei saa aikuisia miehiä ja et omaa naisellisuutta kuten 30v naiset omaa.
      Ja just nää sun ikäiset 15-20v teinithän ne huolissaan on että "oonx mä läski" jne. voit vaikka kerrata sen teinipalstan uudelleen jos et muista :)
      30 vuotias kaunokainen osaa pitää kropastaan huolta eikä ryyppää ja kerää vatsakumpareita kuten nää 20v piltit tekee. Luulee olevansa kauniitakin, vaikka naama kertoo lapsekkuudesta kaiken. Kaikkihan pissiksen tunnistaa :D
      Tiedät sen itsekin että sinua ei kukaan kolmekybänen kaunokainen katso kateellisena vaan pitää sinua oikeastaan säälittävänä teininä, joka ei ole vielä nainen ja jolla ei ole komeaa aikuista miestä kuten yleensä kaikilla kolmekybäsillä on.
      Pissiksethän ne eniten itseään tutkiskelee, sen näkee kyllä pissisten omilla palstoilla.. jos sanoo esim. 20v pissistä läskiksi, niin voi iskeä pahakin masennus. 30 kybänen on tästäkin edellä ja on yleensä fitness tasoinen kaunokainen jolle 20v pissikset on kateellisia hyvin monesta asiasta... ja yrittää matkia kolmekybästä mm. pukeutumisessa siinä kuitenkaan onnistumatta.

      Joo olet 10 vuotta nuorempi ja siihen että sinusta joskus tulee kolmekybänen kaunis nainen, on vielä matkaa se 10 vuotta :) Siinä ajassa kerkiät kasvattamaan itsellesi tissit ja oikeat muodot ja kasvosi muokkautuvat hiljalleen siitä emma watsonin vaavilookista Kelly Reillyn lookkiin, kas näin:

      http://i2.listal.com/image/1411929/500full.jpg


      :D

      Kovin on rupsahtanut :D

      Tässä se sinun "sileä ihoinen pissis" :
      http://4.bp.blogspot.com/-8BDoCJVILMM/TlqWfM6WKFI/AAAAAAAAARU/CHSQcrY-0F8/s1600/Emma watson pics scandal premiere haircut new hair (9).jpg

      Bu hah hah ! ;DD:D:D

    • trollibuster

      Täähän on selvä trolli, huomaa kirjoituksista ja puheista. Saa varmaan 12v jonne hyvät naurut kun esittää aikuista.

      Jos olet oikeasti aikuinen niin säälin sua. Kovistelet että hakkaat joitain teinejä sun vitun isoilla lihaksilla. (Sun tapauksessa lihakset = kaljamaha)

      Otan osaa.
      Mutta oli kyllä hauskaa luettavaa nuo sun trollailut :)

    • Jaska.

      No sinähän voit tulla kokeilemaan mikä minä olen? :) Tänne vaan?

      Joo löytyy mahaa ja löytyy lihasta, ihan puntinnostajia just sellanen iso mörssäri mitä sä et uskaltais edes silmiin tuijottaa kovin pitkään. Ei mikään kireä riuku vaan voimailupuolen miehiä kuten Tony Halmekin oli.

      Säälit mua?

      No jos sinä itse auot minulle päätäsi niin pitäisikö sinua kehua vai vetää turpaan?
      Mietipä sitä.

      • ..................

        Taisi kakaralta puheet loppua kun laitettiin naisten kuvia linkkeihin :)
        Menikin sanat suuhun.

        Teini on 18v ymmärrät varmaan ? jos mulle joku ruippana vttuilee olipa nyt 15 tai 18 niin varmasti vetelen ympäri korvia, olipa se nyt säälittävää tai ei niin väkivalta lopettaa vttuilun.

        ei kenenkään tarvi kuunnella sen enempää päätään aukovaa nulikkaa tai aikuista. minä olen mitä olen ja sinä mitä olet, ei siitä sen enempää.


      • ....................
        .................. kirjoitti:

        Taisi kakaralta puheet loppua kun laitettiin naisten kuvia linkkeihin :)
        Menikin sanat suuhun.

        Teini on 18v ymmärrät varmaan ? jos mulle joku ruippana vttuilee olipa nyt 15 tai 18 niin varmasti vetelen ympäri korvia, olipa se nyt säälittävää tai ei niin väkivalta lopettaa vttuilun.

        ei kenenkään tarvi kuunnella sen enempää päätään aukovaa nulikkaa tai aikuista. minä olen mitä olen ja sinä mitä olet, ei siitä sen enempää.

        "Täähän on selvä trolli, huomaa kirjoituksista ja puheista"

        pitäisikö minun ymmärtää mikä on trolli?
        sen sijaan että oletat asioita muttet tiedä niin tossa ylempänä lukee mitä on sanottu. sillä on niinkun merkitystä.


    • JIJIJIJI

      V*TUN KÖYHÄT!!

    • sua isompi

      noh, noh romaano, tiedän IP:si.

    • sllslslslslsölslsls

      Minä ainakin tykkään kitata alkomahoolia :) Enimmäkseen kossua, viru valgeeta, viskiä, mitä nyt sattuu jämiä vanhemmilta löytyvän. Tosin kännissä en ole koskaan ollut enkä koskaan juonut missään juhlissa tai missään. Vaan täällä kotosalla.

    • jurgen-_-

      ei viddu janne arvaa mitä mä joinki eka kerran 12v ja oli kyl nii kivaaa!!!! varmaa vitusti kivempaa ku sul ikinä!!

    • Jaska.

      Mikäs siitä sen kivempaa tekee että olit 12v ?

      itelläni oli ainakin kivempaa ryypätä omassa saunassa mökillä kossua kun kokeilla sitä joskus 11 veenä muutaman nappulan kanssa kun ei sen kokoisena edes pysty kuolematta sellaista määrää vetämään mihin pystyy 140 kiloinen raavas äijä !

      sun pitäs piltti vähän nähdä ja kokea elämää niin alat ymmärtämään että me aikuiset nähdään teidät 20v tanopäät pelkkinä säälittävinä perässähiihtäjinä.
      itelle ei ainakaan tulis enää mieleen mennä lukemaan jotain vtun koulu-oppia tai siwan kassalle, jee jee joku amis auto mutta pieni asunto tai sitten isi maksaa..

      pankki tuskin lainaa jollekin 20v kuupalle pskaakaan ja jos lainaa niin sääli... kohta onkin 20v kuuppa velkaneuvottelussa miten pääsee veloista eroon ja elämä meneekin päin prsettä.

      • moromitäjätkä

        " että me aikuiset" sinä et ole muutakuin kaukana miehestä, mielikuvituskullia kasvattamaan kun uhoat nuorille. ei jessus luulin että nuoriso on perseestä...


    • Jaska.

      Mitäs vtun väliä sillä on vaikka uhoankin nuoremmilleni ? Mitäs vttua se sinulle kuuluu ? Saan uhota niin paljon kun huvittaa, se ei minulta ole poiskaan.

      Mikä vtun nuoriso? Muutama pikkukakara ja aikuistuva rekkalesbo.... ilmeisesti nuoruuden raja on joku 19v diipa daapa.

      vttu mitä lässytystä..

    • JANNEONTÄYSHOMOPASKA

      Janne mee sä vaa runkkaan omaa kättä ku et pillua ainakaa saa tollaselle asenteella,vittu sä oot niin lapsellinen oikeesti! ei huhhuh tollaset homo paskat pitäis hakata oikee kunnolla!!!

      • Jaska.

        Kyllä se sinä teinipelle olet enemmän lapsen tasolla, siitä voisin lyödä vaikka 5000e vetoa :) katsohan peiliin ja kysy itseltäsi minkä ikäinen olet?
        Ja jos joku pimpin nussiminen on sulle ainoa ja tärkein asia elämässä, niin sut tässä pitäisi piekseä.
        Luulis teinipojulla olevan parempaakin tekemistä kuin kuvitella saavansa v*ttua 30v naisilta, mikä on yhtä todennäköistä kuin päästä avaruusmatkalle kokemaan ja näkemään.

        Mitäs jos menet taas huomenna kouluun ja perjantaina sitten värjäilet vaikka pientä munaasi kun ainakin kananmunat on kaupoista nyt loppu.


    • kratos.77

      kyl janne pillua saa :O kerran 10 vuodes....

      • Jaska.

        ja taas sama puheenaihe... jälleen kerran... V*TTU.

        Usko nyt jo murkku että et sinä sillä onnettomalla pililläsi pääse ikinä naisiin, sun pitää ensin kasvaa aikuiseksi 30v mieheksi ja hankkia samanlaiset lihakset ja kokoa kuten minulla, teräsmiehen esikuvalla, Jannella.
        Se on nääs taitolaji ja naisia kiinnostaa tällaiset riuskat ja vahvat voimamiehet, joilla on monta rautaa tulessa ja viihdettä riittää, raisua huumoria ja p*rkeleesti panohaluja!

        Sillon kun mennään poika hakemaan v*ttua, niin silloin mennään eikä meinata!
        Otetaan muija ronskisti käsivarsille ja tehdään parit piruetit, jonka jälkeen juhlat jatkuu aina aamukuuteen.

        Ja jos v*ttua mielii saada, kannattaa riisua sininen virka-asu h*lvettiin ettei kukaan luule hurriksi ja pampun voi tuikata p*rseeseen.


      • Äijä 31v

        Kyllähän se niin on, että sinä se tässä olet joka ei pillua saa :D Sinun on tyytyminen pumpattavaan barbaraan ja omaan käteen. Voit kertoa pikkuystävillesi olevasi kunnon panomies, kun olet lauennut barbaran sisään :D


    • Live your life

      Onneks tää Janne/Jaska what ever ymmärsi, että kaikki tähän keskusteluun osallistuneen on onnellisempia kuin se. Tänään viä lähtee lento Pariisiin. :)

    • Jaska.

      Niinkö :) Olet varmasti täysin varma kommentistasi :) Ablodeja!

      Ai lento Pariisiin? Paljonko menee rahaa? Sillä parilla tonnilla kerkiät sen viikon kaksi katselemaan Pariisia, samalla rahalla minä saan paljon asioita, jotka sinulla menee Pariisin katselemiseen, että järkeä vai ei, on sinun päätelmissäsi.
      Matkustaminen on joidenkin mielestä kelpo aihe vttuilemiseen, mutta mielestäni se on monelle perheellekin se ainoa säästöjen käyttämiseen oleva kohde, joten aika säälittävää.

      Menehän nyt Pariisiin, minä menen omaan saunaan ja weekendinä mökille muijan kanssa, vietän Pääsiäistä ilman Pariiseja.

      Jee jee kahden viikon matka tekee elämästä niinq onnellisen.

      Jo lailla pitäisi kieltää 20vee kalottipään matkustelemiset, voi vielä venäläiset napata ja raiskata, syöttää sioille. Siinä on sitten äitillä itkemistä kun likka ei tulekaan kotiin uuden Louis Vutton laukun kanssa.
      v*tun pissaliisat.... "kaikkimulletännehetinyt" ja jos ei tule niin sitten jaetaan v*ttua ventovieraille nimettömänä.
      Mikä v*ttu näitä pilallehemmoteltuja k*sipäisiä pikkuh*oria oikein riepoo?

      Eipä käy kateeksi enkä nussisi yhtäkään.

      • Jaska.

        sama "live your life" pikkulikka kerännyt säästöä vääntämällä kahta duunia että pääsee Pariisiin, voi vttu onpa siinä saavutus. Ja kun tulee kotiin Pariisista niin halpakämppään takaisin.
        Jos olisit oikein kunnon kermap*rse niin alat rakennuttamaan ok-taloa tietysti hakemalla pankista lainaa.
        Täällä meilläpäin näitä äidin pikku muuttolintuja riittää. Mikään ei riitä, mikään ei kelpaa, kaikkimulletännehetinyt.

        Kyllä saa naureskella kun on itsellä kaikki täydellisen hyvin ja mitään ei tarvita enempää, eikä ainakaan kiirettä ole.


      • Jaska.
        Jaska. kirjoitti:

        sama "live your life" pikkulikka kerännyt säästöä vääntämällä kahta duunia että pääsee Pariisiin, voi vttu onpa siinä saavutus. Ja kun tulee kotiin Pariisista niin halpakämppään takaisin.
        Jos olisit oikein kunnon kermap*rse niin alat rakennuttamaan ok-taloa tietysti hakemalla pankista lainaa.
        Täällä meilläpäin näitä äidin pikku muuttolintuja riittää. Mikään ei riitä, mikään ei kelpaa, kaikkimulletännehetinyt.

        Kyllä saa naureskella kun on itsellä kaikki täydellisen hyvin ja mitään ei tarvita enempää, eikä ainakaan kiirettä ole.

        Yleisin tapa kermap*rseellä on tämä:

        - täytetään 20 ja tehdään pari vuotta pskaduunia
        - kerjätään pankilta 100 000e lainaa
        - ostetaan talo velaksi
        - halpa auto ei kelpaa
        - siitetään 2 mukulaa kynäniskan kanssa
        - ostetaan hauva ja tila-auto
        - ostetaan kesämökki
        - muut on peestä koska ne on niinku köyhii
        - otetaan lainaa taas että saadaan ökyhäät
        - lässytetään kylässä joka viikko sitä sun tätä
        - mukuloista kasvatetaan samanlaisia kermap*rseitä.

        Jos huomaatte nämä merkit niin kiertäkää kaukaa. Näistä näkee kermap*rseen. Matkitaan kaikkea, ostetaan kaikki velaksi ettei olla niinq köyhiä.

        Siperiassa olisi saunan takana tilaa.

        Yleensä pikkulikka on tämäntapainen kun tulee murkkuikään. Kiukutellaan äitille ja isille, juostaan v*ttu kutisten kaikki kesäyöt ulkona, ei kuunnella, eikä totella. 18 veenä ajetaan ajokortti ja isi ja äiti maksaa likalle lähes uuden auton joka on joku muotimerkki.

        Osa pojistakin on samanlaisia pissipäitä kaikkimulletännehetinyt. Keitä muita ottaa aivoon tällaiset ?

        Jos minulle joku tämänlaisista kotiseudullani vttuilisi puhelimitse tai muuten, niin vetäisin varmasti turpaan ja urakalla. Siinähän sitten keräilevät hampaitaan pullamössöt s*atanan äidin pikku kermav*tut ja p*rseet.

        Aina kun näen tällaisia vtun kurppia niin yleensä haukun julkisesti ja vttuilen minkä kerkiän.

        heiluttaisitte sen k*sen pois päästänne, kokeilkaa vaikka oikeaa ja vasempaa puolta kerrallaan wc pöntön ääressä ja jos ei tipu, niin ottakaa jakoavain ja kokeilkaa uudelleen. Voi tehdä kipeää, mutta jos pissiä löytyy korvien välistä, niin se kyllä tulee ulos.

        Mistä h*orapissiksen tunnistaa?
        Yleinen ikä h*orapissiksellä on 18-24v. Samaan kategoriaan sopii myös pojat.
        Lukekaa edellä olevat asiat. Ylimeikattu 20v pikkutyttö, auto jo 18 vuotiaana jne.
        Kun on nuorena tyrkitty, niin on maine mennyttä. Sen siitä saa.

        Ei auta audit eikä paudit.

        18-20v nuorissa ja poikah*orissa pätee samat asiat. Kummatkin näyttää samalta ja k*si helisee korvien välissä, pska tekee patoa, joka omalta osaltaan tukkii k*sen kiertoväylät, jotta p*ssi pysyisi siellä minne se on kerääntynytkin. Paholaisen suunnitelmia.
        Ainoa apukeino:

        - Kierrä kermap*rse pissis kaukaa kun näet.
        - Jos tulee 10 metrin säteellä lähellesi, soita armeija ja tuholaisyksikkö

        Rikas ostaa käteisellä.


      • Jaska.
        Jaska. kirjoitti:

        Yleisin tapa kermap*rseellä on tämä:

        - täytetään 20 ja tehdään pari vuotta pskaduunia
        - kerjätään pankilta 100 000e lainaa
        - ostetaan talo velaksi
        - halpa auto ei kelpaa
        - siitetään 2 mukulaa kynäniskan kanssa
        - ostetaan hauva ja tila-auto
        - ostetaan kesämökki
        - muut on peestä koska ne on niinku köyhii
        - otetaan lainaa taas että saadaan ökyhäät
        - lässytetään kylässä joka viikko sitä sun tätä
        - mukuloista kasvatetaan samanlaisia kermap*rseitä.

        Jos huomaatte nämä merkit niin kiertäkää kaukaa. Näistä näkee kermap*rseen. Matkitaan kaikkea, ostetaan kaikki velaksi ettei olla niinq köyhiä.

        Siperiassa olisi saunan takana tilaa.

        Yleensä pikkulikka on tämäntapainen kun tulee murkkuikään. Kiukutellaan äitille ja isille, juostaan v*ttu kutisten kaikki kesäyöt ulkona, ei kuunnella, eikä totella. 18 veenä ajetaan ajokortti ja isi ja äiti maksaa likalle lähes uuden auton joka on joku muotimerkki.

        Osa pojistakin on samanlaisia pissipäitä kaikkimulletännehetinyt. Keitä muita ottaa aivoon tällaiset ?

        Jos minulle joku tämänlaisista kotiseudullani vttuilisi puhelimitse tai muuten, niin vetäisin varmasti turpaan ja urakalla. Siinähän sitten keräilevät hampaitaan pullamössöt s*atanan äidin pikku kermav*tut ja p*rseet.

        Aina kun näen tällaisia vtun kurppia niin yleensä haukun julkisesti ja vttuilen minkä kerkiän.

        heiluttaisitte sen k*sen pois päästänne, kokeilkaa vaikka oikeaa ja vasempaa puolta kerrallaan wc pöntön ääressä ja jos ei tipu, niin ottakaa jakoavain ja kokeilkaa uudelleen. Voi tehdä kipeää, mutta jos pissiä löytyy korvien välistä, niin se kyllä tulee ulos.

        Mistä h*orapissiksen tunnistaa?
        Yleinen ikä h*orapissiksellä on 18-24v. Samaan kategoriaan sopii myös pojat.
        Lukekaa edellä olevat asiat. Ylimeikattu 20v pikkutyttö, auto jo 18 vuotiaana jne.
        Kun on nuorena tyrkitty, niin on maine mennyttä. Sen siitä saa.

        Ei auta audit eikä paudit.

        18-20v nuorissa ja poikah*orissa pätee samat asiat. Kummatkin näyttää samalta ja k*si helisee korvien välissä, pska tekee patoa, joka omalta osaltaan tukkii k*sen kiertoväylät, jotta p*ssi pysyisi siellä minne se on kerääntynytkin. Paholaisen suunnitelmia.
        Ainoa apukeino:

        - Kierrä kermap*rse pissis kaukaa kun näet.
        - Jos tulee 10 metrin säteellä lähellesi, soita armeija ja tuholaisyksikkö

        Rikas ostaa käteisellä.

        Kun kilipää saa ekan kerran viinaa ravintolassa ja pääseekin pieru, niin sitten soitellaan poikaystävälle " tuu äkkii hakeen pois, nyt rupee haisee ja hävettää ".
        Ripuliriemu housuissa löntystetään naamari punaisena baarista ulos pskavana keikkuen, eipä auta dödöt kun tuli plöröt ja meikkikin vaan lisää tunnelmaa, kunnon sirkuksen vetonaula ei v*ttu jee jee.
        Kannattasko ööö hankkia elämä eli kasvaa aikuiseksi ja niiq miettiä mikä olis sopivampi juoma juhlimiseen esim. muumilimu tai smurffipäärynä? mikä vttu niissä on vikana? jos ne kelpasi lapsena, niin kelpaahan ne teininäkin? Kun liian väkevää ottaa likka suihin, niin homma menee puihin eikä tule kuin paha olo ja ei kutitakaan enää kun on kuiva kolo.


    • go janne!

      Hienoa riimittelyä tossa lopus, i like ;)

    • lasjfaknkgnwiafoi

      henkinen ikä ei liity mitenkään fyysiseen ikään. miksi 18 vuotiaidenkin täytyisi pysyä juomatta? vain, koska olet vanhempi? anteeksi, mutta logiikkasi on erittäin kapeakatseista.

    • hohhoijaa

      Minkälainen aikuinen vittuilee nettipalstoilla teineille?

    • HÄPEÄ!

      huhhuh... toivon todella _TODELLA_ hartaasti että jaska on vain pelkkä trolli... koetko tehneesi jonkun parannuksen elämässäsi ku tuli 30 mittariin? olitko sinäkin ennen perseenreikä? suomen häpeäpilkku? todellisuudessa olet vain katkera köyhästä, yksinäisestä ja saatanan tylsästä nuoruudesta. vanhempasikin taisivat olla alkoholisteja eikö niin? mieti hetki että mikä meni elämässä vikaan. ei tuollainen käytös ole kolmekymppiseltä normaalia, et ole aikuinen. miks opiskelijalla pitäis olla omatalo tai vitusti rahaa? oliko itelläs rahaa opiskeluaikoina? vai opiskelitko lainkaan? todellisuudessa olet ruma, lihava, yksinäinen siivoja jolla ei ole muuta elämää kuin purkaa paskaa elämäänsä netissä ja vielä teinipalstalla ja joka otti lainaa näyttääkseen rikkaalta. miltä tuntuu velkahelvetti ilman ammattinimikettä? häpeä, kasva oikeasti aikuiseksi, vielä ei ole liian myöhäistä!

      • Jaska.

        usko nyt jo vtun lehmä että jokainen elää tätä elämää ja mulle ei mikään ryyppääminen saati pskanjauhaminen netissä ole mitään hauskanpitoa.
        eli sun logiikan mukaan jos on teini niin silloin pitää olla hauskaa..
        varmasti hauskempaa on olla kolmekymppinen, en minä tiedä onko se nuori vai aikuinen tai siltä väliltä eikä kukaan voi siitä 100% varmuutta mennä sanomaankaan eikä sitä ainakaan uskota.
        mielestäni vaan ks. ikä on se kun ei käydä enää kouluja vaan ollaan naimisissa ja eletään onnellisena.

        eihän mun elämässä mikään ole voinu mennä vikaan kun en ole sitä vielä
        edes kokonaan elänyt. Olen elossa vielä, en ole kuollutkaan.

        jos puhut siitä että miten mulla meni tätä ennen, niin ihan normaalisti, tosin paremmissa piireissä varakkuuden takia kuin muilla nuorilla ja kouluthan on tunnetusti prseestä joten ei siellä nyt kavereita lukuunottamatta ole mitään hauskaa. siitä turha nipottaa kenenkään kun se on selvä että vain sillä on hauskinta joka saa elää vapaana kuten minä nyt.

        mielestäni sinä olet tyhmä, minä en. Kerronko syyn ? :D
        luulet vttuilevasi minulle "tylsästä nuoruudesta" vaikka täällä LÄHES KAIKKI on just näitä teinejä eli apinoita joilla on se TYLSÄ NUORUUS MENEILLÄÄN :D HAHA!
        ai miksi tylsä? Okei minäpä kerron! Koska aina voi olla parempaa! Jos ei ole edes omaa taloa, vaimoa, omaisuutta ja rahaa niin minkä vtun takia pitäisi edes VERRATA edellistä aikaa tähän nykyiseen? Häh?
        Ämmät tekee aina numeron jostain vtun lapsuusiästä sillonku käydää kouluja ja jauhetaan pskaa jossain kioskin nurkalla.... luuletko sä vtun ummikko ettei siihen totu ikinä? ja taas arkena kouluun ja se on aina hauskaa? niinkö?
        v*tut.

        Te puhutte pskaa. On selvääkin selvempää että jos sulla menee kolmikymppisenä hyvin niin et halua olla enää se persaukinen apina joka herää seitsemältä ylös päästäkseen painamaan p*rsettään puiseen penkkiin ja kattomaan liitutaulua? ja ei paranna paljon asiaa kaverien järjestämät kotibileet kerran kuussa jos mami antaa luvan hoitaa ne siellä mamin talossa vai mitä ? :)

        selitäs nyt mulle mikä on tää sun kultainen nuoruutes jos se ei koskaan saisi olla tylsää? vttu luulis olevan tylsää jos ei ole omaa huusholliakaan saati muutakaan vapaata olemista ... Kyllä sä tiedät mitä tarkotan.
        Enemmänki porukka haluaisi olla aikuista jolloin on kaikki oikeudet asioihin jne.

        Älä siis jauha pskaa. Elämä on elämistä varten periaatteessa AINA niin pitkään kuin elät. Kukaan ei todellakaan kadehdi jos joku on 20v tai 18v koska se aika on jokainen elänyt ja jokaisella on siitä ajasta omat mielipiteensä.
        Jos ei elämä kulkisi eteenpäin niin se olisi p*rseestä. Onneksi on kulkenut.

        Itse sua vaan v*tuttaa mun kirjoittelut täällä, sen tiedät itsekin. Siksi lässytät tota samaa onnetonta pskaa mistä ei ole mitään hyötyä minnekään.
        Yritin jo alussa sanoa että teinien ei kannattaisi ryypätä aivojaan pellolle mutta ihan samahan se mulle on koska mä en ole teini, mä en ole myöskään pilannut aivojani lotraamalla viinaa.

        Mulla periaatteessa olisi siihen oikeuskin, ei teineillä. Teini yrittää vaan aina tehdä samaa mitä aikuiset koska teinillä on murkku ikä ja siksi teini tekee kaikkea mikä on KIELLETTYÄ.

        menikö sulle nyt päähän tää koko aiheen tarkoitus?

        Ja mua ei kiinnosta onko mulla kaljamahaa saati ei, sen saa aina pois JOS haluaa ja JOS haluaa nauttia elämäst ja herkutella niin vtut minä siitä mitä mieltä sä olet. Ole sä laiha ja syö kasviksia.

        Mutta mulla ei ole mitään hävittävää enää koska mulla on kaikki mitä mä haluankin muijaa myöten. Ei siis mitään vtun väliä mitä teen kotonani :D !


      • lukiopoika
        Jaska. kirjoitti:

        usko nyt jo vtun lehmä että jokainen elää tätä elämää ja mulle ei mikään ryyppääminen saati pskanjauhaminen netissä ole mitään hauskanpitoa.
        eli sun logiikan mukaan jos on teini niin silloin pitää olla hauskaa..
        varmasti hauskempaa on olla kolmekymppinen, en minä tiedä onko se nuori vai aikuinen tai siltä väliltä eikä kukaan voi siitä 100% varmuutta mennä sanomaankaan eikä sitä ainakaan uskota.
        mielestäni vaan ks. ikä on se kun ei käydä enää kouluja vaan ollaan naimisissa ja eletään onnellisena.

        eihän mun elämässä mikään ole voinu mennä vikaan kun en ole sitä vielä
        edes kokonaan elänyt. Olen elossa vielä, en ole kuollutkaan.

        jos puhut siitä että miten mulla meni tätä ennen, niin ihan normaalisti, tosin paremmissa piireissä varakkuuden takia kuin muilla nuorilla ja kouluthan on tunnetusti prseestä joten ei siellä nyt kavereita lukuunottamatta ole mitään hauskaa. siitä turha nipottaa kenenkään kun se on selvä että vain sillä on hauskinta joka saa elää vapaana kuten minä nyt.

        mielestäni sinä olet tyhmä, minä en. Kerronko syyn ? :D
        luulet vttuilevasi minulle "tylsästä nuoruudesta" vaikka täällä LÄHES KAIKKI on just näitä teinejä eli apinoita joilla on se TYLSÄ NUORUUS MENEILLÄÄN :D HAHA!
        ai miksi tylsä? Okei minäpä kerron! Koska aina voi olla parempaa! Jos ei ole edes omaa taloa, vaimoa, omaisuutta ja rahaa niin minkä vtun takia pitäisi edes VERRATA edellistä aikaa tähän nykyiseen? Häh?
        Ämmät tekee aina numeron jostain vtun lapsuusiästä sillonku käydää kouluja ja jauhetaan pskaa jossain kioskin nurkalla.... luuletko sä vtun ummikko ettei siihen totu ikinä? ja taas arkena kouluun ja se on aina hauskaa? niinkö?
        v*tut.

        Te puhutte pskaa. On selvääkin selvempää että jos sulla menee kolmikymppisenä hyvin niin et halua olla enää se persaukinen apina joka herää seitsemältä ylös päästäkseen painamaan p*rsettään puiseen penkkiin ja kattomaan liitutaulua? ja ei paranna paljon asiaa kaverien järjestämät kotibileet kerran kuussa jos mami antaa luvan hoitaa ne siellä mamin talossa vai mitä ? :)

        selitäs nyt mulle mikä on tää sun kultainen nuoruutes jos se ei koskaan saisi olla tylsää? vttu luulis olevan tylsää jos ei ole omaa huusholliakaan saati muutakaan vapaata olemista ... Kyllä sä tiedät mitä tarkotan.
        Enemmänki porukka haluaisi olla aikuista jolloin on kaikki oikeudet asioihin jne.

        Älä siis jauha pskaa. Elämä on elämistä varten periaatteessa AINA niin pitkään kuin elät. Kukaan ei todellakaan kadehdi jos joku on 20v tai 18v koska se aika on jokainen elänyt ja jokaisella on siitä ajasta omat mielipiteensä.
        Jos ei elämä kulkisi eteenpäin niin se olisi p*rseestä. Onneksi on kulkenut.

        Itse sua vaan v*tuttaa mun kirjoittelut täällä, sen tiedät itsekin. Siksi lässytät tota samaa onnetonta pskaa mistä ei ole mitään hyötyä minnekään.
        Yritin jo alussa sanoa että teinien ei kannattaisi ryypätä aivojaan pellolle mutta ihan samahan se mulle on koska mä en ole teini, mä en ole myöskään pilannut aivojani lotraamalla viinaa.

        Mulla periaatteessa olisi siihen oikeuskin, ei teineillä. Teini yrittää vaan aina tehdä samaa mitä aikuiset koska teinillä on murkku ikä ja siksi teini tekee kaikkea mikä on KIELLETTYÄ.

        menikö sulle nyt päähän tää koko aiheen tarkoitus?

        Ja mua ei kiinnosta onko mulla kaljamahaa saati ei, sen saa aina pois JOS haluaa ja JOS haluaa nauttia elämäst ja herkutella niin vtut minä siitä mitä mieltä sä olet. Ole sä laiha ja syö kasviksia.

        Mutta mulla ei ole mitään hävittävää enää koska mulla on kaikki mitä mä haluankin muijaa myöten. Ei siis mitään vtun väliä mitä teen kotonani :D !

        "Mutta kun ei sulla ole tuossa iässä tarpeeksi rahaa matkustella koko ajan tai sitten joudut tinkimään sen muusta pois. Se vaan on fakta."

        -Jos kerran itsekin myönnät, että nuorilla ei ole tässä iässä rahaa matkustaa tms. niin miksi siitä heille auot päätäsi? Ja miksi sanot, että nuoret ovat p*rseestä yms. kun itsekin olet ollut nuori?

        Puhut myös jostain kunnianloukkaussyytteistä, vaikka haukut toistuvasti muita keskustelijoita pikkuv*tuiksi yms.

        "Eikö normaali elämä riitä? Onko muut huonoja ihmisiä, kun heillä ei ole mitä sinulla on? "

        -En tiedä, etkö kykene huomaamaan sitä, että itsekin teet tätä jatkuvasti, eli asetat nuoret siihen asemaan, että he ovat huonompia ihmisiä, kun heillä ei ole mitä "sinulla on" (viestiesi epäkypsyydestä johtuen pidän hyvin epätodennäköisenä, että sinulla olisi edes työpaikkaa)

        Puhut myös siitä, kuinka nuoret ovat p*rseestä, kun heillä ei ole omakotitaloa tai vaimoa/aviomiestä. Eikö mielestäsi ole normaalia, että nuoret elävät elämäänsä, ja että heillä ei ole muuta perhettä kuin isä, äiti, sisarukset ja sukulaiset? Kaiken lisäksi lain mukaan alle 18 vuotias ei voi edes olla naimisissa ilman erityistä hakemusta. Myöskin omakotitalon ostaminen nuorena on sekä typerää, että käytännössä mahdotonta, ellei sitten peri jotain suurta summaa, taikka voita lotossa. Miksi esimerkiksi 18 vuotiaan kannattaisi ostaa 200 neliön omakotitalo? Siinä ei ole mitään järkeä.

        Kaikin puolin -Jaska/-Janne, olette todella epäkypsiä "miehiä", joiden viestejä on samalla sekä todella raskasta, mutta myös naurettavaa lukea.

        Terveisin lukion juuri käynyt

        ps. En pidä itseäni mitenkään erikoisena, enkä koe tarvetta kehua omia saavutuksiani, mutta käyn töissä, harrastan ahkerasti liikuntaa ( käyn mm. salilla, ja ikäisekseni lihaksikkaassa kunnossa), sekä olen rahallisesti hyvässä tilanteessa. Kirjoitusasun pyrin pitämään tässä tekstissä hyvänä, jotta jaskat ja jannet eivät ainakaan siihen tarttuisi. Koitappa pitää tekstisi ikäisesi tasoisena, niin saatat joskus saada arvostuksesi vielä takaisin.


    • ebin16

      epäilen että janne provoilee vain tai sitten hän on vain pahasti mielenvikainen :)

      ps.älä ruoki trlollllollololollolllia!

      • Jaska.

        No jos mä olen jonkun nettikirjoittelujen takia hullu niin sitten sä olet terve ! :D


    • 555¨¨'ä-.,

      Jaska, smegmaperseeni minne katosit? Etkö jaksa enää väitellä?

      • Jaska.

        en. Kiitän seurasta arvoisa apina.


    • Jaska666.

      "-Jos kerran itsekin myönnät, että nuorilla ei ole tässä iässä rahaa matkustaa tms. niin miksi siitä heille auot päätäsi? Ja miksi sanot, että nuoret ovat p*rseestä yms. kun itsekin olet ollut nuori?"

      Ai matkustaminenko se nyt onkin se tärkein pointti? Jos varakkuus nyt on niin IN juttu niin tottakai jokainen pääsee jonnekin espanjaan pariksi viikoksi jos haluaa tuhlata siihen säästönsä, niin siitä vaan. Itseäni ei kiinnosta tuhlata isoa summaa rahaa sen takia että saat kulkea pari viikkoa aurinkolasit päässä ja käydä uimassa kun sen voi tehdä täälläkin.
      Suurin osa näistä mamin kullista on vaan niin k*sipäisiä että niillä on jokin tarve päästä rilluttelemaan just ulkomaille kun se muka on niin "hienoo". Ei se sen hienompaa ole kun että et saa mitään vaan enemmänkin menetät ja jos pää ei kestä kotimaan arkea niin sitten tuhlataan rahat ameriikan matkaan.
      Itse en moiseen rahaa laittaisi ennenkuin olisin todella rikas.
      Matkustaminen on tehty kalliiksi koska maapallo koostuu nykyään v*tun laeista joidenka takia on kaikenmaailman rajoja ja tullipellejä vastassa hurttineen ja saat jonottaa, mikään ei ole enää vapaata. Miksi vtussa maksaisin tuollaisesta kun voisin matkustaa ilmaiseksikin jos minulla olisi oma lentokone. Tosin vtun lait ja säännöt varmasti tekisivät silläkin lentämisen vaikeaksi. Minä kun olen anarkistinen ihminen ja satanisti luonteeltani.

      Sitten palataan tuohon viestiisi.. Olen minä vieläkin nuori, koska olen reilusti alle 50 vuotias. En ole teini, mutta elämänkaaressa olen nuori. Olen niin kuullut monelta sanottavan ja ajattelen niin myös itse. Aikuinen tai nuori, who cares. Sinuna minäkin erottaisin teinit ja nuoret, sekä nuoret aikuiset. Nuori aikuinen, sellaisena pidän itseäni. Oletan eläväni 100 vuotiaaksi tai yli, se on tavoitteeni. Joten ole elänyt 34% elämästäni. Tämän vuoksi pidän itseäni nuorena aikuisena.
      En myöskään ota kantaa muiden väittämisiin asiasta, koska vain oma kunniani ja ylpeyteni on minulle tärkeintä läheisteni jälkeen.

      Vastaan muihin lainauksiisi seuraavassa viestissäni.

      • Jaska.

        "Puhut myös jostain kunnianloukkaussyytteistä, vaikka haukut toistuvasti muita keskustelijoita pikkuv*tuiksi yms."

        Ei täällä ketään voi saada syytteeseen ellei käytä toisen tunnistettavaa nimeäkään, eli tämähän on pelkkää anonyymien keskinäistä v*ttuilua minkä joko kestää tai ei kestä. Saan haukkua vaikka kuinka pitkään teinejä pikkuv*tuiksi ja mopopoikia pieniksi k*sipäisiksi apinoiksi, mutta se mikä säälittävää tässä onkin, niin teini eikä mopopoika ole kenenkään helposti tunnistettavissa oleva nimi, joten minulle tuollaisella kaunistelulla ei ole hevonp*skan merkitystä. Jos joku tuosta pahoittaa mielensä niin vetäköön v*tun päähänsä ja nauran makeasti päälle.
        Ainahan sitä voi puhua pskaa, jopa minäkin.
        Ja unohdin vastata siihen miksi haukuin nuoria persrei'iksi, niin se on sen takia koska minusta on vaan kivaa v*ttuilla ihmisille joista en pidä.

        "-En tiedä, etkö kykene huomaamaan sitä, että itsekin teet tätä jatkuvasti, eli asetat nuoret siihen asemaan, että he ovat huonompia ihmisiä, kun heillä ei ole mitä "sinulla on" (viestiesi epäkypsyydestä johtuen pidän hyvin epätodennäköisenä, että sinulla olisi edes työpaikkaa)"

        En pidä työnteosta, enkä näe siinä mitään häpeämisen aihetta. Mielestäni ihminen tekee sitä mitä itse haluaa. Mielestäni työnteko on vapaa-ajan tuhlaamista.

        "Puhut myös siitä, kuinka nuoret ovat p*rseestä, kun heillä ei ole omakotitaloa tai vaimoa/aviomiestä. Eikö mielestäsi ole normaalia, että nuoret elävät elämäänsä, ja että heillä ei ole muuta perhettä kuin isä, äiti, sisarukset ja sukulaiset?"

        Eivät he sen takia p*rseestä ole. Ei se sen vuoksi ole sanottu, vaan lähinnä ylimielisen ja typerän käytöksen vuoksi sanoin niin. Mielestäni ylimielisyyttä ei tule käyttää, jos ei sellaista ansaitsekaan. Mielestäni itse ansaitsen sen.
        Jokainen elää elämäänsä, eivät ainoastaan mikään vtun tietty ihmisryhmä.
        Toki se normaalia on, että elää perheenjäsenenä, mutta yksilönä tämä perheenjäsen on siinä asemassa, joka on toisten ruokittavana ja joka joutuu itse lopulta hankkimaan saman sijan mitä omat vanhempansa. Ja kun olet 18 niin tuo aika on jo siinä pisteessä, että sinulta odotetaan omaa panostasi ja että luovut perheenjäsenenä olemisesta ja luot itse oman elämän eli perustat perheen ja hankit sen kaiken mitä et ole koskaan omistanutkaan, eli mitkä vanhempasi omistavat.


      • Jaska.
        Jaska. kirjoitti:

        "Puhut myös jostain kunnianloukkaussyytteistä, vaikka haukut toistuvasti muita keskustelijoita pikkuv*tuiksi yms."

        Ei täällä ketään voi saada syytteeseen ellei käytä toisen tunnistettavaa nimeäkään, eli tämähän on pelkkää anonyymien keskinäistä v*ttuilua minkä joko kestää tai ei kestä. Saan haukkua vaikka kuinka pitkään teinejä pikkuv*tuiksi ja mopopoikia pieniksi k*sipäisiksi apinoiksi, mutta se mikä säälittävää tässä onkin, niin teini eikä mopopoika ole kenenkään helposti tunnistettavissa oleva nimi, joten minulle tuollaisella kaunistelulla ei ole hevonp*skan merkitystä. Jos joku tuosta pahoittaa mielensä niin vetäköön v*tun päähänsä ja nauran makeasti päälle.
        Ainahan sitä voi puhua pskaa, jopa minäkin.
        Ja unohdin vastata siihen miksi haukuin nuoria persrei'iksi, niin se on sen takia koska minusta on vaan kivaa v*ttuilla ihmisille joista en pidä.

        "-En tiedä, etkö kykene huomaamaan sitä, että itsekin teet tätä jatkuvasti, eli asetat nuoret siihen asemaan, että he ovat huonompia ihmisiä, kun heillä ei ole mitä "sinulla on" (viestiesi epäkypsyydestä johtuen pidän hyvin epätodennäköisenä, että sinulla olisi edes työpaikkaa)"

        En pidä työnteosta, enkä näe siinä mitään häpeämisen aihetta. Mielestäni ihminen tekee sitä mitä itse haluaa. Mielestäni työnteko on vapaa-ajan tuhlaamista.

        "Puhut myös siitä, kuinka nuoret ovat p*rseestä, kun heillä ei ole omakotitaloa tai vaimoa/aviomiestä. Eikö mielestäsi ole normaalia, että nuoret elävät elämäänsä, ja että heillä ei ole muuta perhettä kuin isä, äiti, sisarukset ja sukulaiset?"

        Eivät he sen takia p*rseestä ole. Ei se sen vuoksi ole sanottu, vaan lähinnä ylimielisen ja typerän käytöksen vuoksi sanoin niin. Mielestäni ylimielisyyttä ei tule käyttää, jos ei sellaista ansaitsekaan. Mielestäni itse ansaitsen sen.
        Jokainen elää elämäänsä, eivät ainoastaan mikään vtun tietty ihmisryhmä.
        Toki se normaalia on, että elää perheenjäsenenä, mutta yksilönä tämä perheenjäsen on siinä asemassa, joka on toisten ruokittavana ja joka joutuu itse lopulta hankkimaan saman sijan mitä omat vanhempansa. Ja kun olet 18 niin tuo aika on jo siinä pisteessä, että sinulta odotetaan omaa panostasi ja että luovut perheenjäsenenä olemisesta ja luot itse oman elämän eli perustat perheen ja hankit sen kaiken mitä et ole koskaan omistanutkaan, eli mitkä vanhempasi omistavat.

        "Kaiken lisäksi lain mukaan alle 18 vuotias ei voi edes olla naimisissa ilman erityistä hakemusta. Myöskin omakotitalon ostaminen nuorena on sekä typerää, että käytännössä mahdotonta, ellei sitten peri jotain suurta summaa, taikka voita lotossa. Miksi esimerkiksi 18 vuotiaan kannattaisi ostaa 200 neliön omakotitalo? Siinä ei ole mitään järkeä. "

        Miksi pitäisi kenenkään hifistellä ja nussia pilkkua siitä että voiko 18 vuotiaana mennä naimisiin? Toki sitä saa pussata vaikka virkamiehen saappaita, mutta se joka pussaa, niin se ei pääse naimisiinkaan. V*tunko väliä on silläkään oletko virallisesti vai epävirallisesti naimisissa? Yksi ja vtun sama. Onhan minulla ja sinullakin joku stanan turvatunnus loppuosineen mutta v*ttuako meitä mihinkään stanan kirjoihin pitäisi painaa loppuiäksemme. Koko v*tun naimiset ja naimisiinmenot on pelkkä vtun termi ja oikeasti jos kaksi ihmistä sanoo rakastavansa toisinaan ja olevansa naimisissa, sekä vaihtavat sormuksia niin se riittää. Virallisuuksista v*tut. Se on pelkkää yhteiskunnan sääntöjä koskevaa p*skaa millä ei ole maalaisjärjellä v*tunkarvan väliä mihinkään esim. kun olet ravintolassa muijasi kanssa ja joku juppikulli tulee iskemään muikeloasi, niin onko sinulla viralliset paperit perstaskussa jotta voisit näyttää toteen olevasi varmasti naimisissa?
        Mihin vttuun tarvitset virallisuutta siinä asiassa?

        Ja miksi 18 vuotiaan kannattaisi ostaa ok-talo? Ei kannatakaan. Siinä se pointti tulikin. Kun ei ole omaa taloa, niin sitä ei silloin vaan ole. Moni täällä halusi v*ttuilla minulle että olen vanha pieru jne. mutta minä tulin kertomaan totuuden tänne ja siitä minulle v*ttuillaan. Ehkä on parempi hyväksyä että sitä taloa ei vaan ole kun sitä ei ole. Se mistä se johtuu, niin sen tietää jokainen itse.

        "Kaikin puolin -Jaska/-Janne, olette todella epäkypsiä "miehiä", joiden viestejä on samalla sekä todella raskasta, mutta myös naurettavaa lukea.
        Terveisin lukion juuri käynyt"

        Oletko nyt sitten minua fiksumpi ja olet saavuttanut jotain suurta? Päätit avautua ? Loppujen lopuksi kun pikkasen mietit niin näillä jutuilla täällä ei ole mitään merkitystä sun eikä mun elämään. Jos joku haluaa hifistellä turhaa p*skaa niin tänne voi aina tulla hifistelemään. Muualla nämä asiat eivät ainakaan minulle putkahda mieleenikään etkä sinäkään käyttäydy samalla tavalla paitsi kirjoittaessasi.

        "ps. En pidä itseäni mitenkään erikoisena, enkä koe tarvetta kehua omia saavutuksiani, mutta käyn töissä, harrastan ahkerasti liikuntaa ( käyn mm. salilla, ja ikäisekseni lihaksikkaassa kunnossa), sekä olen rahallisesti hyvässä tilanteessa. Kirjoitusasun pyrin pitämään tässä tekstissä hyvänä, jotta jaskat ja jannet eivät ainakaan siihen tarttuisi. Koitappa pitää tekstisi ikäisesi tasoisena, niin saatat joskus saada arvostuksesi vielä takaisin. "

        Ah hah hah! Nyt pääsi pienoinen nauru.
        Eli sinun mielestäsi minun tulisi saada arvostukseni takaisin, heh. P*skat minä siitä piittaan arvostetaanko minua vaiko ei. En minä täällä kuvallani kirjoittele enkä minä kilpaile mitään. OLen vain oma itseni, siinä kaikki. Pidit tai et.
        Ja minkä h*lvetin lain perusteella pitäisi kategorioida tämäkin kirjoitus johonkin stanan ikäluokkaan?? kykenet ihan hyvin saamaan selvää tästäkin. Muuta ei tarvita. Sulle on mennyt liikaa kupoliin kaikenlainen tärkeily. Mulle sillä asialla ei ole v*tun virkaa merkitystä.
        MUlle tää paikka on pelkästään pelkkä v*ttuilemiseen käyttämäni mesta, ei mitään muuta merkitystä. 2000 luvun pullamössönuoriso on sitä mieltä että kaikki riippuu iästä ja pitää olla sitä ja tätä tietyn ikäisenä...... Minun elämässäni ei näillä asioilla ole mitään tekemistä keskenään.

        Käyt töissä ja harrastat liikuntaa. Ei mitenkään ihmeellistä, koska sitä tekee miljoona muutakin ihmistä tässä maailmassa.
        Olen itse tehnyt yli 10 vuotisen painonnosto-uran eli harrastan säännöllisesti itsekin.

        18 vuotias saati harvakaan ihminen ei Suomessa ok-taloja ilman lainaa edes ostele. Sinun on tehtävä töitä ja osoitettava maksukykysi johon harvoin yksin muuttavalla riittää panoksia.
        Mitä nuorempi ja asuu omassa talossa, sitä kermap*rseisempi, tiedetään sanoa eli arvostus = 0. Kermap*rse on sama asia kuten pilalle lellitty ihminen jota väheksytään koska sellainen ei periaatteiden mukaisesti ole tehnyt saamiensa asioiden eteen tarpeeksi tai juuri mitään.

        Itselläni ei ole tarvetta lukiota suorittaa, koska saman tai jopa paremman oppimäärän saa kirjoja lukemalla. Tieto on viisautta.


      • Jaska.
        Jaska. kirjoitti:

        "Kaiken lisäksi lain mukaan alle 18 vuotias ei voi edes olla naimisissa ilman erityistä hakemusta. Myöskin omakotitalon ostaminen nuorena on sekä typerää, että käytännössä mahdotonta, ellei sitten peri jotain suurta summaa, taikka voita lotossa. Miksi esimerkiksi 18 vuotiaan kannattaisi ostaa 200 neliön omakotitalo? Siinä ei ole mitään järkeä. "

        Miksi pitäisi kenenkään hifistellä ja nussia pilkkua siitä että voiko 18 vuotiaana mennä naimisiin? Toki sitä saa pussata vaikka virkamiehen saappaita, mutta se joka pussaa, niin se ei pääse naimisiinkaan. V*tunko väliä on silläkään oletko virallisesti vai epävirallisesti naimisissa? Yksi ja vtun sama. Onhan minulla ja sinullakin joku stanan turvatunnus loppuosineen mutta v*ttuako meitä mihinkään stanan kirjoihin pitäisi painaa loppuiäksemme. Koko v*tun naimiset ja naimisiinmenot on pelkkä vtun termi ja oikeasti jos kaksi ihmistä sanoo rakastavansa toisinaan ja olevansa naimisissa, sekä vaihtavat sormuksia niin se riittää. Virallisuuksista v*tut. Se on pelkkää yhteiskunnan sääntöjä koskevaa p*skaa millä ei ole maalaisjärjellä v*tunkarvan väliä mihinkään esim. kun olet ravintolassa muijasi kanssa ja joku juppikulli tulee iskemään muikeloasi, niin onko sinulla viralliset paperit perstaskussa jotta voisit näyttää toteen olevasi varmasti naimisissa?
        Mihin vttuun tarvitset virallisuutta siinä asiassa?

        Ja miksi 18 vuotiaan kannattaisi ostaa ok-talo? Ei kannatakaan. Siinä se pointti tulikin. Kun ei ole omaa taloa, niin sitä ei silloin vaan ole. Moni täällä halusi v*ttuilla minulle että olen vanha pieru jne. mutta minä tulin kertomaan totuuden tänne ja siitä minulle v*ttuillaan. Ehkä on parempi hyväksyä että sitä taloa ei vaan ole kun sitä ei ole. Se mistä se johtuu, niin sen tietää jokainen itse.

        "Kaikin puolin -Jaska/-Janne, olette todella epäkypsiä "miehiä", joiden viestejä on samalla sekä todella raskasta, mutta myös naurettavaa lukea.
        Terveisin lukion juuri käynyt"

        Oletko nyt sitten minua fiksumpi ja olet saavuttanut jotain suurta? Päätit avautua ? Loppujen lopuksi kun pikkasen mietit niin näillä jutuilla täällä ei ole mitään merkitystä sun eikä mun elämään. Jos joku haluaa hifistellä turhaa p*skaa niin tänne voi aina tulla hifistelemään. Muualla nämä asiat eivät ainakaan minulle putkahda mieleenikään etkä sinäkään käyttäydy samalla tavalla paitsi kirjoittaessasi.

        "ps. En pidä itseäni mitenkään erikoisena, enkä koe tarvetta kehua omia saavutuksiani, mutta käyn töissä, harrastan ahkerasti liikuntaa ( käyn mm. salilla, ja ikäisekseni lihaksikkaassa kunnossa), sekä olen rahallisesti hyvässä tilanteessa. Kirjoitusasun pyrin pitämään tässä tekstissä hyvänä, jotta jaskat ja jannet eivät ainakaan siihen tarttuisi. Koitappa pitää tekstisi ikäisesi tasoisena, niin saatat joskus saada arvostuksesi vielä takaisin. "

        Ah hah hah! Nyt pääsi pienoinen nauru.
        Eli sinun mielestäsi minun tulisi saada arvostukseni takaisin, heh. P*skat minä siitä piittaan arvostetaanko minua vaiko ei. En minä täällä kuvallani kirjoittele enkä minä kilpaile mitään. OLen vain oma itseni, siinä kaikki. Pidit tai et.
        Ja minkä h*lvetin lain perusteella pitäisi kategorioida tämäkin kirjoitus johonkin stanan ikäluokkaan?? kykenet ihan hyvin saamaan selvää tästäkin. Muuta ei tarvita. Sulle on mennyt liikaa kupoliin kaikenlainen tärkeily. Mulle sillä asialla ei ole v*tun virkaa merkitystä.
        MUlle tää paikka on pelkästään pelkkä v*ttuilemiseen käyttämäni mesta, ei mitään muuta merkitystä. 2000 luvun pullamössönuoriso on sitä mieltä että kaikki riippuu iästä ja pitää olla sitä ja tätä tietyn ikäisenä...... Minun elämässäni ei näillä asioilla ole mitään tekemistä keskenään.

        Käyt töissä ja harrastat liikuntaa. Ei mitenkään ihmeellistä, koska sitä tekee miljoona muutakin ihmistä tässä maailmassa.
        Olen itse tehnyt yli 10 vuotisen painonnosto-uran eli harrastan säännöllisesti itsekin.

        18 vuotias saati harvakaan ihminen ei Suomessa ok-taloja ilman lainaa edes ostele. Sinun on tehtävä töitä ja osoitettava maksukykysi johon harvoin yksin muuttavalla riittää panoksia.
        Mitä nuorempi ja asuu omassa talossa, sitä kermap*rseisempi, tiedetään sanoa eli arvostus = 0. Kermap*rse on sama asia kuten pilalle lellitty ihminen jota väheksytään koska sellainen ei periaatteiden mukaisesti ole tehnyt saamiensa asioiden eteen tarpeeksi tai juuri mitään.

        Itselläni ei ole tarvetta lukiota suorittaa, koska saman tai jopa paremman oppimäärän saa kirjoja lukemalla. Tieto on viisautta.

        "todellisuudessa olet ruma, lihava, yksinäinen siivoja jolla ei ole muuta elämää kuin purkaa ****** elämäänsä netissä ja vielä teinipalstalla ja joka otti lainaa näyttääkseen rikkaalta. miltä tuntuu velkahelvetti ilman ammattinimikettä? häpeä, kasva oikeasti aikuiseksi, vielä ei ole liian myöhäistä! "


        Mitä h*lvetin paapatusta tuokin virsi pitää sisällään? heh!
        Oletko jo stanan 15v pissis vai mikä v*tun pakkomielle on aina hokea tota samaa litaniaa " ruma, lihava, yksinäinen " ?
        Kuules se rumuus ei liity aina siihen lihavuuteen. Katson usein satelliittikanavia ja näen siellä todella usein kauniita ja rumia ihmisiä. Monasti näkee ihan selvästi että laihemmalla on rumempi pärstä ja lihavalla kaunis, joskus toisinkinpäinkin, eli ei ole se elopaino sidottu rumuuteen.
        Äijät ei paljon piittaa onko ne rumia vai ei, koska äijä saa aina naisen ja kun naisen kerran saat niin et muita akkoja paneskele. Muita akkoja paneskelee vain p*skahousut jotka pettää muijiaan ja joissa ei riitä munaa sitomaan itseään siihen liittoon toisen kanssa johon on lupautunut. On oltava tyytyväinen ja silloin se riittää. Yksinäinen ihminen on sinkku yleisesti ottaen. Kaikesta pääsee eroon kun menee naimisiin. Kun olet naimisissa et ole yksinäinen. Sinkku on yksinäinen. Sinkku nukkuu yönsä yksin, eikä ole mitään liittoa.

        Ja aina hoetaan tätä että "purkaa pahaa oloaan", hah!
        Etkä millään halua uskoa että yksinkertaisesti esim. minäkin olen täällä vain nauramassa ja v*ttuilemassa? Niin se vaan nyt on, koita kestää.
        Ei ole mitään pahaa oloa, enkä minä ole siivooja ja mitä vikaa on siivoojissa?
        sanot että minun pitäisi kasvaa aikuiseksi, mutta katsopas mitä kirjoittelit ja mieti sanojasi.
        Sinä kutsut ihmisiä rumiksi ja viittaat lihavuudella tähän, sinä haukut yksinäisiä ja jopa pilkkaat siivoojia. Onko tämä aikuisen käytöstä? Jos joku tekee työnsä ja ansaitsee elantonsa siivoamalla sinun p*skojasi saaden siitä palkkaa, niin mitä v*tun sanomista sinulla siihen on?
        Itse sinut pitäisi tässä siivota koska sinä olet se p*ska.

        Katso maailmaa ja asioita vähän laajemmin niin opit.

        Ja miksi teet niin tärkeän asian että olen teinipalstalla? Etkö tollo ymmärrä että sitä ei ole mikään laki kieltänyt etten saisi olla teinien palstalla? Oletko sinä sitten teini itse vai?
        MIkä on teini? missä lukee määritelmä täällä suomi24:ssä että mikä se on?

        hanki nyt v*ttu lakikirja, siellähän sitä p*skahifistelyä ja pilkunnussimista on riittämiin. Etsi sieltä saako tällainen anonyymi kolmekymppinen olla teinipalstalla? Missä lukee teinipalsta? tässä lukee bailut eli tämä on bailupalsta.

        Jos kerta suomen laki on kaikenlaista pikkuasioilla hifistelyä kaikenmaailman stanan kunnianloukkauksineen niin en löydä tähän mitään syytä miksen saisi olla kirjoittamassa tänne.
        Eikö nyt kelpaakaan se sananvapaus mikä kytee internetissä?
        monihan on sen puolella.

        Itse olen jo pitkään sanonut kaikille että keskustelufoorumit pitäisi tunkea sinne ja syvälle. Ilmeisesti jossain lain persaukossa on jokin tukos jonka takia eivät mahdu sinne. Väärää ravintoa.


      • J₳$₭₳ :D
        Jaska. kirjoitti:

        "todellisuudessa olet ruma, lihava, yksinäinen siivoja jolla ei ole muuta elämää kuin purkaa ****** elämäänsä netissä ja vielä teinipalstalla ja joka otti lainaa näyttääkseen rikkaalta. miltä tuntuu velkahelvetti ilman ammattinimikettä? häpeä, kasva oikeasti aikuiseksi, vielä ei ole liian myöhäistä! "


        Mitä h*lvetin paapatusta tuokin virsi pitää sisällään? heh!
        Oletko jo stanan 15v pissis vai mikä v*tun pakkomielle on aina hokea tota samaa litaniaa " ruma, lihava, yksinäinen " ?
        Kuules se rumuus ei liity aina siihen lihavuuteen. Katson usein satelliittikanavia ja näen siellä todella usein kauniita ja rumia ihmisiä. Monasti näkee ihan selvästi että laihemmalla on rumempi pärstä ja lihavalla kaunis, joskus toisinkinpäinkin, eli ei ole se elopaino sidottu rumuuteen.
        Äijät ei paljon piittaa onko ne rumia vai ei, koska äijä saa aina naisen ja kun naisen kerran saat niin et muita akkoja paneskele. Muita akkoja paneskelee vain p*skahousut jotka pettää muijiaan ja joissa ei riitä munaa sitomaan itseään siihen liittoon toisen kanssa johon on lupautunut. On oltava tyytyväinen ja silloin se riittää. Yksinäinen ihminen on sinkku yleisesti ottaen. Kaikesta pääsee eroon kun menee naimisiin. Kun olet naimisissa et ole yksinäinen. Sinkku on yksinäinen. Sinkku nukkuu yönsä yksin, eikä ole mitään liittoa.

        Ja aina hoetaan tätä että "purkaa pahaa oloaan", hah!
        Etkä millään halua uskoa että yksinkertaisesti esim. minäkin olen täällä vain nauramassa ja v*ttuilemassa? Niin se vaan nyt on, koita kestää.
        Ei ole mitään pahaa oloa, enkä minä ole siivooja ja mitä vikaa on siivoojissa?
        sanot että minun pitäisi kasvaa aikuiseksi, mutta katsopas mitä kirjoittelit ja mieti sanojasi.
        Sinä kutsut ihmisiä rumiksi ja viittaat lihavuudella tähän, sinä haukut yksinäisiä ja jopa pilkkaat siivoojia. Onko tämä aikuisen käytöstä? Jos joku tekee työnsä ja ansaitsee elantonsa siivoamalla sinun p*skojasi saaden siitä palkkaa, niin mitä v*tun sanomista sinulla siihen on?
        Itse sinut pitäisi tässä siivota koska sinä olet se p*ska.

        Katso maailmaa ja asioita vähän laajemmin niin opit.

        Ja miksi teet niin tärkeän asian että olen teinipalstalla? Etkö tollo ymmärrä että sitä ei ole mikään laki kieltänyt etten saisi olla teinien palstalla? Oletko sinä sitten teini itse vai?
        MIkä on teini? missä lukee määritelmä täällä suomi24:ssä että mikä se on?

        hanki nyt v*ttu lakikirja, siellähän sitä p*skahifistelyä ja pilkunnussimista on riittämiin. Etsi sieltä saako tällainen anonyymi kolmekymppinen olla teinipalstalla? Missä lukee teinipalsta? tässä lukee bailut eli tämä on bailupalsta.

        Jos kerta suomen laki on kaikenlaista pikkuasioilla hifistelyä kaikenmaailman stanan kunnianloukkauksineen niin en löydä tähän mitään syytä miksen saisi olla kirjoittamassa tänne.
        Eikö nyt kelpaakaan se sananvapaus mikä kytee internetissä?
        monihan on sen puolella.

        Itse olen jo pitkään sanonut kaikille että keskustelufoorumit pitäisi tunkea sinne ja syvälle. Ilmeisesti jossain lain persaukossa on jokin tukos jonka takia eivät mahdu sinne. Väärää ravintoa.

        Ta mere la pute!!!


    • NLAAOERYEsukoiyuet5y

      ANNA NIITTEN JUODA AINAKI SITTEN ISOMPANA TAJUU ETTÄ KANNATTIKO TUHOTA AIVONSA!!!!!

    • Jaska.

      Niinpä!

    • tonitoni

      Ei vittu mitä te ´´aikuiset´´ oikeest teette täl palstal menkää muille palstoille ! pitäis varmaa laitaa ehdotusta eteenpäin että tulis uus palsta nimeltään paskanjauhontaa sinne te kaikki vitun kusipäät jotka luulette olevanne muiden yläpuolella. vaikka jos on enemmän rahaa niin tekeekö se teistä ylempiä. ei vittu kiinosta paljo te nostatte penkistä oikeesti EI VITTU!!!!!

      • Äijä 31v

        Teiniä kiukuttaa:D Alkaa varmaankin lapsukaisella olla nukkumaanmenoaika:D


    • Ai! Sattuu

      Mulla on virtsaputken tulehdus

    • Kiva iltasatu

      Oli kyllä urakka lukea ketju kokonaan läpi mutta kyllä kannatti ! Kyllä nyt naurattaa kun 30v ''aikuinen'' huutelee ''teineille'' netissä vaikka oikeassa elämässä pelkkä sinkku joka vittuilee katkerana koska on pelkkä paskainen neitsyt. Kyllä nyt pitäs vähäsen ryhdistäytyä ja mennä ettimään seuraa vaikka omeglesta.. Tätä menoo yhteiskunta ajautuu ainakin tuhoon kun 30v nettipellet vittuilemassa muna pystyssä omakotitaloillaan ja 30v rumalla vaimollaan. Painuppas nyt ulos vaikka baariin juomaan ittensä hautaan asti..

    • HeikkiK.

      Ketjua lukiessa huomasi kylläkin että 20v teinit sai 30v mies kiehumaan toden teolla ja taisit sinäkin närkästyä vaikka et sitä myöntäisikään. faktaa kyllä oli kaikki mitä 30v puhui, 20 vuotiaan elämästä puuttuu vielä asioita joita ei saa ennenkuin on vakavastiotettava aikuinen.
      ketkäköhän ne on syrjäytyneitä suomessa? kolmekymppisetkö? ehei.... puhehan on aina ollut näistä 15-25 vuotiaista...

      ja ravintolassa suurin osa kauniista naisista löytyy 30 vuotiaista, ei siellä parikymppistä likkaa kukaan ota vakavasti,

      Kaikkiin noihin jaskan viesteihin sisältyy ihan ajatuksella kerrottu fakta, eikukaan heitä noin pitkiä litanioita piruillakseen. Tyhmille teineille on helppo laittaa faktat tiskiin ja saada heidät ärsyyntymään.

      tyypillinen kateellinen nuori h*ora kuten sinä äskeinen siinä reagoi juuri tuolla tavalla faktoihin. Heti alkaa kauniiden naisten säälittävä pilkkaaminen vaikka tiedät itsekin sen hyvin ettei ole vielä edes nainen, olet joku siideripissis tai just sen iän ohittanut vielä lapsekas parikymppinen tai vähän sen yli.

      jos rumista on puhuminen niin otetaanpa vertailukohteeksi parikymppiset likat ja kolmekymppiset niin kyllä siinä kaunis NAINEN ja tyttö erottuu.

      Eli kiva kun "pidit" lukemastasi, ei taida pikkutytölle opiskelijaikäiselle vielä komeaa oikeaa 30v miesseuraa löytyä..ja sekös kiukuttaa kun 30 vuotiaat pääsee naimisiin ja sinä pikkuh*ora singlailet..... ei se sinkkuus ole just muuta kun sitä nolife touhua mitä te 20v onnettomat vietätte.... ette te ole kokeneita ettekä täydellisiä, ihan turha siis kiukutella.

      kasva aikuiseksi naiseksi niin sua voi sanoa kauniiksi, kyllä kolmekymppinen pesee heti kättelyssä ruman 20v siideritytön.

    • Pete21v,

      Samaa mieltä!

    • pello.

      meilläpäin baareissa parikymppiset on aina päätää aukomas 30v kaunokaisille kun ne saa tietenkin seuraa ja jätkät pyörii ympärillä koko ajan.

      nim : vierestä nähny monet kerrrat.

    • marko 22v.2

      no nii huh huh mitäs mä juuri luinkaan ei helevata :D:D

    • Janneoletouto

      Joo tota mä luin näit tekstei ja pakko sanoo yks asia heti: repesin aivan helvetisti.
      siis mä en voi uskoo et ton ikäne jätkä mikä ite määrittelemällään mittapuulla laskettais itekki varmaa pikkupojaks tulee tänne laukoo nii naurettavaa settii.
      En tajuu mikä tota jätkää vaivaa ehkä se o vaa katkeroitunu ja yrittää pätee lihasmassalla eri sukupolveen oikeest mite voi ol tyyppi katkeroitunu noi paljo???
      ja sit yritttää haukkuu nuorii siis nuoret on just ne mitkä tänki maan periii ja jos sul janne o ollu erilainen nuoruus ni pura se vaiks vamolles mieluummi sit oot materialisti paska joka sanoo et raha on onnea (anteeksi mitä vittua??!!) ja kuule tiedän "pikkupoikia" jotka on sen mukaa mitä ite oot sanonu ni voimakkaampii ku sä et älä isottele siel. ja sit toi et vedät kuulemma turpaa kaikkii ni sopii ainaki ip osote selvittää tääl asuu samas osottees kuule neljä susut isompaa miest haha

      ja käytökses on nii lapsellist ja sanot koko aja pikkulapsiks nuorii sori mut se ei pure enää vanha vitsi haha.
      veikkaan et sul on menny joku pahast pielee josai vaihees ja oon pahoillani sun puolesta kato se o semmone juttu et sä täsä oot se vauva. yrität pätee paskoilla läpillä sori vaa. ja toivottavast sus o se verra miest et luet tän edes kokonaa

      • däämmmmm

        ja sit toi et olettaa et nuoret ei saa seksii siis se kielii just siit et nuoruus o menny pielee ja tiedän että jopa MINULLA on parempi seksi elämä tyttöystäväni kanssa kuin sinun avioseksisi


    • Koiraoon

      sulla oli tylsä nuoruus kuule se on parempi ku sulla ja jos su vaimos näkis sut tääl kirjottelemas laimeit juttujas ni se heittöis su vegee ja ain ku ollaa kysytty ni vanhat vanhemp jengi o sanonu et nuoruus ol parast aikaa et deal with that spede

    • pahoinvointivaltiont

      ei oikeestaan oo pienokaisilla elämää... lapsuudesta ei muista paljoo ja nykyhetki kun unta... tulevaisuus tulee oleen varmaan kurjaa kunnes kuolen. ja...

    • Nuorten juottaja

      Kuules Janne prkele annaha osoite ja ratkastaa tää asia ihan miesten kesken!!!

    • en mä pelkää sua

      mitäs miestä se nyt muka vaatii? onko tuntematon sotilas mennyt pojulla liikaa päähän?
      laita omas niin tulen ja tirvasen turpaan, ei siinä sen kummempaa. yleensä en tykkää lapsia enkä vanhuksia satuttaa mutta aina se on kiva iskeä turpaan näitä miehinä itseään pitäviä p"skalurkkeja jotka kuitenkin sopivan astalon nähdessään kipittää pellolle nelinkontin karkuun.

      että tää sulle ole hyvä !!!!!!!

      • hahah!!

        "ja sit toi et olettaa et nuoret ei saa seksii siis se kielii just siit et nuoruus o menny pielee ja tiedän että jopa MINULLA on parempi seksi elämä tyttöystäväni kanssa kuin sinun avioseksisi "


        no nyt on taas nyrkillä tapettava teiniapina päässyt koneelle haistattelemaan. vai oikein sinäkö harrastat "seksiä" sen pikkuh#oran kanssa. Ethän sinä poikarukka tiedä vielä edes mikä v*ttu on, eikä sulla ole muniakaan. SINULLA siis.
        ja seksielämä kirjoitetaan yhteen.
        v*tut kukaan aikuinen tuskin piittaa sun teinin "avioelämästä" kun ei sulla semmosta ole. korkeintaan säälittävää lääppimistä lasten kesken, voi v*ttu miten voit edes verrata kunnon aikuisten seksielämää sun pellen teinikuherteluun verraten.
        kuka tahansa aikuinen osaisi näyttää muijalles oikeat temput mut ei viitti ku on sakkolihaa ja kuitenkin saa parempaa mistä sä näet unia.
        mee nyt leikkimään pikkutyttös kanssa ja älä tule enää narisemaan aikuisille kato kun sä oot vielä lellipentu ja juo, kännää, hypi yöt ulkona tms mitä tahansa niin sä vaan osoitat kuinka pentu olet.
        se on fakta.
        ja mulla aikuisella seisoo tuhat kertaa enemmän mitä sunlaisella 15v räkiksellä joka ei ole pallejaan nähnyt kun ei ne ole kasvaneet edes.


      • sulle asiaa
        hahah!! kirjoitti:

        "ja sit toi et olettaa et nuoret ei saa seksii siis se kielii just siit et nuoruus o menny pielee ja tiedän että jopa MINULLA on parempi seksi elämä tyttöystäväni kanssa kuin sinun avioseksisi "


        no nyt on taas nyrkillä tapettava teiniapina päässyt koneelle haistattelemaan. vai oikein sinäkö harrastat "seksiä" sen pikkuh#oran kanssa. Ethän sinä poikarukka tiedä vielä edes mikä v*ttu on, eikä sulla ole muniakaan. SINULLA siis.
        ja seksielämä kirjoitetaan yhteen.
        v*tut kukaan aikuinen tuskin piittaa sun teinin "avioelämästä" kun ei sulla semmosta ole. korkeintaan säälittävää lääppimistä lasten kesken, voi v*ttu miten voit edes verrata kunnon aikuisten seksielämää sun pellen teinikuherteluun verraten.
        kuka tahansa aikuinen osaisi näyttää muijalles oikeat temput mut ei viitti ku on sakkolihaa ja kuitenkin saa parempaa mistä sä näet unia.
        mee nyt leikkimään pikkutyttös kanssa ja älä tule enää narisemaan aikuisille kato kun sä oot vielä lellipentu ja juo, kännää, hypi yöt ulkona tms mitä tahansa niin sä vaan osoitat kuinka pentu olet.
        se on fakta.
        ja mulla aikuisella seisoo tuhat kertaa enemmän mitä sunlaisella 15v räkiksellä joka ei ole pallejaan nähnyt kun ei ne ole kasvaneet edes.

        "sulla oli tylsä nuoruus kuule se on parempi ku sulla ja jos su vaimos näkis sut tääl kirjottelemas laimeit juttujas ni se heittöis su vegee ja ain ku ollaa kysytty ni vanhat vanhemp jengi o sanonu et nuoruus ol parast aikaa et deal with that spede "


        Nyt täytyy sanoa sulle teinispedelle eli räkikselle, että en mä dealaa mitään kato sun lässytyksistäs kato kun MÄ tiedän asiat mistä sä et tiedä mitään. Sä olet kato teini joka vaan lässyttää ja sehän on tunnetusti helppoa läppärin kautta inistä vähäsen eikö vain?
        Kuule mulle merkkaa tää koko elämä ja ne ikävuodet mistä sä nyt lesoat niin on pelkkä pieni persreikä tässä elämässä, kato ne parhaat vuodet tulee silloin ku oot aikuinen etkä tollanen pieni räkänokka joka ei saa edes oikeaa naista.
        ja eihän teinejä oteta todestakaan ja eihän sulla ole edes lapsia eikä perhettä niin ihan jumissahan sä poju vielä olet.
        siinä on hah hah. meidän pikku opiskelija amis räkänokka ja puhuu tietäväsä asioista vielä hoh hoh hoo!
        ja nyt on pojun pikkupikku jengi puhunut vaan omia näkemyksiään asioista kato kun sä et nyt käsitä tätä juttua oikein.
        miksi kukaan haluaisi ajaa mopolla ja esittää jotain apinaa joka leikkii amislikkojen kanssa ja istuu arestissa viikot putkeen kun apinaa rangaistaan kotona?
        onhan teitä tuolla kujilla nähty, samoja pieniä lippalakkipäitä jotka kuvittelee olevansa jotain suurempaa ja parempaa kuin ne oikeet aikuiset.

        millä sä perustelet tuon sun ikäses elävän parasta elämää? rahalla ? millä rahalla ? ja miten sun ikänen apina saa naisia ?
        ethän sä pelle pääse edes ulkomaille saati kunnon yökerhoon tai edes mökille saati omista sellaista ?
        jätkällä ei ole yhtään mitään. Asut porukoiden tykö , käyt jotain tylsää koulua ja huutelet kuinka parasta aikaa on "Nuoruus" ???
        miksi sitten nää sun teinis on syrjäytyneitä ja loppujen ainoa ilo on joku v*tun biletys jonka jokainen aikuinen taitaa halutessaan paremmissa piireissä mistä sinä v*tun nysvä näet unia ?

        Selitäpä se?

        on sulle varmaan säälistä joku mersun omistava aikuinen komeine naisineen mennyt sanomaan et sun ikäses pallinaama elää "parasta aikaa", mutta ikävä kyllä mulla on vähän toinen mielipide asiasta.... siihen liittyy esim. vapaus ja raha yms. monet asiat mitä sä et myönnä tai tajua.

        deal with that !


      • v*tun pelle..
        sulle asiaa kirjoitti:

        "sulla oli tylsä nuoruus kuule se on parempi ku sulla ja jos su vaimos näkis sut tääl kirjottelemas laimeit juttujas ni se heittöis su vegee ja ain ku ollaa kysytty ni vanhat vanhemp jengi o sanonu et nuoruus ol parast aikaa et deal with that spede "


        Nyt täytyy sanoa sulle teinispedelle eli räkikselle, että en mä dealaa mitään kato sun lässytyksistäs kato kun MÄ tiedän asiat mistä sä et tiedä mitään. Sä olet kato teini joka vaan lässyttää ja sehän on tunnetusti helppoa läppärin kautta inistä vähäsen eikö vain?
        Kuule mulle merkkaa tää koko elämä ja ne ikävuodet mistä sä nyt lesoat niin on pelkkä pieni persreikä tässä elämässä, kato ne parhaat vuodet tulee silloin ku oot aikuinen etkä tollanen pieni räkänokka joka ei saa edes oikeaa naista.
        ja eihän teinejä oteta todestakaan ja eihän sulla ole edes lapsia eikä perhettä niin ihan jumissahan sä poju vielä olet.
        siinä on hah hah. meidän pikku opiskelija amis räkänokka ja puhuu tietäväsä asioista vielä hoh hoh hoo!
        ja nyt on pojun pikkupikku jengi puhunut vaan omia näkemyksiään asioista kato kun sä et nyt käsitä tätä juttua oikein.
        miksi kukaan haluaisi ajaa mopolla ja esittää jotain apinaa joka leikkii amislikkojen kanssa ja istuu arestissa viikot putkeen kun apinaa rangaistaan kotona?
        onhan teitä tuolla kujilla nähty, samoja pieniä lippalakkipäitä jotka kuvittelee olevansa jotain suurempaa ja parempaa kuin ne oikeet aikuiset.

        millä sä perustelet tuon sun ikäses elävän parasta elämää? rahalla ? millä rahalla ? ja miten sun ikänen apina saa naisia ?
        ethän sä pelle pääse edes ulkomaille saati kunnon yökerhoon tai edes mökille saati omista sellaista ?
        jätkällä ei ole yhtään mitään. Asut porukoiden tykö , käyt jotain tylsää koulua ja huutelet kuinka parasta aikaa on "Nuoruus" ???
        miksi sitten nää sun teinis on syrjäytyneitä ja loppujen ainoa ilo on joku v*tun biletys jonka jokainen aikuinen taitaa halutessaan paremmissa piireissä mistä sinä v*tun nysvä näet unia ?

        Selitäpä se?

        on sulle varmaan säälistä joku mersun omistava aikuinen komeine naisineen mennyt sanomaan et sun ikäses pallinaama elää "parasta aikaa", mutta ikävä kyllä mulla on vähän toinen mielipide asiasta.... siihen liittyy esim. vapaus ja raha yms. monet asiat mitä sä et myönnä tai tajua.

        deal with that !

        "sulla oli tylsä nuoruus kuule "


        no kuule kuule... tähän vielä että on se ihme että nykyajan apinat lesoaa omalla iällään vaikka kaikki aikuiset on jo ajat sitten nauraneet sulle ja sun kavereilles jotka ei omista mitään, eli teillä ei ole elämää.
        Onko se elämää istua p*rse penkissä koulussa kesät ja talvet ?
        ja sit kun viikonloppu tulee nii leikit kavereides kanssa vähä ulkona ?
        pojulla on aika pieni maailmankuva mitä oikeasti elämässä voi tehdä.. sitähän aikuiset tekee ja en tarkota tällä mitää 25v juippia joka ei ole vielä aikuisen kengissä aidosti edes.
        suurin osa sun ikäsistä elää ihan tavallisesti mamin siivellä ja siinä kuule ei oo mitään ihmeellistä et älä turhaan paviaana älä lesoamaan, tulisit pettymään jos aletaan tappelemaan siitä kellä se elämän paras aika on meneillään.

        sulle se ei välttämättä tule koskaan, kato kun yksinkertaistettuna se nuoruus ei ainakaan ole sitä parasta aikaa elämässä, koska se on valmistautumista aikuisuuteen.
        en mä ainakaan näe mitää ihmeellistä olla teini.
        on kivempi kun auto ja omat mökit muijat jne. kun olla joku lippispää apina moponsa kanssa tai halvalla amisautolla pelleilevä ( alle 30000e ) teini.

        et sä pärjää meille ikävä kyllä, olit sitten kuinka teini hyvänsä.

        kyllä 30 elää elämän parasta aikaa, kysy vaikka rikkailta tai perheellisiltä jne.

        sähän se olet niiden kakara vasta joka ei ole saavuttanut elämässään v*ttu mitään.


      • hehheh....
        v*tun pelle.. kirjoitti:

        "sulla oli tylsä nuoruus kuule "


        no kuule kuule... tähän vielä että on se ihme että nykyajan apinat lesoaa omalla iällään vaikka kaikki aikuiset on jo ajat sitten nauraneet sulle ja sun kavereilles jotka ei omista mitään, eli teillä ei ole elämää.
        Onko se elämää istua p*rse penkissä koulussa kesät ja talvet ?
        ja sit kun viikonloppu tulee nii leikit kavereides kanssa vähä ulkona ?
        pojulla on aika pieni maailmankuva mitä oikeasti elämässä voi tehdä.. sitähän aikuiset tekee ja en tarkota tällä mitää 25v juippia joka ei ole vielä aikuisen kengissä aidosti edes.
        suurin osa sun ikäsistä elää ihan tavallisesti mamin siivellä ja siinä kuule ei oo mitään ihmeellistä et älä turhaan paviaana älä lesoamaan, tulisit pettymään jos aletaan tappelemaan siitä kellä se elämän paras aika on meneillään.

        sulle se ei välttämättä tule koskaan, kato kun yksinkertaistettuna se nuoruus ei ainakaan ole sitä parasta aikaa elämässä, koska se on valmistautumista aikuisuuteen.
        en mä ainakaan näe mitää ihmeellistä olla teini.
        on kivempi kun auto ja omat mökit muijat jne. kun olla joku lippispää apina moponsa kanssa tai halvalla amisautolla pelleilevä ( alle 30000e ) teini.

        et sä pärjää meille ikävä kyllä, olit sitten kuinka teini hyvänsä.

        kyllä 30 elää elämän parasta aikaa, kysy vaikka rikkailta tai perheellisiltä jne.

        sähän se olet niiden kakara vasta joka ei ole saavuttanut elämässään v*ttu mitään.

        se on teineillä vaan oikeasti maailmankuva niin suppea että luullaan itsestään liikoja vaikka todellisuus on just tota mitä edellä olen kertonut.

        mä lähden tästä kohta omalle mökille , mee sä leikkimään pileitä vähäsen, sehä on tosi tosi jännäää.

        poju/tyttöparka on ihan pihalla. meinaatko sä s*atana että tässä muut pelleilee ja kehuskee teitä maat taivaaseen kun eivät ole enää "teinejä" ???

        mitä h*lvetin järkeä siinä on jos voi tehdä asioita mitä haluaa ?

        Mitä sä voit muka tehdä ? aika v*tusti rajoituksia sun ikäsilläs ja maailmankuva aika suppea.. et tiedä puoliakaan siitä mihin aikuinen pystyy täs elämäs, ne kato v*tut välittää mitä joku "elämän parasta aikaa" elävä teini mesoaa.

        samaa sakkia sinäkin olet mitä nuo pikkuapinat mopoineen steissillä räkimässä ja istumassa kotona. On se v*tun hienoa elämää se.

        joko nyt ymmärsit että liiottelet sitä sun ikävaihettas?
        tosi asia on että vanhemmat ihmiset tietää nää jutut ja niillä on järkeä päässä ja siksi niitä ei kiinnosta mitä sun pileissä tapahtuu kato kun se on oikeasti aika yksinkertanen asia missä ei oo mitään säväyttävää.

        ja jokainen voi halutessaan iästä riippumatta mennä vaikka kesällä uimaan munasiltaan muijansa kanssa tai panna vaikka lähimmän räkälän h*oraa p*rseeseen, olipa aamu tahi yö.

        me ei myöskään tarvita mitään v*tun mopokorttia.


      • .................
        hehheh.... kirjoitti:

        se on teineillä vaan oikeasti maailmankuva niin suppea että luullaan itsestään liikoja vaikka todellisuus on just tota mitä edellä olen kertonut.

        mä lähden tästä kohta omalle mökille , mee sä leikkimään pileitä vähäsen, sehä on tosi tosi jännäää.

        poju/tyttöparka on ihan pihalla. meinaatko sä s*atana että tässä muut pelleilee ja kehuskee teitä maat taivaaseen kun eivät ole enää "teinejä" ???

        mitä h*lvetin järkeä siinä on jos voi tehdä asioita mitä haluaa ?

        Mitä sä voit muka tehdä ? aika v*tusti rajoituksia sun ikäsilläs ja maailmankuva aika suppea.. et tiedä puoliakaan siitä mihin aikuinen pystyy täs elämäs, ne kato v*tut välittää mitä joku "elämän parasta aikaa" elävä teini mesoaa.

        samaa sakkia sinäkin olet mitä nuo pikkuapinat mopoineen steissillä räkimässä ja istumassa kotona. On se v*tun hienoa elämää se.

        joko nyt ymmärsit että liiottelet sitä sun ikävaihettas?
        tosi asia on että vanhemmat ihmiset tietää nää jutut ja niillä on järkeä päässä ja siksi niitä ei kiinnosta mitä sun pileissä tapahtuu kato kun se on oikeasti aika yksinkertanen asia missä ei oo mitään säväyttävää.

        ja jokainen voi halutessaan iästä riippumatta mennä vaikka kesällä uimaan munasiltaan muijansa kanssa tai panna vaikka lähimmän räkälän h*oraa p*rseeseen, olipa aamu tahi yö.

        me ei myöskään tarvita mitään v*tun mopokorttia.

        ja se vielä perään että kyllä on kuule 100% paremmat mahikset saada OIKEAA P*LLUA mitä jollain parikymppisellä apinalla joka ei näytä oikeasti edes vakavastiotettavalta MIEHELTÄ.

        Meinaako moporäkänokka että tässäkin asiassa veisit voiton ?

        aikuinen omaa elämänkokemusta ja tietää asiat ja taitaa taidot.

        ei kannattaisi vielä tuon ikäisenä vässykkänä esittää niin suurta ja kovaa mitä et oikeasti ole...
        susta vaan tuntuu siltä mutta ku se vaihe menee ohi niin huomaat että aikuisena alkaa elämä olla kivempaa.


    • fobbasaavuddaameitä

      Siis huuteleeko tää janne vieläki täällä ?
      En mitenkään usko että tää jätkä olis 30v. Tää ei oo enään säälittävää vaan surullista.
      kolmekymppinen äijjä nuorten puolella haastaa neljätoista vuotiaiden kassa tappelua. Tää on jo sairasta.

    • fobba on luuseri

      eihän sitä pakko ole myöntää huuteliko janne vaiko panne vaiko kuka hyvänsä ?
      laitontako ? no way.
      mikset usko et olis 30v ? miten liittyy asiaan? onko joku sääntö ettei 30v sais räkänokille huudella ?
      eikä tässä mitään säälittävää tai surullista ole. mieshän laukoi vain täyttä faktaa kuka olikin.

      taitaa sua vaan kiukuttaa hehheh.

      • mie.

        " ja toivottavast sus o se verra miest et luet tän edes kokonaa "


        hah hah hah hah...

        toivottavasti sussa on edes sen verran naista et luet tän kokonaan.

        hehhehheh!


      • Apinat....
        mie. kirjoitti:

        " ja toivottavast sus o se verra miest et luet tän edes kokonaa "


        hah hah hah hah...

        toivottavasti sussa on edes sen verran naista et luet tän kokonaan.

        hehhehheh!

        "Ai niin, vielä murrosiässä aivot kasvavat, aikuisena ne ovat täysi kokoiset ja alkavat olla "täynnä", eli et opi enään ilman että unohdat jotain. "


        Hahhahha, tää oli kyl idioottimaisin postaus pitkiin aikoihin!
        Vai alkavat aivot olla täynnä? hehhehhee. Miten ne voi olla hei täynnä? perustelepa ? ja en opi ? miten niin en opi ?
        ihmepälli tääkin poika..
        nykynuoriso ei ollu ennen tämmöstä. nykyään tenavat menee äidin läppäriltä nettiin ja yrittää päteä viisaampaa mitä on ku voi lukea uutisia jne.
        mut en oo kyllä koskaan kuullu ettei ihminen oppisi jos kerta opettelee, hehheh.
        eikös asia mene tomokomo niin YLEENSÄ että aikuinen on kokeneempi ja viisaampi kuin sun ikäses ?
        valitettavasti joudun toteamaan että olet itse siis tyhmempi kuin aikuiset 40 jne. Se on fakta. kaikkihan sen nyt tietää että teinit ei tiedä maailmasta vielä mitään.

        kannattaisi tomokomon olla päästelemättä moisia aivopieruja jos on noin tyhmä poika, hahhahha.

        Nimittäin ihan vinkkinä sulle poika että ihminen oppii kun se opettelee. ei siinä sen kummempaa. Pili-Pali netti on laittanut pojan pään pyörälle. poika alkanut viilaamaan pilkkua ja yksinkertaisetkin asiat käännetään nurin.
        tyypillistä nettilässytystä.

        silloin kun aivot eivät vielä ole kehittyneet kuten tomokomo totesi, niin silloin ne eivät vielä opi saati tajua täydellisesti.
        Aikuisen aivot ovat täysin kehittyneet ja siksi aikuinen oppii paremmin kuin teini.

        tässä sulle faktaa ole hyvä.

        et siis itse opi kuten me aikuiset.
        jos teoriasi pitäisi paikkansa niin vauvakin oppisi nopeammin kuin aikuinen.

        löit jälleen kirveesi kiveen. Myönsit että sulla on pienemmät aivot jotka eivät ole vielä täydelliset ja samalla myönsit olevasi idiootti.

        Opettelisit myös kirjoittamaan. Sana "enään" kirjoitetaan oikeasti ENÄÄ. se turha N kirjaimen vääntäminen lopussa on yhtä tyhmää kuten sanoa AIKAS.


      • fobbasaavuddaameit94

        "janne vaiko panne" Hyvin rimmas... Taidat olla 12-vuotias?
        "onko joku sääntö ettei 30v sais räkänokille huudella ?" Ei mutta teet itsesi sillä lailla täydeksi pelleksi. Eikä KUKAAN pidä sua kovana tyyppinä. Et taida uskaltaa oman kokoisillesi rähistä kun pitää netissä lapsille aukoa päätään ja jäät siinäkin toiseksi.

        TODELLA SAIRASTA KÄYTÖSTÄ AIKUISELTA IHMISELTÄ HAASTAA LAPSEN KANSSA TAPPELUA.


      • totuus satuttaa
        fobbasaavuddaameit94 kirjoitti:

        "janne vaiko panne" Hyvin rimmas... Taidat olla 12-vuotias?
        "onko joku sääntö ettei 30v sais räkänokille huudella ?" Ei mutta teet itsesi sillä lailla täydeksi pelleksi. Eikä KUKAAN pidä sua kovana tyyppinä. Et taida uskaltaa oman kokoisillesi rähistä kun pitää netissä lapsille aukoa päätään ja jäät siinäkin toiseksi.

        TODELLA SAIRASTA KÄYTÖSTÄ AIKUISELTA IHMISELTÄ HAASTAA LAPSEN KANSSA TAPPELUA.

        "Kummalla on elämä. Alle 18v nuorella, joka viettää kavereidensa kanssa aikaa ryypäten vai 30v Jannella joka valittaa siitä suomi24:ssa? "


        Jannella.
        Teini joka ryyppää toisen teinin kanssa, on onneton kloppi joka ensinnäkään:
        A: ei ole saanut kunnon töitä
        B: on köyhä
        C: ei ole saavuttanut juuri mitään elämässään, saati kokenut.
        D: kaikenlisäksi alle 18v pieni poika ei saisi ryypätä, joten propsit menee jannelle tässäkin koska hän on AIKUINEN joka saa ryypätä ja joka sopii normaalimmin aikuiselle muutenkin.

        Itsepä mainitsit tuon alle 18v iän, eli kuten huomaat niin ikäsi takia sinut mollataan jokatapauksessa. Alkoholi kun ei ole tarkoitettu pikkulapsille edes.

        Ihan turhaan yritätte teinit tehdä itsestänne aikuisia täällä, ette vaan ole.
        Aikuiset ovat niitä joilla on oikeasti elämä. te muut olette pelkkiä nuorukaisia jotka opiskelee että saa edes ammatin. hahhah.


      • toinen aikuinen.
        totuus satuttaa kirjoitti:

        "Kummalla on elämä. Alle 18v nuorella, joka viettää kavereidensa kanssa aikaa ryypäten vai 30v Jannella joka valittaa siitä suomi24:ssa? "


        Jannella.
        Teini joka ryyppää toisen teinin kanssa, on onneton kloppi joka ensinnäkään:
        A: ei ole saanut kunnon töitä
        B: on köyhä
        C: ei ole saavuttanut juuri mitään elämässään, saati kokenut.
        D: kaikenlisäksi alle 18v pieni poika ei saisi ryypätä, joten propsit menee jannelle tässäkin koska hän on AIKUINEN joka saa ryypätä ja joka sopii normaalimmin aikuiselle muutenkin.

        Itsepä mainitsit tuon alle 18v iän, eli kuten huomaat niin ikäsi takia sinut mollataan jokatapauksessa. Alkoholi kun ei ole tarkoitettu pikkulapsille edes.

        Ihan turhaan yritätte teinit tehdä itsestänne aikuisia täällä, ette vaan ole.
        Aikuiset ovat niitä joilla on oikeasti elämä. te muut olette pelkkiä nuorukaisia jotka opiskelee että saa edes ammatin. hahhah.

        "TODELLA SAIRASTA KÄYTÖSTÄ AIKUISELTA IHMISELTÄ HAASTAA LAPSEN KANSSA TAPPELUA. "

        NO JOS SE ON SAIRASTA NIIN SITTEN ON SEKIN ETTÄ LAPSI HAASTAA AIKUISEN KANSSA TAPPELUA. KYLLÄ SUN 15V TALIPÄÄN PITÄISI JO YMMÄRTÄÄ RAUHOITTUA VÄHÄSEN EIKÄ UHOTA NIILLE KETKÄ OIKEASTI ON AIKUISIA. KYLLÄ SE KURI SULLE KUULUU TÄSSÄ ASIASSA JA SAMAA MIELTÄ ON VARMASTI OPETTAJASIKIN.
        SÄ OLET VAAN HÄIRIINTYNYT KURITON KAKARA, SIKSI UHOAT TÄÄLLÄ AIKUISILLE.

        Ja todella säälittävää että keskenkasvuiset plussaa täällä omia viestejään porukalla ja aikuisille annetaan miinuksia.
        Suuri osa teinien viesteistä tässä ketjussa on täyttä p#skaa, kiukuttelua ja naurettavia postauksia. Ei vaan teinit halua hyväksyä mitä heille sanotaan.

        Turhaan te huutelette valtaväestöä vastaan, aikuisilla on elämä, teillä ei.
        Sopii kato kasvaa itsekin aikuiseksi joku 30 jne. jos haluaa arvokkuutta ja kunniaa.
        Ihan turhaan luulette saavanne kunnioitusta kun olette jotain 15-25v lapamatoja koko porukka.

        Jos tätä lukisi isompi porukka aikuisia niin kyllä teinien viestejä alkaisi miinuksia välkkyä.
        Teineillä kun tuntuu vaan olevan kova halu puolustaa itseään. Luulette olevanne jotain kapinallisia mutta p#skat, hävinneitä räkänokkia vaan.
        Sitähän tää koko palsta on täynnä. 15-20v apinat lässyttää viinasta ja sen vaikutuksista.

        Luulisi jo vanhempienne puuttuvan siihen juopotteluunne, mutta nykyään kun on näitä kermap#rse isejä ja äitejä, niin mopoautoja ostellaan ja kitataan energiajuomia vaahto suupielessä. Sitten mäkkäriin viikkorahoilla.

        Olisi se kans parempi että ajokortti siirrettäisiin 25v.


      • ................
        toinen aikuinen. kirjoitti:

        "TODELLA SAIRASTA KÄYTÖSTÄ AIKUISELTA IHMISELTÄ HAASTAA LAPSEN KANSSA TAPPELUA. "

        NO JOS SE ON SAIRASTA NIIN SITTEN ON SEKIN ETTÄ LAPSI HAASTAA AIKUISEN KANSSA TAPPELUA. KYLLÄ SUN 15V TALIPÄÄN PITÄISI JO YMMÄRTÄÄ RAUHOITTUA VÄHÄSEN EIKÄ UHOTA NIILLE KETKÄ OIKEASTI ON AIKUISIA. KYLLÄ SE KURI SULLE KUULUU TÄSSÄ ASIASSA JA SAMAA MIELTÄ ON VARMASTI OPETTAJASIKIN.
        SÄ OLET VAAN HÄIRIINTYNYT KURITON KAKARA, SIKSI UHOAT TÄÄLLÄ AIKUISILLE.

        Ja todella säälittävää että keskenkasvuiset plussaa täällä omia viestejään porukalla ja aikuisille annetaan miinuksia.
        Suuri osa teinien viesteistä tässä ketjussa on täyttä p#skaa, kiukuttelua ja naurettavia postauksia. Ei vaan teinit halua hyväksyä mitä heille sanotaan.

        Turhaan te huutelette valtaväestöä vastaan, aikuisilla on elämä, teillä ei.
        Sopii kato kasvaa itsekin aikuiseksi joku 30 jne. jos haluaa arvokkuutta ja kunniaa.
        Ihan turhaan luulette saavanne kunnioitusta kun olette jotain 15-25v lapamatoja koko porukka.

        Jos tätä lukisi isompi porukka aikuisia niin kyllä teinien viestejä alkaisi miinuksia välkkyä.
        Teineillä kun tuntuu vaan olevan kova halu puolustaa itseään. Luulette olevanne jotain kapinallisia mutta p#skat, hävinneitä räkänokkia vaan.
        Sitähän tää koko palsta on täynnä. 15-20v apinat lässyttää viinasta ja sen vaikutuksista.

        Luulisi jo vanhempienne puuttuvan siihen juopotteluunne, mutta nykyään kun on näitä kermap#rse isejä ja äitejä, niin mopoautoja ostellaan ja kitataan energiajuomia vaahto suupielessä. Sitten mäkkäriin viikkorahoilla.

        Olisi se kans parempi että ajokortti siirrettäisiin 25v.

        "Kuulostaa aika sairaalta? Sul ei oo tainnu koskaa olla niitä kavereita joiden kans nyhjätä nii pitää sitte lyödä pataan vai ::::D:D Ja oikeesti taidat olla sellanen hissukka joka uhoo suomi24, ku irl ei uskalla tehä mitään. Voi sinua, meeppä juttelemaan jollekki kallonkutistajalle. "


        Ai kaveritko ne nyt onkin pop ? ei ne taida liittyä nyt tähän asiaan pätkääkään vaan nyt puhuttiin siitä kuka ansaitsee kunnioitusta ja ketkä ei. Kuten sanoin niin turhaan isottelette valtaväestöä vastaan. Ette ole aikuisia eikä teitä tule ottaa vakavasti sen vuoksi. Olette p#skanpuhujia vielä tuossa iässä, ettekä tiedä saati ole saavuttaneet p#skaakaan elämässänne. JOhan se nyt jo kertoo asiat kuten ne on.
        Sanot ettei täällä saisi uhota, no eipä se ole kiellettyä tänne kirjoitella, itsepä voit tulkita viestit uhoksi tai et, samapa tuo.
        Ja voisit opetella kirjoittaman selvästi, ketään ei kiinnosta joku v#tun teinimurre ( irl ) blaa blaa.

        Kallonkutistajien työ on yhtä turhaa ja naurettavaa pelleilyä kuten on mustalaiseukkojen ennustuksetkin. Turha ala jonne pyrkii lukiopellet lakki päässä että saa kakaralleen ostettua puuroa. Näitä turhia ammatteja suomessa riittää.
        Ne on itseasiassa teitä apinoita varten ne neuvolat.


      • löit kirveesi kiveen
        ................ kirjoitti:

        "Kuulostaa aika sairaalta? Sul ei oo tainnu koskaa olla niitä kavereita joiden kans nyhjätä nii pitää sitte lyödä pataan vai ::::D:D Ja oikeesti taidat olla sellanen hissukka joka uhoo suomi24, ku irl ei uskalla tehä mitään. Voi sinua, meeppä juttelemaan jollekki kallonkutistajalle. "


        Ai kaveritko ne nyt onkin pop ? ei ne taida liittyä nyt tähän asiaan pätkääkään vaan nyt puhuttiin siitä kuka ansaitsee kunnioitusta ja ketkä ei. Kuten sanoin niin turhaan isottelette valtaväestöä vastaan. Ette ole aikuisia eikä teitä tule ottaa vakavasti sen vuoksi. Olette p#skanpuhujia vielä tuossa iässä, ettekä tiedä saati ole saavuttaneet p#skaakaan elämässänne. JOhan se nyt jo kertoo asiat kuten ne on.
        Sanot ettei täällä saisi uhota, no eipä se ole kiellettyä tänne kirjoitella, itsepä voit tulkita viestit uhoksi tai et, samapa tuo.
        Ja voisit opetella kirjoittaman selvästi, ketään ei kiinnosta joku v#tun teinimurre ( irl ) blaa blaa.

        Kallonkutistajien työ on yhtä turhaa ja naurettavaa pelleilyä kuten on mustalaiseukkojen ennustuksetkin. Turha ala jonne pyrkii lukiopellet lakki päässä että saa kakaralleen ostettua puuroa. Näitä turhia ammatteja suomessa riittää.
        Ne on itseasiassa teitä apinoita varten ne neuvolat.

        Onneton teiniressukka kun ei keksi mitään millä päteä niin heti otetaan puheenaiheeksi "Kaverit" .

        Sulla ei sitten taida olla mitään isoa omaisuutta jolla siis päteä ?

        eiköhän täällä kaikki ole kavereineen peuhanneet koulussa, aikuisena ne asiat ei enää kiinnosta kun on paremmissa piireissä.

        että se siitä sun pätemisestä ja mähän en ole teini vaan aikuinen etkä sä tiedä onko mulla ollut kavereita vai ei. Mä tiedän sen asian itse.


      • fobbasaavuddaameit94
        löit kirveesi kiveen kirjoitti:

        Onneton teiniressukka kun ei keksi mitään millä päteä niin heti otetaan puheenaiheeksi "Kaverit" .

        Sulla ei sitten taida olla mitään isoa omaisuutta jolla siis päteä ?

        eiköhän täällä kaikki ole kavereineen peuhanneet koulussa, aikuisena ne asiat ei enää kiinnosta kun on paremmissa piireissä.

        että se siitä sun pätemisestä ja mähän en ole teini vaan aikuinen etkä sä tiedä onko mulla ollut kavereita vai ei. Mä tiedän sen asian itse.

        http://img.ffffound.com/static-data/assets/6/6118cd5c93129fa2631f8394c7c09b4172f25be0_m.jpg

        Meni kyllä aivan ohi mitä mulle yritit kertoa ku en oo sanonut ainuttakaan mielipidettäni nuorten juomisesta :D
        Lähinnä oon täs vaan naureskellut sun tyhmyydelle :D

        Miten se liikuttaa sua jos "pikkupojat ja tytöt" (täysi ikäset) juo alkoholia kun lain mukaankin sitä saavat ostaa. Ihan näin tiedoksi,vaikka kuinka täällä suomi24:ssa vingut et saa mua suuttumaan :D



        "Suuri osa teinien viesteistä tässä ketjussa on täyttä p#skaa, kiukuttelua ja naurettavia postauksia. Turhaan te huutelette valtaväestöä vastaan, aikuisilla on elämä, teillä ei."

        Kun näitä sun viestejäsi lukee en puhuisi kiukuttelusta mitään. Viesteistäsi oikein hehkuu se kuinka oot itku simmussa purkamassa pahaa oloasi tänne.
        Ja hei, jos et ole huomannut olet nuorten osastolla niin voit itse päätellä mikä täällä olis valtaväestö. Juu,onhan sulla elämä suomi kaksnelosessa :)


        Odotan innolla vastausta!


    • Aikuinen.

      Etkö kestä totuutta?
      Ei mulla ole pahaa oloa, päinvastoin !

      • lopeta ku hävisit

        "fobbasaavuddaameit94" Servas sut jo.


    • no way

      ei täällä kukaan häviä mitään. tämä on vaan kirjoittelua.

    • millinkiusaaja69

      Vitu 30v millit meil joensuus juotii enneen ku tultii pillust ulos vitu millit siel oli oli millibileet koska siel oli muitakin sikiöitä jotka oli vitun millejä ku mul oli jo teitä kaikkia pidempi astronomnen mutka vitu millit Vitun millit vittu menkäää vittuuun vittu

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe