Olenko minä läski? Vastatkaa pliis...

läskiiii!!!! mä oon.

Moi!
Olen siis 13-vuotias tyttö, painan 67kg ja oon 166kg pitkä ja haluaisin tietää mitämieltä te olette minusta.
Äiti, isä, siskot, veljet, kaverit ja kaikki sukulaiset sanoo etten ole läski vaan naisellinen!
Sanovat ettei mulla oo enää mitään "lapsipyöreyttä" ja että olen muka 60- kilonen, vaikka todellisuudessa en tosiaan ole!
Mutta minun itseni mielestä olen sairaan läski, koska jotkut mun luokkalaiset saattaa painaa jotain 30kg!!!!
Tunnen itteni niin helevetin lihavaks!
Olen laihuttanut jo 12kg, mutten tiedä että olenko vielä läski, luulen että mun tarviis laihtuu vielä jotain 15kg, en tiiä, tää on niin vaikeeta!
Hermot alkaa jo mennä koska pudotan painoani proteini rahkalla, enkä syö oikeastaan mitään muuta ja juon ainoastaan kivennäis vettä!
Sanokaa pliis oonko mä läski ja jos oon niin paljonka mun pittäis vielä laihuttoo????????

26

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -_-

      Älä huoli, et ole läski.

    • -_-

      köh.. varmaa

    • Cassandra_12321

      Hmm aattelin vastata koska asia vaikuttaa vaivaavan sua aika paljon.
      Onko sulla tullu jo kasvupyrähystä? Mulla tuli jossakin 13-14 vuotiaana silleen että pituutta tuli n. 8 cm ja paino laski pari kiloa.. Sitä ennen mulla oli kauheita ulkonäköpaineita ja kaikkee, mutta nyt normipainonen (:
      On vähän vaikee sanoo, nimittäin jos on tosi lihaksikas nainen, niin paino on korkeempi. Mutta jos kunto on huono, että ei harrasta liikuntaa, hengästyy kokoajan ja näin niin sillon pitäis olla vähän huolissaan, koska on täkeintä, että kunto on normaali, ei se, että on hoikka ja laiha.
      En usko että kukaan 6/7 lk painaa 30 kiloa :D Tiesitkö, että joka toinen nuorista naisista valehtelee painonsa?
      Mielestäni sinä olet pitkä, joten painosi on normaali. olen kuullut että jos on vaikk 160 cm ja painaa 60 tai vähän päälle niin on ihan normi. Että sinun pitäisi olla OK :)
      Ja vielä, olet kuitenkin vasta lapsi, kasvuvaiheessa, eli luultavasti kasvat pituutta vielä paljon. Rentoudu ja nauti elämästäsi, olethan nuori nainen (:

    • läskiiii!!!! mä oon.

      Kiitos paljon vastanneille! Olo on jo hieman parempi.....

    • Älä muista välitä!

      Muista,että kasvat vielä!
      Ja,että kasvavan lapsen ei pitäisi laihduttaa!
      Pienilläkin asioilla voi auttaa terveelliseen elämään.
      Syö terveellisesti ja liiku monipuolisesti. :):)
      Ja näytät olevan murrosijässä,joten sinä oikeastaan pakosti saat painoa lisää ja muotosi tulee esille!
      Älä välitä siitä minkä painoisia muut ovat. Kuhan rohkaiset mielesi ja etsisit itsestäsi omatuntoasi esiin! =)=)
      Voit myös aloittaa liikunta harrastuksen jollain saisit huomattavasti liikuntaa,esim tanssi on tosi hyvä harrastus! (kokeiltu on tanssimista)

    • ssda

      Oot sä aika läski, oon 180cm jätkä ja painan vähemmän kuin sä.

    • k4meli

      Emmä tiiä, musta et oo läski, noihi aikoihi ei kannata vertailla itteään muihin, koska pituus ja paino on vähän hukassa. Sitäpaitsi lihas painaa enemmän ku läski, mut ei se kuiteskaa tarkota et oisit joku bodari, ja joillain on paljon painavammat luut ku toisil. Musta tärkeintä on syödä normisti ja LIIKKUA, koska liikunta tekee paljon vaikka söisit normisti.
      Ite oon 12 v.ja 155 cm ja 47 kiloo ja harrastan tanssii :))

    • k4meli

      Emmä tiiä, musta et oo läski, noihi aikoihi ei kannata vertailla itteään muihin, koska pituus ja paino on vähän hukassa. Sitäpaitsi lihas painaa enemmän ku läski, mut ei se kuiteskaa tarkota et oisit joku bodari, ja joillain on paljon painavammat luut ku toisil. Musta tärkeintä on syödä normisti ja LIIKKUA, koska liikunta tekee paljon vaikka söisit normisti.
      Ite oon 12 v.ja 155 cm ja 47 kiloo ja harrastan tanssii :))

    • tuhaa tressii...

      EI OO LIHAVA! :)

    • 12 ww poika

      Kannattaa kattoo peiliin ja katto näytätkö läskiltä et onks sul iso maha tai sillee oon ite 12v poika ja painan36 ja oon pitkä144 mut älä laihduta liikaa ku ei yleensä pojat mistää iha laihoist tykkää

      Ps. Tää on vaa mun mielipide

    • et sä oo läski siis toi on niinku normaali painost tietysti oot vähä painavampi ku muut mut silti toi on normaali paino se on nii sanottu naisellinen pömppömaha tiiän nää jutut oon saman ikäne vähä pidempi ja painan enemmä mut sit mul ei oo iha normii mut ei sun tarvi laihduttaa

    • pöiyghti9o7rt

      Et oo läski ja aiempaan "jätkän" kirjottamaan kommenttiin: Naisilla on enemmän rasvaa, kun niillä on jotain muotojakin!!!!

    • mitä väliä

      Oon ite 165cm pitkä ja painan 54kg ja oon omasta mielestä hullun läski. :-\

    • Jhmwgmgjpt

      Oot läski

    • Läski ihminen?

      Jooh....... Oon ite 11v painoa 51kg pituutta 154cm, oonko mä lihava?

    • Moi2246

      No mä oon hei 12.v, 162.7 cm ja painan 44kg... minä se täällä läski oon -.-''

      Mut sinä "12 ww poika" oot 12.v ja painat 36 :D:D äöäöä jotenki jännän kuulosta. mut sehä vaa johtuu siit ku oot lyhyt :)) mut siistii oikeesti ku ollaan saman ikäsii mut kattokaapa meijä pituus eroo :OO WOAAAH ! xd mulla jäännääää. p.s. oon tyttö :):)

    • 13-vee, tyttö

      Ite oon 163cm ja 52kg ja oon mielestäni normaali :)

    • läski(kö)?

      kertokaa ihmiset pitäskö mun ruveta laihduttamaan ? haluun rehellisen vastauksen ! oon 13 vuotias tyttö ja painan 40-42 kg ja olen n.155-158cm pitkä. olenko liian lihava? vastatkaa nopeasti ! :o

    • :)

      Et todellakaan ole läski! Olet oikein hoikka ja kaunis nuori nainen. Keskity elämässä johonkin muuhun kivaan äläkä tuijota vaa´an numeroita, sillä se saa huonoa omatuntoa aikaan. Elämässä on paljon muutakin!;)

      • Vastauksia sinulle! :)

        Et ole. Voit syödäkin ihan normaalisti, ja terveellisesti ja liikkua enemmän kuin mitä syöt. Jos kulutat 2000kaloria per päivä, ja syöt n. 1500kaloria, pari kiloa painoa tippuu varmasti. Et voi verrata itseäsi niihin muihin luokkalaisiisi, koska et voi tietää pelkistä sanoista heidän oikeaa painoaan. Myös pituudella on merkitystä, ja muilla luokkasi tytöillä murrosikä ei ole välttämättä alkanut tai yhtä pitkällä. Kymmenennen ja kahdeksannentoista ikävuoden välillä, paino voi jopa kaksinkertaistua, mutta se on normaalia ja kuuluu elämään. Naiset painavat luonnostaan enemmän kuin miehet.

        Muista myös että yli 70% ihmisen kehosta on vettä, n. 15% lihaksia ja lihasmassaa ja loput mm. sisäelimiä, kuten aivot kotka painavat paljon! N. 50 kg painoisesta ihmisestä ns. 'läskiä' on vain n. 5 kg, mikä on todella vähän.

        Muista vain terveelliset elämäntavat, ja että olet kaunis juuri tuollaisena! :)


        Terveisin, 12 -vuotias tyttö Helsingin seudulta


    • donitsi

      ET oo läski missään tapauksessa!!! Ne luokkalaisesi jotka painavat sen 30kg ovat TAPPAVAN alipainoisia!!! Muista myös,et oot murkku iässä, silloin juuri päässä risteilee tommoisia asioita. Jaksamista!

    • Tompzka

      Et ole läski ihan tavallinen paino sinun pituudellesi :)

    • Soppekana

      Pituus-sata=paino

      Mielestäni et ole lihava. Olet juuri sopiva :)

    • helvetin läski ihmin

      Oonko läski 47kg/155cm/12v/vatsanympärys navan alapuolelta 87cm/ylä reiden ympärys läskein kohta 48 cm.
      Mittasin vatsan ja reiden silleen et en yhtään kiristäny sitä mittanauhaa vaa se koski kyl joka paikasta ihoa

    • maikkuq

      Oot ehkä oman ikäsiäs vähän isompi ja painavampi ja toi menee vähän ylipainon puolelle mut en mä oo kukaan sanoon koska oon ite 14 ja painan jtn 69kg ( 160cm pitkä oon ) nii mä oon läski, et sä

    • minähelvetintäydellinen

      noo jos totta puhutaan niin olet sillä ite oon 167cm ja painan 52 ja oon ihannepainnossa......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      410
      1666
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1328
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      170
      1271
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1265
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      926
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      861
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      850
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      846
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      196
      792
    Aihe