Aloitteleva

alkoholiongelmainen

aa. ryhmässä kävijä.... minusta on outoa, kun Siilinjärvellä on kaksi aa.ryhmää ja tämä toinen ryhmä mikä sen nimi nyt on en muista , no kuitenkin varoitti menemästä siihen toiseen ryhmään. MIKSI?
Se on kuitenkin kylällä se aa.ryhmä, mihin ei saisi ton toisen sakin mukaan mennä.... minusta aika outoo olen moniongelmainen ja tarvitsen tukea alkoholi ja muihin ongelmiini ja sitten kohtaan kaksi toistensa kimpussa olevaa aa.ryhmää...
voisitteko selittää????? Eikös kummankin, pitäisi ajaa samaa asiaa, antaa tukea ja mahdollisuus raitistua ongelmaisen ja sitten vaan haukutaan toista ryhmää ...
no menen Kuopioon, aika surullista aa.touhua Siilinjärvellä
taidan sittenkin uteliaisuuttani käydä siinä kylän pinnassa olevassa ryhmässä ja kertoa minun kokemukseni , mutta ensin kuunnelle vaan mistä siellä varoitetaan????

10

1941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä varoitan sinua

      Lopeta tuo joutavan paskan setviminen julkisuudessa.
      Keskity ongelmasi hoitamiseen niin saatat jopa onnistua.

      Minä en sitten kuulu kumpaankaan noista ryhmistä kun asun liki 200 km:n päässää Siililtä.

      Pääsin eroon ryyppäämisestä ilman AA:ta tai muutakaan hömppäkerhoa... eikä siihen mennyt kuin yksi omakotitalo, kaksi työpaikkaa, oma yritys ja tietysti Gloria eli kunnia. Mainetta tulikin sitten roppakaupalla.
      Kun päätin, että nyt se loppuu (vaikka akka kiukutteli kun jäi ryyppäämään yksin) niin sehän myös loppui.

      • opelliini

        Olenko joku julkkis???? Kuulostaa aika oudolta, lopeta tuo joutavan paskan setviminen julkisuudessa. Hah haa mikä esitys
        Eikä aa.kerho ole mitään hömppää...... taidat olla aivosi juonut kokonaan jos niin väität...siellä pelastuu moni ongelmainen, tiedoksesi vaan
        ja mistä sinä varoitat minua sanan vapaudesta vai????? Hölmöööö


    • kdovksvkk

      minä en asu enää siellä päinkään , miksi hermostuit . minä varoitan sinua taisi osua omaan nilkaan .... taidat olla jommankumman hömppä ryhmän jäsen ....näin oletan ku vedit hernéen nenääsi, olen ton aloittelevan kaiffari, joka myös aloitti keskustelun... et silleen ......
      urpo urputtaa
      täällä saa vapaasti ilmaista mielipiteensä ja kertoa omia kokemuksiaan elämästään.... haista kuule pitkääää vittu

    • pervo

      älä vitun sika nipota täällä palstalla.....
      minä varoitan sinua nikki merkki, mee kotiin kerjää akkaas takaisin .....
      yhden toisen hömppä kerhon asukki

    • Billin ja Bobin kamu

      Näyttäisi olevan kolmekin ryhmää Siilinjärvellä. Venttiili-ryhmässä ainakin on hyvä syke. Noita kahta muuta en ole käynyt kokeilemassa.

      Siilinjärven AA-ryhmä, SIILINJÄRVI
      Kotipolku 7

      Siilinjärven Mantun ryhmä, SIILINJÄRVI
      Risulantie 4 C

      Siilinjärven Venttiili-ryhmä, SIILINJÄRVI
      Rissalantie 2

      LÄHDE:
      http://www.aa.fi/groupsearch.php

      • Ramppooja

        Olen käynyt jokaisessa Siilin ryhmässä ,minusta ihan hyviä ryhmiä kaikki. Ryhmiähän syntyy kun joku tai jotkut eroavat ryhmästä ja perustavat uuden ryhmän . AA ryhmäthän elää nykyään aivan toista elämää kuin 50v.sitten, kun on tulleet nämä niin sanotut seka käyttäjät. Tarvitaan erilaisia ryhmiä. Toivotan Hyvää ja Riidatonta kesää kaikille.😉😉😉


    • ni gft6t77089´+9´+98

      Joo toi alin hömppä, aivonsa pellolle ulostaneet ukon hörhöt, jotka jauhaa pelkkää paskaa. Autot kyrvän jatkeita jne... akka holistit huoria jne.... tälläinen taso ei paljon kiinnosta ketään , saatikka luo kotoista tervetulletta tunnelmaa....
      menkää hoitoon pleese siis oikeeseen

      • yessebo

        Mee Bill Wayn ja Bobin ryhmään.


    • ni gft6t777089;+9+99

      Sori se oli tuo toiseksi alin hömppäääää

    • Anonyymi

      Mä oon pienessä keitossa nyttenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe