Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

KANNATTAA VAIHTAA POIS TAPIOLASTA JO EPÄREHELLISYYDEN NIMISSÄ

TAPIOLA VAIHTOON

Sain ALA-ARVOISTA KOHTELUA TAPIOLASTA noin kymmenen vuotta sitten jolloin minulle sanottiin, "että sinua ei palvella täällä enää!" Vaihdoin pankkia. Nyt noin kymmenen vuotta myöhemmin lähdin kyselemään netissä ja puhelimessa jos voisin vakuutukseni ja tilit vaihtaa TAPIOLAan joka mainostaa olevansa maan "paras" "asiakasystävällisin" ja pankki joka maksaa maan "parasta" korkoa asiakkaille.
Sain puhelimessa kuulla vakuutuspuolen edustajalta, että täällä näkyy "maksuhäiriö"-merkintä vaikka olen maksanut sentilleen ajallaan jokaisen laskun!! TAPIOLAn edustaja on sen tehnyt VALHEELLISESTI jotta TAPIOLAn ei tarvitsisi minua ikinä enää palvella!! Yritin myös avata ly-tunnuksellani mutta sitäkään ei minulle suostuttu tekemään!!!
Kysynkin nyt: Onko tämän kaltainen asiakaspalvelu ansaittua? , Valheellisesti kirjattu tieto pankin jäljestelmään asiakaspalvelijan omasta päähänpistosta joka ei alkuunkaan pidä paikkaansa. Mielstäni toteamus "sinua pelkää koko konttorin väki" on todella naurettava! Eihän asiakas pysty hoitamaan pankki-asioitaan ellei hän käy pankin konttorissa tiliä avaamassa. Tänä päivänä EI TAPIOLASSA KANNATA KENENKÄÄN OLLA ASIAKKAANA!!! KANNATTAA JOKAISEN VAIHTAA PANKKIA!!! MIELUUMMIN ASIALLISTA JA MIELYTTÄVÄÄ PALVELUA JA VÄHÄN LAIHEMPAA KORKOA TILILLE KUIN LÄHTEÄ OIKEUTEEN.

Nyt olisikin maan isoilla pankeilla oivallinen väli ostaa TAPIOLA "maan paras ja asiakasystävällisin" pankki joka on pankin itsensä mukaanasiakasomistajien oma pankki. Isojen pankkien kannattaisi nostaa kaikkia korkojaan vaikka väli-aikaisesti niin, että TAPIOLA saadaan ajettua alas. Esim. NORDEA voisi maksaa jokaiselle päivälle 2%:n korkoa ja sitten kun TAPIOLA ei kykene vastaamaan NORDEAn korkoihin siirtyisi TAPIOLA NORDEAn omaksi. Tämän kilpailu-ajan jälkeen NORDEA siirtyisi maan "parhaaksi" pankiksi korkojen suhteessa, koska se maksaa korkoa JOKAISELLE PÄIVÄLLE ASIAKKAAN TILILLE! Ellei edes lähdetä kokeilemaan niin eihän silloin saada mitään uutta !!

Tietysti S-pankin rinnalle pitäisi saada STOCKMANNin oma pankki joka olisi ST-pankki. Uusi ST-pankki ostaisi TAPIOLAn. STOCKMANN ostaisi TAPIOLAn jonka omistaisi STOCKMANNin kanta-asiakkaat ja tällä tavalla saataisiin lisää kilpailua kahden S:n välille!

3

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulos Tapiolasta ,YES

      Loistava idea ST-pankin syntymiselle ja TAPIOLAn kaatumiselle!!! Olen itse kokenut vastaavaa kohtelua!!!

    • h

      Tapiolan päätuote on vakuutus ja siinä se on hyvä, paranee vielä kun tulee vakuutusyhtiön liitos,

      Toiseksi huono käytös on usein yhden henkilön käytöstä ja myös vähän sen toisenkin, siis sinun ja virkailijan.

      Toki jossain pankissa on hyvää palvelua, mutta se maksetaan alhaisina korkoina,
      tädit ovat ystävällisiä, niin ystävällisiä että asiakkaat suostuvat alhaisempiin korkoihion,
      onko se parempaa.

      Tuliko selväksi, vaikka muut pankit nostaisivat 4 % niin ei se tapiolaa hetkauta,
      osa ei katso korkoja, ja pankki on sivubisnes pankille.

    • kokemus sekin

      Minulla on myös ikäviä kokemuksia tuosta Tapiolasta. En kyllä ikinä halua olla sen puljun asiakas.
      Sieltä jos tulee paperi ja siinä on asian käsittelijän nimi, johon voi ottaa yhteyttä. Kun sitten yrität tälle käsittelijälle soittaa, ensin ei saa kiinni. Kun jossain vaiheessa saa kiinni, sanoo ettei hän ole se käsittelijä, vaikka paperissasi niin lukee. Kirjallisesti jos lähettää valituksen, se viipyy niin kauan, että taas yrittää puhelimen kautta, eikä sitä käsittelijää vain ole.
      Näin vetkutellaan niin kauan että valitusaika menee umpeen.
      Kaikein parastahan olisi että voisi mennä nokakkain asiaa hoitamaan, mutta olisi pitänyt matkustaa melkein koko Suomen halki, että tämä kyseessä oleva käsittelijä olisi vastapäätä. Paitsi luulen ettei sitä siltikään olisi päässyt puheille.
      Näin toimii TAPIOLA.
      Kannattaa kiertää kaukaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe