Tykkäättekö sperman mausta. ?

Sperman himo.

Olen keski-ikäinen bi mies ja nautin suunnattomasti sperman mausta. Imen mielelläni kiimaista kullia ja odotan innolla kun se syöksee lämpimän sperman suuhuni. Pidän spermaa suussani jonkin aikaa ja annan sen upean maun maistua suussani, ennen kuin nielen sperman. Olen saanut imeä spermat useammalta mieheltä ja pojalta, joka kerta sperma on maistunut tosi herkulliselta. Olen unelmoinut että pääsisin imemään spermat, useammalta mieheltä tai pojalta samaan aikaan ja herkuttelemaan sillä. Yhdeltä mieheltä sain kyllä imeä kullia useamman kerran ja häneltä tuli aina kivasti spermaa. Olisi kiva tietää onko muita miehiä tai poikia, jotka myös tykkäävät sperman jännästä mausta.

15

1643

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lklöklök

Kannattaako terveydellään leikkiä? Ai niin, imettäjät on varmaan sanoneet olevansa terveitä ja neitsyitä.

• nami-nielu

Pidän OMAN spermani mausta, kun aktin jälkeen vaimo painaa pimperoisensa kasvoilleni ja käskee puhdistamaan tekemäni "sotkun". Olen aika suuri tuotoksinen sperman määrässä, joten tuntuu hiukan pervolta kun sitä valuu avoimeen suuhuni.

• suuk

Minä myös imen kullia ja otan spermat suuhuni . Lämmin sperma suussa maistuu
      hyvälle nielen koko satsin.Pidän suihin ottamisesta

• paula45+

haju kamala mutta maku menettelee

• Anonyymi
        paula45+ kirjoitti:

haju kamala mutta maku menettelee

Täytyy olla melkoinen sika jotta nielee toisten mällit yök 🤢🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy olla melkoinen sika jotta nielee toisten mällit yök 🤢🤮

Te hörhöt ette ymmärä hyvänpäälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te hörhöt ette ymmärä hyvänpäälle.

Possu kilahti

• Anonyymi

Kun runkkaan laukaisen sperma lautaselle minkä
      Nuolaisen puhtaaksi, näin ei mene yhtään sperma hukkaan. Pidän sperman mausta.
      M CD 64 💃♥️

• Anonyymi

Sehän on selvä porsastelija

• Anonyymi

Olen ottanut suihin jo kymmeniä kertoja ja aina niellyt spermat... sen makuun jää koukkuun. Lämmin, ihana paksu sperma

• Anonyymi

Sikailu on hauskaa röh röh

• Anonyymi

Uu­­si s­ek­­si­teatteri ava­­utu­­­u Suome­­en! Ku­tsu­­­mme kai­­kk­i­­­. Ilmo­­it­­tau­­­tum­inen ry­­­hmä­­ämm­­e tääl­­­l­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B3c2W0

• Anonyymi

Oman sperman nuoleminen sormista on ihan turvallista. Mutta jos otat suihin toiselta mieheltä niin moni asia on aivan eri. Ensinnäkään et voi tehdä sitä itseltäsi. Et voi tuntea suutasi täynnä ja sperma on aivan erillaista kuin omasi.

Nuo toisen kommentoijan maininnat oman terveyden kanssa leikkimisestä kannattaa myös muistaa. Kun muna käy monen naisen pillussa ja monessa pepussa niin bakteerit muuttuu ja sitten kun ne menee suuhun niin ….

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pidän myös sperman mausta , kun runkkaan laukaisen sperma lautaselle mistä nuolen spermat suuhun nieltäväksi. Voisin kyllä mukavalta terveeltä mieheltä imeä kullia niin että hän laukeaa spermat minun suuhun nieltäväksi.

M 64 CD 💃

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      70
      8276
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      125
      4736
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      112
      3876
    4. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      77
      3407
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      74
      2996
    6. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      134
      2700
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      39
      2157
    8. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      1973
    9. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      264
      1949
    10. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      56
      1948
    Aihe