Tykkäättekö sperman mausta. ?

Sperman himo.

Olen keski-ikäinen bi mies ja nautin suunnattomasti sperman mausta. Imen mielelläni kiimaista kullia ja odotan innolla kun se syöksee lämpimän sperman suuhuni. Pidän spermaa suussani jonkin aikaa ja annan sen upean maun maistua suussani, ennen kuin nielen sperman. Olen saanut imeä spermat useammalta mieheltä ja pojalta, joka kerta sperma on maistunut tosi herkulliselta. Olen unelmoinut että pääsisin imemään spermat, useammalta mieheltä tai pojalta samaan aikaan ja herkuttelemaan sillä. Yhdeltä mieheltä sain kyllä imeä kullia useamman kerran ja häneltä tuli aina kivasti spermaa. Olisi kiva tietää onko muita miehiä tai poikia, jotka myös tykkäävät sperman jännästä mausta.

15

1616

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lklöklök

Kannattaako terveydellään leikkiä? Ai niin, imettäjät on varmaan sanoneet olevansa terveitä ja neitsyitä.

• nami-nielu

Pidän OMAN spermani mausta, kun aktin jälkeen vaimo painaa pimperoisensa kasvoilleni ja käskee puhdistamaan tekemäni "sotkun". Olen aika suuri tuotoksinen sperman määrässä, joten tuntuu hiukan pervolta kun sitä valuu avoimeen suuhuni.

• suuk

Minä myös imen kullia ja otan spermat suuhuni . Lämmin sperma suussa maistuu
      hyvälle nielen koko satsin.Pidän suihin ottamisesta

• paula45+

haju kamala mutta maku menettelee

• Anonyymi
        paula45+ kirjoitti:

haju kamala mutta maku menettelee

Täytyy olla melkoinen sika jotta nielee toisten mällit yök 🤢🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy olla melkoinen sika jotta nielee toisten mällit yök 🤢🤮

Te hörhöt ette ymmärä hyvänpäälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te hörhöt ette ymmärä hyvänpäälle.

Possu kilahti

• Anonyymi

Kun runkkaan laukaisen sperma lautaselle minkä
      Nuolaisen puhtaaksi, näin ei mene yhtään sperma hukkaan. Pidän sperman mausta.
      M CD 64 💃♥️

• Anonyymi

Sehän on selvä porsastelija

• Anonyymi

Olen ottanut suihin jo kymmeniä kertoja ja aina niellyt spermat... sen makuun jää koukkuun. Lämmin, ihana paksu sperma

• Anonyymi

Sikailu on hauskaa röh röh

• Anonyymi

Uu­­si s­ek­­si­teatteri ava­­utu­­­u Suome­­en! Ku­tsu­­­mme kai­­kk­i­­­. Ilmo­­it­­tau­­­tum­inen ry­­­hmä­­ämm­­e tääl­­­l­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B3c2W0

• Anonyymi

Oman sperman nuoleminen sormista on ihan turvallista. Mutta jos otat suihin toiselta mieheltä niin moni asia on aivan eri. Ensinnäkään et voi tehdä sitä itseltäsi. Et voi tuntea suutasi täynnä ja sperma on aivan erillaista kuin omasi.

Nuo toisen kommentoijan maininnat oman terveyden kanssa leikkimisestä kannattaa myös muistaa. Kun muna käy monen naisen pillussa ja monessa pepussa niin bakteerit muuttuu ja sitten kun ne menee suuhun niin ….

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pidän myös sperman mausta , kun runkkaan laukaisen sperma lautaselle mistä nuolen spermat suuhun nieltäväksi. Voisin kyllä mukavalta terveeltä mieheltä imeä kullia niin että hän laukeaa spermat minun suuhun nieltäväksi.

M 64 CD 💃

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      147
      8294
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      49
      6121
    3. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      60
      4516
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      44
      4078
    5. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      71
      4037
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      95
      3594
    7. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3444
    8. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      158
      3333
    9. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      8
      2073
    10. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      18
      1956
    Aihe