Olen keski-ikäinen bi mies ja nautin suunnattomasti sperman mausta. Imen mielelläni kiimaista kullia ja odotan innolla kun se syöksee lämpimän sperman suuhuni. Pidän spermaa suussani jonkin aikaa ja annan sen upean maun maistua suussani, ennen kuin nielen sperman. Olen saanut imeä spermat useammalta mieheltä ja pojalta, joka kerta sperma on maistunut tosi herkulliselta. Olen unelmoinut että pääsisin imemään spermat, useammalta mieheltä tai pojalta samaan aikaan ja herkuttelemaan sillä. Yhdeltä mieheltä sain kyllä imeä kullia useamman kerran ja häneltä tuli aina kivasti spermaa. Olisi kiva tietää onko muita miehiä tai poikia, jotka myös tykkäävät sperman jännästä mausta.
Tykkäättekö sperman mausta. ?
15
1443
Vastaukset
- lklöklök
Kannattaako terveydellään leikkiä? Ai niin, imettäjät on varmaan sanoneet olevansa terveitä ja neitsyitä.
- nami-nielu
Pidän OMAN spermani mausta, kun aktin jälkeen vaimo painaa pimperoisensa kasvoilleni ja käskee puhdistamaan tekemäni "sotkun". Olen aika suuri tuotoksinen sperman määrässä, joten tuntuu hiukan pervolta kun sitä valuu avoimeen suuhuni.
- suuk
Minä myös imen kullia ja otan spermat suuhuni . Lämmin sperma suussa maistuu
hyvälle nielen koko satsin.Pidän suihin ottamisesta- paula45+
haju kamala mutta maku menettelee
- Anonyymi
paula45+ kirjoitti:
haju kamala mutta maku menettelee
Täytyy olla melkoinen sika jotta nielee toisten mällit yök 🤢🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy olla melkoinen sika jotta nielee toisten mällit yök 🤢🤮
Te hörhöt ette ymmärä hyvänpäälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te hörhöt ette ymmärä hyvänpäälle.
Possu kilahti
- Anonyymi
Kun runkkaan laukaisen sperma lautaselle minkä
Nuolaisen puhtaaksi, näin ei mene yhtään sperma hukkaan. Pidän sperman mausta.
M CD 64 💃♥️- Anonyymi
Sehän on selvä porsastelija
- Anonyymi
Olen ottanut suihin jo kymmeniä kertoja ja aina niellyt spermat... sen makuun jää koukkuun. Lämmin, ihana paksu sperma
- Anonyymi
Sikailu on hauskaa röh röh
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B3c2W0
- Anonyymi
Oman sperman nuoleminen sormista on ihan turvallista. Mutta jos otat suihin toiselta mieheltä niin moni asia on aivan eri. Ensinnäkään et voi tehdä sitä itseltäsi. Et voi tuntea suutasi täynnä ja sperma on aivan erillaista kuin omasi.
Nuo toisen kommentoijan maininnat oman terveyden kanssa leikkimisestä kannattaa myös muistaa. Kun muna käy monen naisen pillussa ja monessa pepussa niin bakteerit muuttuu ja sitten kun ne menee suuhun niin …. - Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/I9v6H6
- Anonyymi
Pidän myös sperman mausta , kun runkkaan laukaisen sperma lautaselle mistä nuolen spermat suuhun nieltäväksi. Voisin kyllä mukavalta terveeltä mieheltä imeä kullia niin että hän laukeaa spermat minun suuhun nieltäväksi.
M 64 CD 💃
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631503Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271365Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701308Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2171181- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että282946IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel307943