uskaltaakohan ihan kylmiltään painaa ilmastoinnin nappia volvossa, ku ei tietoa et milloin viimeksi käytetty? ettei heitä ilmastoinnin kompuraa jumiin tms.?
-87 740 td ilmastointi
2
164
Vastaukset
- Tuskin jumii
Jos aineet karanneet, ei lähde päälle.
Moi, jos autossa on ilmastointi, sitä tulisi käyttää ympäri vuoden, siis talvellakin aina esim. pari kertaa kuukaudessa tai useammin.
Kuten edellä mainittiin, ilmastoinnin kompressori ei edes lähde käyntiin, jos ei ole riittävästi painetta järjestelmässä eli aineet kadonneet.
Yleensä ilmastointi ei edes lähde käyntiin pakkasella vaan vaatii toimiakseen plusasteita, Esim. 940 volvossa tämä raja on 5 plus astetta, eli kannattaa vaikka isossa marketissa viedä auto halliin ja pois lähtiessä koittaa ilmastointia.
Jos kylmäainetta on riittävästi eikä kompura ole rikki ja sähköliitokset ovat kunnossa niin pitäisi hallissa lähteä käyntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914