Kysymykseni on seuraava:).
Aina kun lataan saunalahden nettiprepaid liittymän tulee txtv ja siinä lukee vaikka että latasit 20 e:lla saat 10 e plussaa.
No se näyttää että mun saunalahti saldo on 38 e jotka voisin käyttää.
Miten siis pystyn kättämään tämän nettiliittymääni?
Koska ainakaan se ei ala itsestään jouksemaan sen jälkeen kun se kuukauden aika normaali latauksesta on loppu.
Mitään tietoa fiksuilla ihmisillä:)?
Saunalahti ja mobiililaajakaista ja saldolataus...
8
609
Vastaukset
- hou hou
Rupeet surffaamaan. Olisitko keksinyt?
- ghjhjg478
Ompa älykästä. Huoh.
- xcv765
"Koska ainakaan se ei ala itsestään jouksemaan sen jälkeen kun se kuukauden aika normaali latauksesta on loppu."
Mitä tarkoitat tuolla ylläolevalla kirjoituksella? - Kysyjäsi
No siis että se saldo joka on sinne kertynyt ei lähde itsestään kulumaan kun normaalilatauksen saldo on loppunut. Nettiin vain ei pääse vaikka siellä sitä saldoa on. Miten se niin kuin aktivoidaan?
- ei tajuamitää.,.
"saldo joka on sinne kertynyt"
Mitä tuo yllä oleva tarkoittaa? Mitä saldoa sulle kertyy itse maksamasi saldon lisäksi?- trywt
No siis vähän samaan tapaan kun kaksi yhden hinnalla. Mulle siis kertyy lisä saldoa joka kerta kun lataan mun netin. Eli jos lataan 20 e:lla saan 10 e kaupan päälle, mutta niitä ei voi käyttää. En pysty käyttämään. Tiedän että ne on siellä kortilla säilössä, mutta miten ne saa aktivoitua? Sitä tässä mietin.
- johan on kumma....
trywt kirjoitti:
No siis vähän samaan tapaan kun kaksi yhden hinnalla. Mulle siis kertyy lisä saldoa joka kerta kun lataan mun netin. Eli jos lataan 20 e:lla saan 10 e kaupan päälle, mutta niitä ei voi käyttää. En pysty käyttämään. Tiedän että ne on siellä kortilla säilössä, mutta miten ne saa aktivoitua? Sitä tässä mietin.
Onpa sulla hankalaa, kun minä lataan vaikka 20 eurolla mun prepaidia ja on tuo 10€ tarjous, niin mulle ilmestyy saldoon 30€, ja sitten eikun surffaamaan, ei tarvitse mitenkään aktivoida. Miten sä lataat rahat sinne prepaid tilille?
- spdldasadpas12566
tässä nyt tarkotetaan sitä että hän omistaa sekä normaalia saldoa mikä on 1.90 euroa päivä ja myöskin omistaa netti saldoa joka hänellä ei tule käyttööön sieltä vaikka siellä rahaa olisikin minulla ongelmaa ei ole jotenka en voi sen enempää auttaa ainakin valaisin toisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk883638Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921939Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871763- 1441632
- 1621473
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981443Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671392Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861277