Tämän palstan piti olla "Keskustele senioripuolueesta."

Anja Koivistoinen

Tämä vaikuttaa kyllä ennempi RUOTSALAISELTA KANSANPUOLUEEN sivuilta kuin SENIORIPUOLUEEN sivuilta.

Pyydänkin senioreja jotka haluaa keskustella heidän omista asioita siirtymään fasebookin Suomen Senioripuolue ry:n sivuille. Siellä ei haukuta ketään.

Ystävällisin terveisin.

40

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Levinnyt jo muualle

      Valitettavasti pakkoruotsin vasdustajien määrä on jo niin suuri, että siitä kirjoittavat
      ovat vallanneet jo kaikki keskustelupalstat. Tietysti kansalaisia vaikeasti rasisttavista asioista on tärkeää kirjoittaa.

      • seurannut

        Niin, tämä yksi ja sama ihminen kirjoittaa joka palstalla näitä samoja viestejä.Vastaa itse ja littaa plussaa.


      • ..............
        seurannut kirjoitti:

        Niin, tämä yksi ja sama ihminen kirjoittaa joka palstalla näitä samoja viestejä.Vastaa itse ja littaa plussaa.

        ...............


    • 3113w

      Anja vois selvittää näitten häirikköiten IPosoite.

      • maria h.

        Ylläpito vois kyllä siivoa joskus.


    • pettynyt/surullinen

      MuttA ANJA eihän sinulla ole pakko hyväksyä näitä pakkomieltesiä kirjottajia,sen kun ilmoitat ylläpidolle että nyt riittää.Minä olen ainakin ymmärtänyt että Senioripuole on myöskin ruotsinkieliselle senioreille ..Miksi et käytä sitä valta mitä sinulla on.Olethan puheenjohtaja ?

      • anja koivistoinen

        Hyvät Ystävät!
        Suomen Senioripuolue ry:n uudistetut nettisivut avattu. Tutustu ja kommentoi.
        www.senioripuolue.fi

        Pidetään yhdessä ikäihmisten hyvinvoinnista ja palveluista kiinni.


      • anja koivistoinen

        Otin ylläpitoon yhteyttä ja olin huomaavinani, että pahimmat kirjoitukset poistuivat.
        En tiedä sitten jatkosta.


      • ihminen++
        anja koivistoinen kirjoitti:

        Otin ylläpitoon yhteyttä ja olin huomaavinani, että pahimmat kirjoitukset poistuivat.
        En tiedä sitten jatkosta.

        KIITOS ANJA ! Hienosti tehty.


      • naistenpäivä tänään
        anja koivistoinen kirjoitti:

        Otin ylläpitoon yhteyttä ja olin huomaavinani, että pahimmat kirjoitukset poistuivat.
        En tiedä sitten jatkosta.

        Paljon ruusuja Anjalle siivouksesta.


      • Se menee näin
        anja koivistoinen kirjoitti:

        Otin ylläpitoon yhteyttä ja olin huomaavinani, että pahimmat kirjoitukset poistuivat.
        En tiedä sitten jatkosta.

        Tehkää ilmoitus aina kun tänne tungetaan tuota ruostivihap*skaa, jokaisen viestin oikeassa alakulmassa on kohta jossa lukee ilmoita asiaton viesti, siitä klikkaamalla pääsee tekemään ilmoituksen, jonka seurauksena ylläpito siivoilee palstaa, ei se muuten toimi, on helppoakin..


      • Eli seniorit
        Se menee näin kirjoitti:

        Tehkää ilmoitus aina kun tänne tungetaan tuota ruostivihap*skaa, jokaisen viestin oikeassa alakulmassa on kohta jossa lukee ilmoita asiaton viesti, siitä klikkaamalla pääsee tekemään ilmoituksen, jonka seurauksena ylläpito siivoilee palstaa, ei se muuten toimi, on helppoakin..

        Eivät sitten ole osanneet käyttää ilmoita asiattomasta viestyistä kohtaa ja palsta on taas täynnä muutaman yliaktiivisen kummajaisen pakkomielteisesti tuottamaa ruotsispämmiä.

        Pitäkää puolenne, palstan tarkoitus on puhua senoiorien puolueesta ja sen asioista, ei taukoamatta pakkoruotsista tai Ahvenamaasta jne. Nyo pakkoruotsispämmärit sotkevat tuolla muitakin palstoja hyvin ahkeraan, mutta siellä palstoilta ilmoitellaan ja niitä siivotaan.


      • 8888

        Taas solvausviestejä.


    • Anja Koivistoinen

      Tulinpa hyvälle mielelle tänä aamuna, kun luin Keskisuomalaisesta miten kuuden yrittäjänaisen "Arvokas vanhuus" keräys oli tuottanut peräti 28 000e.

      Ja se kaikki meni lyhentämättömänä vanhusten hyväksi. Järjestetään jalka-,kampaamo-ja hierontapalveluja sekä ostetaan elokuvia ja äänikirjoja ym.

      Todella hienoa. Kansan käsi on karttuisa, kun kohde on oikea.

      KIITOKSET!

      • 99887755

        Nyt loppui RKPjankuttaminen Ruotsiuutiset tilalle.Rasittavia nämä provoilijat..


      • anja koivistoinen
        99887755 kirjoitti:

        Nyt loppui RKPjankuttaminen Ruotsiuutiset tilalle.Rasittavia nämä provoilijat..

        Huomasin, me eletään SUOMI nimisessä maassa ja olemme kiinnostuneita SUOMI nimisen maan elämästä, asioita ja uutisista.
        Ruotsin uutisia saamme monelta kanavalta televisioista, jos olemme kiinnostuneita.
        On ikävää tämä painostaminen. Emme voi asiallisia kommenteja kieltääkkään sananvapauden vuoksi. Toivoisin, että voisimme elää rinnakkain toisiamme kunnioittaen.


      • vuonna 1943
        anja koivistoinen kirjoitti:

        Huomasin, me eletään SUOMI nimisessä maassa ja olemme kiinnostuneita SUOMI nimisen maan elämästä, asioita ja uutisista.
        Ruotsin uutisia saamme monelta kanavalta televisioista, jos olemme kiinnostuneita.
        On ikävää tämä painostaminen. Emme voi asiallisia kommenteja kieltääkkään sananvapauden vuoksi. Toivoisin, että voisimme elää rinnakkain toisiamme kunnioittaen.

        Kukaan ei viitsi kirjoittaa mitään asiallista kun nämä provoilijat nimittelevät ja käyttää asiatonta kieltä.


    • anja koivistoinen

      "Monissa pakkoruotsia puoltavissa kirjoituksissa on vedottu maittemme pitkään yhteiseen historiaan.Noissa vetoomuksissa on kuitenkin unohdettu, että olimme Ruotsin vallan vuosina vain hyväksikäytetty ja sorrettu alusmaa. Tuskimpa siinä alistussuhteessa olisimme koskaan saaneet itsenäysyyttä. Perusteet autonomiselle Suomelle saatiin vasta Venäjän keisarin päätöksellä. Se irroitti meidät Ruotsin ikeestä ja herätti tietoisuuteen erikoislaatuisuutemme suomalaisena kansana."
      lainaus on Esko A Revon vastine Toni Viljamaan artikkeliin Aamulehdessä.

      Kieliriitan: Suomessa suomenkieli ja vapaus opiskella sitä kieltä mitä tarvitsee ja haluaa.
      Meillä on todella muitakin ongelmia, vaikkapa vanhusten terveydenhuolto joka koskee jokaikista. Jokainen vahenee vaikka ei tahtoisikaan. Meidät laitetaan laitoksiin ja syötetään mömmöillä höperöiksi. Ihana tulevaisuus, tämä ei näytä kiinnostavan ketään.

      • omatunto ?

        Tämän palstan viestit antaa kyllä erilainen kuva.


      • Pois eriarvoisaminen

        On hyvä että kansa nyt vihdoinkin tajuaa missä mennään?
        Jospa Suomi olisi tasapuolisesti tasavertainen ihmisiä koskettava maa.


      • vali,vali,vali
        omatunto ? kirjoitti:

        Tämän palstan viestit antaa kyllä erilainen kuva.

        Koko palsta taas täynnä näitä marttyyriavauksia.


      • Voi, voi, voi!
        vali,vali,vali kirjoitti:

        Koko palsta taas täynnä näitä marttyyriavauksia.

        Suomenruotsalaiset yrittävät aina esittää sitä kurjinta ja sorrettua osaa kansasta.
        Tuo marttuuri sopii hyvin esittämämään suomenruotsalaisuutta voi, voi heitä
        raukkoja ruotsalaisia jotka jäivät tänne Suomeen!


      • unelmavaltio ?
        Pois eriarvoisaminen kirjoitti:

        On hyvä että kansa nyt vihdoinkin tajuaa missä mennään?
        Jospa Suomi olisi tasapuolisesti tasavertainen ihmisiä koskettava maa.

        Suomi olisi paratiisi jos ei olisi RKP ja suomenruotsalaisia ?


    • anja koivistoinen

      Olen eri mieltä!

    • anja koivistoinen

      Jaahas!? Mistäs olen eri mieltä??????

    • Niin piti

      vaan ei valitettavasti ole, yksi outo häirikkö riittää sotkemaan palstan.

      • Sitä sanotaan

        Tai kerrotaan se niin, että vanha suomalainen sanota kertoo, että: "Hulluilla on halvat huvit". Monet palstat menivät pilalle, kun halvat nettiyhteydet tulivat mahdollisiksi ja kaiken maailman sekopäät ja kajahtaneet alkoivat urakalla pilata palstoje täällä suomi24:ssäkin, tosin se oli jo tuttua ameriikoistakin, jossa Eternal September oli tuttu sanapari jo aiemmin. Vähäjärkisillä ei äly riittänyt käsittämään edes netin käytöstapoja ja palstajakoja, tottahan se sitten tuli sama Suomeenkin.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Eternal_September

        Tämä RKP/Ruotsimassapostus on hyvä esimerkki asiasta, kuinka palstoja piltaan erilaisten kaheleiden toimesta.


    • Hyvä Anja Koivistoinen,
      ___________________


      Minä symppaan satasella ja sydämestäni senioreita, köyhiä, vammaisia ja suomalaisia .

      Auttaisin mielelläni, tässä yksi :

      Teidän suurin ongelmanne on: teitä senioripuolueita on liika monta!
      Oikeasti olen pahoillani.

      Joku hyvä tyyppi esim vaikka Sinä, anteeksi en tunne Sinuakaan, mutta näytit olevan pj puolueessa, niin pitää pyrkiä johonkin isompaan puolueeseen.

      Käsittääkseni kaikki puolueet ajaa kyllä kaikkien asiaa, vanhoja nuoria lapsia lapsiperheitä jne... Oikeasti eihän niitä kukaan usko, mutta eduskunnan ja valtuuston ulkopuolella te ette saa yhtään mitään poliittista asiaa eteenpäin.

      Miltä kuulostaisi esim PeruSSuomalaiset ?
      Uutena puolueena ja suomalaisia puolustavana puolueena ne varmasti ajaa suomalaisten seniorikansan asiaa!
      Ajaa ne kyllä varmaan muutenkin ! Mutta esim Sinä saisit enemmän siellä aikaan!

      Ja jos ajatukseni ei kelpaa, niin miksi?

      PS olen muuten itsekin kohta seniori, ja vanhuus huolestuttaa todellakin paljon.
      Maahanmuuttajat lisäävät suomlaaisten ongelmia vanhusten lasten vammaisten ja ihan kaikkien ongelmia. Ei ole oikein että autamme muita niin että itse me kuolemme.

      • anja koivistoinen

        Hyvä fennis!

        Sydämmellinen kiitos kommentistasi. Ajatuksesi kyllä kelpaa.
        Kerron Sinulle salaisuuden.

        Olen pienestä maalaiskylä pahaisesta kotoisin. Isäni oli suuren rikkaan talon poika ja hänen isänsä havitteli isästäni jatkajaa.
        Äitini oli pienen mökkipahasen vanhimpia. Hänen äitinsä oli kuollut lapsivuoteeseen kun äitini oli alle kymmenvuotias. Kakaroita oli siunaantunut jo kahdeksan ja synnytykseen kuoli niin äiti kun lapsikin.

        Olen nähnyt sen jälkeisen ajan ja näen tämän ajan. Olen surullinen.
        Mutta politiikkaan. Vuonna 2008 minulle soitettiin, että voisitko lähteä ehdokkaaksi Perussuomalaisiin? Änkytin, että enhän minä, kun en oo mitään puoluettakaan. Uteliasuus uusiin asioihin sai minut kuitenkin lähtemään mukaan vaan pienellä varoitusajalla. Olin Persujen vaaliteltalla jakamassa kaffeeta ja jopa leivoin pullia kaffeen höysteeksi. Yllätyin saamistani äänistä. Kiitos!

        Vaalien jälkeen minut unohdettiin.

        Menin sitten kerran Senioripuolueen kokoukseen. NOO, siellä haettiin vetäjää ja kas kummaa kun en älynnyt tarpeeksi kovaa sanoa EI niin olin Senioripuolueessa kiinni ja oikea sinänsä, sehän on eläkeläisten ja ikäihmisten puolue.

        Olen ollut Timo Soiniin yhteydessä. He eivät huolineet Senioripuoluetta riveihinsä, josta on pientä jäynää. Mutta ymmärrän syyn.

        fennis

        Olen yrittänyt ikä-ihmisten ja eläkeläisten asioissa päästä pinnalle, mutta paholainen estää sen. Perussuomalaisilla on oma eläkeläisjärjestö. Oletko kuullut siitä?

        Eläkeläis puolueita ei ole tällä hetkellä ainoatakaan. Eläkeläisjärjestöjä, kerhoja,järjestöjä ym. muka edunvalvotaa on pilvin pimein. Valitettavasti niillä ei ole mitään tehoa.
        Ainut tie on yhdistyä.
        Pienpuolueet yhdistytään.
        Suomen Pienpuolueet rp.


      • jakolasku
        anja koivistoinen kirjoitti:

        Hyvä fennis!

        Sydämmellinen kiitos kommentistasi. Ajatuksesi kyllä kelpaa.
        Kerron Sinulle salaisuuden.

        Olen pienestä maalaiskylä pahaisesta kotoisin. Isäni oli suuren rikkaan talon poika ja hänen isänsä havitteli isästäni jatkajaa.
        Äitini oli pienen mökkipahasen vanhimpia. Hänen äitinsä oli kuollut lapsivuoteeseen kun äitini oli alle kymmenvuotias. Kakaroita oli siunaantunut jo kahdeksan ja synnytykseen kuoli niin äiti kun lapsikin.

        Olen nähnyt sen jälkeisen ajan ja näen tämän ajan. Olen surullinen.
        Mutta politiikkaan. Vuonna 2008 minulle soitettiin, että voisitko lähteä ehdokkaaksi Perussuomalaisiin? Änkytin, että enhän minä, kun en oo mitään puoluettakaan. Uteliasuus uusiin asioihin sai minut kuitenkin lähtemään mukaan vaan pienellä varoitusajalla. Olin Persujen vaaliteltalla jakamassa kaffeeta ja jopa leivoin pullia kaffeen höysteeksi. Yllätyin saamistani äänistä. Kiitos!

        Vaalien jälkeen minut unohdettiin.

        Menin sitten kerran Senioripuolueen kokoukseen. NOO, siellä haettiin vetäjää ja kas kummaa kun en älynnyt tarpeeksi kovaa sanoa EI niin olin Senioripuolueessa kiinni ja oikea sinänsä, sehän on eläkeläisten ja ikäihmisten puolue.

        Olen ollut Timo Soiniin yhteydessä. He eivät huolineet Senioripuoluetta riveihinsä, josta on pientä jäynää. Mutta ymmärrän syyn.

        fennis

        Olen yrittänyt ikä-ihmisten ja eläkeläisten asioissa päästä pinnalle, mutta paholainen estää sen. Perussuomalaisilla on oma eläkeläisjärjestö. Oletko kuullut siitä?

        Eläkeläis puolueita ei ole tällä hetkellä ainoatakaan. Eläkeläisjärjestöjä, kerhoja,järjestöjä ym. muka edunvalvotaa on pilvin pimein. Valitettavasti niillä ei ole mitään tehoa.
        Ainut tie on yhdistyä.
        Pienpuolueet yhdistytään.
        Suomen Pienpuolueet rp.

        Liian paljon ideologista hajontaa, ei onnistu ihan noin vain nimittäin se yhdistyminen.


      • Oikea tapa tuossa
        jakolasku kirjoitti:

        Liian paljon ideologista hajontaa, ei onnistu ihan noin vain nimittäin se yhdistyminen.

        Perussuomalaisia kannattaa äänestää aina, silloin saamme jotain
        kuuluviinkin äänemmepuolesta.


      • anja koivistoinen kirjoitti:

        Hyvä fennis!

        Sydämmellinen kiitos kommentistasi. Ajatuksesi kyllä kelpaa.
        Kerron Sinulle salaisuuden.

        Olen pienestä maalaiskylä pahaisesta kotoisin. Isäni oli suuren rikkaan talon poika ja hänen isänsä havitteli isästäni jatkajaa.
        Äitini oli pienen mökkipahasen vanhimpia. Hänen äitinsä oli kuollut lapsivuoteeseen kun äitini oli alle kymmenvuotias. Kakaroita oli siunaantunut jo kahdeksan ja synnytykseen kuoli niin äiti kun lapsikin.

        Olen nähnyt sen jälkeisen ajan ja näen tämän ajan. Olen surullinen.
        Mutta politiikkaan. Vuonna 2008 minulle soitettiin, että voisitko lähteä ehdokkaaksi Perussuomalaisiin? Änkytin, että enhän minä, kun en oo mitään puoluettakaan. Uteliasuus uusiin asioihin sai minut kuitenkin lähtemään mukaan vaan pienellä varoitusajalla. Olin Persujen vaaliteltalla jakamassa kaffeeta ja jopa leivoin pullia kaffeen höysteeksi. Yllätyin saamistani äänistä. Kiitos!

        Vaalien jälkeen minut unohdettiin.

        Menin sitten kerran Senioripuolueen kokoukseen. NOO, siellä haettiin vetäjää ja kas kummaa kun en älynnyt tarpeeksi kovaa sanoa EI niin olin Senioripuolueessa kiinni ja oikea sinänsä, sehän on eläkeläisten ja ikäihmisten puolue.

        Olen ollut Timo Soiniin yhteydessä. He eivät huolineet Senioripuoluetta riveihinsä, josta on pientä jäynää. Mutta ymmärrän syyn.

        fennis

        Olen yrittänyt ikä-ihmisten ja eläkeläisten asioissa päästä pinnalle, mutta paholainen estää sen. Perussuomalaisilla on oma eläkeläisjärjestö. Oletko kuullut siitä?

        Eläkeläis puolueita ei ole tällä hetkellä ainoatakaan. Eläkeläisjärjestöjä, kerhoja,järjestöjä ym. muka edunvalvotaa on pilvin pimein. Valitettavasti niillä ei ole mitään tehoa.
        Ainut tie on yhdistyä.
        Pienpuolueet yhdistytään.
        Suomen Pienpuolueet rp.

        Hei Anja kiitti vastauksesta
        Luin nopee, sillä nyt on kiire.
        En tiennyt tuota PS-historiaasi ja hyvä että kerroit.
        En minäkään ole mikään PerSujen lobbari, mutta äänestämällä PerSuja vähemmistöt saisi äänensä kuuluville.
        Nyt ei vaan taida käydä niin kuin Strömssöössä.

        Joka tapauksessa meistä jokaisesta tulee joskus vanhus ja eläkeläinen - luulisi asialle olevan kannatusta nuorempienkin ajaa asiaa.

        ps
        en ole voinut vastaa aiemmin koska minun konettani bannitaan enkä saa kirjoittaa täällä - vahvat persoonat ovat vihattuja tälläisessa pilipali-yhteisössä, mutta olisi kiva ajaa vanhusten asiaa. Noh, jokainenhan sitä yrittää - vaan mikä siellä Arkadian mäjellä estää? Tony Halmekin yritti - Mielestäni sen yritys torpattiin muiden kansanedustajien tahoilta.

        Se järkytti, enkä minä koskaan tahtoisi Eduskuntaan – ennenkö sieltä vaihtuisi kaikki ne ryvettyneet pois.


        Jatkakaa ihmeessä. Toivoisin kuitenkin että te kaikki eläkeläispuolueet yhdistyisitte ajamaan vanhusten asiaa, muista sivu-seikoista viis ! Jos te yhdistyisitte se olisi selkeä viesti äänestäjille, että teidän äänestäminen kannattaisi, nyt hajontaa on liika tai sitten yhden on oltava ylimpänä.

        Ollaanhan me saatu kampanjoimalla nuoret eduskuntaa – se taisi olla isoin virhe!
        ja naiset saatiin eduskuntaan kampanjalla – en ole siitäkään enää ihan varma että oliko hyvä juttu?
        Alan ajamaan että ei alle 50 v eduskuntaan Noi nyky poliitikot on nyt laittaneet ihan pilalle koko Suomen.


    • ylös+

      ylös

    • kielisotapuolue ?

      Ei ole enää.

    • anja koivistoinen

      Ihmettelyä kokoomuksen suosiosta.

      Suomessa on yli 100 000euroa kuukaudessa tienaavia noin 35 000. Silti kokoomuksen kannattajia on ollut n.25% kansalaisista. Siis lähes neljännes suomalaisista pitää itseään rikkaina.

      25% suomalaisista on eläkkeellä siis 1.5 miljoonaa ihmistä. Heillä ei ole omaa puoluetta, vaan kaikilla puolueilla on omat eläkeläisjärjestönsä ja yhdistyksensä.

      Huolehtivat puolueet eläkeläisistään?

      http://senioritry.123kotisivu.fi

    • häirikköjahti

      Tämä senioripuolueen häirikkö on ilmeisimmin sama, joka on myös muiden palstojen riesana. Hän osaa kiertää ip-bannauksen. Suomi24 uudistaa jatkossa järjestelmänsä. Ehkä silloin nämä sairaat yksilöt saadaan lopulta kuriin. Nyt keinot ovat vähissä. Tulevaisuudessa on toivomme. Kannattaa silti ylläpidolle valittaa. Bannit voi tehostua.

    • Hurreille kapulaa

      RKP:n politrukeilla alkaa olla jo vaikeaa ja mikä sen parempi että hurrit saadaan
      kuriin!

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe