Tarja takas

tarjafan

Holopaisen sävellysten ainoa oikea tulkitsija on Tarja Turunen. Nykyinen Nightwish kuulostaa lähinnä karaokebändiltä. Anette ei ole Nightwishmusiikkiin sopiva laulaja, hän sopii enemmän kevyisiin poprallatuksiin, ei Nightwishin kaltaiseen mahtipontiseen musiikkiin.

10

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarja paras

      Nytkö vasta sen huomaat?.

      • jep hep..

        katselin tänään aamu-tv ohjelmaa missä Holopainen oli haastateltavana ,jotenkin minusta oli ukko turvonneen näköinen


    • Anette parempi

      Minä ainakin lopettaisin nightwishin kuuntelun jos se variksenpelätin otetaan takaisin.

      • komiaa...

        naisia aina arvostellaan,mutta ei ne NW äijät mitään Tauno Paloja ole ;)))


      • 5+17

        Ja sinä olet sairas PASKIAINEN


    • Suotta hillut

      Voi jumankekkana, kyläpä pikkuinen on tiukkana. Elä nyt liikaa pinnistä rupee vielä rusinaa pakottamaan tommoinen hengentyö. Ei sitä Tarjaa kukaan takaisin ota, kyllä sen on nyt yritettävä tulla toimeen omillaan. ja parempi niin.

      • tarkka-korva

        Olen Anetten laulua kuullessani ihmetellyt, että laulaako se vaan piereekö se.

        En milläään saa selvää.


    • Karaokebändejä on

      No mutta katsokaa nyt kuinka onnellinen Tarja on omillaan (1:30 ->), eihän sitä nyt raaski sieltä repiä pois metsänpeikkojen kiusattavaksi. Jaa että kenen kappaletta hän tässä laulaa? Arvatkaapa...

      http://www.youtube.com/watch?v=0IhVzgWtooE&feature=related

      Nimim. "Nightwishillä ei ole enää mitään sijaa elämässäni"

    • Onhan se hyvä että

      Tarja pitää noita muutamia vanhoja Nightwish-biisejä elossa kun nykyinen Nightwish ei siihen pysty.

      Sitäpaitsi jos keikkasetissä on 1-2 Nightwish biisiä niin tuskinpa silloin voi sanoa että Tarja niiden varassa on.

      Sama kuin väittäisi että Tuomas/Nightwish ei pärjää omillaan kun soittaa Nymanin ja Gary Mooren lauluja.

      • 17

        Hetkinen... Tarjahan on avoimesti halveksinut jo vuosia kaikkea sitä, mitä hänen ex-bändikaverinsa edustavat. Mutta kappaleet kelpaavat, niillähän taataan vanhojen Nightwish -fanien kiinnostus (ja raha). Ne konserteissa käyvät pölhöt vaan eivät huomaa kuinka Tarja tekee pilkkaa entisistä Nightwish-hittibiiseistään...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe